dat maakt hem voor mij nog coolerquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah die is wel cool ja, tot zijn piraterij
geloof het wel jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat ik weer vergeven ben
Wat? Vanaf de piraterij is hij cool geworden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah die is wel cool ja, tot zijn piraterij
dat zijn echt leuke vogeltjes net als die andere die jullie pas plaatste, met die veren en dan ronddansendquote:
Vogeltjes met veren ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat zijn echt leuke vogeltjes net als die andere die jullie pas plaatste, met die veren en dan ronddansend
slapen doen we wel als we dood zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ja ja het is al laat, ik zou een uur geleden al naar bed gaan
ik weet het niet, misschien is ie ook aan het inkakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:13 schreef isax het volgende:
waar is joezi gebleven? voel me toch wel genegeerd
denk dat ik toch niet vergeven ben
zo vroeg?quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het niet, misschien is ie ook aan het inkakken![]()
en slaapt ie al half
ik weet het echt niet, hij plaatste wel bijna hetzelfde plaatje als jij, dus toen dacht ik, het is weer goedquote:
ja dat dacht ik ook maar ik denk dat ik op zijn pik heb gestamptquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het echt niet, hij plaatste wel bijna hetzelfde plaatje als jij, dus toen dacht ik, het is weer goed
maar dat gebeurt vrij snel hier bij de heren af en toequote:Op donderdag 15 mei 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar ik denk dat ik op zijn pik heb gestampt
Mij niet hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar dat gebeurt vrij snel hier bij de heren af en toe
Lekker op het buitentoilet?quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Lekker op het buitentoilet?![]()
Sinds Dennis in Utopia is gebruik ik de honden uitlaat veldjes.![]()
Slaap lekker allen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 01:20 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Lekker op het buitentoilet?![]()
Sinds Dennis in Utopia is gebruik ik de honden uitlaat veldjes.![]()
Slaap lekker allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |