2x een iPad gehad en nu 2e keer een surface, wil nooooooit meer anders. iPad stond binnen een uur op MP.quote:
Zit een heel verhaal achter, moet je het eerste gifje hebben gezien..quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik probeer nog steeds de lijn in de gifjes te ontdekken. Ik faal.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
Hou nu eens op met die gifjes !!!!
Ga door !!
of een halve fles wodkaquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zit een heel verhaal achter, moet je het eerste gifje hebben gezien..
Bacon en Choco vertellen een verhaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik probeer nog steeds de lijn in de gifjes te ontdekken. Ik faal.
Sinas !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
2x een iPad gehad en nu 2e keer een surface, wil nooooooit meer anders. iPad stond binnen een uur op MP.
Windows op een tablet is fantastisch.
tja je wilt t toch ook niet als werk PC gebruiken, doe je met een ipad ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?
geloof het ook jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bacon en Choco vertellen een verhaal.
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
tja je wilt t toch ook niet als werk PC gebruiken, doe je met een ipad ook niet
geen ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijkertje was daar ook goed in, waar is ze eigenlijk
Ik doe meequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaCu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
als jullie dat nog gaan doen dan wil ik ook nog meedoen en isax denk ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaCu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?
Hmm dat lijkt me een vraag voor Ygrittequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.
Maak maar een kamer en geef de link.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaBu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
Kun je er niet een keer eentje verloten in de SCquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.
De Pro draait gewoon een volledige Windows. Nadeel, ding is zwaarder, wordt warmer en kan minder lang met de batterij doen. Ik heb ze beide, maar gebruik de RT verreweg het meeste.
Ah ok, ik heb zelf een Nexus 7 tablet (android). Het is waarschijnlijk ook een kwestie van smaak, ik vind een ipad ook prima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.
De Pro draait gewoon een volledige Windows. Nadeel, ding is zwaarder, wordt warmer en kan minder lang met de batterij doen. Ik heb ze beide, maar gebruik de RT verreweg het meeste.
van mij wel, ik weet ook nog niet of ik mee mag doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ Andrea mode ] ik mag weer niet meedoen
ik ga bijna pitten, BOONDOCK neemt mijn plaatsquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
BaBu en Joezi nog zin een een spelletje voetbal, wil hier een meerderheid meedoen.
ikke ikke ikkequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
BaBu en Joezi nog zin een een spelletje voetbal, wil hier een meerderheid meedoen.
Wat zijn heel weinig apps? Ik mis eerlijk gezegd bijna helemaal niks....quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.
aaaahhhh slaapie slaapie doenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik ga bijna pitten, BOONDOCK neemt mijn plaats
Dat klinkt inderdaad als een voordeel! Dat kunnen android en apple tablets nog niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat zijn heel weinig apps? Ik mis eerlijk gezegd bijna helemaal niks....
Grote voordeel wat ik vind is Multi-tasking. Streams op 1/4 van het scherm en op de rest van het scherm de browser.
Heb je gebeldquote:
ik ook geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:25 schreef Recce het volgende:
Ik heb toch maar mooi een aantal eigen doelpunten gemaakt.
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
Wat is die Baconbus flauw zeg, geeft op omdat we hem de baas zijn ..![]()
echt welquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!
ja maar daar hou ik dan wel weer vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan dat smeken op zijn knietjes ...
ik zag alleen maar namen en nummers bij de ballen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:28 schreef Recce het volgende:
Je wifi was inderdaad een beetje gaar, Ygritte, of zo'n surface wordt boos van het spelletje. Je zag afentoe een nummertje achter je naam, dat was je ping (vertraging) en bij jou stond 999, terwijl iedereen in de 100-200 had.
Ik krijg er zere vingers van.quote:
voortaan eerst een teambesprekingquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
Wij zijn echt utopia, we zijn bar slecht, maar vechten wel en blijven door gaan.
Applaus voor team blauw dat we niet opgaven![]()
![]()
ja dat wel, we bleven volhouden ook al werden we compleet ingemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
Wij zijn echt utopia, we zijn bar slecht, maar vechten wel en blijven door gaan.
Applaus voor team blauw dat we niet opgaven![]()
![]()
Jij was de sterspeler van het andere team.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik krijg er zere vingers van.Ik heb de neiging het toetsenbord hard in te drukken, dat komt denk ik door de vertraging die het poppetje heeft.
Ik bedoelde tussen de wedstrijden door.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zag alleen maar namen en nummers bij de ballen dan
Van 6 dagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
voortaan eerst een teambespreking
Ja hij trok het niet helemaal... LoLquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:28 schreef Recce het volgende:
Je wifi was inderdaad een beetje gaar, Ygritte, of zo'n surface wordt boos van het spelletje. Je zag afentoe een nummertje achter je naam, dat was je ping (vertraging) en bij jou stond 999, terwijl iedereen in de 100-200 had.
ja dat lijkt mij handigerquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ja je hebt ook rooms waar het sneller gaat maar dat is helemaal niet te doen...quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik krijg er zere vingers van.Ik heb de neiging het toetsenbord hard in te drukken, dat komt denk ik door de vertraging die het poppetje heeft.
Is dat een compliment of een belediging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij was de sterspeler van het andere team.
ooohhhh ja toen lette ik niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde tussen de wedstrijden door.
Je was de beste van jouw team. Wat dat verder inhoudt mag jij zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging.
en wie was dat dan,ikke niet in ieder gevalquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:31 schreef Braindead2000 het volgende:
De sterspeler bij ons was degene die het minst eigen doelpunten gemaakt heeft
We hebben Johan Cruiff nodig, denk ik. Dan kunnen we ze zodanig verwarren dat ze achter de goal gaan staan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Doe ikquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
Ik ga AoS kijken. Tot de volgende keer in de SC!![]()
![]()
![]()
gewoon allemaal op een ander blijven hangen ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:32 schreef Punkman het volgende:
Volgende keer zijn die roden van ons..
Tactische team bespreking nu.
Ik zag net op tijd dat mijn computer binnen 10 minuten wou heropstartenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn pc wilde ook ineens, was een update ofzo
kon het nog net tegen houden
Spelletjesquote:
ook doei doeiquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:32 schreef Baconbus het volgende:
Ik ga AoS kijken. Tot de volgende keer in de SC!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:33 schreef Ygritte het volgende:
whehe, zit met mijn katten op zolder, toetsenbord lag daar, die mogen daar normaal nooit komen en doen nu alsof ze in fucking paradise zijn, rennen over het bureau, achter elkaar aan...
Tja, tweede dinsdag van de maand zijn er updates en die worden dan inderdaad nu wel een keer geforceerd. Irritant altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn pc wilde ook ineens, was een update ofzo
kon het nog net tegen houden
die had ik dus ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag net op tijd dat mijn computer binnen 10 minuten wou heropstarten
Hehe, dag van hun leven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:33 schreef Ygritte het volgende:
whehe, zit met mijn katten op zolder, toetsenbord lag daar, die mogen daar normaal nooit komen en doen nu alsof ze in fucking paradise zijn, rennen over het bureau, achter elkaar aan...
dan komen ze opeens weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
Zal ik nog 1 opstarten, maken we meer kans, kunnen we wat oefenenen
ik kijk een film nuquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
ik moet eigenlijk ook gaan slapenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
Kabeltjes, apparatuur, beeldschermen en stuff waar ze niks te zoeken hebben (studeerkamer)quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Hehe, dag van hun leven.Maar waarom mogen ze daar niet komen?
ik heb er even genoeg vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)7dc347a6a3b56&pass=1
ww letsgo
nee sorry ik moet echt gaan slapenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
ww letsgo
Ik weet van mijn zus dat katten vooral Apple kabeltjes lusten, dus wat dat betreft ben je dan redelijk veilig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kabeltjes, apparatuur, beeldschermen en stuff waar ze niks te zoeken hebben (studeerkamer)
Ik sla ook even over.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:36 schreef Punkman het volgende:
ww letsgo
Slaap lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:37 schreef Ygritte het volgende:
mehhh half 4... duik er ook maar eens in...
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet van mijn zus dat katten vooral Apple kabeltjes lusten, dus wat dat betreft ben je dan redelijk veilig.
een van mij lust vooral graag oordopjes van headsetsquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet van mijn zus dat katten vooral Apple kabeltjes lusten, dus wat dat betreft ben je dan redelijk veilig.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
nou dan ga ik nu maar afzwaaien
mensen het was weer erg gezellig
bedankt![]()
en tot laters
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker allemaal, joezi, BaBu Ygrittequote:Op donderdag 15 mei 2014 03:37 schreef Ygritte het volgende:
mehhh half 4... duik er ook maar eens in...
Laters!quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
bedankt![]()
en tot laters
![]()
![]()
![]()
![]()
Trustenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:38 schreef ChocoFan het volgende:
bedankt![]()
en tot laters
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind die found footage films of hoe je ze wilt noemen wel leuk altijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oeh daar ben ik ooit aan begonnen maar had geen zin om hem af te kijken
Leer lezenquote:
Dom dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:44 schreef isax het volgende:
[..]
extreem dyslexties maar kan gewoon lezen hoor
alleen niet in het donker zonder bril
quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:46 schreef isax het volgende:
ik ga ook maar eens![]()
morgen maar eens een manquette bouwen
welterustenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:46 schreef isax het volgende:
ik ga ook maar eens![]()
morgen maar eens een manquette bouwen
Nee kost geen drolquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:50 schreef Punkman het volgende:
Ik ga ook maar eens.
Welterusten en BoonDockSaint of Soury, gooien jullie het licht uit ?
Ik gaquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:50 schreef Punkman het volgende:
Ik ga ook maar eens.
Welterusten en BoonDockSaint of Soury, gooien jullie het licht uit ?
Nou ok danquote:
Moet ik ook iedereen drie zoenen geven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je mag best even terug zwaaien, kost dat nu zoveel moeite ..
Ik gaat ook weg kussies Souryquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik ook iedereen drie zoenen geven.
Zwaaien volstaat, je danst ook met Boon, dan kan je best even zwaaienquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet ik ook iedereen drie zoenen geven.
quote:
Ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zwaaien volstaat, je danst ook met Boon, dan kan je best even zwaaien![]()
Ja ookquote:
als je werk heb wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hello!(wat is vrij zijn toch fantastisch!)
ik heb een waterfobie en verbrand binnen 10 minutenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:16 schreef Miek37 het volgende:
Yes! Ik heb voor de harem affe een villa geboekt gedurende de zomermaanden op het strand bij Hakim, gaan 12 man in, komt goed!![]()
[ afbeelding ]
Zit uiteraard een luxe auto bij!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een waterfobie en verbrand binnen 10 minuten
genieten![]()
maar rondjes rijden
die vent heeft een midlife crisisquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:19 schreef Miek37 het volgende:
Ik was overigens in de veronderstelling dat die gast ook niet zo veel geld had?
[ afbeelding ]
al een paar jaarquote:
Dat is toch altijd het leukste!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef isax het volgende:
[..]
al een paar jaar![]()
en camping![]()
maar sterren hotels heb ik nu wel gezien.
is echt zo'n basic camping. wc, douche, wasbak. that's it.
maar ik slaap er zo lekker
niet verkeerdquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het leukste!
Dit is ons paradijsje, staat een bed in, peertje aan het plafond, ventilator ad muur en douchen met koud water!![]()
[ link | afbeelding ] by Miek37, on Flickr
gooi er kippensoep inquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
ben er weer, ff met mijn zeer zieke vriendje gekletst, ach gos, vind het zielig voor hem
maar goed, ik zie dat we al een mooie woning hebben voor onze harem
goed gedaan Miek![]()
hij wil nu niet dat ik langskom, terwijl ik juist een zorger ben, is moeilijk om me te beheersen danquote:
Niet? wat vind jij dan mooi?quote:
Ja die kon zingenquote:
mooiquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Axl ook wel hoor, qua bereik en zuiverheid, klinkt alleen wat rauw
wat lief dat je bezorgt bentquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk asteblieft uit, er gebeuren vaak ongelukken mee! En draag een mondkapje aub.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef isax het volgende:
[..]
wat lief dat je bezorgt bent![]()
nee ik ben heel voorzichtig met die rotzooi. ik heb een keer druppel op mijn vinger gehad met mijn roze hobby dinggille dat ik dee
![]()
altijd mondkapje
neequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Joezi zit de hele dag op Whatsapp met 'm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hoor maar ik wil dan graag iets van the Cure ofsu!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Braindead2000 het volgende:
We beginnen deze dag met popmuziek uit de 80s
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Braindead2000 het volgende:
We beginnen deze dag met popmuziek uit de 80s
The Cure, die heb ik ook een tijd goed gevonden. Ik heb ze nog in Ahoy gezienquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker hoor maar ik wil dan graag iets van the Cure ofsu!
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:29 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was die of deze
is dat nou in de kont of in de kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze treden nog op, de zanger ziet er nu uit als dikke Lot!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
The Cure, die heb ik ook een tijd goed gevonden. Ik heb ze nog in Ahoy gezien
geven nog steeds goede concertenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze treden nog op, de zanger ziet er nu uit als dikke Lot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |