quote:
Goedemorgenquote:
Ik krijg iets niet voor elkaar en dat is frustrerend, handleiding lezen is zoquote:
Was het maar kut, dan had je er nog wat aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Het leven is kut
Maar we komen er wel
En hoe is het daar?
Hey dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan![]()
Ja, wel goed. Ik heb gemerkt dat slapen beter gaat als ik een soort meditatie/hypnosis iets doe![]()
Deze. Erg chill
Liggen, luisteren en in slaap vallenquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Hey dat zeg ik ook altijd
Wat doe je dan exact?
Luisteren naar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liggen, luisteren en in slaap vallen
Naar dat youtube linkje wat ik er net onder zettequote:
Ik zou gek worden van die stemquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar dat youtube linkje wat ik er net onder zette
Het gaat beter. Nog niet superquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van die stem
Maar goed dat je wat hebt gevonden ervoor![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ff koffie drinken met vriendinnetje![]()
Het is een beginquote:Op donderdag 15 mei 2014 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat beter. Nog niet superMaar beter is al fijn
![]()
Die stem vind ik juist chillMonotoom en chill
Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit gewoon op mn werk ipv ziek thuis.
Afspraken staan en ik wilde gewoon laten zien dat ik ondanks dit toch komquote:
Paracetamolletje en gaan!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Afspraken staan en ik wilde gewoon laten zien dat ik ondanks dit toch kom
Thanksquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paracetamolletje en gaan!
Beterschap
Bikkel ben je!!quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:42 schreef Tamashii het volgende:
Ik zit gewoon op mn werk ipv ziek thuis.
Hahaha thanksquote:
Bepaal jij dat?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
Letters and shit, use them!
[..]
Handig... Geen raam open gelaten?
Nou, het is op mijn afstudeerplek en er zijn 2 mensen onderweg die daar werken. Alleen die zijn allebei later dan ze gezegd hadden dus ondertussen zit ik hier al een tijdje. Maar als het goed is ben ik binnen nu en een half uur toch wel weer binnen...quote:
Ohh, dat valt nog wel meequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, het is op mijn afstudeerplek en er zijn 2 mensen onderweg die daar werken. Alleen die zijn allebei later dan ze gezegd hadden dus ondertussen zit ik hier al een tijdje. Maar als het goed is ben ik binnen nu en een half uur toch wel weer binnen...
Nope. En zelfs als er een raam open had gestaan had dan de deur naar de goede ruimte alsnog op slot gezeten dus was ik nog steeds niet heel ver gekomen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
Letters and shit, use them!
[..]
Handig... Geen raam open gelaten?
Mja, het duurt alleen zooo lang!quote:
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schiet ook niet op danquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nope. En zelfs als er een raam open had gestaan had dan de deur naar de goede ruimte alsnog op slot gezeten dus was ik nog steeds niet heel ver gekomen.![]()
Gelukkig is het mooi weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, het duurt alleen zooo lang!
En ik krijg net een berichtje dat 1 van de 2 haar sleutels niet kan vinden dus dat we gezellig samen kunnen gaan wachten op nummer 3.
lekker handigquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik krijg net een berichtje dat 1 van de 2 haar sleutels niet kan vinden dus dat we gezellig samen kunnen gaan wachten op nummer 3.
Hopelijk dat die ze dan wel heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog even op wachten....quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar dat duur nog eventjes
Waar ga je heen?
Ah Griekenlandquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar moet ik nog even op wachten....
Naar zakynthos (laganas) ga ik
Goed onthoudenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah Griekenland
Zat je daar vorig jaar ook niet? (ander eiland oid?)
Ik onthoud nog wel eens watquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Goed onthouden
Zat vorig jaar met de familie op Kos inderdaad.
Nu ga ik met een vriendin. 12 dagen
Ja verheug me er erg opquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik onthoud nog wel eens wat
De nuttige dingen vergeet ik vaak
Nice
Ik ben het jongetje natuurlijk weer.quote:
nee jij bent de hondquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben het jongetje natuurlijk weer.!
Ah die is liefquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee jij bent de hond
[ afbeelding ]
Tja het is hip geworden hequote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef Myraela het volgende:
Wat begint de kringloopwinkel duur te worden. Vroeger hadden ze alles voor een paar cent, nu ben je denk ik nog voordeliger uit als je een servies bijvoorbeeld gewoon bij de Action haalt.
Gedurende 1,5 jaar toch al hier en daar wat gekocht om mee te nemen. Dingen die toevallig in de aanbieding waren op dat moment, of servies dankzij een spaaractie bij de Jumbo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn gewoon zonder iets begonnen.Al lieten mijn ouders wel het één en ander in huis staan.
Wij hebben gelukkig een ruime zolder nu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
Dat soort dingen zijn ook wel leuk om bij elkaar te sparen. Ik had alleen geen ruimte om dat te doen. Ik had geen eigen kamer, laat staan ruimte om dingen te bewaren.
Een droger zal ik waarschijnlijk niet eens hebben, maar ik heb wel zo'n droogrek gekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
Dat scheelt wel ja, ik zou echt niet zonder kunnen.Die hebben we wel direct gekocht. Droger had m'n moeder laten staan.
Precies. En morgen een nieuw bed kopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ach dat is prima hoor, als mijn moeder hem niet had laten staan had ik ook niet direct een droger gekocht. Zeker als je in je eentje bent kan zo'n rek wel.
vaak vergeet je toch nog een hoop. woon je er eenmaal, en ineens heb je dan dit of dat nodig. kut, waarom heb ik daar nou niet aan gedacht?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
Alles voor m'n uitzet nog maar een keer op een rijtje gezet. Tering, wat heeft een mens toch veel spullen nodig.
Een wasmachine was juist het enige dat ik miste toen mijn ex en ik uit elkaar gingen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een ruime zolder nu.Ik kan misschien zelfs een wasmachine overkopen van m'n ex. Scheelt ook een hoop knaken.
Ja, zal vast wel. Maar ik hoop dat ik het meest noodzakelijke toch allemaal heb genoteerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:49 schreef perro. het volgende:
[..]
vaak vergeet je toch nog een hoop. woon je er eenmaal, en ineens heb je dan dit of dat nodig. kut, waarom heb ik daar nou niet aan gedacht?
of ik ben gewoon vergeetachtig, kan ook.
Dat was juist het enige wat ik kreeg. Maar ja, die wasmachine heeft m'n moeder nu.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Een wasmachine was juist het enige dat ik miste toen mijn ex en ik uit elkaar gingen.
Nou ja, ik had geen bed en geen bank meer toen ik verhuisde. Maar via marktplaats heb ik voor 5 euro een leren bank + twee leren stoelen en een gratis slaapkamer (een matras had ik nog) geregeld. Binnen twee dagen nadat ik ons gezamenlijke appartement uit ging had ik dus (op de wasmachine na) weer alles wat ik nodig had aangezien de meeste spullen sowieso al van mij afkomstig waren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was juist het enige wat ik kreeg. Maar ja, die wasmachine heeft m'n moeder nu.
O, dat is op zich wel chill.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik had geen bed en geen bank meer toen ik verhuisde. Maar via marktplaats heb ik voor 5 euro een leren bank + twee leren stoelen en een gratis slaapkamer (een matras had ik nog) geregeld. Binnen twee dagen nadat ik ons gezamenlijke appartement uit ging had ik dus (op de wasmachine na) weer alles wat ik nodig had aangezien de meeste spullen sowieso al van mij afkomstig waren.
Hoezo ging jij weg eigenlijk en niet zij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik had geen bed en geen bank meer toen ik verhuisde. Maar via marktplaats heb ik voor 5 euro een leren bank + twee leren stoelen en een gratis slaapkamer (een matras had ik nog) geregeld. Binnen twee dagen nadat ik ons gezamenlijke appartement uit ging had ik dus (op de wasmachine na) weer alles wat ik nodig had aangezien de meeste spullen sowieso al van mij afkomstig waren.
Dat is vrij persoonlijk, denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:06 schreef MajorAuthority het volgende:
Goedemiddag, ik ben nog vrij nieuw hier. Is het hier gezellig genoeg om mee te komen posten?
Ben je een jankzak of relnicht?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:06 schreef MajorAuthority het volgende:
Goedemiddag, ik ben nog vrij nieuw hier. Is het hier gezellig genoeg om mee te komen posten?
Sporen niet hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen, wat is jouw indruk van de aanwezigen in dit topic?
Marktplaats is met name voor de grotere dingen ideaal. Borden/bestek/glazen etc kun je in veel winkels wel vrij voordelig vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is op zich wel chill.Ik heb nu gelukkig iets meer tijd om het bij elkaar te sparen, dus dan kies ik het wat zorgvuldiger uit.
Omdat ik het appartement in mijn eentje niet kon betalen en ook geen vaste baan of iets daar in de regio had. Ik had totaal geen reden om daar in de buurt te blijven en ben weer naar mijn geboortestreek getrokken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo ging jij weg eigenlijk en niet zij?
Dat verschilt sterk per user. Er zijn toffe lui, maar ook verschrikkelijke jankballen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:09 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Laat ik het zo vragen, wat is jouw indruk van de aanwezigen in dit topic?
Klopt. Mijn moeder heeft ook veel op Marktplaats gevonden. Eettafel, salontafel, TV meubel, twee banken ... Best mooi spul nog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Marktplaats is met name voor de grotere dingen ideaal. Borden/bestek/glazen etc kun je in veel winkels wel vrij voordelig vinden.
[..]
Omdat ik het appartement in mijn eentje niet kon betalen en ook geen vaste baan of iets daar in de regio had. Ik had totaal geen reden om daar in de buurt te blijven en ben weer naar mijn geboortestreek getrokken.
Ik bekenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt sterk per user. Er zijn toffe lui, maar ook verschrikkelijke jankballen.
Ik bekijk het wel altijd vrij kritisch (zeker elektronica), maar over het algemeen mag ik niet klagen over wat ik gevonden heb.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Mijn moeder heeft ook veel op Marktplaats gevonden. Eettafel, salontafel, TV meubel, twee banken ... Best mooi spul nog.
Ik ben gewoon een heel erg emotioneel iemandquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verschilt sterk per user. Er zijn toffe lui, maar ook verschrikkelijke jankballen.
Ach yats, jij bent nog best oké. We praten wat langs elkaar heen soms, maar verder ben je een chille gast.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik beken
[..]
Ik bekijk het wel altijd vrij kritisch (zeker elektronica), maar over het algemeen mag ik niet klagen over wat ik gevonden heb.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel erg emotioneel iemand
Ik ga het ervaren denk ik, het komt hier tot nu toe tof over, ook als ik een stukje teruglees in dit topic.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij deze: welkom!quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Ik ga het ervaren denk ik, het komt hier tot nu toe tof over, ook als ik een stukje teruglees in dit topic.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach yats, jij bent nog best oké. We praten wat langs elkaar heen soms, maar verder ben je een chille gast.
Nee, was geen naaistreek ... Die regels waren gewoon niet duidelijk. Ik reageer nu via m'n reguliere profiel (dus niet als student) op lotingwoningen. Als ik geluk heb krijg op die manier wat en anders maar wachten tot september. Ze zeiden dat er in die flat wel regelmatig iets vrij komt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef yats het volgende:
[..]Thxs feer!
p.s. heb je nog een pissige mail/brief gestuurd over die naaistreek met dat appartement?
Jij bent altijd zo lekker droog.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een heel erg emotioneel iemand
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze die voorwaarden er niet bij vermeld hadden. Maar dan is het inderdaad te hopen dat je in september (of eerder via de andere weg) iets vind. Ik zit voorlopig ook nog wel even hier, al hoop ik natuurlijk dat er snel een huurster vertrekt uit die flat in Amsterdam zodat ik daarheen kan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was geen naaistreek ... Die regels waren gewoon niet duidelijk. Ik reageer nu via m'n reguliere profiel (dus niet als student) op lotingwoningen. Als ik geluk heb krijg op die manier wat en anders maar wachten tot september. Ze zeiden dat er in die flat wel regelmatig iets vrij komt.
Wil je me weghebben ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wanneer ga je ook alweer weg? Morgen?
Aspergekroketten? Dat klinkt lekker en gezond. Komen ze op de blog?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
Vulling voor de aspergekroketten is klaar. Morgen rollen.
De voorwaarden waren niet duidelijk, want het leek alsof ze bedoelde dat een inschrijving bij een school in de regio genoeg was. Maar ik moest daar nu al studeren, als zijnde fysiek aanwezig zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze die voorwaarden er niet bij vermeld hadden. Maar dan is het inderdaad te hopen dat je in september (of eerder via de andere weg) iets vind. Ik zit voorlopig ook nog wel even hier, al hoop ik natuurlijk dat er snel een huurster vertrekt uit die flat in Amsterdam zodat ik daarheen kan.
Jij bent hilarisch.quote:
bank gekocht voor tien euro. En mooi dat ie isquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Vroeger vond je nog wel eens wat gratis op marktplaats, nu vragen ze voor de grootste troep geld.
Als ze goed lukken wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
Aspergekroketten? Dat klinkt lekker en gezond. Komen ze op de blog?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze goed lukken wel.
Gezond zullen ze overigens niet zijn hoor. Roomboter en slagroom.
als ik dingen over heb mag je het hebben. Hebben jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
Alles voor m'n uitzet nog maar een keer op een rijtje gezet. Tering, wat heeft een mens toch veel spullen nodig.
Dan kijk je niet goed genoeg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Vroeger vond je nog wel eens wat gratis op marktplaats, nu vragen ze voor de grootste troep geld.
Voordeel van niet in de randstad wonen, daar zijn de prijzen nog normaalquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bank gekocht voor tien euro. En mooi dat ie is
Dat is wel chill.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bank gekocht voor tien euro. En mooi dat ie is
Als ik nuchter ben wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo lekker droog.
Meisjuhquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je me weghebben ofzo
Grapje natuurlijk!Ja, morgen ga ik weg
![]()
Oh, dat zou ook wel kunnen schelen ja. Ik zoek wel maar op een beperkte afstand natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Voordeel van niet in de randstad wonen, daar zijn de prijzen nog normaal
Wel vegetarisch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ze goed lukken wel.
Gezond zullen ze overigens niet zijn hoor. Roomboter en slagroom.
Dat is lief.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ik dingen over heb mag je het hebben. Hebben ja
ik heb deze anders gewoon in een stad opgehaald hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Voordeel van niet in de randstad wonen, daar zijn de prijzen nog normaal
Nee, natuurlijk niet! Stilteweekend! Technologie is verbodenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meisjuhals je zo gaat doen wel he
![]()
Oh tof. Ga je wel internetten/fokken? Wn hoe zit het met blowen?
Is er geen Facebookpagina waarop spullen voor weinig tot niets aangeboden worden in je buurt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel chill.Heel zwaar om te tillen en bijna niet te verhuizen? Want dan doen ze het nog wel eens omdat ze er gewoon geen zin in hebben om hem weg te brengen.
Wij zoeken al erg lang een tuinset.
En ik heb ook eens gekeken of er misschien in de buurt iemand was die gratis/bijna voor niets wat oud servies weg gaf. Maar zelfs voor de lelijke eierdopjes willen ze geld.
Dat soort dingen vind ik een beetje stom/triest. Dat er altijd maar mensen geld op willen verdienen. Misschien wilde er wel echt iemand een motor hebben die het niet kan betalen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vader heeft laatst zelfs nog een motor gratis opgehaald.
ff opgepoetst en lopend gemaakt en 2 dagen later voor 300 verkocht.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ook ham in gedaan.![]()
Tijd om de aderen eens goed dicht te laten slibben.
Ja, die heb ik al. En ook al stoelen erbij.quote:
Lijkt me logisch, ik zou ook niet snel even in bijvoorbeeld Groningen iets op gaan halen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook wel kunnen schelen ja. Ik zoek wel maar op een beperkte afstand natuurlijk.
Handel is handelquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik een beetje stom/triest. Dat er altijd maar mensen geld op willen verdienen. Misschien wilde er wel echt iemand een motor hebben die het niet kan betalen.
Jawel. Maar zit vol met huismoeder, enorm veel kinderspullen. En overal zijn binnen 3 minuten 10 reacties op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:37 schreef MajorAuthority het volgende:
[..]
Is er geen Facebookpagina waarop spullen voor weinig tot niets aangeboden worden in je buurt?
neu, onbeschadigd, licht gewicht. Was ook al klaar gezet in het portiek. Modern en redelijk handelbaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel chill.Heel zwaar om te tillen en bijna niet te verhuizen? Want dan doen ze het nog wel eens omdat ze er gewoon geen zin in hebben om hem weg te brengen.
Wij zoeken al erg lang een tuinset.
En ik heb ook eens gekeken of er misschien in de buurt iemand was die gratis/bijna voor niets wat oud servies weg gaf. Maar zelfs voor de lelijke eierdopjes willen ze geld.
Verder heb ik niet veel meer staan eigenlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel yummy. twi boft maar met jou.
[..]
Ja, die heb ik al. En ook al stoelen erbij.
Daar komt het gros van mijn spullen ook vandaan. Maar een stad buiten de randstad of de randstad scheelt vaak best flink.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb deze anders gewoon in een stad opgehaald hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |