SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiėle codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
disclaimer: de Topic Titel is in alle gevallen de waarheid, behalve als De_Dakgoot het topic heeft geopend.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Dakgoot op 15-05-2014 20:24:50 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik ben een spammert.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Daar zijn we zo doorheen met zwabber erbij
Gezien de Psycho-Pass van deze zomer gewoon een remake is zou dat nog best wel eens kunnen vooral als Aldnoah.Zero flopt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kancolle is sowieso AOTS
[ afbeelding ]
19 mei geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:19 schreef De_Ilias het volgende:
Btw wanneer is de Unicorn 7 release? Dat is namelijk een hoogtepunt!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:19 schreef De_Ilias het volgende:
Btw wanneer is de Unicorn 7 release? Dat is namelijk een hoogtepunt!
17 meiquote:
Jammer dat ook zij het chuuni-karakter uit gaan melken. Maar goed, voor ieder wat wils in de harem.quote:
Hij is nog niet up to date. Heb ook nog een zooi manga op de pc staan, nog niet allemaal ingevoerd. En ik had nog geen zin om alle Gundam series en studio Chibli films los in te voeren. Maar het zal idd wel meevallen met sommigen hier, zal geen namen noemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
16 anime in je ptw? Tergend grote backlog? Cute.
Tof! Volgende topic kom je in de OP.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef VulpX het volgende:
Sinds ik dit topic ben gaan volgen een week geleden heb ik weer een tergend grote backlog erbij gekregen. Jullie worden bedankt!
Overigens nog een MAL voor in de OP: http://myanimelist.net/animelist/VulpX
Absoluut, zit met smart te wachten op de blu-ray van 3.33 in augustus. Heb destijds speciaal nog zo'n regionchanger dvd gekocht om mijn geļmporteerde boxset en films van Eva op de PS2 te kunnen kijken. Wat een tijdenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof! Volgende topic kom je in de OP.
Jij waardeert ook EVA?
Haha, geweldig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef VulpX het volgende:
[..]
Absoluut, zit met smart te wachten op de blu-ray van 3.33 in augustus. Heb destijds speciaal nog zo'n regionchanger dvd gekocht om mijn geļmporteerde boxset en films van Eva op de PS2 te kunnen kijken. Wat een tijden![]()
Gaat die komen dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
Ik wacht op een bluray rerelease van de originele serie.
Nee, maar die zal er toch ooit wel aan moeten komen? Anders moet ik de platinum-collectie importeren.quote:
Die heb ik hier dus staan, machtig mooie boxquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar die zal er toch ooit wel aan moeten komen. Anders moet ik de platinum-collectie importeren.
Ik hoop zo dat ze het doen. Enige probleem is wel dat het 16mm formaat waar NGE op geschoten is eigenlijk niet toereikend is voor mooi 1080p beeld. En dat Anno al eens gezegd heeft dat de originele NGE niet meer relevant is. Maar then again, hij is ook een beetje een troll.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
Ik wacht op een bluray rerelease van de originele serie.
Is Akira daar trouwens ook op geschoten? Ik heb namelijk de dvd en blu-ray release daarvan maar de beeldkwaliteit van de blu-ray ten opzichte van de dvd viel me echt vies tegen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het doen. Enige probleem is wel dat het 16mm formaat waar NGE op geschoten is eigenlijk niet toereikend is voor mooi 1080p beeld. En dat Anno al eens gezegd heeft dat de originele NGE niet meer relevant is. Maar then again, hij is ook een beetje een troll.
Geen idee eigenlijk. Ik denk toch wel 35mm. De enige reden om voor 16mm te gaan is budget, de aartsvijand van Gainax. En gezien dat maar een film is, zal 35mm niet zo heel duur zijn. Plus dat ze wel een goed budget hadden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:26 schreef VulpX het volgende:
[..]
Is Akira daar trouwens ook op geschoten? Ik heb namelijk de dvd en blu-ray release daarvan maar de beeldkwaliteit van de blu-ray ten opzichte van de dvd viel me echt vies tegen.
Dat blikken doosje heb ik ook, dat is de collectors edition als het goed is. Ik vond de kleuren en de algemene scherpheid van de film niet beter dan de dvd. Maar miss moet ik even een side by side comparison doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk toch wel 35mm. De enige reden om voor 16mm te gaan is budget, de aartsvijand van Gainax. En gezien dat maar een film is, zal 35mm niet zo heel duur zijn. Plus dat ze wel een goed budget hadden.
Maar de kwaliteit kan aan meerdere dingen liggen, als ze bijvoorbeeld de Blu-Ray niet maken van de originele masters op film maar gewoon het gedigitaliseerde DVD materiaal upscalen.
Er zijn een aantal versies en remasters van Akira in omloop, ik weet niet of er echt slechte versies tussen zitten. Ik heb hem hier in een blikken doosje, volgens mij was de kwaliteit wel prima. Zal zo eens checken.
Volgens mij maakt dat weinig uit. Gunbuster is ook op 16mm geschoten als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze het doen. Enige probleem is wel dat het 16mm formaat waar NGE op geschoten is eigenlijk niet toereikend is voor mooi 1080p beeld. En dat Anno al eens gezegd heeft dat de originele NGE niet meer relevant is. Maar then again, hij is ook een beetje een troll.
OST van KillalKill is vet. Ik kan alleen geen compleet instrumentale versie vinden van Don't lose your way zoals die in praktisch elke aflevering gedraaid wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef Kyubey het volgende:
[얼티메이트] [140507] TVアニメ「キルラキル(Kill la Kill)」オリジナルサウンドトラック(OST) Vol.2 (320K+BK)
8 dagen te laat gemeld, maar goed
Die zit in volume 1.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef VulpX het volgende:
[..]
OST van KillalKill is vet. Ik kan alleen geen compleet instrumentale versie vinden van Don't lose your way zoals die in praktisch elke aflevering gedraaid wordt.
斬LLLア生LLquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Compleet instrumentaal?
Zoals dit, maar dan wel fatsoenlijk zeg maar.
Je kan het prima omzetten naar Blu-Ray, maar het zal er niet zo goed uit zien als 35mm. Is niet de eerste keer dat dingen die op 16mm geschoten zijn niet op Blu-Ray uitgebracht worden omdat de kwaliteit te laag geacht wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat weinig uit. Gunbuster is ook op 16mm geschoten als ik me niet vergis.
10-tailquote:
Dattebayo :=)quote:
Dat eindequote:
staat erinquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef VulpX het volgende:
Sinds ik dit topic ben gaan volgen een week geleden heb ik weer een tergend grote backlog erbij gekregen. Jullie worden bedankt!
Overigens nog een MAL voor in de OP: http://myanimelist.net/animelist/VulpX
Hoeft al niet meerquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tof! Volgende topic kom je in de OP.
Jij waardeert ook EVA?
Hmm, klinkt leuk. Op de to-do lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Kyubey het volgende:
[Underwater] Patema Inverted - Sakasama no Patema (BD 720p) [6CB69C7A].mkv
quote:Atelier and Sidonia 06 delayed
Written on 15.05.2014 | Tags: News, Anime, Atelier Escha & Logy, Knights of Sidonia
It just so happens that the translators for both Knights of Sidonia and Atelier Escha & Logy are busy to the point that they don't really have time to work on their shows today. As a result, both shows are delayed by at least 24 hours this week. Sorry for the inconvenience!
Eensch. Ik ben krap aan nog net in de 80s geboren en ik ga het uitmelken voor wat het is ook.quote:
De Nederlandse ondertitels zijn bij aflevering 3 blijven steken en ik heb geen haast, maar wil toch even weten ... Heeft de hoofdpersoon nu een loliharem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Black bullet heeft nieuwe OP, we loli now
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt zich te vormenquote:Op donderdag 15 mei 2014 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Nederlandse ondertitels zijn bij aflevering 3 blijven steken en ik heb geen haast, maar wil toch even weten ... Heeft de hoofdpersoon nu een loliharem?
Al die vrije tijd though.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Als de volgende afleveringen niet enorm belachelijk zijn zie ik de die serie dumpen.
Ik ben al van Bokura wa Minna Kawaisou af. Loop achter met No Game No Life en Nanana's Burried Treasure. En en me in afwachting van teleurstelling al aan het onthechten van Soul Eater Not en One Week Friends.
Het gaat goed komen met dit seizoen.
Je wordt er wel duizelig van, moet ik zeggen. Maar verder op en top.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, klinkt leuk. Op de to-do lijst.
Ze kwamen dus rond dezelfde tijd uit. Hmm. Geen jatwerk? Wel?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Doet me een beetje denken aan dit:
Upside Down (2012) - IMDb
Alhoewel ik beiden nog niet gezien heb.
Hmm, als nou een van de twee gemaakt werd door ondersteboven-mensen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze kwamen dus rond dezelfde tijd uit. Hmm. Geen jatwerk? Wel?
Wij zijn allemaal zelf ondersteboven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, als nou een van de twee gemaakt werd door ondersteboven-mensen.
Ik ben zo teleurgesteld als wat ze vindt geen boor en robothoofd zijn.quote:In an underground world where tunnels extend everywhere, even though they live in dark and confined spaces, people wear protective clothes and lead quiet and enjoyable lives. Patema, a princess in her underground village, loves to explore the tunnels. Her favorite place is a "danger zone" that her village prohibits people from entering. Even though she's scolded, Patema's curiosity can't be held back. No one ever explained what the supposed danger was. On her usual trip to the "danger zone," Patema faces unexpected events. When hidden secrets come to light, the story begins to unfold.
Helaas, het zijn pinguins met frontstaarten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo teleurgesteld als wat ze vindt geen boor en robothoofd zijn.
Your front tail is the front tail that will pierce the heavens!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helaas, het zijn pinguins met frontstaarten.
YES!quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Bedankt voor je onderzoekjequote:Op donderdag 15 mei 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, de DVD was duidelijk slechter dan de Blu-Ray van Akira. Maar ik snap wat je bedoelt, er zat zeker nog wel een korrel op de BD versie.
Mja, 80s
Akira (1988) - Technical Specifications - IMDb
Wel op 35mm geschoten trouwens.
En ook als er geen lekker wijf met een gigantische sniper door het plafond komt vallen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben zo teleurgesteld als wat ze vindt geen boor en robothoofd zijn.
Bokura wa Minna Kawaisou = Droppedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ok. Als de volgende afleveringen niet enorm belachelijk zijn zie ik de die serie dumpen.
Ik ben al van Bokura wa Minna Kawaisou af. Loop achter met No Game No Life en Nanana's Burried Treasure. En en me in afwachting van teleurstelling al aan het onthechten van Soul Eater Not en One Week Friends.
Het gaat goed komen met dit seizoen.
Met die teleurstelling moet ik al iedere dag leven.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
En ook als er geen lekker wijf met een gigantische sniper door het plafond komt vallen?
Wut.quote:
Klassiekertje wel.quote:
Morgen DOTA 2 for Linux downloaden en installeren(mijn home partitie heeft echter niet genoeg ruimte)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien het een screenshot is uit het Youtube filmpje dat Kyubey er boven post, ja.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
mijn home partitie heeft echter niet genoeg ruimte
Ooooh, plek zat.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
DOTA 2 vraagt 8gig aan ruimte,ik heb nog 12.7 gig(99% vol)
Dotaquote:
Denk je??Het is wel een 1 TiB harde schijf.quote:
CoD en BF zijn wel superieur??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dota
ASSFAGGOTS spelen
MOBA's
cancer van de videogame industrie
Nee zijn ook aids games sinds vooral BF sinds deel 3quote:
Nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Denk je??Het is wel een 1 TiB harde schijf.
Nou dan!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee zijn ook aids games sinds vooral BF sinds deel 3
Johquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee.
Ja het past, maar ehh, zou toch een beetje ruimte maken
1 maar?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Denk je??Het is wel een 1 TiB harde schijf.
Even kijken.quote:
Mijn kana en kanji zijn nog niet zo heel sterk... Wat is er aangekondigd? Tweede seizoen of OVA's?quote:
Aankondiging is een groot woord, het was al even bekend.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:42 schreef VulpX het volgende:
[..]
Mijn kana en kanji zijn nog niet zo heel sterk... Wat is er aangekondigd? Tweede seizoen of OVA's?
Ga binnenkort aan de serie beginnen, heb er veel goede verhalen over gehoord.
Ah kijk. Maar is dit dan een film als vervolg op de serie, of wordt het een samenvatting van de serie?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aankondiging is een groot woord, het was al even bekend.
http://www.animenewsnetwo(...)slated-for-late-fall
Nieuw spul als het goed is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah kijk. Maar is dit dan een film als vervolg op de serie, of wordt het een samenvatting van de serie?
Dat is altijd leuk. Zal vanavond maar eens wat eerste afleveringen aanzwengelen. Maar wacht, ik heb nog zoveel te kijken...quote:
1e film is een recap 2e is dacht ik seizoen 2 van de jaren 70 of de aanloop daar naar toequote:
Maar is het dan in lijn met de serie van vorig jaar, of staat die er compleet los van?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
1e film is een recap 2e is dacht ik seizoen 2 van de jaren 70 of de aanloop daar naar toe
Is in lijn aangezien die van vorig jaar de remake van het eerste seizoen is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar is het dan in lijn met de serie van vorig jaar, of staat die er compleet los van?
Ja precies, dus het valt samen met de serie van afgelopen jaar gewoon allemaal onder de remake van de originele Yamato. Tof.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Is in lijn aangezien die van vorig jaar de remake van het eerste seizoen is.
Als je je niet stoort aan loli'squote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:34 schreef SadPanda het volgende:
Is Black Bullet een aanrader of heeft iemand andere aanraders op Crunchyroll?
Nein. Misschien dat ik hem later nog op pak, ik loop nu met de meeste series al twee weken achter.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya(brt was nice)*
[..]
Black Bullet loli's zijn wel moe.
Iemand No Game No Life anime gecheckt??
Nou,ik loop weken/maanden achter!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein. Misschien dat ik hem later nog op pak, ik loop nu met de meeste series al twee weken achter.
Geef niksquote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:38 schreef DeZwabber het volgende:
Ja echt ernstig is het niet, niets wat niet bij te trekken is in een lege middag. Maar het irriteert me.
Ja is leuk! Maar NSFWquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ja, NGNL is enigszins vermakelijk. Maar verwacht niet dat het de spellen die de hoofdpersonen spelen serieus neemt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya(brt was nice)*
[..]
Black Bullet loli's zijn wel moe.
Het is Japanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ja, NGNL is enigszins vermakelijk. Maar verwacht niet dat het de spellen die de hoofdpersonen spelen serieus neemt.
Staat hier op de to watch lijstquote:Op donderdag 15 mei 2014 21:59 schreef Kyubey het volgende:
Ja? Ik was aan het twijfelen....quote:
de laatste niet gezien?quote:
http://www.biosagenda.nl/filmagenda_the-wind-rises_26834.htmlquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Staat hier op de to watch lijst
Kan er mij iemand helpen aan The Wind Rises (geen torrents). Ik vind het nergens terug
Ik heb hem gedropt na de eerste ep ofzo. Vond het niet boeiend.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 03:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein. Misschien dat ik hem later nog op pak, ik loop nu met de meeste series al twee weken achter.
Nee, ik snap het niet, help wat is ditquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:47 schreef Xaryna het volgende:
Edit: meh, verkeerd gequote. Je snapt wat ik bedoel.NGNL.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik snap het niet, help wat is dit
Mannen zouden meer als Spartanen gekleed moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Well, shit, daar ben ik totaal niet op gekleed.
quote:
Dacht ik alquote:
quote:
Oh, ik dacht dat ie al te downloaden wasquote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.biosagenda.nl/filmagenda_the-wind-rises_26834.html
300 is historisch verantwoord. Je hoorde het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mannen zouden meer als Spartanen gekleed moeten zijn.
Spartaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:10 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Mannen zouden meer als Spartanen gekleed moeten zijn.
Ik moest even googlenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet een zelfverklaarde gestoorde wetenschapper en gifmenger nu met natriumchloride? Dat doe ik op mijn eieren en in mijn soep.
Ja, mijn favoriet van dit seizoenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat is best wel erg Chuuni maat.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik moest even googlenWel tof dat het ook die benaming heeft, gebruik ik voortaan dat
Volg je Hitsugi no Chaika en Mekakucit... o je hield niet van SHAFT, maar Chaika dan?quote:
ebi?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Chaika volg ik ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volg je Hitsugi no Chaika en Mekakucit... o je hield niet van SHAFT, maar Chaika dan?
De combinatie van Nederlands en de pijnlijke jaren 90 muziekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
Strijd voor overwinning van de duisternis jij weet hoe slecht soms deze wereld is.
je moet het doen
ooohhh sailormoon
boem boem boem boem boem
Volgens hij heeft Cancer het uitgemaakt, vandaar dat ze zo chagrijnig isquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tatami Galaxy.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chaika volg ik ook nietWeet niet waarom eigenlijk.
Ik houd wel van SHAFT, maar na een tijdje ben ik het ook zat. Zetsubou en Madoka waren geweldig, maar toen keek ik de clusterfuck genaamd Bakemonogatari en ik werd allergisch.
Elke keer in rome, macedonie helemaal geraped greek city states ook, komt die kut parthische heavy cavquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Romeinse legioenen
De Parthische cavalerie
Jaren 90quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De combinatie van Nederlands en de pijnlijke jaren 90 muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:50 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Het wie, wat, waar van Hitsugi no Chaika is niet zo interessant vind ik, maar wat de serie er mee doet is meer dan je zou verwachten. In een wereld waar je eigenlijk een klinkklare held zou zien aankomen levert Hitsugi no Chaika aimabele protagonisten met dubieuze doeleinden. En zelfs dat is niet wat deze serie van haar middelmatige soortgenoten onderscheidt. Bones laat de serie er soms een beetje goedkoop uitzien, maar de gevechten zijn te vergelijken met wat Bones in hun grootste werken leverden denk: Cowboy Bebop, Eureka Seven, Soul Eater en Fullmetal Alchemist. En de humor is scherp maar ingetogen en nooit opdringerig genoeg om je aan de mindere grappen te hoeven ergeren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chaika volg ik ook nietWeet niet waarom eigenlijk.
Ik houd wel van SHAFT, maar na een tijdje ben ik het ook zat. Zetsubou en Madoka waren geweldig, maar toen keek ik de clusterfuck genaamd Bakemonogatari en ik werd allergisch.
SPOILER: arbitraire opsmukafbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat SHAFT betreft begin ik me een beetje aan het desoriėnterende van hun series te storen. Ze geven nooit meer van de omgeving weg dan strikt noodzakelijk is en de rest laten ze schijnbaar aan overijverige student-stagiaires architectuur en moderne kunst. En nu beginnen ze zelfs, Madokami sta me bij, afgrijselijke bouwsels van CG in elkaar te frommelen voor de achtergronden. Het lijkt vaak alsof er meer tijd en denkwerk in een klok op de muur is gaan zitten dan alle achtergronden en personages voor 5 minuten van de animatie. En dat probleem heb ik zelfs bij Madoka Rebellion waar haast elke scene waar niet over nagedacht is opgevuld is met filosofische confectie.
SPOILER: arbitraire opsmukafbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
smarthphones spelen tegenwoordig zonder problemen .WebM af.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb de afbeeldingen alleen in spoilers gezet omdat smartphones .gifjes haten.
Los van dat wordt de inhoud van spoilers gewoon geladen dacht ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
smarthphones spelen tegenwoordig zonder problemen .WebM af.
dus gifs al helemaal :p
Jep.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Los van dat wordt de inhoud van spoilers gewoon geladen dacht ik.
boeie, sta toch een 8,8 voor NLquote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens,
[..]
I find your lack of faith disturbing.
Gelukkig zijn er meerdere subgroepenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is met de luie subbers die steeds vertraging hebben. Delay la Delay was ook al zo punctueel.
het is net 2007quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wat is met de luie subbers die steeds vertraging hebben. Delay la Delay was ook al zo punctueel.
Super lang wachten op releases en toen ze uiteindelijk uitkwamen mocht je nog uren wachten voordat de torrent 100% geseed wasquote:
Serie?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
Leg daar maar op de stapel.
[ afbeelding ]
SPOILER: laatste hoofdstuk Azumanga DaiohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI WISH AI WA A BAHDOHelemaal super.
quote:Op zondag 18 mei 2014 01:53 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dat. Nee gewoon, wat is dat. Wat voor gore fetish zooi lees jij.SPOILER: laatste hoofdstuk Azumanga DaiohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI WISH AI WA A BAHDO
quote:Op zondag 18 mei 2014 01:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat is dat. Nee gewoon, wat is dat. Wat voor gore fetish zooi lees jij.
wtf?SPOILER: laatste hoofdstuk Azumanga DaiohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI WISH AI WA A BAHDO
SPOILER: laatste hoofdstuk Azumanga DaiohOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AI WISH AI WA A BAHDOHahaha haha ha?quote:Azumanga Daioh (あずまんが大王 Azumanga Daiō?, lit. "Great King Azumanga") is a Japanese comedy manga by Kiyohiko Azuma.🐙
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha mensen doodsteken
ik twijfel ook al heel lang of ik hem überhaupt wel ga kijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik School Days wel wil zien eigenlijk.
Hij is geweldig.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik School Days wel wil zien eigenlijk.
Ja. Het komt van Lolita.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben weer een zeer leuke anime aan het kijken![]()
Maar waar komt de term loli vandaan? Betekent het enkel klein meisje?![]()
Sorry voor de domme vraag maar ben een leek
[ afbeelding ]
Ongeveer 300 afleveringen nadat de serie afgelopen is.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:28 schreef gniffie het volgende:
Weet iemand wanneer de fillers van One Piece stoppen?
Hmm. Het verrassingseffect is er dan wel af, maar het blijft wel zeer vermakelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja? Ook al weet ik wat er gaat gebeuren? Want er zijn zoveel mensen die de serie haten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik ben 2 jaar en 3 maanden SP lidquote:Op zondag 18 mei 2014 12:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het toch met al die SP propaganda reclame hier
Wut, reclame?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is het toch met al die SP propaganda reclame hier
Waar je normaal reclame hebt heb ik allemaal SP bullshit, terwijl ik waarschijnlijk PVV, SGP, Artikel 50 ga stemmenquote:
Goeie opening man! Lekker Nederlands en happy hardcore omdat dat "in" was!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De combinatie van Nederlands en de pijnlijke jaren 90 muziek
Waarom heet het dan niet Zeeman Maan? Gemiste kans.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Goeie opening man! Lekker Nederlands en happy hardcore omdat dat "in" was!
Net zoals Draken Bal?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom heet het dan niet Zeeman Maan? Gemiste kans.
betaal danny, dan zie je het niet meer..quote:Op zondag 18 mei 2014 12:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waar je normaal reclame hebt heb ik allemaal SP bullshit, terwijl ik waarschijnlijk PVV, SGP, Artikel 50 ga stemmen
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
betaal danny, dan zie je het niet meer..
quote:
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:50 schreef mschol het volgende:
[..]
betaal danny, dan zie je het niet meer..
En wat haal jij daar uit? Of betekent het alleen dat jij de partijkas met jouw contributie mag spekken?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:23 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar en 3 maanden SP lid
Het financieel steunen van een partij lijkt mij niet zo'n gek iets als je het erg eens bent met de standpunten. Als lid heb je natuurlijk ook meer inspraak.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En wat haal jij daar uit? Of betekent het alleen dat jij de partijkas met jouw contributie mag spekken?
Klein zusje is imoutoquote:Op zondag 18 mei 2014 08:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar waar komt de term loli vandaan? Betekent het enkel klein zusje?![]()
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe je als lid meer inspraak krijgt dan als niet-lid. Ik stel me voor dat dit komt in de vorm van ledenvergaderingen, een partijkrantje en een paar netwerkborrels. Maar in mijn onwetendheid hoop ik eigenlijk op iets interessanters. Ik heb wel een ergens gelezen dat journalisten die verslag willen doen van de politiek of zelfs bepaalde terreinen waar de politiek invloed op heeft wordt aangeraden lid te worden van bepaalde politieke partijen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het financieel steunen van een partij lijkt mij niet zo'n gek iets als je het erg eens bent met de standpunten. Als lid heb je natuurlijk ook meer inspraak.
aneue/anego/aneki kan ook een klein zusje betekenen, hoewel het suggereert dat de spreker nog jonger en dus kleiner is.quote:
Rattatta Rattattaquote:Op zondag 18 mei 2014 08:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Maar waar komt de term loli vandaan? Betekent het enkel klein zusje?![]()
[ afbeelding ]
Jaarlijkse contributie!!quote:Op zondag 18 mei 2014 14:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En wat haal jij daar uit? Of betekent het alleen dat jij de partijkas met jouw contributie mag spekken?
SGPquote:Op zondag 18 mei 2014 12:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Waar je normaal reclame hebt heb ik allemaal SP bullshit, terwijl ik waarschijnlijk PVV, SGP, Artikel 50 ga stemmen
CU-SGP heeft wel een realistischer programma in de EU dan PVV, los van dat christen gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
SGP![]()
VVD met de doodstraf
Is de volkspartij voor vrijheid en democratie echt voor de doodstraf?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
SGP![]()
VVD met de doodstraf
Waarom maken we er niet direct een eenheidsstaat van?quote:
Nee, de SGP juistquote:Op zondag 18 mei 2014 17:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is de volkspartij voor vrijheid en democratie echt voor de doodstraf?
Lijkt op Nausicaä of the Valley of Wind. Een Miyazaki-film?quote:
Sakamichi richt zich op vrouwen van middelbare leeftijd en K-ON! op mannen van middelbare leeftijd als ik het me goed herinner.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hallo lieve mensen mag ik u van deze plaats zeggen dat Sakamichi -> K-On ook al zijn dat verschillende doelgroepen enzo
Royal space forcequote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Lijkt op Nausicaä of the Valley of Wind. Een Miyazaki-film?
Check, de gaye bromance ook al gevondenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Sakamichi richt zich op vrouwen van middelbare leeftijd en K-ON! op mannen van middelbare leeftijd als ik het me goed herinner.![]()
+1 upvote share like digg qft etc., ook even checkenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
* Repelsteeltju heeft Royal space force toegevoegd aan zijn to watch list op MAL.
NOU NEE DAT IS JE MENING OUWEquote:
DATS RACIST YOquote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
NOU NEE DAT IS JE MENING OUWE
DAAR GAAN WIJ (lees: de mensen die onderwijs hebben genoten) NIET IN MEE.
en wat dan nog, wij uit deze plaats waar ik vandaan kom hebben gewoon gelijk omdat wij genetisch superieur zijnquote:
Dat heeft k-on ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik Sakamichi niet per sé een muziekserie vind, meer een slice of life waarin ze toevallig muziek spelen.
Beckquote:Op maandag 19 mei 2014 08:32 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En DMC dan? En Beck dan? En Sakamichi no Apollon dan?
Hibiki beste iM@Squote:Op maandag 19 mei 2014 11:27 schreef SleepSub het volgende:
Verklaar mezelf dood voor de komende dagen![]()
[ afbeelding ]
機動戦士ガンダムUC Mobile Suit Gundam Unicorn - 第07話#虹の彼方に (BD 1280x720 AVC AACx4 [5.1+5.1+2.0+2.0] Subx6 [Jap,Eng,Fre,Spa,Chi,Chi]).mp4 [encoded by SEED]quote:Op maandag 19 mei 2014 17:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
DOWNLOADEN GAAT
KOPEN NATUURLIJK!
Haha! Alleen in 1080p.... (kan mijn laptop niet aan)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
機動戦士ガンダムUC Mobile Suit Gundam Unicorn - 第07話#虹の彼方に (BD 1280x720 AVC AACx4 [5.1+5.1+2.0+2.0] Subx6 [Jap,Eng,Fre,Spa,Chi,Chi]).mp4 [encoded by SEED]
Corpse Party: Tortured Soulsquote:Op maandag 19 mei 2014 18:17 schreef TanteMordecai het volgende:
I'm kinda new here en wil graag een nieuw manga topic openen:
"Een echte 'scary' horror-anime "
Is het de bedoeling dat ik 'Het grote anime/mange topic #451: "Een echte 'scary' horror-anime?" aanmaak. Of moet ik op zoek naar een oudere verwante topic en de vraag daar posten?
Bedankt alvast.
Probeer Shin Sekai Yori. Als een kleine voetnoot wil ik je overigens meegeven dat anime veel meer geschikt is voor subtielere angsten dan plots met als crux: "aaaah er is een moordenaar."quote:Op maandag 19 mei 2014 18:33 schreef TanteMordecai het volgende:
Kijk, over gemak gesproken :-)
Hoewel de vraag overduidelijk is, nog een kleine toelichting:
Ik heb op aanraden de series Monster, Helsing, Ao no Ekusoshisuto en Deadman Wonderland en Another gezien. Ik vond ze een goed verhaal hebben maar om nou te zeggen dat ik ze eng vond...
Er staat een hele lijst op wiki. Voor ik die hele lijst ga afwerken kan ik misschien het e.e.a. filteren. Iemand nog tips voor anime's die je liever niet alleen in het donker kijkt haha.
[CR] Sailor Moon - 001 [480p][E96E5F55].mkvquote:
3 zelfsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef Qunix het volgende:
[CR]... Ik geloof het niet. Ineens 2 episodes?
Ook [CR] Sailor Moon - 003 [480p][EA3CAF42].mkvquote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef wdn het volgende:
[..]
[CR] Sailor Moon - 001 [480p][E96E5F55].mkv
alleen 480 dus grote kans dat dit deel 1 is. Van het origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |