Ze begonnen over diverse forums.... Geen namenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef johnnyvang het volgende:
Robin weet precies wat er geschreven word op de FB site van utopia
Heeft die randdebiel nog een clown gevonden die wil komen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd welke vent ze nu weer uitgekozen hebben voor Aike en van welk castingbureau hij komt.
Jawelquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze begonnen over diverse forums.... Geen namen
sjowie denkt...quote:
En of deze ook oud genoeg is om haar vader te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd welke vent ze nu weer uitgekozen hebben voor Aike en van welk castingbureau hij komt.
Ik dacht het wel, maar die komt morgen toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Heeft die randdebiel nog een clown gevonden die wil komen?
Wat wordt er verteld dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef ThaRickah het volgende:
De zure mensen die hopen dat het een puinhoop wordt in Utopia worden even behandelt in stream 3. Letten jullie op
Precies. Hebben we iig leuke streamsquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat komt door die ' correcte, duurzame, gezonde, biologische ' manier van leven.
Geen tijd meer voor leuke dingen lijkt het wel, saaiheid troef![]()
Doe mij maar alcohol , roken , ruzies en sex, utopia is toch al mislukt
Sjowie neemt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sjowie denkt...
zal ik ontvangen of ga ik geven ?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:47 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Sjowie neemt.
Die is zo lui dat geven hem al teveel moeite kost
Zijn leeftijd is me eik ontgaan. Hoe oud was Rob?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
En of deze ook oud genoeg is om haar vader te zijn.
Ja, maar ik had gehoopt dat ook deze HILARISCHEquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht het wel, maar die komt morgen toch?
Lauw gaat niet op Marcel stemmen want lot gaat nu lauw links laten liggen en met Marcel optrekkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Alle vrouwen, op Lot na wellicht, gaan sowieso voor Marcel, tel daar Ruud bij op en hij zit geramd
was het maar zo'n feest....quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef Ransjih het volgende:
robin vertelde over dat mensen op fora zo lelijk deden over bewoners, dat die de hele dag gepest zijn door collega's en dan 's avonds bedachten : wie kan ik vanavond nou eens afzeiken
Nou ja, zo leuk zal het niet worden. Die clown staat sowieso voor joker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, maar ik had gehoopt dat ook deze HILARISCHEgrap weer zou mislukken
Die van gister schatte ik een jaar of 55.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn leeftijd is me eik ontgaan. Hoe oud was Rob?
Schijnt van wel. Laatst zei ze dat zij en Vanes de meeste inkomsten genereren. dus ja.... maar ik zie ze nooit pakjes opsturen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik schakel net in op de streams, gelijk de Groene Kmer a.k.a. Nicoline vol in beeld
Overschakelen naar andere stream. Lotte over tompoezen in haar mond stoppen. Kent ze het "Elk pondje.."-topic? Haar stok is helemaal vol met armbandjes. Worden die dingen wel verkocht?
ja ze vindt marcel zoooo leuk. In de buitenwereld gaat ze ook altijd met zulke types om......quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Ginosa het volgende:
Billy vindt alles weer supergrappig..... zucht
Dat opsturen is Sjowie zijn taak volgens mij. Zo'n arhmbandje kan in een envelop.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Schijnt van wel. Laatst zei ze dat zij en Vanes de meeste inkomsten genereren. dus ja.... maar ik zie ze nooit pakjes opsturen...
sjowie is helaas te jong voor marcel. die valt op oude knarrenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef bull1966 het volgende:
[..]
sjowie denkt...
zal ik ontvangen of ga ik geven ?
quote:
volgens mij worden de meeste armbandjes op de biomarkt verkocht, vorige keer had ze iets van 1150 euro ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat opsturen is Sjowie zijn taak volgens mij. Zo'n arhmbandje kan in een envelop.
Billy denkt ook al dat de meeste inkomsten genereert.
Zojuist stemming teruggekeken. Echt onvoorstelbaar dat Vanfles en Nicoline zo populair zijn. Die nieuweling is in de COS wel vergeleken met Nicoline, maar wel minder vervelend om naar te luisteren. Ze doet alleen zo eng met haar bovenlip.
Echt alles, ik herken het.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind ook werkelijk alles goor aan die Bill, haar kop, haar handen![]()
Zelfs als ze onder de douche vandaan komt ziet ze er nog heel smoezelig uit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind ook werkelijk alles goor aan die Bill, haar kop, haar handen![]()
ik zie ook geen verschil tussen haar en dat gele doekje in de keukenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zelfs als ze onder de douche vandaan komt ziet ze er nog heel smoezelig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |