SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:12 schreef sperzieboontjes het volgende:
Als ik haar opzoek krijg ik dit.Waar kan ik die halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee
Inderdaad. En het was heel creatief.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:26 schreef Djurres het volgende:
Mhm,
Het was meer, tampon in dr doos met nog maar n heul klein beetje bloed, kortom, overgang, en DAAR is ze trots op, en DAAROM is het kunst.
Dat is wat ze bij DWDD zeiden.
Tja, toen ik aan me zusje vroeg of ze dat ook ging doen later en vroeg of ze dit creatief vond reageerde ze behoorlijk negatief.quote:
Moet jij ze maken van 'r.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:31 schreef Djurres het volgende:
[..]
Tja, toen ik aan me zusje vroeg of ze dat ook ging doen later en vroeg of ze dit creatief vond reageerde ze behoorlijk negatief.
Wat nu?
Hoj VMS leuke whatsapp fotoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
Sowieso mensen die zich als retards denken te moeten gedragen / uiten en het dan altijd op 'kunst' en 'expressie' gooien.
...quote:
Ik heb hem verwijderd, ik wil geen ban.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef Catkiller het volgende:
Zelfs imgur moet die foto niet hebben? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
SPOILER: Link naar tamponfoto, NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
What the....SPOILER: Link naar tamponfoto, NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Je loopt wel het risico dat je sperma daarna in een tentoonstelling terecht komt.quote:
Daar behoort mijn sperma ook, in mijn opinie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:01 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je loopt wel het risico dat je sperma daarna in een tentoonstelling terecht komt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
Blauw bloed.SPOILER: Link naar tamponfoto, NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dekt de lading wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef .sfinx het volgende:
Die gore hoer denkt echt dat ze lekker is
Daar trap je toch godverdomme nog je dooie hond vanaf!
Lekker toch beetje dat hees gepraatquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:13 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dit dekt de lading wel. Daar komt overigens nog bij dat ze een ondragelijk irritant stem heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |