#teamchocoquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk het niet, denk dat joezi het van isax niet erg vind
we zullen zien of die nog met me flirtquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk het niet, denk dat joezi het van isax niet erg vind
ach gos, das minder danquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
we zullen zien of die nog met me flirt
maar ben bang van niet
Leer eerst maar nederlands.quote:
ik hoop dat ie het je vergeeft maar ik denk zodra er een ander meisje in de sc komt dat ie jou dan vergeet, net zoals ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 00:56 schreef isax het volgende:
zou joezi me wel vergeven of toch inruilen voor een ander meisje?
maar wij hebben baterijenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ken niet met ze en niet zonder ze
heb ik met mannen
dat maakt hem voor mij nog coolerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah die is wel cool ja, tot zijn piraterij
geloof het wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat ik weer vergeven ben
Wat? Vanaf de piraterij is hij cool geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah die is wel cool ja, tot zijn piraterij
dat zijn echt leuke vogeltjes net als die andere die jullie pas plaatste, met die veren en dan ronddansendquote:
Vogeltjes met veren ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zijn echt leuke vogeltjes net als die andere die jullie pas plaatste, met die veren en dan ronddansend
slapen doen we wel als we dood zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ja ja het is al laat, ik zou een uur geleden al naar bed gaan
ik weet het niet, misschien is ie ook aan het inkakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
waar is joezi gebleven? voel me toch wel genegeerd
denk dat ik toch niet vergeven ben
zo vroeg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het niet, misschien is ie ook aan het inkakken![]()
en slaapt ie al half
ik weet het echt niet, hij plaatste wel bijna hetzelfde plaatje als jij, dus toen dacht ik, het is weer goedquote:
ja dat dacht ik ook maar ik denk dat ik op zijn pik heb gestamptquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het echt niet, hij plaatste wel bijna hetzelfde plaatje als jij, dus toen dacht ik, het is weer goed
maar dat gebeurt vrij snel hier bij de heren af en toequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar ik denk dat ik op zijn pik heb gestampt
Mij niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar dat gebeurt vrij snel hier bij de heren af en toe
Lekker op het buitentoilet?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Lekker op het buitentoilet?![]()
Sinds Dennis in Utopia is gebruik ik de honden uitlaat veldjes.![]()
Slaap lekker allen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Slaap lekker allen.
hee Pannenkoek. Je doet het best wel goed, die streamverslagen maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Slaap lekker allen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:22 schreef isax het volgende:
[..]
en ik had een gebroken hart
[ afbeelding ]
de heren waren wel weer gelijk wakkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
geen van bijde![]()
verbaast over dat zo'n gifjes bestaan
word daar niet warm van.
Joezi volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:32 schreef isax het volgende:
[..]
geen van bijde![]()
verbaast over dat zo'n gifjes bestaan
word daar niet warm van.
Oke, dit is zequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol het belangrijkste is dat je eerlijk bent
ja ja, maar het is gelijk zo extreemquote:
carltonquote:
ja, ik geloof het welquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
carlton
heb je dat filmpje gezien bij de graham norten show of hoe die man ook heet
dat was pas leuk
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
carlton
heb je dat filmpje gezien bij de graham norten show of hoe die man ook heet
dat was pas leuk
Deze?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[ [url=h
[..]
ttp://24.media.tumblr.com/tumblr_mcfddwkqeI1r9kypso1_500.gif]afbeelding[/url] ]
aaaaahhh zoek hem ff op anders voor mij
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wil je de heren ophitsen??
want zelf hield je toch niet van vrouwen
behalve mij dan natuurlijk
laat maar zienquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
ik heb een plaatje van een vrouw gevonden met mijn figuur ongeveer
maar durf hem niet te plaatsen
dan maken jullie me af
Word ik gevraagd om hier te komen, gelijk gezeur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
Serieus moet al die shit nou echt, ik vind het jammer. Jullie verneuken de boel expres. Het is niet eens grappig.
Ik zal wel een zure zijn van de oude garde. Het is zo dommig en kinderachtig.
ik doe niks expres, ik doe gewoon mee en de mensen die er zijn vinden het wel leuk geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
Serieus moet al die shit nou echt, ik vind het jammer. Jullie verneuken de boel expres. Het is niet eens grappig.
hmm het is niet express vrees ik hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
alleen soury, de rest zeurt niet maar doet kinderachtigquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Word ik gevraagd om hier te komen, gelijk gezeur.
Waarom ?
jezus is opgestaan uit de doodquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
Wat is er nu zo erg vanavond, even terug gelezen hier, maar ik zie het niet
alleen soury ziet hetquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
We hadden 100th SC party, waar bleef je nou, je had beloofd te komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemist ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hadden 100th SC party, waar bleef je nou, je had beloofd te komen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:49 schreef Punkman het volgende:
Tja, dat je vraagt of deze in een spoiler mag vind ik nog ok ..haha neee niet weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gifjes....quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
Waarschijnlijk te weinig diepgang. Maar dit is SC van Utopia, oppervlakkiger kan het nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
God, de SC heeft nog meer diepte gang dan de hele streams met 23 cm, waar lullen we over ..quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te weinig diepgang. Maar dit is SC van Utopia, oppervlakkiger kan het niet
ik weet het beter gemaakt, ik ben ongeveer net zoiets als adelequote:
het is zooo verleidelijkquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
BLIJF DAN OOK VAN DAT SPOILER KNOPJE AF![]()
wij ook niet, alleen soury, laten we dat vooral niet vergetenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
God, de SC heeft nog meer diepte gang dan de hele streams met 23 cm, waar lullen we over ..
Nee hoor, niet alleen Soury.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wij ook niet, alleen soury, laten we dat vooral niet vergeten
ik kan er ook nooit vanaf blijven, moet toch klikken danquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
BLIJF DAN OOK VAN DAT SPOILER KNOPJE AF![]()
Very good,quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het beter gemaakt, ik ben ongeveer net zoiets als adele
dus ja wel volslank ja, ahum
zo noemen andere me dan en dan zeg ik, ja ja je mag ook gewoon dik zeggen hoor![]()
![]()
maar het word steeds minder, ben de laatste tijd wat actiever en ga naar de sportschool
das wel een beetje overdreven hoorquote:
Serious reqeust helemaal gevolgd ?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
ja joh, niet slapen enzo.
ik zit 3fm op tv te kijken
is best grappig hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelf heb ik nog nooit een sportschool van binnen gezien.
mijn record is 4 nachtenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das wel een beetje overdreven hoor
dat ga ik niet reden
een nachtje door geen probleem
maar ben geen giel
Dat vond Pavement jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
begreep dat de SC's vroeger veel drukker en rebelser waren?
tering, dan ga je toch halicuneren enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
mijn record is 4 nachten![]()
was niet zo succes alleen
Groot gelijk hoor. Je wilt wat aan jezelf doen, niet jezelf kwellen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is best grappig hoor
het is alleen wel een sportschool met veel oude mensen
maar dat is voor mij wel handig want allemaal van die slanke dames en heren om me heen word ik dan ook niet vrolijk van
Waarom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:57 schreef isax het volgende:
[..]
mijn record is 4 nachten![]()
was niet zo succes alleen
juist en is ook wel gezellig soms want die ouwetjes houden wel van een babbel en ikke ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. Je wilt wat aan jezelf doen, niet jezelf kwellen.
zag in de bus vlindertjes enzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tering, dan ga je toch halicuneren enzo
dat is dan wel handig, trippen zonder drugs
Leuk toch. Die jonkies hebben het daar te druk voor denk ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist en is ook wel gezellig soms want die ouwetjes houden wel van een babbel en ikke ook
was een hyperactieve aanval.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Heb wel eens weken op een paar uur gedaan, ging uiteindelijk ook niet helemaal goed...
klopt en soms komt er ook wel eens een jongere man en dan gaan al die ouwe taarten los hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk toch. Die jonkies hebben het daar te druk voor denk ik.
nee ik doe mee, tsunami is the bombquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:02 schreef Punkman het volgende:
Saaie pieten, dan huppel ik wel alleen op de tsunami.![]()
Ik zie het helemaal voor me. Hij zal zich wel gevleid voelen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt en soms komt er ook wel eens een jongere man en dan gaan al die ouwe taarten los hoor
hahaha echt briljant om te zien
en ik doe natuurlijk ook gewoon mee
Ah sucks...quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
was een hyperactieve aanval.
kon niet slapen.
ik was gewoon dag en nacht bezig.
pfff nee ik heb toch wel langer nodig hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
4 of 5 uur slaap is nog steeds genoeg voor mij
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nee ik doe mee, tsunami is the bomb![]()
lol voetbalkamp, slapen onmogelijk tenzij je tandpasta op je gezicht wildequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Heb wel eens weken op een paar uur gedaan, ging uiteindelijk ook niet helemaal goed...
ik neem mijn surf bord meequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:02 schreef Punkman het volgende:
Saaie pieten, dan huppel ik wel alleen op de tsunami.![]()
ja of aangerand hahaha zo lief zijn oudere dames niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Hij zal zich wel gevleid voelen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op die leeftijd worden ze pas brutaal johquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja of aangerand hahaha zo lief zijn oudere dames niet hoor
ik dacht dat ik altijd alles zeg, maar die kunnen er ook wat van
Oh ja dat ja... vroeger... Sliep na zulk soort activiteiten rustig een hele dag door...quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol voetbalkamp, slapen onmogelijk tenzij je tandpasta op je gezicht wilde
ach fatboy slim, die zijn ook zo goedquote:
de kantine dames op mijn werk, wat een vieze praatjes zegquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die leeftijd worden ze pas brutaal joh
lol die heb ik gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol voetbalkamp, slapen onmogelijk tenzij je tandpasta op je gezicht wilde
lijkt het soms wel opquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Op die leeftijd worden ze pas brutaal joh
Hahaha, ja die oudere vrouwen durven wel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
de kantine dames op mijn werk, wat een vieze praatjes zeg
Mannen nafluiten enzo. Ik hoop niet dat ik ooit zo diep zinkquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lijkt het soms wel op
ik zeg ook altijd als ik rond de 70 ben ga ik echt benidorm basterds na doen![]()
ja echt he, vergis je niet in de leeftijd, hoe ouder hoe geiler somsquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen altijd dat mannen de goorlappen zijn, maar die "dames kunnen er ook wel wat van zeg.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die komen dan eindelijk tot de realisatie dat ze er over een paar jaar niet meer zijn. En dan ineens YOLO! Ga ik ook doen als ik oud mag wordenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
lijkt het soms wel op
ik zeg ook altijd als ik rond de 70 ben ga ik echt benidorm basterds na doen![]()
ik wil zo diep zinken als ik zo oud benquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Mannen nafluiten enzo. Ik hoop niet dat ik ooit zo diep zink
is dat zo? of is het aandacht tekort?quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja echt he, vergis je niet in de leeftijd, hoe ouder hoe geiler soms![]()
Ach, als je maar plezier hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil zo diep zinken als ik zo oud ben
briljant gewoon![]()
Precies... Dan kan het nog, week der op ken je wel dood zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik wil zo diep zinken als ik zo oud ben
briljant gewoon![]()
geen idee, de meeste zijn wel single volgens mijquote:
dat is wel de bedoeling danquote:
en juist jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Precies... Dan kan het nog, week der op ken je wel dood zijn
Jullie mogen het niet meer. Als wij het doen heet het geëmancipeerd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer ransapen dan mannen, wij praten erover, jullie doen het.![]()
klopt woonde een tijd in een studentenhuis met voornamelijk vrouwen.. die zijn echt veel goorder en rommeliger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer ransapen dan mannen, wij praten erover, jullie doen het.![]()
Als wij het doen zijn we crimineel en de helft van ons vermogen kwijt..quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie mogen het niet meer. Als wij het doen heet het geëmancipeerd.
Als je dat maar weetquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als wij het doen zijn we crimineel en de helft van ons vermogen kwijt..![]()
de mannen die ik allemaal gekend heb hadden daar geen moeite meequote:Op donderdag 15 mei 2014 02:09 schreef Punkman het volgende:
moet je maar niet trouwenquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als wij het doen zijn we crimineel en de helft van ons vermogen kwijt..![]()
ik sinds gister ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:13 schreef isax het volgende:
wat doe je zoal snachts?
nou leuk dat je het vraagt.
ik spam de sc met gifs![]()
[ afbeelding ]
Zo flauw, altijd maar die gifs, hou er niet van.quote:
ik vind het zo kinderachtig!quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo flauw, altijd maar die gifs, hou er niet van.
Jullie vinden dit zeker lollig he.
Bah wat flauw.
hij zit er ook zo goed als altijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 02:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
ohvolgens mij is ie knettertje stoned
aaah kom op iedereen is welkomquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik walg er van, wat doe ik hier nog.
had ik maar een scroll op mijn muisquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik kan de hele SC niet normaal meer lezen. Walgelijk gewoon!
Ipadquote:Op donderdag 15 mei 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
had ik maar een scroll op mijn muisZit jij weer op de Ipad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |