abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139973251
En die Afrikanen kunnen niet in een ander Afrikaans land opgevangen worden? Dat moet en zal met alle geweld in Europa terechtkomen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_139973321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 23:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

En een moelander neemt geen achterlijke cultuur mee, ondanks alle kritiek op deze hardwerkende en intelligende mensen.
:') !
#freefrederike
pi_139973514
1000 nieuwe toponderzoekers per week.

De universiteiten in Nederland zullen in hun handjes knijpen. De prachtige kennismigranteneconomie bloeit als nooit tevoren...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139973516
Bukken, Nederigland!!!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 15 mei 2014 @ 03:43:43 #55
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_139973700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Hathor het volgende:
En die Afrikanen kunnen niet in een ander Afrikaans land opgevangen worden? Dat moet en zal met alle geweld in Europa terechtkomen?
Hoe weet je of dit niet al gebeurd? De oorlog in Syrie veroorzaakt(e) meer dan een miljoen vluchtelingen. Die zijn toch echt voornamelijk in omringende landen opgevangen.

Ik gok, gezien alle onrust die in Afrika plaatsvind, we maar 1% van de vluchtelingen hier krijgen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_139974190
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 02:05 schreef Hathor het volgende:
als ik in Afrika woonde ging ik ook liever naar Europa toe
pi_139974222
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 03:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik gok, gezien alle onrust die in Afrika plaatsvind, we maar 1% van de vluchtelingen hier krijgen.
Waarschijnlijk wel, en waarom heeft die 1% er meer recht op hier terecht te komen dan de overige 99%? Snel terugknikkeren dus. Dit beleid is volstrekt willekeurig.
pi_139975039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:35 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel, en waarom heeft die 1% er meer recht op hier terecht te komen dan de overige 99%? Snel terugknikkeren dus. Dit beleid is volstrekt willekeurig.
Sowieso zal je deze toestroom in 1 klap stoppen als je ze direct terugstuurt. Dan is het voor mensenhandelaren helemaal niet meer zo interessant om ze in Nederland te dumpen.
pi_139975080
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sowieso zal je deze toestroom in 1 klap stoppen als je ze direct terugstuurt. Dan is het voor mensenhandelaren helemaal niet meer zo interessant om ze in Nederland te dumpen.
Ja maar dat zou te makkelijk zijn, het moet ingewikkelder. En de oplossing moet uiteindelijk zo zijn dat er in feite niets verandert.
pi_139975127
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:05 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Ja maar dat zou te makkelijk zijn, het moet ingewikkelder. En de oplossing moet uiteindelijk zo zijn dat er in feite niets verandert.
Hoor ik daar het bingo woord 'Generaal Pardon'
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:09:12 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139975134
quote:
7s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op, doe je niet dommer voor dan je al bent. Denk je daadwerkelijk dat mensenhandel stopt wanneer je dit proces stopt? Natuurlijk. :') In Amerika weten ze er alles van.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139975147
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Kom op, doe je niet dommer voor dan je al bent. Denk je daadwerkelijk dat mensenhandel stopt wanneer je dit proces stopt? Natuurlijk. :') In Amerika weten ze er alles van.
Ja want dat is dan ook precies wat ik zeg :') . Godverdomme, lees nou gewoon ff wat ik post, doe nou even 3 minuten je best en stop met je gedragen als een totale knuppel.
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:12:53 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139975183
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja want dat is dan ook precies wat ik zeg :') . Godverdomme, lees nou gewoon ff wat ik post, doe nou even 3 minuten je best en stop met je gedragen als een totale knuppel.
Ik lees het prima. Dat de toestroom zal stoppen wanneer men linea recta teruggestuurd wordt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_139975516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik lees het prima. Dat de toestroom zal stoppen wanneer men linea recta teruggestuurd wordt.
In Nederland ja. Jij bent echt te dom om te poepen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 09:34:47 ]
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:35:00 #65
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139975528
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

In Nederland ja.
En op welke geweldige wijsheid is dat gebaseerd.
pi_139975656
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:35 schreef Dven het volgende:

[..]

En op welke geweldige wijsheid is dat gebaseerd.
Op het feit dat er straks elke week 1000 asielzoekers zonder succes terugkeren naar land van herkomst en de verhalen dat Nederland geen asielzoekers meer toelaat uit dat land zich dan verspreid als een lopend vuurtje.

Dit had je zelf niet kunnen bedenken ofzo?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 09:41:37 ]
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:44:35 #67
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_139975722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Die controles zijn marginaal. Ik reis veel, en heb er nog nooit eentje getroffen. Het zouden m.i. 100% controles moeten zijn van personen waarbij een illegaal toegang wordt geweigerd. Zo worden landen verantwoordelijk voor hun eigen illegalen, Italië dus.

Het is waanzin dat je zonder enige grenscontroles van de grens met Marokko naar de grens met Rusland kunt reizen.
En denk je dat de smokkelaars niet om die grens controles heen weten te komen? Of wil je een hek om Nederland zetten en elke auto inspecteren? Dat gaat waarschijnlijk meer kosten dan die asielzoekers.
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:50:26 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139975833
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Op het feit dat er straks elke week 1000 asielzoekers zonder succes terugkeren naar land van herkomst en de verhalen dat Nederland geen asielzoekers meer toelaat uit dat land zich dan verspreid als een lopend vuurtje.

Dit had je zelf niet kunnen bedenken ofzo?
En jij denkt dat dat mensen er van weerhoudt ergens naar toe te gaan? Ventje toch :D Ik wist niet dat men zo ver buiten de realiteit kon staan :N En dan anderen te dom om op te schijten noemen _O-
pi_139975895
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:44 schreef malleable het volgende:

[..]

En denk je dat de smokkelaars niet om die grens controles heen weten te komen? Of wil je een hek om Nederland zetten en elke auto inspecteren? Dat gaat waarschijnlijk meer kosten dan die asielzoekers.
Zo gaat dat in landen met grenscontroles. Steek de grens met bijv. Oekraïne of Servië maar eens over.
Auto's binnenstebuiten keren gaat te ver, maar de inzittenden controleren is al heel wat. Momenteel kunnen "vluchtelingen" wie in Italië aan land zijn gezet zonder enige belemmering doorreizen. De meeste van die mensen hebben geen geld voor smokkel binnen Europa dus grenscontroles zijn dan een enorme belemmering. Gevolg is dat ze in Italië blijven en dat Italië wordt geprikkeld om deze mensen terug naar Afrika te sturen in plaats van Europa in.
pi_139975942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:50 schreef Dven het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat mensen er van weerhoudt ergens naar toe te gaan?
Die mensensmokkelaars werken op basis van succesratio, waarom denk je dat 'opeens' Nederland zo`n sterke toestroom heeft? Dat komt 'uit de lucht vallen' volgens jou? Echt? Serieus? Dat heeft gewoon te maken met het feit dat een ander land bepaalde routes heeft afgesloten en daarom geen interessant land meer is om mensen naar toe te smokkelen. Dat kan je toch zelf wel verzinnen, of niet soms? Kom gewoon eens met wat argumentatie, je bent nu net een Downie die 'huhuhuhuhuhu nietes huhuhuhuu' achter zijn toetsenbord typt, al kwijlend.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 09:55:55 ]
pi_139975944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:50 schreef Dven het volgende:

[..]

En jij denkt dat dat mensen er van weerhoudt ergens naar toe te gaan? Ventje toch :D Ik wist niet dat men zo ver buiten de realiteit kon staan :N En dan anderen te dom om op te schijten noemen _O-
Ik denk dat het wel klopt. Het gaat als een lopend vuurtje door Afrika hoe gemakkelijk het is.
Illegaliteit is niet strafbaar. Als je wat kinderen geboren laat worden, komt er vanzelf een kinderpardon. En val je tussen wal en het schip dan is er altijd nog wel een generaal pardon als de PvdA weer eens in de regering komt. Als je die mensen na een korte en correcte procedure direct terugstuurt, dan zullen mensen niet meer naar Nederland komen.

Ik denk dat je 99% van de asielaanvragen binnen één dag kunt afwijzen op grond van het feit dat ze de aanvraag moeten doen in het eerste veilige land waar ze zijn, en dat is zelden Nederland tenzij ze rechtstreeks met het vliegtuig komen.
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:55:06 #72
359381 malleable
pi_139975945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Zo gaat dat in landen met grenscontroles. Steek de grens met bijv. Oekraïne of Servië maar eens over.
Auto's binnenstebuiten keren gaat te ver, maar de inzittenden controleren is al heel wat. Momenteel kunnen "vluchtelingen" wie in Italië aan land zijn gezet zonder enige belemmering doorreizen. De meeste van die mensen hebben geen geld voor smokkel binnen Europa dus grenscontroles zijn dan een enorme belemmering. Gevolg is dat ze in Italië blijven en dat Italië wordt geprikkeld om deze mensen terug naar Afrika te sturen in plaats van Europa in.
En wat kost dat? en dan niet alleen de douaniers die we moeten aannemen maar ook de wachttijden van al het vrachtverkeer? En wat levert het op?

Volgens mij kunnen we beter met Italie, Spanje, etc... een goede grensbewaking afspreken.
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:55:50 #73
359381 malleable
pi_139975961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel klopt. Het gaat als een lopend vuurtje door Afrika hoe gemakkelijk het is.
Illegaliteit is niet strafbaar. Als je wat kinderen geboren laat worden, komt er vanzelf een kinderpardon. En val je tussen wal en het schip dan is er altijd nog wel een generaal pardon als de PvdA weer eens in de regering komt. Als je die mensen na een korte en correcte procedure direct terugstuurt, dan zullen mensen niet meer naar Nederland komen.
Precies, dat moeten we aanpakken en niet de grenscontrole daar zit het probleem niet.
pi_139976004
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef malleable het volgende:

[..]

En wat kost dat? en dan niet alleen de douaniers die we moeten aannemen maar ook de wachttijden van al het vrachtverkeer? En wat levert het op?

Volgens mij kunnen we beter met Italie, Spanje, etc... een goede grensbewaking afspreken.
Het is niet of maar en. Het moet beide. Liever investeren in douaniers dan in de zieligheidsindustrie om de cultuurverrijkers te "begeleiden".

Wachttijden van het vrachtverkeer is onzin. De douane-unie kan gewoon blijven bestaan, waardoor controles op goederen niet nodig zijn. Alleen identiteitscontrole van inzittenden. Als je dat efficiënt opzet vallen wachttijden mee.
pi_139976022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:55 schreef malleable het volgende:

[..]

Precies, dat moeten we aanpakken en niet de grenscontrole daar zit het probleem niet.
Beide. Ook grenscontroles hebben een afschrikkende werking. Daarnaast hebben ze meer voordelen. Zo kunnen ook criminelen uit EU-landen worden uitgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')