Sinas !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
2x een iPad gehad en nu 2e keer een surface, wil nooooooit meer anders. iPad stond binnen een uur op MP.
Windows op een tablet is fantastisch.
tja je wilt t toch ook niet als werk PC gebruiken, doe je met een ipad ook nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?
geloof het ook jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bacon en Choco vertellen een verhaal.
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
tja je wilt t toch ook niet als werk PC gebruiken, doe je met een ipad ook niet
geen ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kijkertje was daar ook goed in, waar is ze eigenlijk
Ik doe meequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaCu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
als jullie dat nog gaan doen dan wil ik ook nog meedoen en isax denk ik ook welquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Punkman het volgende:
Ah, blijf nog even op, maar BaCu en Joezi, gaan we nog eens dat voetbalspelletje spelen, weet dat ik te goed ben maar toch ..
Op een surface tablet staat RT. Ook daar heb je een bureaublad, maar kun je niet de 'normale windows programma's' installeren. Voor de 'normale Windows programma's' heb je gelukkig bijna overal wel een app voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Op een surface tablet staat toch Windows RT? Dan kun je niet eens normale windows programma's installeren. Of heb je een surface pro?
Hmm dat lijkt me een vraag voor Ygrittequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, maar wat is dan het voordeel van zo'n surface? Dan zit je met een tablet met heel weinig apps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |