Srs?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die gewoon op de vangrail aan het tannen zijn![]()
Fuck..me..
Vraag ZarB om je op te halenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cor ik heb hier ook vertraging met de trein. Traject amersfoort enschede... Help!
Vast geen lekker wijf dat daar topless staat te zonnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:34 schreef Awesome_ het volgende:
Mensen die gewoon op de vangrail aan het tannen zijn![]()
Fuck..me..
In Oss zit wel een goeden gym.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
A50. Denk dat ik ook maar vrienden ga maken buiten de auto.
Daar kom ik net weg...quote:
Hoe komen zulke mensen aan een rijbewijs, dan ben je toch gewoon niet goed?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:00 schreef Klokov het volgende:
Groeten aan Awesome
http://www.dumpert.nl/med(...)n_op_de_snelweg.html
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar kom ik net weg...
Gvd, opa zit me te negeren... Ik rijd een kia rio. Is dat oke jongens?
7 jaar garantie door pure kwaliteit. Beat that!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??
man dat si nog erger dan mijn 14% Meganequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:52 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar kom ik net weg...
Gvd, opa zit me te negeren... Ik rijd een kia rio. Is dat oke jongens?
Maar wel genegeerd worden door elke geslachtsrijpe vrouwquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
7 jaar garantie door pure kwaliteit. Beat that!
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
man dat si nog erger dan mijn 14% Megane
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je rijdt in een Kia Rio en vraagt je af waarom je genegeerd wordt??
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..quote:
Je moet jezelf ook wel haten als je in een Rio gaat rijdenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.
Nee jonge je kan eindeloos horken in zon bak omdat iedereen toch denkt dat er een bejaarde achter het stuur zit....quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je moet jezelf ook wel haten als je in een Rio gaat rijden
Om hem weer aan het lachen te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee jonge je kan eindeloos horken in zon bak omdat iedereen toch denkt dat er een bejaarde achter het stuur zit....
Voor die ene die alsnog boos blijft span ik gewoon even mij triceps aan achter het stuur, haha ja.tog!
Whehehhequote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..
lolquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik geef net zoveel om auto's als Martin Gaus om katten.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, jij met dat rupsvoertuig van je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |