quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, wij hebben Joezi en BaBu vet geowned!
ja maar daar hou ik dan wel weer vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan dat smeken op zijn knietjes ...
ik zag alleen maar namen en nummers bij de ballen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:28 schreef Recce het volgende:
Je wifi was inderdaad een beetje gaar, Ygritte, of zo'n surface wordt boos van het spelletje. Je zag afentoe een nummertje achter je naam, dat was je ping (vertraging) en bij jou stond 999, terwijl iedereen in de 100-200 had.
Ik krijg er zere vingers van.quote:
voortaan eerst een teambesprekingquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
Wij zijn echt utopia, we zijn bar slecht, maar vechten wel en blijven door gaan.
Applaus voor team blauw dat we niet opgaven![]()
![]()
ja dat wel, we bleven volhouden ook al werden we compleet ingemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Punkman het volgende:
Wij zijn echt utopia, we zijn bar slecht, maar vechten wel en blijven door gaan.
Applaus voor team blauw dat we niet opgaven![]()
![]()
Jij was de sterspeler van het andere team.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik krijg er zere vingers van.Ik heb de neiging het toetsenbord hard in te drukken, dat komt denk ik door de vertraging die het poppetje heeft.
Ik bedoelde tussen de wedstrijden door.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zag alleen maar namen en nummers bij de ballen dan
Van 6 dagenquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
voortaan eerst een teambespreking
Ja hij trok het niet helemaal... LoLquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:28 schreef Recce het volgende:
Je wifi was inderdaad een beetje gaar, Ygritte, of zo'n surface wordt boos van het spelletje. Je zag afentoe een nummertje achter je naam, dat was je ping (vertraging) en bij jou stond 999, terwijl iedereen in de 100-200 had.
ja dat lijkt mij handigerquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
voortaan eerst een teambespreking
ja je hebt ook rooms waar het sneller gaat maar dat is helemaal niet te doen...quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik krijg er zere vingers van.Ik heb de neiging het toetsenbord hard in te drukken, dat komt denk ik door de vertraging die het poppetje heeft.
Is dat een compliment of een belediging.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij was de sterspeler van het andere team.
ooohhhh ja toen lette ik niet opquote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde tussen de wedstrijden door.
Je was de beste van jouw team. Wat dat verder inhoudt mag jij zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 03:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een belediging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |