laat maar zienquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
ik heb een plaatje van een vrouw gevonden met mijn figuur ongeveer
maar durf hem niet te plaatsen
dan maken jullie me af
Word ik gevraagd om hier te komen, gelijk gezeur.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
Serieus moet al die shit nou echt, ik vind het jammer. Jullie verneuken de boel expres. Het is niet eens grappig.
Ik zal wel een zure zijn van de oude garde. Het is zo dommig en kinderachtig.
ik doe niks expres, ik doe gewoon mee en de mensen die er zijn vinden het wel leuk geloof ikquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
Serieus moet al die shit nou echt, ik vind het jammer. Jullie verneuken de boel expres. Het is niet eens grappig.
hmm het is niet express vrees ik hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:41 schreef Soury het volgende:
alleen soury, de rest zeurt niet maar doet kinderachtigquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Word ik gevraagd om hier te komen, gelijk gezeur.
Waarom ?
jezus is opgestaan uit de doodquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
Wat is er nu zo erg vanavond, even terug gelezen hier, maar ik zie het niet
alleen soury ziet hetquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
We hadden 100th SC party, waar bleef je nou, je had beloofd te komenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gemist ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
We hadden 100th SC party, waar bleef je nou, je had beloofd te komen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:49 schreef Punkman het volgende:
Tja, dat je vraagt of deze in een spoiler mag vind ik nog ok ..haha neee niet weer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gifjes....quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
Waarschijnlijk te weinig diepgang. Maar dit is SC van Utopia, oppervlakkiger kan het nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |