Ik wou haar dus weer een kans geven, maar ik vind haar net iets te correct en verdraag haar stem niet. Heb dat bij steeds meer bewoners: streams met Isa en Nico verdraag ik ook niet meer. En ook Rienk wil ik na vanmiddag niet meer horen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:32 schreef Jian het volgende:
Ik heb die meid 3 minuten gezien en ik vind het nu al niets
Ron gaat niet slijmen ofzo, hij is nog steeds pissed dat niemand hem een stem heeft gegeven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Robin is voorlopig safe, Marcel heeft al een klik met haar, tot zijn Utopiasalonnetje loopt..
Ik kijk met spanning uit naar het slijmen van JoyJoy en Ron
Niet wetende dat de gemiddelde Amerikaan veel geciviliseerder is dan het zooitje ongeregeld in die loods en waarschijnlijk wél iets gaat opbouwen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Urb het volgende:
Robin over Utopia USA "Dan word het echt zo ver-amerikaans met van die overrrrrrdrrrrrevuh types!"![]()
![]()
Nou, Amerikanen zijn gestoord hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef asco het volgende:
[..]
Niet wetende dat de gemiddelde Amerikaan veel geciviliseerder is dan het zooitje ongeregeld in die loods en waarschijnlijk wél iets gaat opbouwen.
Nederlandse arrogantie.
Voor de cam?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja Billy je pijpt graag voor de cam , we weten het wel, allemaal heel normaal, iedereen doet het.
Cameraquote:
in helmond wordt lukraak geëxecuteerd volgens mij, vooral na mislukte drugdeals..quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef johnnyvang het volgende:
Vanes: van uitstel komt executie ( ik dacht afstel, maar woon ook niet in helmond )
Niet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:39 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het leek alsof je zei dat iedereen pijpt voor de camera
Dat is er wel eentje voor DWDD.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:38 schreef johnnyvang het volgende:
Vanes: van uitstel komt executie ( ik dacht afstel, maar woon ook niet in helmond )
Na 5 maanden wil ze er goed uit zien voor tv. Rot toch op, lelijk mokkel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Ransjih het volgende:
gatver die billy, zo kruipen en lachen en slijmen en ja knikken en mee eens zijn
wat vermoeiend voor haar
welnee dat is haar 2e natuurquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Ransjih het volgende:
gatver die billy, zo kruipen en lachen en slijmen en ja knikken en mee eens zijn
wat vermoeiend voor haar
Niet half zo vermoeiend als voor de mensen die haar zien!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Ransjih het volgende:
wat vermoeiend voor haar
Nee, ik ben er nogquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:41 schreef Brabopapa het volgende:
Al met al mis ik een aantal figuren zijn die aan het oefenen voor de musical ofzo?
En dan is ze nog niet eens voor zichzelf aan het lobbyen. Ken je nagaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:40 schreef Ransjih het volgende:
wat vermoeiend voor haar
Inderdaad, Utopia paspoorten moeten gratis zijn zolang dat monster nog in Utopia zit.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:41 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Niet half zo vermoeiend als voor de mensen die haar zien!
Een kutje?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:42 schreef Day het volgende:
Oh, Billy heeft weer alles wat Marcel ook heeft.
Utopoëzie.quote:
Word op beeld gezetquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef ThaRickah het volgende:
De zure mensen die hopen dat het een puinhoop wordt in Utopia worden even behandelt in stream 3. Letten jullie op
Gaat het alweer over Jian?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:43 schreef ThaRickah het volgende:
De zure mensen die hopen dat het een puinhoop wordt in Utopia worden even behandelt in stream 3. Letten jullie op
Verlangend kijkend...quote:
Dat komt door die ' correcte, duurzame, gezonde, biologische ' manier van leven.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wou haar dus weer een kans geven, maar ik vind haar net iets te correct en verdraag haar stem niet. Heb dat bij steeds meer bewoners: streams met Isa en Nico verdraag ik ook niet meer. En ook Rienk wil ik na vanmiddag niet meer horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |