Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Broodpudding met frambozen.
Was voor het eerst dat ik het maakte/ heb gegeten. Was lekker, maar wel echt enorm machtig.
Bohh dit klinkt lekker!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:33 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Broodpudding met frambozen.
Was voor het eerst dat ik het maakte/ heb gegeten. Was lekker, maar wel echt enorm machtig.
Tnx! Heb het hier ook speciaal voor moeten kopenquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:50 schreef Dragonberry het volgende:
Wouw! Ziet er echt super goed uit. Ik wil echt weer een keer wentelteefjes maken, maar ik heb nooit gewoon witbrood in huis
Heel klef was hij inderdaad helaas niet, het leek meer op normaal brood. Maar ik smeer er altijd graag boter op, dus mij maakte het niet zoveel uitquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
Was die lekker?
Ik hou stiekem altijd van het hele kleffe suikerbrood. Deze ziet er een beetje droog uit.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
Deze wilde ik even delen omdat dit echt ultiem lekker is.
Een simpele tarte tatin van ui, met geitenkaas.
[ [url=http://i.imgur.com/HgKDHtc.png]afbeelding ][/url]
Die wil ik ooookquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
Geit + ui is altijd lekker!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Crappy phone-pic met:
Bouillon getrokken van het karkas van mijn zelfgemaakte pekingeend van laatst met dumplings met daarin stukjes pekingeend, shiitake, gember, sojasaus.
[ afbeelding ]
Bouillon van dezelfde eend die in de dumplings zit! Woah, tof!quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Crappy phone-pic met:
Bouillon getrokken van het karkas van mijn zelfgemaakte pekingeend van laatst met dumplings met daarin stukjes pekingeend, shiitake, gember, sojasaus.
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd mooi alles te gebruiken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Bouillon van dezelfde eend die in de dumplings zit! Woah, tof!![]()
![]()
En leuk hè, dat vouwen van de deegvelletjes? Vind ik dan.
Leuk zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:49 schreef minilot het volgende:
Vanavond eiiiiindelijk beginnen aan seizoen vier van Game of Thrones!![]()
We eten er veertiende-eeuwse preisoep uit A Feast of Ice & Fire bij, en ik bakte voor ernaast zojuist een bierbrood, met stukjes varkensspek en Westmalle Tripel.![]()
[ afbeelding ]
Hoe maak jij popcorn dan? Ik maakte vroeger regelmatig zoete popcorn maar heb dat probleem nooit gehad. Ik doe altijd olie in de pan, maiskorrels erbij, suiker naar smaak en dan op het vuur zetten met een deksel er op en wanneer de maiskorrels beginnen te sissen/bakken/net op ploffen staan de pan om de paar seconden schudden/bewegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef Sandous het volgende:
Minilot oow wauw je popcorn. Heb zeker al 6 keer geprobeerd zoete popcorn te maken (dat je zo een caramel of suikerlaag hebt). Maar het lukt hier niet.. suiker blijft onderaan.. vele youtubefilmpjes gekeken.
Heb jij een recept?
quote:Op zondag 8 juni 2014 16:20 schreef Sandous het volgende:
Minilot oow wauw je popcorn. Heb zeker al 6 keer geprobeerd zoete popcorn te maken (dat je zo een caramel of suikerlaag hebt). Maar het lukt hier niet.. suiker blijft onderaan.. vele youtubefilmpjes gekeken.
Heb jij een recept?
Als ik zoete popcorn maakt doe ik dat eigenlijk altijd door in een apart pannetje karamel te maken met suiker, een klontje boter en een snuf zout. Als de popcorn dan klaar is gooi ik die direct vanuit de pan waarin ze gepopt zijn uit over een bakplaat (met een bakpapiertje erop).quote:Op zondag 8 juni 2014 16:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe maak jij popcorn dan? Ik maakte vroeger regelmatig zoete popcorn maar heb dat probleem nooit gehad. Ik doe altijd olie in de pan, maiskorrels erbij, suiker naar smaak en dan op het vuur zetten met een deksel er op en wanneer de maiskorrels beginnen te sissen/bakken/net op ploffen staan de pan om de paar seconden schudden/bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |