quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar behoort mijn sperma ook, in mijn opinie.
Ze heeft een audio ingesproken die je begeleidt tijdens het bewonderen van de expositie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef solyaris het volgende:
Ze heeft ook een ondragelijk irritant stem.
Jouw sperma behoort alleszins niet in een vrouwquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar behoort mijn sperma ook, in mijn opinie.
Waarom niet? oh en te laat btwquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
Jouw sperma behoort alleszins niet in een vrouw
Het is gewoon een taboe. Daarom is het leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:19 schreef Dimachaerus het volgende:
snap niet wat er zo vies aan is
ze ziet er goed uit voor haar leeftijd
lekker kutje ook
Je ongesteldheid frituren en opeten ook, maar dat doet ze dan net weer niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon een taboe. Daarom is het leuk.
DM graag.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil je wel een DM sturen, maar onwetende mensen er ongevraagd mee lastig vallen zou ik nooit doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het niet stiekem een miskraam is, uiteraard.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou je dat kunnen eten, als vegetarier?
ik zie hier een gat in de marktquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het niet stiekem een miskraam is, uiteraard.
Breng haar nu niet op ideeën...quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ongesteldheid frituren en opeten ook, maar dat doet ze dan net weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |