abonnement Unibet Coolblue
pi_139943046



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
########################################################################################
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFFICIËLE TRAILER


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
########################################################################################
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Personeel van S.H.I.E.L.D.











De Amerikaanse zender ABC heeft van deze nieuwe serie van de hand van _O_ Joss Whedon _O_ een heus volledig seizoen besteld!

Inmiddels zijn er al flink wat afleveringen bij uw lokale Torrent/Usenet boer te halen!

We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_139943641
De OP is ook een update nodig, hoewel ik Ward nog wel terug zie komen :P

Maar over die tekeningen, zijn die niet eerder in het Marvel universum voorgekomen?
Beneath the gold, the bitter steel
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:46:06 #3
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_139944559
Ik hoop dat in het volgende seizoen Bob, Agent of HYDRA voorbij komt ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_139945057
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:46 schreef Witchfynder het volgende:
Ik hoop dat in het volgende seizoen Bob, Agent of HYDRA voorbij komt ;).
Ik help het mee hopen :D

N.E.X.T.W.A.V.E. agents of H.A.T.E. mogen ook wel een cameo krijgen dan



"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:04:11 #5
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_139945173
Kijk, ik snap best dat A-klasse superhelden bewaard worden voor de movieverse, maar bij iets dat Marvel Agents of SHIELD heet verwacht ik wel wat meer Marvelhelden, al zij het de B, C of D-klasse ;).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_139945225
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:04 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, ik snap best dat A-klasse superhelden bewaard worden voor de movieverse, maar bij iets dat Marvel Agents of SHIELD heet verwacht ik wel wat meer Marvelhelden, al zij het de B, C of D-klasse ;).
Daarom: NEXTWAVE!

Monica Rambeau maakt continue verwijzingen naar de tijd dat ze in de Avengers zat. Daar moet dan toch weet te doen zijn lijkt me :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:12:55 #7
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_139945498
Nice! Ik ken NEXTWAVE helemaal niet :D.

Wat denken jullie, zullen we in seizoen een Madame Hydra krijgen? Zou dat Raina kunnen zijn?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_139945627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:12 schreef Witchfynder het volgende:
Nice! Ik ken NEXTWAVE helemaal niet :D.

Wat denken jullie, zullen we in seizoen een Madame Hydra krijgen? Zou dat Raina kunnen zijn?
LEES! er is 1 bundel van en is van begin tot eind hilarisch.

Ik gokte een paar topics terug dat Hand Mme Hydra zou zijn, maar helaas :'(

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139957024
Net de laatste ep gezien _O_
Die hele exchange tussen Garret Coulson en Fury over of garret zijn boodschap niet gewoon verkeerd begrepen heeft. _O-
En Coulson met zijn deathray op het einde _O- _O-
Goeie afsluiter
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_139957645
prima finale inderdaad, Fury is altijd cool. Maar in de films heb ik hem nog nooit een muts op zien hebben volgens mij, leek wel of samuel l jackson ff tussendoor op de set langskwam en geen zin had om het af te doen :P

Garret ging er wel wat makkelijk aan, wel geinig hoe hij daarna even terugkomt _O-
pi_139957828
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef planethugo het volgende:
prima finale inderdaad, Fury is altijd cool. Maar in de films heb ik hem nog nooit een muts op zien hebben volgens mij, leek wel of samuel l jackson ff tussendoor op de set langskwam en geen zin had om het af te doen :P

Garret ging er wel wat makkelijk aan, wel geinig hoe hij daarna even terugkomt _O-
Daarom had hij ook een zonnebril op dacht ik..tot zijn laatste scène :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_139957833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef planethugo het volgende:
prima finale inderdaad, Fury is altijd cool. Maar in de films heb ik hem nog nooit een muts op zien hebben volgens mij, leek wel of samuel l jackson ff tussendoor op de set langskwam en geen zin had om het af te doen :P
Captain America 2 gezien? Dan is deze stijl wat beter te begrijpen. :)
pi_139957959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Operc het volgende:

[..]

Captain America 2 gezien? Dan is deze stijl wat beter te begrijpen. :)
wel gezien ja, maar die pet heeft ie ook bij interviews enzo vaker op :P
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Daarom had hij ook een zonnebril op dacht ik..tot zijn laatste scène :P
maar dan was die pet nog overbodig ;)
hij had die pet volgens mij zelfs nog op toen ie uit de helikopter hing :D
pi_139958164
Ik denk trouwens dat die laatste transformatie van Garrett een knipoog is naar de originele Deathlok uit de comics met zijn kapotte gezicht. Tevens zeer leuke episode, ben benieuwd wie nou die vader is van Skye en wat er verder nou gaat gebeuren :P
pi_139959097
Ik had wel echt gehoopt dat de superpowers van Skye onthuld zouden worden. :{
pi_139964237
FOUND IT!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:42:29 #17
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_139978458
Ik gok toch dat sky een inhuman is
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:52:48 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139978726
Dat allerlaatste stukje waar Garret inderdaad nog even uit elkaar geschoten werd zag ik totaal niet aankomen _O-. En ook wel erg goed van de serie dat ze toch niet één of andere 180 hebben gedraaid wat Ward betreft. Hij is gewoon tot het bittere eind een slechterik gebleven O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139978912
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:52 schreef jogy het volgende:
Dat allerlaatste stukje waar Garret inderdaad nog even uit elkaar geschoten werd zag ik totaal niet aankomen _O-. En ook wel erg goed van de serie dat ze toch niet één of andere 180 hebben gedraaid wat Ward betreft. Hij is gewoon tot het bittere eind een slechterik gebleven O+.
En blij toe, zou zo jammer zijn geweest als Garrett komend seizoen zo erbij had gelopen :')

(btw we zagen hem wegedragen worden, hoe komt hij dan alsnog terug?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139979512
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En blij toe, zou zo jammer zijn geweest als Garrett komend seizoen zo erbij had gelopen :')

(btw we zagen hem wegedragen worden, hoe komt hij dan alsnog terug?)
Blijkbaar uit zijn kist ontsnapt. Je zag ook een bewaker of dokter op de grond liggen. Was een mooie actie zo idd.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_139979749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Blijkbaar uit zijn kist ontsnapt. Je zag ook een bewaker of dokter op de grond liggen. Was een mooie actie zo idd.
die op de grond had ik blijkbaar gemist, dan was het ook geen vraag geweest :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_139982005
was me ook niet opgevallen, vroeg me ook al af hoe garett opeens daar terecht kwam. Zal wel gefilmd zijn en door tijdgebrek ingekort zijn :P
pi_140002211
This might do some damage :') _O-

Sam Jackson _O_

Extreem nieuwsgierig naar het Skye (wat een booty :9~) verhaal en hoe het verder gaat met dat gravitonium.

ITS CRUEL!! AND MEAN!! AND CRUEL!!

_O-

Epische finale dus. Op naar een bazig seizoen 2!!! Waarin Coulson SHIELD
opnieuw gaat opzetten. Ben benieuwd wat voor invloed dat gaat hebben op Avengers 2!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_140010661
Ik was er super gebrand op om eindelijk de ontknoping van het eerste seizoen te zien. Misschien dat deze episode mij daarom misschien ook wel een klein beetje tegenviel.

Fury (samuel l jackson) zag er inderdaad een beetje uit alsof hij toch toevallig in de buurt was en dan net zo goed ook meteen even een episode mee kon doen. Daar gezegd dat ik CA2 nog niet heb gezien, zal daar mee te maken hebben waarschijnlijk.

De teases op het eind zijn wel vaag. Coulson met z'n kaart of bouwtekening of andere tech-shit.. En natuurlijk de 'ouders' van Skye..

Skye O+ :9
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_140016101
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140016166
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
heb je ook een gif van Fury die dat wapen tevoorschijn trekt? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:59:46 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_140016230
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, dat is wel heel erg slecht als je het zo ziet _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_140016325
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

heb je ook een gif van Fury die dat wapen tevoorschijn trekt? :P
Nope, kwam deze toevallig tegen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:18:36 #29
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140041874
Net de laatste EP gezien, beetje later dan normaal wegens een midweekje vakantie :P

Moest hardop lagen toen Fury de Godkiller aan Coulson gaf :D En dan ook nog dat droog commentaar: "ow, I know what thát does....." _O-

Jammer trouwens dat er niet zoveel vragen beantwoord zijn geworden dan ze aanvankelijk beloofd hadden :{

En wie had dat trouwens goed gegokt dat Coulson directeur zou worden, of was dat op een ander forum?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:16 schreef d1ce het volgende:
Ik denk trouwens dat die laatste transformatie van Garrett een knipoog is naar de originele Deathlok uit de comics met zijn kapotte gezicht.
dat was een referentie naar het originele karakter van John Garrett uit de strips. Daarin is hij een cyborg, geworden omdat ie door een ziekte ook stervende was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 17-05-2014 17:05:12 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_140047523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:16 schreef d1ce het volgende:
Ik denk trouwens dat die laatste transformatie van Garrett een knipoog is naar de originele Deathlok uit de comics met zijn kapotte gezicht.
Mwah, dat zat er al veel duidelijker in toen ze die x-ray scan deden van Mike's hoofd.
Dit is namelijk precies hoe hij er in de comics uit ziet:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 17 mei 2014 @ 15:52:41 #31
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_140054959
Vond Ward best een tof karakter, jammer dat hij eruit lijkt te gaan. Al zou het me weinig verbazen als hij toch ineens weer bij de good guys gaat horen en informatie over Hydra gaat geven aan Coulson. :P

Leuke serie om te volgen, toffe finale ook :Y
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 17 mei 2014 @ 17:19:14 #32
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140057066
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 15:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Vond Ward best een tof karakter, jammer dat hij eruit lijkt te gaan. Al zou het me weinig verbazen als hij toch ineens weer bij de good guys gaat horen en informatie over Hydra gaat geven aan Coulson. :P
Dat lijkt me sterk, ook al is ie niet een die-hard Hydra volger (zoals ie zelf ook al zei). Hij heeft teveel schade aangericht bij Coulson en zijn team.
Ik denk eerder dat Raina en/of Quinn een ''lompe kracht'' nodig gaan hebben om de vieze werkjes op te knappen. Quinn wilt zijn kostuum niet vies maken en wil toch zijn Gravitonium hebben, bevrijd Ward om dat bij SHIELD op te gaan halen. Ward heeft nog altijd een oogje op Skye en wil nog altijd samen zijn met haar. Raina wilt nog altijd aan de geheimen van Skye komen en stookt Ward nog wat op. Hij mag samen zijn met Skye zodra Raina alles van Skye afweet, in de tussentijd moet hij het Gravitonium terug stelen. Bij de inbraak komt Dr. Hall/Graviton vrij uit het Gravitonium. En de nieuwe superschurk is geboren, waarna Skye haar krachten ook opgewekt worden :)Af en toe nog een aflevering met de villian of the week, en dan in de laatste 3 afleveringen van het seizoen er achter komen wie de mysterieuze man op het einde van ep22 was waar Raina mee aan het praten was, en dan weer een epische finale ep *O*

Jup, ik kan echt scriptschrijver worden :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 17 mei 2014 @ 21:26:51 #33
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_140068151
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_141074931
Inmiddels bij S01E17 aanbeland. Voegt het wat toe om te wachten op de release van Captain America: The Winter Soldier (heb die nog niet gezien)? Of kan ik net zo goed het seizoen afkijken en voegt de film niet zo heel veel toe aan de serie?
pi_141075497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:23 schreef Uvejal het volgende:
Inmiddels bij S01E17 aanbeland. Voegt het wat toe om te wachten op de release van Captain America: The Winter Soldier (heb die nog niet gezien)? Of kan ik net zo goed het seizoen afkijken en voegt de film niet zo heel veel toe aan de serie?
Ik heb de film nog niet gezien, maar de serie laat duidelijk weten wat er gebeurt.
Wat ik er van mee krijg is The Winter Soldier de oorzaak, en zie je de gevolgen van de gebeurtenissen in de serie.
pi_141075536
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:43 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb de film nog niet gezien, maar de serie laat duidelijk weten wat er gebeurt.
Wat ik er van mee krijg is The Winter Soldier de oorzaak, en zie je de gevolgen van de gebeurtenissen in de serie.
Thanks! Dan wacht ik toch nog maar even met verder kijken. The Winter Soldier komt alleen pas begin September uit op blu-ray. :{
pi_141075673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef Uvejal het volgende:

[..]

Thanks! Dan wacht ik toch nog maar even met verder kijken. The Winter Soldier komt alleen pas begin September uit op blu-ray. :{
Het is al weer een tijdje geleden dat ik de serie gezien heb, dus mischien dat iemand anders nog opmerkingen heeft.
Ik vond het anders pima begrijpbaar zonder de film te hebben gezien. :) Al zal de serie wel de film redelijk spoilen.
pi_141080139
Het vult elkaar aan, de serie en de film, maar het kan ook prima zonder elkaar. Al zul je misschien wel een paar vragen hebben na het kijken van de aflevering die aansluit op de serie, maar die zijn niet relevant voor de serie zelf.

Je kan de serie dus prima doorkijken en later alsnog The Winter Soldier kijken, om antwoorden te krijgen op de vragen die je misschien hebt gekregen dus.
pi_141149877
je wordt gespoiled door wat je ook als eerste kijkt, als je de film gezien hebt word je in de serie minder verrast en andersom. Ik vond het iig wel fijn dat ik de film gezien had, de serie voelde voor mij daardoor meer als een soort vervolg vd film aan, hoewel de karakters elkaar (op een paar bijrolletjes na) niet tegen komen
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:18:20 #40
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142743385

_O- :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de nieuwe banner, maar waar is Triplett? :{


[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 26-07-2014 10:49:41 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_142745738
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142748566
23 september *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_142760905
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142761503
quote:
:~

Heel veel zin in.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_142761520
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:~

Heel veel zin in.
Yup klinkt erg goed allemaal. Sowieso benieuwd naar Lucy Lawless en de introductie van Mockingbird. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 juli 2014 @ 23:05:58 #46
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_142763572
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zaterdag 26 juli 2014 @ 23:22:29 #47
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142764192
Die shirtjess :D Ik wil zo'n Hydra shirt hebben :o Die ander eigenlijk ook wel :')



En Lucy Lawless :o Tetten in AoS *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 27 juli 2014 @ 09:22:08 #48
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_142772109
*O*

Komt het ook weer op de Nederlandse tv? Anders wordt het natuurlijk downloaden :)
heitieh
pi_142773513
quote:
99s.gif Op zondag 27 juli 2014 09:22 schreef Joooo-pi het volgende:
*O*

Komt het ook weer op de Nederlandse tv? Anders wordt het natuurlijk downloaden :)
Boeiend

1080p web-dl for the win
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 27 juli 2014 @ 11:31:09 #50
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142773548
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Die shirtjess :D Ik wil zo'n Hydra shirt hebben :o Die ander eigenlijk ook wel :')

http://www.play.com/Cloth(...)ucts&urlrefer=search
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 27 juli 2014 @ 11:33:19 #51
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142773584
quote:
Ik was gisteren al eens aan het zoeken geweest op Superherostuff, maar daar was die alleen in het groen/geel 14.gif

-=edit=- hier dus http://www.superherostuff.com/pages/searchpage.aspx?q=hydra
Maar das dan ook nog eens out 'Murica, en duurder :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 27 juli 2014 @ 11:39:43 #52
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_142773684
op ebay.nl staan er diverse
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 27 juli 2014 @ 11:46:16 #53
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142773801
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:39 schreef Tokus het volgende:
op ebay.nl staan er diverse
Klopt, maar die zijn allemaal duurder dan die via Play.com :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 27 juli 2014 @ 13:03:51 #54
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142775547
Dat Play.com is ook niet helemaal koosjer }:| 1 t-shirt kost ¤10,95, komt ¤3,99 verzendkosten bij. Prima...

Nu een actie, 2 T-shirts voor ¤20 ipv ¤21,90. Mooi ^O^ Maar je moet wel 2x verzenkosten betalen á ¤7,98 :')

Per artikel moet je daar elke keer opnieuw verzendkosten betalen :') _!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 27 juli 2014 @ 13:17:06 #55
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142775917
quote:
18s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat Play.com is ook niet helemaal koosjer }:| 1 t-shirt kost ¤10,95, komt ¤3,99 verzendkosten bij. Prima...

Nu een actie, 2 T-shirts voor ¤20 ipv ¤21,90. Mooi ^O^ Maar je moet wel 2x verzenkosten betalen á ¤7,98 :')

Per artikel moet je daar elke keer opnieuw verzendkosten betalen :') _!
Ja, die shirts gaan weer via een externe verkoper. Maar nog altijd goedkoper dan via Ebay.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 27 juli 2014 @ 13:19:16 #56
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142775974
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, die shirts gaan weer via een externe verkoper. Maar nog altijd goedkoper dan via Ebay.
Had 3 shirts van dezelfde verkoper geselecteerd omwille van die actie, dan zou je toch verwachten dat de verzendkosten 1-malig blijft :{
Had er ook al wat op AliExpress gevonden voor ¤8, plus dat ik bij hun mijn Paypal wat kan legen wat ik bij Play niet kan :)

-=edit=- en die kan ik nu dus al niet meer vinden :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Sinister-D- op 27-07-2014 13:24:41 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 27 juli 2014 @ 14:45:23 #57
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_142778411
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
pi_142804817
Ik wil ook wel zo'n hydra shirt, alleen vervelend dat er niet bijstaat hoe lang de shirts zijn...
voor een l is 101 cm(volgens play.com) wel genoeg, maar de lengte...
Ik wacht wel even tot een fok-er m thuis heeft in l of xl en kan kijken hoe lang dit shirt is:P
PSN: Metal_Akilla
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:17:07 #59
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142994467
En ik ga 'm niet bestellen bij Play.com om te kijken hoe lang die is ;) Vandaag wou ik alsnog een bestelling plaatsen :@ totdat ik de review zag:
quote:
Ordered this Tshirt. Was a generic mass produced Gildan tshirt black with poorly sized iron on transfer. Looks nothing like picture. Sent it back. Seller was great at communication and refunded P*P. Still a massive waste of time though.
Dat word 'm dus niet ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 02-08-2014 18:30:43 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143200359
Kijken jullie ook zo naar deze serie? :P
R&P / Onzeker
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_143201941
Ik vind dit zo'n geniale foto :')



Chloe :9
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:22:37 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143203201
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Kijken jullie ook zo naar deze serie? :P
R&P / Onzeker
Ik ben 2 dagen ouder dan Brett Dalton, en ik speel ook niet mee in S.H.I.E.L.D. :'( Hij heeft al zoveel bereikt, vooral als dubbel agent Grant Ward, en ik zit hier maar thuis achter m'n laptop te genieten van mijn regenachtige vakantie :'(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:23:06 #63
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143203216
En nu weer ontopic, er worden nogal wat acteurs aangekondigd de laatste tijd :o


quote:
Ever heard of a Marvel Comics character named Bakshi? Me neither, but that's who British actor Simon Kassianides will be playing in the second season of Marvel’s Agents Of S.H.I.E.L.D. According to Deadline it's be a major recurring role, and Bakshi is a "confident right-hand man who’s not afraid to do the dirty work." The site don't mention if that's good guy or bad guy dirty work, but based on the wording I'd say it's a safe bet it's the latter. Kassianides has previously appeared in the likes if Quantum Of Solace and tv's Burn Notice.


quote:
According to io9, Kyle MacLachlan (Dune, Twin Peaks) will appear in the second episode of the upcoming second season of Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D. as a character referred to only as The Doctor. Strange, eh?

Okay so it's probably not THAT Doctor, but in another bit of news from io9, it seems Twin Peaks veteran Kyle MacLachlan will be showing up in ep 2 of the second season of Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D. as some kind of practitioner of medicine/science..and it's unlikely to be a in a scene with Coulson looking for a prescription for the flu. They also report that Glenn Talbot (Adrian Pasdar) will be back to give the team headaches in the season premiere.

"A source tells io9 that the premiere will see the return of Adrian Pasdar's Glenn Talbot, and that the second episode will guest star Kyle MacLachlan as "The Doctor."


To be fair though, this show does feature a great many nonspecific doctors, scientists etc so it may just be a character written for this one episode -- but, it could also just as easily be an established character from the comics and MacLachlan will return for future appearances. Either way, he's a fine actor so it'll be interesting to see which role he ultimately ends up in.

En na een update in het nieuwbericht:
SPOILER: karakter spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
Another Marvel Comics character is heading to the upcoming second season of “Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.” It was revealed today that Henry Simmons (“NYPD Blue,” “Shark”) will take on the recurring role of Alphonso “Mack” Mackenzie, officially described as being “a mechanic in his 30s allying himself with Coulson’s team.” He’s based, of course, on the comics’ S.H.I.E.L.D. C.I.A. liaison, who made his first comic book appearance in 1988′s “Nick Fury vs. S.H.I.E.L.D.”
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_143226599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:42 schreef maxmit het volgende:
Ik vind dit zo'n geniale foto :')

[ afbeelding ]

Chloe :9
Chloe booty :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:40:32 #65
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_143283264

The Captain. _O_
pi_143296804
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 10:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Chloe booty :9~
I know :9 c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_143603249
Spoiler Alert:

Adrianne Palicki Joins the Cast of Marvel’s Agent of S.H.I.E.L.D. as
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143611196
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 20:18 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoiler Alert:

Adrianne Palicki Joins the Cast of Marvel’s Agent of S.H.I.E.L.D. as
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adrianne Palicki :9~
pi_143614621
bohhh, nog een lekker wijf erbij dus :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:36:13 #71
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143950337


1 van dé cliffhangers van seizoen 1 gaat iig niet onderbelicht blijven in se2 ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:24:22 #72
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143963716
Lucy Lawless als haar nieuwe karakter in AoS :)


Felicitaties aan de makeup ploeg hoor, de pruik valt absoluut niet op :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 21 september 2014 @ 16:55:48 #73
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144758632
Seizoen 2 poster 14.gif



Vraag me af wie die 2 uiterste karakters zijn, 1 misschine Grant, maar wie is die ander dan. Niet Triplett toch?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 september 2014 @ 17:01:37 #74
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_144758887
rechts lijkt me Grant, en die staat natuurlijk niet voor niets omgedraaid.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_144758971
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Tokus het volgende:
rechts lijkt me Grant, en die staat natuurlijk niet voor niets omgedraaid.
En ook die scheur in de grond tussen hem en de rest van het team. :o
  zondag 21 september 2014 @ 19:21:08 #76
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144763649
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Tokus het volgende:
rechts lijkt me Grant, en die staat natuurlijk niet voor niets omgedraaid.
Dat dacht ik dus ook, maar wie is dan uiterst links die met de baard dan....En ik zie Simmons niet, want volgens mij is de vrouw links van de barst Lucy Lawless' haar karakter....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 21 september 2014 @ 19:23:29 #77
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144763772
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:21 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, maar wie is dan uiterst links die met de baard dan....En ik zie Simmons niet, want volgens mij is de vrouw links van de barst Lucy Lawless' haar karakter....
Ik denk dat die links van de scheur Skye of Simmons is, en die vrouw links van Coulson Lucy Lawless
Ok stelletje hokboeren
  zondag 21 september 2014 @ 19:24:53 #78
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144763827
quote:
5s.gif Op zondag 21 september 2014 19:23 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ik denk dat die links van de scheur Skye of Simmons is, en die vrouw links van Coulson Lucy Lawless
Volgens mij is links van Coulson Skye.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144763880
Die poster _O_

Komende week gaat het weer los _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 21 september 2014 @ 19:27:16 #80
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144763954
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Volgens mij is links van Coulson Skye.....
Nee joh, dat is precies die pruik waar jij je zo aan stoort :Y)

Op de facebook pagina wordt ook druk gespeculeerd over wie wie is. Misschien heb je gewoon gelijk hoor.


edit: nog even verder gekeken naar andere sites. links van Coulson lijkt inderdaad Skye te zijn, links van Ward is Simmons. Kerel uiterst links is een nieuw character

Ok stelletje hokboeren
  zondag 21 september 2014 @ 19:52:29 #81
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144765080
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef padlarf het volgende:
Nee joh, dat is precies die pruik waar jij je zo aan stoort :Y)
Goeie grimeur geweest toch 14.gif

Net zo goed als deze stunt ^O^



:P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 21 september 2014 @ 20:10:16 #82
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144765965
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Goeie grimeur geweest toch [ afbeelding ]

Net zo goed als deze stunt ^O^

[ afbeelding ]

:P
Die was ik alweer vergeten _O-

Zin in! *O*
Ok stelletje hokboeren
  zondag 21 september 2014 @ 20:41:18 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144767671
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:10 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zin in! *O*
ik ook hoor *O*

Troll gewoon graag :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 21 september 2014 @ 23:25:39 #84
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_144775189
Ik wil gewoon meer mensen met superkrachten in seizoen 2. Marvel heeft er toch belachelijk veel, zo moeilijk kan het niet zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 22 september 2014 @ 06:59:55 #85
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144779478
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil gewoon meer mensen met superkrachten in seizoen 2. Marvel heeft er toch belachelijk veel, zo moeilijk kan het niet zijn.
Carl Creel aka Absorbing Man komt er dit seizoen bij c_/
Maar AoS is niet echt de show waar dat in de voorgrond moet staan. Dan zul je moeten wachten tot de Netflix show er zjjn, waar ik ook enorm naar uitkijk btw ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 22 september 2014 @ 12:46:45 #86
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_144785395
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 06:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Carl Creel aka Absorbing Man komt er dit seizoen bij c_/
Maar AoS is niet echt de show waar dat in de voorgrond moet staan. Dan zul je moeten wachten tot de Netflix show er zjjn, waar ik ook enorm naar uitkijk btw ^O^
Mja, uiteindelijk is deze serie voorlopig geen heel groot succes en volgens mij is dit de reden. SHIELD-agenten zijn leuk als normale mensen tussen de superhelden, op hun eentje stellen ze niet veel voor, dat werd nogal pijnlijk duidelijk in de serie (vooral de eerste helft van het eerste seizoen).

Reeksen als Arrow en vroeger Smallville werden er ook alleen maar beter door.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_144813304
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:58 #88
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144815300
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 12:46 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, uiteindelijk is deze serie voorlopig geen heel groot succes en volgens mij is dit de reden. SHIELD-agenten zijn leuk als normale mensen tussen de superhelden, op hun eentje stellen ze niet veel voor, dat werd nogal pijnlijk duidelijk in de serie (vooral de eerste helft van het eerste seizoen).

dan benaderen de mensen de serie misschien verkeerd. Het draait er juist om dat die normale mens er ook is, en dat er ook canalles achter de schermen gebeurt als er geen superhelden (in de buurt) zijn.
Ik heb het al eerder gezegd: je merkte aan de eerste seizoenshelft dat er iets opgebouwd werd voor de toekomst. De villian-of-the-week van toen gaat binnenkort terug komen. Van Donny Gill aka Blizzard hebben we nog niet het laatste gezien, Frank Hall in het Gravitonium is ook nog ergens met Quinn. Daar gaat gewoon iets mee gebeuren, maar veel kijkers hebben dat niet de kans willen geven....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2014 @ 18:36:20 #89
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_144863998
zoo, dat was weer leuk. ben benieuwd naar de rest van het seizoen.

wel 1 minpunt: de vent die de muziek erbij gedaan heeft mogen ze ontslaan. Hij vindt z'n muziek blijkbaar belangrijker dan het geheel, het is namelijk veel te nadrukkelijk aanwezig.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  woensdag 24 september 2014 @ 18:56:41 #90
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144864908
Dat was wel een leuk inkomertje van het nieuwe seizoen ^O^

Wel mooi om zo eens te zien waar diverse dingen, zoals de naam 0-8-4, vandaan komt :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 24 september 2014 @ 21:46:31 #91
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_144873176
_O_
heitieh
pi_144873564
Sterke opener, als ze dit volhouden blijf ik kijken :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 24 september 2014 @ 22:22:59 #93
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144875087
Ondertussen ook voor iedereen duidelijk wie dat volledig linkse karakter op de poster is? Voor mij wel iig ;) 14.gif wel een dramatische manier om hem in het team te introduceren :{

althans als het verloopt zoals ik vermoed :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: bedacht me nog een ander scenario :P Raina moet natuurlijk ook nog de hoek om komen piepelen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door Sinister-D- op 25-09-2014 07:00:16 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_144887821
Goede aflevering, hopelijk houden ze dit niveau vol. :)
pi_144900499
Mooie start weer ^O^
pi_144904507
Inderdaad, sterke opener. Op Fitz & Simmons na dan :O
pi_144905831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:05 schreef Franktastic1984 het volgende:
Inderdaad, sterke opener. Op Fitz & Simmons na dan :O
Inderdaad al zo vaak gedaan. Hadden ze beter iets anders voor kunnen verzinnen. Misschien met een van de major characters uit het universum bijv...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 september 2014 @ 22:09:52 #98
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_144907509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:34 schreef Kenju het volgende:

[..]

Inderdaad al zo vaak gedaan. Hadden ze beter iets anders voor kunnen verzinnen. Misschien met een van de major characters uit het universum bijv...
Zag je het in dit geval aankomen dan?
pi_144908393
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Zag je het in dit geval aankomen dan?
Nee, dat niet. Dus dan is het inderdaad minder erg. Bij bepaalde films was dat wel zo.

Maar goed, dan nog is het wat afgezaagd. Het is 'gedaan'.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 september 2014 @ 22:38:14 #100
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_144908734
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Dus dan is het inderdaad minder erg. Bij bepaalde films was dat wel zo.

Maar goed, dan nog is het wat afgezaagd. Het is 'gedaan'.
'Alles' is gedaan. Het gaat er juist om, om dat alles in een nieuwe verfrissende vorm te gieten. Is ze in dit geval naar mijn mening gelukt. Ik schoot in ieder geval even rechtop in de bank.
pi_144909304
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

'Alles' is gedaan. Het gaat er juist om, om dat alles in een nieuwe verfrissende vorm te gieten. Is ze in dit geval naar mijn mening gelukt. Ik schoot in ieder geval even rechtop in de bank.
Ben ik niet met je eens. Natuurlijk als je ver genoeg kijk is alles gedaan. Maar de 'troubled' wetenschapper die iemand bekends ziet, is zeker niet nieuw. Ik verwachtte het niet, en ik vond het niet lame oid, en het is op die manier ook goed gedaan. Maar toch. Het is niet zomaar een algemeen verhaal motief als verraad.

maar goed, jij vond het wel tof en voor jou was het meer een wtf-moment, waar ik het meer voor kennis aannam. Maar ik kan zo 5 gevallen opnoemen waar ze dit ook hebben gedaan. En dan is het gewoon te veel.

Overigens, is die verwonding Fitz van dat hij in die cabine onderwater heeft gezeten? Ik ben eigenlijk een hoop vergeten van de laatste aflevering. Ik was ook vergeten dat ze Grant te pakken hadden...

Misschien die laatste aflevering maar weer eens downloaden...

Sowieso irritant dat al die series gewoon na bijna een jaar verder gaan. Als je zo veel series kijkt als ik kun je vaak totaal niet meer herinneren hoe het ook al weer gegaan was. Heb om die reden veel series gewoon in de backlog gezet. Waarom maken ze niet allemaal effe een recap zoals Under the Dome wel goed gedaan heeft?

The Blacklist en Sleepy Hollow zijn ook deze week weer begonnen, en wist ik helemaal niets meer van. Orphan Black was ik ook al mee gestopt om deze reden.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 26 september 2014 @ 06:37:45 #102
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144914951
Eerste anderhalf minuut was een recap, waarbij het Fitz Simmons moment dat ze uit het water gevist werden door Fury hebben laten zien, plus het moment dat Simmons tegen het team zei, na de vraag van is ie oké: "hij leeft". Dus ja, je had het kunnen weten. Of Ward ook in die recap voorkwam weet ik zelf niet meer :@

Maar goed, ik heb afgelopen weekend zelf even de laatste 3 afleveringen gekeken voor de zekerheid :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 11:29:01 #103
151126 angel008
pi_144919387
ligt het aan mij of was deze aflevering een beetje matig..

iedereen met dat sir/YES SIR!!

echt alsof iedereen nu opeens een militaire operatie aan het doen zijn.

stom dat ze fitz nu als een damaged goods behandelen (er waarom zou simmons weggaan omdat dat ''beter'' zou zijn)

Elke arts/psysch zou al zien dat hij simmons als geest naar voren halt..
pi_144920521
beetje vreemde wending met Fitz idd, was er iets gebeurd waarom hij in de war is? Behalve dat Simmons weg is.

Verder wel prima ep, leuke actie, leuk verhaal en prima toevoegingen aan de cast. Lucy Lawless zal toch niet dood zijn lijkt me
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 12:05:45 #105
151126 angel008
pi_144920587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:03 schreef planethugo het volgende:
beetje vreemde wending met Fitz idd, was er iets gebeurd waarom hij in de war is? Behalve dat Simmons weg is.

Verder wel prima ep, leuke actie, leuk verhaal en prima toevoegingen aan de cast. Lucy Lawless zal toch niet dood zijn lijkt me
hij heeft simmons gered nadat ze uit het vliegtuig waren geeject en vervolgens zonder lucht kwam te zitten omdat hij simmons wilde laten leven.. (glas kapot gemaakt zaten op de grond op zee 1 luchtfles Enzo)

toen opgepikt door onze vrienden en daar gereanimeerd.

edit :

maar gezien zijn spook simmons hem leert de woorden herinneren is hij dus wel gewoon aan de betere hand.
pi_144920655
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:05 schreef angel008 het volgende:

[..]

hij heeft simmons gered nadat ze uit het vliegtuig waren geeject en vervolgens zonder lucht kwam te zitten omdat hij simmons wilde laten leven.. (glas kapot gemaakt zaten op de grond op zee 1 luchtfles Enzo)

toen opgepikt door onze vrienden en daar gereanimeerd.

edit :

maar gezien zijn spook simmons hem leert de woorden herinneren is hij dus wel gewoon aan de betere hand.
kan me wel herinneren dat ze gered zijn, hebben we hem daarna niet meer bij bewustzijn gezien dan? Anders zou het wel een erg flauwe verklaring zijn
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 12:25:18 #107
151126 angel008
pi_144921139
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

kan me wel herinneren dat ze gered zijn, hebben we hem daarna niet meer bij bewustzijn gezien dan? Anders zou het wel een erg flauwe verklaring zijn
jawel maar iedereen weet dat als jij een minuut zonder zuurstof zit dat je hersenen een aardige klap krijgen.. (Schumacher anyone)

voordat jij van de bodem van de zee naar boven komt (zeg 100M max) geairlift word aan boord + gereanimeerd.. dan heb je wel 5-30 min zonder zuurstof gezeten en is fitz zijn conditie niet zo gek
pi_144921438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef angel008 het volgende:

[..]

jawel maar iedereen weet dat als jij een minuut zonder zuurstof zit dat je hersenen een aardige klap krijgen.. (Schumacher anyone)

voordat jij van de bodem van de zee naar boven komt (zeg 100M max) geairlift word aan boord + gereanimeerd.. dan heb je wel 5-30 min zonder zuurstof gezeten en is fitz zijn conditie niet zo gek
er gebeuren wel meer dingen in de serie en films van marvel waar 5 minuten later niemand meer last van heeft ;)
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:12:52 #109
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144922316
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef angel008 het volgende:

[..]

jawel maar iedereen weet dat als jij een minuut zonder zuurstof zit dat je hersenen een aardige klap krijgen.. (Schumacher anyone)

die zat niet zonder zuurstof, hij heeft "gewoon" een flinke beuk gehad. Je vergist je met Friso.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 13:13:13 #110
151126 angel008
pi_144922325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:35 schreef planethugo het volgende:

[..]

er gebeuren wel meer dingen in de serie en films van marvel waar 5 minuten later niemand meer last van heeft ;)
dat klopt alleen werd er hier teveel tijd (halve ep) aan besteed om te zeggen dat ze maar lucht hadden voor 1 persoon er dus iemand dood ging :+
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:15:36 #111
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_144922399
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef angel008 het volgende:

voordat jij van de bodem van de zee naar boven komt (zeg 100M max) geairlift word aan boord + gereanimeerd.. dan heb je wel 5-30 min zonder zuurstof gezeten en is fitz zijn conditie niet zo gek
ow,en in desbetreffende aflevering zei Fitz trouwens nog dat ze " at least 90ft" onder water zaten, want "I did the math" ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 26-09-2014 13:34:11 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:59 #112
151126 angel008
pi_144923075
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ow,en in desbetreffende aflevering zei Fitz trouwens nog dat ze " at least 90ft" onder water zaten, want "I did the math" ;)
hehe 90ft = 30 meter... beetje stom want dat is met 1 schep lucht nog prima te ''overleven''

tijdens het naar boven kopen zet lucht nml uit en moet je gek genoeg uitademen om niet teveel lucht in je longen te krijgen :O
  woensdag 1 oktober 2014 @ 18:13:33 #113
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145099003
Mwe, opbouwende aflevering zullen we maar zeggen....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145102547
Ik mis de oude Fitz. ;(
pi_145104735
Ik simmons, wat een leuk grietje is dat :@
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:50:24 #116
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145105091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik simmons, wat een leuk grietje is dat :@
trailer voor s02e03 dus niet gezien na ep2? :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145105117
Krijgen we dan ook te zien waar ze opeens is gebleven of was dat al bekend in S01 en ben ik dat weer vergeten of heb ik dat gemist?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:55:42 #118
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145105280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:51 schreef Cornelis83 het volgende:
Krijgen we dan ook te zien waar ze opeens is gebleven of was dat al bekend in S01 en ben ik dat weer vergeten of heb ik dat gemist?
in ep1 niet iig :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145106435
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

trailer voor s02e03 dus niet gezien na ep2? :P
Nee, komt ze weer terug :P ?
pi_145106683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:23 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, komt ze weer terug :P ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145124804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145140807
Erg sterke seizoenstart!

Ik heb geen zin om een heel verhaal te typen dus ik hou het even bij

Skye :~ :~

Fitz :( :'( !!!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:30:27 #123
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145142462
Ik snap niet echt wat er gebeurd is de afgelopen aflevering. Die gast kiest voor de overheid tegen SHIELD, vervolgens doet hij alsof hij dit niet gedaan heeft bij Coulson en gaat hij op missie, waar hij Sky en May neerschiet, en dan geeft hij dat koffertje met dat ding aan dat donkere vrouwtje (zij hoort kennelijk niet bij Hydra? Zo wel, zie naaien ze bij die deal dan?), en vervolgens is hij weer opeens bij SHIELD....

Dat is wat ik begreep iig. Iemand die me het eea kan uitleggen?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145142576
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:57:02 #125
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145143457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:34 schreef Syntos het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm,. ok. Dan ga ik hier maar vanuit... Maar Raina, hoort ze nu wel of niet bij Shield? Of heeft zij zich afgesplitst sinds de dood van Garrett?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145143564
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef Kenju het volgende:

[..]

Hmm,. ok. Dan ga ik hier maar vanuit... Maar Raina, hoort ze nu wel of niet bij Shield? Of heeft zij zich afgesplitst sinds de dood van Garrett?
Spoiler als je de hint niet snapte wie de man bij Raina aan het einde van de aflevering was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 03-10-2014 00:13:57 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 00:14:12 #127
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145143947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 00:00 schreef Syntos het volgende:

[..]

Spoiler als je de hint niet snapte wie de man bij Raina aan het einde van de aflevering was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze aan Sky's vader gelieerd is wordt verteld in de laatste aflevering van het afgelopen seizoen (de scene als dat ze met een foto bij een (ogenschijnlijk) bloederige man komt. Maar ik wist niet dat dit ook per definitie betekende dat ze dus niet meer bij Hydra hoort.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145148379
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 00:14 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat ze aan Sky's vader gelieerd is wordt verteld in de laatste aflevering van het afgelopen seizoen (de scene als dat ze met een foto bij een (ogenschijnlijk) bloederige man komt. Maar ik wist niet dat dit ook per definitie betekende dat ze dus niet meer bij Hydra hoort.
Maar Ward wist in de eerste aflevering nog wel te vermelden dat hij Skye dingen kon vertellen over haar vader dus er is iig wel kennis daarvan bij Hydra aanwezig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  FOK!fotograaf vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:12:53 #129
151126 angel008
pi_145148768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar Ward wist in de eerste aflevering nog wel te vermelden dat hij Skye dingen kon vertellen over haar vader dus er is iig wel kennis daarvan bij Hydra aanwezig.
vergeet niet dat Ward natuurlijk in de inner circle zat he die weet waarschijnlijk heel veel, alleen zullen ze wel bij shield bang zijn dat er teveel verteld word over skye..
pi_145149888
Is het eigenlijk bekend wat er met de resterende helicarriers is gebeurd na de val van S.H.I.E.L.D?
  FOK!fotograaf vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:14:47 #131
151126 angel008
pi_145150069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:07 schreef Syntos het volgende:
Is het eigenlijk bekend wat er met de resterende helicarriers is gebeurd na de val van S.H.I.E.L.D?
overgenomen door de overheid ?

de 3 heli carriers die gelanceerd werden met alle wapens zijn natuurlijk stuk degene in the avengers is gok ik door de overheid in beslag genomen.

helicarrier zou ook te makkelijk zijn voor de huidige shield om zichzelf onvindbaar te maken. (en ze hebben momenteel niet genoeg mensen om zo'n ding te bedienen)
pi_145150138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:14 schreef angel008 het volgende:

[..]

overgenomen door de overheid ?

de 3 heli carriers die gelanceerd werden met alle wapens zijn natuurlijk stuk degene in the avengers is gok ik door de overheid in beslag genomen.

helicarrier zou ook te makkelijk zijn voor de huidige shield om zichzelf onvindbaar te maken. (en ze hebben momenteel niet genoeg mensen om zo'n ding te bedienen)
Daar dacht ik ook al aan. Maar was wel benieuwd of er niet eentje in de achtergrond te zien was bij bv. die militaire basis waar de quinjets stonden, of dat ze uberhaupt genoemd zijn.
  FOK!fotograaf vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:38:22 #133
151126 angel008
pi_145150599
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:17 schreef Syntos het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook al aan. Maar was wel benieuwd of er niet eentje in de achtergrond te zien was bij bv. die militaire basis waar de quinjets stonden, of dat ze uberhaupt genoemd zijn.
hmm dan moet ik even terugkijken want ze stonden in mijn ogen nogal open (quinjets)
pi_145221603
Ik zag net dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terugkomt in de volgende aflevering. :)

[ Bericht 34% gewijzigd door KapiteinKoala op 05-10-2014 18:10:42 ]
pi_145222763
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:16 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik zag net dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terugkomt in de volgende aflevering. :)
bedankt voor de spoiler
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:46:46 #136
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145228797
quote:
13s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

bedankt voor de spoiler
dafuq :{ kijk dan niet onder een spoiler als er "volgende aflevering" bijstaat :{ staat niet voor niets onder een spoiler :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145228836
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:46 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dafuq :{ kijk dan niet onder een spoiler als er "volgende aflevering" bijstaat :{
Ja die spoilertag stond er dus eerst niet he :P In mijn reply zelf toegevoegd ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145228894
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja die spoilertag stond er dus eerst niet he :P In mijn reply zelf toegevoegd ;)
jaaaaaajaaaaaaaa
pi_145228917
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:48 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

jaaaaaajaaaaaaaa
:6
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:53:01 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145229148
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 19:47 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ja die spoilertag stond er dus eerst niet he :P In mijn reply zelf toegevoegd ;)
ow :@
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 20:14:54 #141
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145341643
Wat dus verwacht werd vorige week na de trailer, word dus min of meerbevesyigd gedurende de eerste 10 minuten van ep3 :P

Verder wel een goede aflevering, benieuwd welke speeltjes Coulson in de kisten vindt :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145357283
tot nu toe een prima seizoen, ze mogen wel van die case of the week dingen af. Eind vorig seizoen was juist zo goed omdat het 1 doorlopend verhaal was, dat is nu ook wel het geval maar die gasten met krachten die aan het eind vd aflevering toch weer dood zijn vind ik minder
pi_145358042
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef planethugo het volgende:
tot nu toe een prima seizoen, ze mogen wel van die case of the week dingen af. Eind vorig seizoen was juist zo goed omdat het 1 doorlopend verhaal was, dat is nu ook wel het geval maar die gasten met krachten die aan het eind vd aflevering toch weer dood zijn vind ik minder
Kreeg juist de indruk dat die Donnie helemaal niet dood was maar zichzelf invroor. Helemaal omdat ijs drijft en zn lichaam nog niet gevonden was, strookt niet echt met elkaar. Die zien we nog wel eens terug denk ik zo.
pi_145358215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kreeg juist de indruk dat die Donnie helemaal niet dood was maar zichzelf invroor. Helemaal omdat ijs drijft en zn lichaam nog niet gevonden was, strookt niet echt met elkaar. Die zien we nog wel eens terug denk ik zo.
dat zou goed kunnen ja. Die scene was wel wat cheesy trouwens, hij wordt neergeschoten, daarna schiet Skye opzettelijk mis en kunnen die hydra figuren gewoon ongehinderd de boot aflopen. Beetje verdacht als je daarvoor net beschoten bent :P
pi_145358480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kreeg juist de indruk dat die Donnie helemaal niet dood was maar zichzelf invroor. Helemaal omdat ijs drijft en zn lichaam nog niet gevonden was, strookt niet echt met elkaar. Die zien we nog wel eens terug denk ik zo.
Ik denk dat ze voor zichzelf de optie hiermee lekker open houden inderdaad

Ik hoop wel op meer verhaallijn binnenkort dan het case-of-the-week-schema, al zal dat wel pas richting de 2e helft van het seizoen zijn.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:02:45 #146
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145359681
Jup. Zodra de Obelisk in handen is van Coulson zal de verhaallijn van GH.325 worden voortgezet. En dit is geen spoiler maar een onderbuik gevoel ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145469962
Wat een bazenserie is dit geworden. Echt een must see geworden voor mij.

TheCancelBear twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:41:10 #AgentsOfSHIELD ratings keep falling, not much further before the bear’s chances start looking good http://t.co/471LDsPoF9 reageer retweet
:(

:( :(

TheCancelBear twitterde op woensdag 08-10-2014 om 22:49:45 #AgentsOfSHIELD ratings adjusted up, still safe from the bear, but the trend is not its friend http://t.co/3UO2orw65O reageer retweet
;( :{

Als die vervelende Amerikaanse kijkers dat nou ook eens zouden beseffen ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door wolfrolf op 12-10-2014 21:24:06 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145471858
Hoe serieus moet je die cancelbear nemen en wat houdt het precies in? Is het een derde partij of zo, die gokt dat een serie gecanceld wordt? En zo ja, hebben ze het dan vaak goed?
pi_145472573
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe serieus moet je die cancelbear nemen en wat houdt het precies in? Is het een derde partij of zo, die gokt dat een serie gecanceld wordt? En zo ja, hebben ze het dan vaak goed?
Cancelbear heeft het extreem vaak bij het rechte eind ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145472916
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe serieus moet je die cancelbear nemen en wat houdt het precies in? Is het een derde partij of zo, die gokt dat een serie gecanceld wordt? En zo ja, hebben ze het dan vaak goed?
Denk dat hij het in 90-95 procent van de gevallen goed heeft
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:56:15 #151
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145472918
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Cancelbear heeft het extreem vaak bij het rechte eind ;(
toeval, gokken of inside info?

Want allemaal leuk enzo, maar sport uitslagen worden via diverse twitter accounts ook extreem vaak goed gegokt enzo.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145473052
quote:
15s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toeval, gokken of inside info?
Want allemaal leuk enzo, maar sport uitslagen worden via diverse twitter accounts ook extreem vaak goed gegokt enzo.....
Volgens mij bekijkt hij puur de kijkcijfers, marktaandeel per doelgroep etc.

Maar dat is voor de Amerikaanse zenders ook de leidraad om iets te cancelen of juist te vernieuwen.
pi_145473889
quote:
15s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toeval, gokken of inside info?
Want allemaal leuk enzo, maar sport uitslagen worden via diverse twitter accounts ook extreem vaak goed gegokt enzo.....
Een simpele rekensom.

Wat Max23 al post. Het marktaandeel in de doelgroep 18-49 is leidend. En in die doelgroep raakt AOS steeds meer aandeel kwijt.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145474698
TheCancelBear twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:35:26 Amusing Nonsense Meme Alert: #AgentsOfSHIELD is “advertising” for the movie franchise and thus can’t be canceled reageer retweet
Fan Excuse Bingo *O*

---------

Ik hoop dat Agents of Shield mag blijven in elk geval na dit seizoen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145481189
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:38 schreef Cornelis83 het volgende:
Hoe serieus moet je die cancelbear nemen en wat houdt het precies in? Is het een derde partij of zo, die gokt dat een serie gecanceld wordt? En zo ja, hebben ze het dan vaak goed?
quote:
15s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
toeval, gokken of inside info?
Want allemaal leuk enzo, maar sport uitslagen worden via diverse twitter accounts ook extreem vaak goed gegokt enzo.....
Niet bekend met TVByTheNumbers? Daar is het Twitter account van. :)

Bij TBWN worden alle ratings geanalyseerd en krijgen series een renew/cancel score. Heel zelden hebben ze het bij het verkeerde eind.

quote:
10s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:25 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:35:26 Amusing Nonsense Meme Alert: #AgentsOfSHIELD is “advertising” for the movie franchise and thus can’t be canceled reageer retweet
Fan Excuse Bingo *O*
---------
Ik hoop dat Agents of Shield mag blijven in elk geval na dit seizoen.
:( Dat was mijn excuus ook.
  maandag 13 oktober 2014 @ 06:53:32 #156
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145481970
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:28 schreef Nic1 het volgende:

[..]


[..]

Niet bekend met TVByTheNumbers?

neen, daar ben ik idd niet bekend mee. Als ik dat soort sites ook nog allemaal af moet gaan om een serie te volgen ....... :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145482933
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 06:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

neen, daar ben ik idd niet bekend mee. Als ik dat soort sites ook nog allemaal af moet gaan om een serie te volgen ....... :{
gewoon cancelbear in de gaten houden, dan weet je alles over het wel of niet doorgaan van jouw favo serie ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:34:03 #158
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145496370
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:02 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

gewoon cancelbear in de gaten houden, dan weet je alles over het wel of niet doorgaan van jouw favo serie ;)
op dit moment heb ik maar 1 serie waarvan ik dat moet weten, en dat lees ik dan toch telkens in dit topic ;)

2015 gaat daar trouwens verandering in brengen met Agent Carter en Daredevil ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145497013
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:34 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

op dit moment heb ik maar 1 serie waarvan ik dat moet weten, en dat lees ik dan toch telkens in dit topic ;)

2015 gaat daar trouwens verandering in brengen met Agent Carter en Daredevil ^O^
Cancelbear houdt zich alleen bezig met series van de "grote" zenders ABC, CBS, FOX en The CW.

Kabel/abonnee zenders, zomer seizoen series en Netflix boeien de beer niet.

Aangezien agent carter en daredevil van Netflix zijn...

Ik heb daar ook smerig veel zin in. binge watchen :~

Met een enorme berg geluk zet Netflix bij een eventueel cancellen van AOS de serie misschien wel voort :@
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 13 oktober 2014 @ 17:17:33 #160
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145497877
quote:
10s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Aangezien agent carter en daredevil van Netflix zijn...

Agent Carter gaat ook gewoon op ABC komen ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145497973
Agent Carter is idd niet van Netflix
pi_145498070
mijn excuses voor deze blunder :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145542152
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:16:19 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145559597
Gisteren eindelijk Captain America Winter Soldier gekeken, iets wat ik tijdens AoS S1 al had moeten doen eigenlijk :@ Maar goed, nu ben ik weer bij en kan ik deze week aan S2 beginnen *O*

Is 't 'n bietje te pruime? :7
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145563746
Goeie ep.
pi_145576058
TheCancelBear twitterde op woensdag 15-10-2014 om 17:46:00 #AgentsOfSHIELD ratings down again, don’t count the bear out yet http://t.co/OkkXQpnlhq reageer retweet
:{
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 oktober 2014 @ 19:28:02 #167
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145578334
May vs May _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_145579348
quote:
8s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 18:31 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 15-10-2014 om 17:46:00 #AgentsOfSHIELD ratings down again, don’t count the bear out yet http://t.co/OkkXQpnlhq reageer retweet
:{
ik zie in die link dat het dan om 9u staat geprogrammeerd , is dat dan niet gewoon te laat voor de kleinste fans of mogen die in amerika tot 10u opblijven
  woensdag 15 oktober 2014 @ 22:24:08 #169
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_145586223
quote:
14s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:45 schreef KapiteinKoala het volgende:
Goeie ep.
heitieh
pi_145594398
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:45 schreef cva het volgende:

[..]

ik zie in die link dat het dan om 9u staat geprogrammeerd , is dat dan niet gewoon te laat voor de kleinste fans of mogen die in amerika tot 10u opblijven
Anders staat het direct tegenover NCIS he
pi_145595185
quote:
10s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 19:28 schreef padlarf het volgende:
May vs May _O_
die shots dat je ze allebei met het gezicht zag zagen er wel érg nep uit hej :D

verder wel aardige ep ja, heb alleen het idee dat het verhaal geen klote opschiet
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:16:56 #172
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145608650
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 09:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

die shots dat je ze allebei met het gezicht zag zagen er wel érg nep uit hej :D

Klopt, maar werd wel gecompenseerd door die kop tegen de tafel ram move >:O
Ok stelletje hokboeren
pi_145614302
TheCancelBear twitterde op donderdag 16-10-2014 om 00:16:19 #AgentsOfSHIELD ratings adjusted up, it’s keeping a lead on the bear http://t.co/NvzivJtGfe reageer retweet
^O^
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145618745

:9
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_145810990
Mockingbird *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de promo van volgende week zeggen ze ook dat we na de aflevering van volgende week de trailer te zien krijgen van Age of Ultron ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door Max23 op 22-10-2014 12:01:22 ]
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:49:00 #176
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145825546
Topaflevering. Ik heb het idee dat de serie steeds beter wordt.
Ok stelletje hokboeren
pi_145826292
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:49 schreef padlarf het volgende:
Topaflevering. Ik heb het idee dat de serie steeds beter wordt.
QFT
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145828706
btw,

HELLCOW REFERENTIE!

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145829679
Heeft Skye nou een ketting om of heeft ze heel vaak dezelfde kinky bh aan ?
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:23:29 #180
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_145832237
in de download die ik had, zat geen vooruitblik voor volgende week. Was deze er wel?
heitieh
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:43:18 #181
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145833309
quote:
99s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
in de download die ik had, zat geen vooruitblik voor volgende week. Was deze er wel?
x264-killers? Die had ik namelijk via Icefilms, en die had 'm ook niet....

Goeie EP trouwens, lekker gespannen sfeertje de hele tijd ^O^

Edit : dus wel een ep6 trailer....

Age of Ultron trailer bevestigd *O* *O*

[ Bericht 35% gewijzigd door Sinister-D- op 22-10-2014 21:51:19 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:45:44 #182
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_145833420
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

x264-killers? Die had ik namelijk via Icefilms, en die had 'm ook niet....

Goeie EP trouwens, lekker gespannen sfeertje de hele tijd ^O^
ja, x264-killers 720p.

Top EP inderdaad. Het wordt steeds wat ingewikkelder. Ik mag wel aantekeningen maken :D
heitieh
  woensdag 22 oktober 2014 @ 22:01:45 #183
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145834179
Ik moest wel 2 keer nadenken wie die Lumley was waar May en Coulson het op een gegeven moment over hadden toen ze iets zeiden van "death follows Sky" :@ Maar aantekeningen , nog niet...... :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Sinister-D- op 22-10-2014 22:20:01 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_145842272
Ben ook wel benieuwed hoe e.e.a. met Age of Ultron gaat samenwerken, dat ziet er ook wel vrij desastreus uit :)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145843428
Duistere preview . :o
pi_145865252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:14 schreef Syntos het volgende:
Duistere preview . :o
Was me niet direct opgevallen, maar het liedje wat in de trailer zit is een ietwat duistere variant van deze:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145881365
Blijf het wel een beetje vreemd vinden dat Hydra zomaar een groot gebouw heeft waar logo's en alles groot ophangen terwijl het toch, zeker na The Winter Soldier, een terroristische organisatie is. Zou wat zijn als er in amerika een flat was waar IS haar zaken voerde met logo's en al :P
pi_145881955
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef planethugo het volgende:
Blijf het wel een beetje vreemd vinden dat Hydra zomaar een groot gebouw heeft waar logo's en alles groot ophangen terwijl het toch, zeker na The Winter Soldier, een terroristische organisatie is. Zou wat zijn als er in amerika een flat was waar IS haar zaken voerde met logo's en al :P
Ook wel mooie custom made kleding, ook _O- met logo en alles!!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145893016
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef BobLee het volgende:
Heeft Skye nou een ketting om of heeft ze heel vaak dezelfde kinky bh aan ?
Geen idee maar ze is echt focking lekker :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145975557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef planethugo het volgende:
Blijf het wel een beetje vreemd vinden dat Hydra zomaar een groot gebouw heeft waar logo's en alles groot ophangen terwijl het toch, zeker na The Winter Soldier, een terroristische organisatie is. Zou wat zijn als er in amerika een flat was waar IS haar zaken voerde met logo's en al :P
Wie zegt dat IS dat niet heeft dan?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_145975662
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ook wel mooie custom made kleding, ook _O- met logo en alles!!!
Nou ik vind dus wel dat als je een sneaky criminele organisatie bent, waarom gebruik je dan überhaupt logo's en degelijke overal op. Trots en patriottisme neem ik aan.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_145975722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Geen idee maar ze is echt focking lekker :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
QFT

100%. Ik zeg het ook al vanaf ep1.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 27 oktober 2014 @ 09:41:21 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_145986653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:31 schreef BobLee het volgende:
Heeft Skye nou een ketting om of heeft ze heel vaak dezelfde kinky bh aan ?
Volgens mij heeft ze gewoon een Marlies Dekkers ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_145986862
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef planethugo het volgende:
Blijf het wel een beetje vreemd vinden dat Hydra zomaar een groot gebouw heeft waar logo's en alles groot ophangen terwijl het toch, zeker na The Winter Soldier, een terroristische organisatie is. Zou wat zijn als er in amerika een flat was waar IS haar zaken voerde met logo's en al :P
Niet al te serieus erop ingaan hé. It is all made for tv dus wordt e.e.a bewust aangedikt om het allemaal wat spannender te laten lijken.

Wanneer kunnen we de gehele nieuwe serie in NL bewonderen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 09:49:43 ]
pi_145987190
quote:
15s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:49 schreef Iwanius het volgende:
Wanneer kunnen we de gehele nieuwe serie in NL bewonderen?
Is nog onbekend volgens mij. http://www.veronicatv.nl/programmas/marvel-agents-of-s-h-i-e-l-d/
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146081654
Godverdomme, dat einde. :')
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:25:44 #197
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146091477
Want het zat er totaal niet an te komen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Benieuwd of AoS nu ook eens invloed gaat hebben op de films nu S.H.IE.L.D. hun naam gezuiverd is. Tenzij het in een volgende aflevering weer wordt teniet gedaan door die senator, want "leugens"....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146092151
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146099489
Ik denk dat Coulson donders goed weet dat de broer van Ward nog slechter is, zou Ward een geheime missie hebben?
pi_146110718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef P4tje het volgende:
Ik denk dat Coulson donders goed weet dat de broer van Ward nog slechter is, zou Ward een geheime missie hebben?
Ik hoop toch echt niet dat Ward alsnog weer de goodguy uit gaat hangen; zou ook niet heel geloofwaardig zijn met die 2 bewakers die hij heeft omgelegd bij zijn ontsnapping.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146112164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt niet dat Ward alsnog weer de goodguy uit gaat hangen; zou ook niet heel geloofwaardig zijn met die 2 bewakers die hij heeft omgelegd bij zijn ontsnapping.
Niet als "part of the team", het zou te goedgelovig van Coulson zijn om het met die bewakers en die handboeien te laten vervoeren.

We gaan het zien ^O^ .
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:02:22 #202
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146112374
Nee, ik hoop ook niet dat t bij hem een switcheroo wordt van good guy bad guy good guy.
Maar hij mag er nog best ff in blijven, want de baard maakt 'm gheyl. :9
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146121801
Ik lees dat ze voor Black Panther Chadwick Boseman gecast hebben. Dat is wel een goede acteur en een van de betere jongere acteurs. Deed het m.i. erg goed in Get on Up en 42. Ik weet niet of het verstandig is om dan in een Marvel Film te gaan spelen, maar goed.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:12:02 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146122956
Dat is beter bespreekbaar in "het andere topic".....
TV / Nieuwe Marvel films. :D
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146123758
Prima aflevering hoor!!!

Ward vrij, top!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146127719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef P4tje het volgende:
Ik denk dat Coulson donders goed weet dat de broer van Ward nog slechter is, zou Ward een geheime missie hebben?
Weet Ward zelf wel dat hij een geheime missie heeft? Ik denk in ieder geval niet dat de ontsnapping onvoorzien was.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_146141872
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Want het zat er totaal niet an te komen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

Benieuwd of AoS nu ook eens invloed gaat hebben op de films nu S.H.IE.L.D. hun naam gezuiverd is. Tenzij het in een volgende aflevering weer wordt teniet gedaan door die senator, want "leugens"....
Als het goed is niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:58:40 #208
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146142951
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Als het goed is niet.
een heel grote impact kan dat ook niet hebben, gewoonweg omdat AoS niet overal wordt uitgezonden. Ik bedoel dan ook meer een verwijzing van Fury in Age of Ultron, iets van "we're putting SHIELD back together behind the scenes" ofzo....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146148555
heeft ward nu ook opeens superkrachten ofzo, dat verhaal van zijn broer dat iets donkers hem overneemt en zijn ontsnapping natuurlijk. Beetje jammer altijd dat ze zoiets pas na een jaar verzinnen omdat het voor het plot goed uitkomt
pi_146149579
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef planethugo het volgende:
heeft ward nu ook opeens superkrachten ofzo, dat verhaal van zijn broer dat iets donkers hem overneemt en zijn ontsnapping natuurlijk. Beetje jammer altijd dat ze zoiets pas na een jaar verzinnen omdat het voor het plot goed uitkomt
Mwah, hoeft niet per sé natuurlijk. In Dexter hebben ze het ook de hele tijd over Dexter's 'Dark Passenger', kan gewoon z'n duistere kant zijn zonder verdere bijbedoelingen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146215559
Oh komende week geen aflevering :(

Goeie zet, met dit kwakkelende marktaandeel :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146575210
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:55 schreef P4tje het volgende:

[..]

Niet als "part of the team", het zou te goedgelovig van Coulson zijn om het met die bewakers en die handboeien te laten vervoeren.

We gaan het zien ^O^ .
Spoiler over Ward na het zien van de nieuwste aflevering
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2014 @ 18:51:29 #213
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146582128
Fok wat 'n aflevering _O_

Von Strucker name-drop 8-)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146610121
dat cadeautje van Ward, dat zal toch wel een duveltje in een doosje zijn lijkt me.
pi_146619231
TheCancelBear twitterde op woensdag 12-11-2014 om 23:37:35 No adjustment for #AgentsOfSHIELD ratings, that’s a new series low rating http://t.co/3TSf1jdgjv reageer retweet
Dit gaat spannend worden dit seizoen, jongens :'(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146619358
quote:
15s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 12-11-2014 om 23:37:35 No adjustment for #AgentsOfSHIELD ratings, that’s a new series low rating http://t.co/3TSf1jdgjv reageer retweet
Dit gaat spannend worden dit seizoen, jongens :'(
Lastig als NCIS er tegenover staat. Ik moet alleen nog zien of ratings zoveel uitmaken voor deze serie, het is eigenlijk meer een marketing instrument voor de films.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_146619941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:16 schreef Kirov het volgende:

[..]

Lastig als NCIS er tegenover staat. Ik moet alleen nog zien of ratings zoveel uitmaken voor deze serie, het is eigenlijk meer een marketing instrument voor de films.
:')

Dubbele fan excuse bingo in deze post
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146620246
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

:')

Dubbele fan excuse bingo in deze post
Waarom? NCIS heeft al een gevestigd publiek en de films maken het verhaal in deze serie.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_146620704
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:47 schreef Kirov het volgende:

[..]

Waarom? NCIS heeft al een gevestigd publiek en de films maken het verhaal in deze serie.
Wat op CBS wordt uitgezonden is irrelevant. Alleen andere programma's die op de zender ABC worden als maatstaf genomen door de zenderbazen.

En AOS is geen reclame voor de film. Als het onder de 1.5 aandeel in de 18-49 jarigen doelgroep gaat vallen is AOS gewoon gecancelled

En dat is kut, want het gaat hard die kant uit.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146624258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 18:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Fok wat 'n aflevering _O_

Von Strucker name-drop 8-)
Yes, bazen aflevering weer. Godver wat is deze serie goed geworden. _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146816717
Aflevering nog niet gezien maar



Dit is weer wat goed nieuws gelukkig
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146817115
Vette aflevering. Verhaal schiet lekker op nu. :Y
pi_146821152
Zo! Fantastische ep inderdaad! :o

Maar nu moeten we weer 2 weken wachten op de volgende :( "Preempted by Dancing with the Stars Finale"
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 19 november 2014 @ 21:05:15 #224
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146821897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Vette aflevering. Verhaal schiet lekker op nu. :Y
idd zeg :7 Veel onthullingen deze ep!!

Skye's moeder, wat er met Reinhard/Whitehall gebeurde (alleen nog niet het waarom), wat er echt gebeurde bij de waterput van Ward, en nog vanal.....

En:


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146823353
vette serie is dit geworden zeg!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 19 november 2014 @ 21:55:28 #226
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146824267
quote:
3s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
vette serie is dit geworden zeg!
dikke vinger naar diegene wat vorig seizoen al na 4 afleveringen afhaakte :7 ik heb het al vaker gezegd in het verleden: je merkte gewoon dat ze zaden plantte om later te kunnen oogsten.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 19 november 2014 @ 22:23:31 #227
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_146825509
_O_
heitieh
pi_146825774
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dikke vinger naar diegene wat vorig seizoen al na 4 afleveringen afhaakte :7 ik heb het al vaker gezegd in het verleden: je merkte gewoon dat ze zaden plantte om later te kunnen oogsten.
Yeah maar echt. Het was soms wel flink door de zure appel heen, maar je proefde direct al wel de zoetigheid van de meesterlijkheid die schuilt in deze TV parel!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 19 november 2014 @ 22:57:19 #229
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146827032
Ik kijk ook Scorpion, in vergelijking is dat een soort poor man's S.H.I.E.L.D. :P
Ben sinds twee weken aan het kijken. Sinds een paar dagen helemaal bij en wachtend op de nieuwe. :D _O_ Vind het wel mooi hoor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_146828085
Damn goeie aflevering deze week, hulde _O_ _O_

Wel mooi dat Hunter nog even om zich heen keek voor ie de auto in dook, om te zien of niemand keek, maar wel de shirts op de grond liet liggen :')
  woensdag 19 november 2014 @ 23:22:58 #231
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146828225
Holy shit wat goed weer _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_146828507
Ik ben jaloers op Hunter. ;(
pi_146832855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben jaloers op Hunter. ;(
awyeah :~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146833407
Ze hebben er lekker de vaart in, had verwacht dat de jacht naar de stad nog wel even zou duren bijv. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146834549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 08:52 schreef Ceased2Be het volgende:
Ze hebben er lekker de vaart in, had verwacht dat de jacht naar de stad nog wel even zou duren bijv. :)
Misschien komt dat wel door de middelmatige kijkcijfers. Ze willen knallen om de aandacht vast te houden van de kijkers.

Wie hier kende Skyes moeder ook uit Dollhouse?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146834568
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Misschien komt dat wel door de middelmatige kijkcijfers. Ze willen knallen om de aandacht vast te houden van de kijkers.

Wie hier kende Skyes moeder ook uit Dollhouse?
Tja, of ze zijn nu minder gebonden aan het opbouwen naar een film toe? Seizoen 1 draaide natuurlijk volledig om de gebeurtenissen in Cap 2.

En idd, ik kende haar uit Dollhouse (en wat andere Whedon producties geloof ik nog?)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146841101
Wow, schiet lekker op zo. :D
pi_146843624
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 09:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, of ze zijn nu minder gebonden aan het opbouwen naar een film toe? Seizoen 1 draaide natuurlijk volledig om de gebeurtenissen in Cap 2.

En idd, ik kende haar uit Dollhouse (en wat andere Whedon producties geloof ik nog?)
hmwah ik verwacht wel enige tie-in met Age of Ultron.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146843678
quote:
14s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hmwah ik verwacht wel enige tie-in met Age of Ultron.
Tegen die tijd is AoS seizoen 2 wel afgelopen. Nasleep van AoU zal pas in seizoen 3 komen gok ik zo.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146843733
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:53 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tegen die tijd is AoS seizoen 2 wel afgelopen. Nasleep van AoU zal pas in seizoen 3 komen gok ik zo.
23 April premiere. Dan is seizoen 2 nog een week of 4 bezig :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146843771
quote:
1s.gif Op donderdag 20 november 2014 15:55 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

23 April premiere. Dan is seizoen 2 nog een week of 4 bezig :)
Ahhh ik zat er een maandje langs qua voor de premiere van AoU. In dat geval moeten we er wel wat van mee gaan krijgen ja :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 21 november 2014 @ 20:27:44 #242
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146879443
Screenshots online gekomen van de komende aflevering. Zou dit dan nu al zijn waar ze 2 afleveringen geleden nog niet van wisten dat ze het moesten zoeken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er een beetje primitiever uit dan ik had verwacht eerlijk gezegd :{

Hier nog meer, U zijt gewaarschuwd voor spoilers :)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 24 november 2014 @ 10:26:40 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 23:29 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben jaloers op Hunter. ;(
Ik op Bobbi :D :') :@

But anyway....
Ik vraag me af of ze de serie aan Ultron gaan koppelen eigenlijk. Het lijkt veel meer op de film van 2017 af te gaan stevenen. Alhoewel dat natuurlijk een link heeft met de ultron-film.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146948649
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik op Bobbi :D :') :@

But anyway....
Ik vraag me af of ze de serie aan Ultron gaan koppelen eigenlijk. Het lijkt veel meer op de film van 2017 af te gaan stevenen. Alhoewel dat natuurlijk een link heeft met de ultron-film.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt wel gerefereerd aan 'specials' in de serie (seizoen 1 ook al) wat duidelijk mutants zijn.
Gezien de Kree verhaallijn zou een tie-in met GotG2 ook niet heel onlogisch zijn zelfs, Ronan the Accuser was ook een Kree bijv. :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 november 2014 @ 10:31:45 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948703
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er wordt wel gerefereerd aan 'specials' in de serie (seizoen 1 ook al) wat duidelijk mutants zijn.
Gezien de Kree verhaallijn zou een tie-in met GotG2 ook niet heel onlogisch zijn zelfs, Ronan the Accuser was ook een Kree bijv. :)
Ja of ze Specials worden of die andere groep, da's de vraag,. Gewoon "specials" kan idd natuurlijk ook ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146948793
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja of ze Specials worden of die andere groep, da's de vraag,. Gewoon "specials" kan idd natuurlijk ook ja.
Gewoon specials noemen tot ze de term 'mutant' weer terug krijgen (of mogen gebruiken) lijkt me wat handiger, komen ze ook niet in de problemen mocht de x-franchise ooit weer volledig in handen van marve komen. Immers is de nieuwe naam snel genoeg uitgelegd dan EN zit je er niet mee te kijken dat 2 bekende mutants ergens onder de Inhuman vlag komen te hangen.

quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 november 2014 @ 10:38:54 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948853
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gewoon specials noemen tot ze de term 'mutant' weer terug krijgen (of mogen gebruiken) lijkt me wat handiger, komen ze ook niet in de problemen mocht de x-franchise ooit weer volledig in handen van marve komen. Immers is de nieuwe naam snel genoeg uitgelegd dan EN zit je er niet mee te kijken dat 2 bekende mutants ergens onder de Inhuman vlag komen te hangen.

[..]

yup.
Dat hele rechtengedoe is zo suf. Marvel zal er flink van balen.

Ben wel benieuwd....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146948885
Ik vind dat gediscussieer in spoilers die ik niet ga lezen zo irritant :')

Pure tijdverspilling voor mij om dit topic dan te lezen potverdriedubbeltjes
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146948900
Ik ben erg benieuwd naar Agent Carter trouwens :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146948945
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat hele rechtengedoe is zo suf. Marvel zal er flink van balen.

Ben wel benieuwd....
Ze zijn met Sony in onderhandeling over Spider-Man omdat dat niet loopt, maar de X-Men franchise verkoopt wel dus ik zie Fox daar niet zo snel iets mee doen (helaas).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]

Ach, dat Sky 'speciaal' is wordt al naar gehint vanaf aflevering 1, met alles wat er nu is gebeurd is het vrij duidelijk wat ze is lijkt me. Het is nog niet uitgesproken wat het ras is van die blauwe alien, maar dat Sky daar direct mee verbonden is is duidelijk.
Dat gekoppeld aan de aangekondigde films lijkt me dan niet zo heel moeilijk meer als je een beetje bekend bent met de Marvel Universe.
En als je er niet bekend mee bent doet de spoiler je ook niets lijkt me :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146948996
Zou dat shot in de AoU serie waarin al die bots tegen een of ander pand in de sneeuw opklauteren en waar captain America een deur openstampt die stad kunnen zijn waarnaar men in AoS naar op zoek is?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 24 november 2014 @ 10:47:14 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949008
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind dat gediscussieer in spoilers die ik niet ga lezen zo irritant :')

Pure tijdverspilling voor mij om dit topic dan te lezen potverdriedubbeltjes
Ik wil t ook best zonder spoilers zetten hoor :P Maar dan krijg je zeurende mensen wellicht, omdat het Marvel voorkennis is en nog niet zo letterlijk in de serie genoemd is. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 november 2014 @ 10:48:21 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949026
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar Agent Carter trouwens :)
Ik echt een stuk minder als t zich in de oude tijd afspeelt. Heb ik niks mee. Vond Captain America 1 ook niet zo boeiend. Dat hele WO2 gezever en zo. Af en toe een flashback in AoS prima, maar een hele serie in die tijd vind ik niet zo leuk. Denk ik.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146949042
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik wil t ook best zonder spoilers zetten hoor :P Maar dan krijg je zeurende mensen wellicht, omdat het Marvel voorkennis is en nog niet zo letterlijk in de serie genoemd is. ;)
Nee, ik zeg dat ik ze niet wil lezen, dus please zet het in die tags :)

Het is alleen dat ik dit topic openklik en ik effectief niks te lezen heb hier :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146949165
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik ze niet wil lezen, dus please zet het in die tags :)

Het is alleen dat ik dit topic openklik en ik effectief niks te lezen heb hier :P
Nou, klik ze even open dan... volgens mij is er niets gezegd wat je niet al had kunnen weten (mits je bij bent) ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146949253
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou, klik ze even open dan... volgens mij is er niets gezegd wat je niet al had kunnen weten (mits je bij bent) ;)
Okee het valt inderdaad mee

Wellicht wordt Skye

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis Angel :( _O_ Joss Whedon _O_

sorry
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 24 november 2014 @ 11:01:36 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949261
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nou, klik ze even open dan... volgens mij is er niets gezegd wat je niet al had kunnen weten (mits je bij bent) ;)
De benamingen wel.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 november 2014 @ 11:03:12 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949302
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Okee het valt inderdaad mee
Dat ze iets is is idd al lang duidelijk. Dat t iets met die alien te maken heeft ook. Alleen als je dan marvel leest dan weet je ook de namen en de links naar toekomstige films. That's all. Geen echte verhaallijn spoilers verder, want die zaken zijn al aangestipt in de serie.
quote:
Ik mis Angel :(
Ik ben er toch! :(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146949328
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er toch! :(
Ik bedoel natuurlijk



:'(
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 24 november 2014 @ 11:06:07 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949358
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:04 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk

[ afbeelding ]

:'(
Ooooooow! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146949493
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ooooooow! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146949839
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Okee het valt inderdaad mee

Wellicht wordt Skye

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis Angel :( _O_ Joss Whedon _O_

sorry
Of een nieuwe River Tam.
Alhoewel ik Summer Glau een heel stuk liever zie dan die Skye
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146950152
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:24 schreef Ceased2Be het volgende:

Alhoewel ik Summer Glau een heel stuk liever zie dan die Skye
Ik zou beiden raken
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146950175
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik zou beiden raken
Ik Skye alleen om haar aan de kant te duwen als ze in de weg staat.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146950350
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik Skye alleen om haar aan de kant te duwen als ze in de weg staat.
8)7
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146950379
quote:
10s.gif Op maandag 24 november 2014 11:41 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

8)7
Vooruit, wil haar ook wel naar jou duwen. geen enkel issue.

Deze week geen aflevering toch? :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146950399
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vooruit, wil haar ook wel naar jou duwen. geen enkel issue.

Deze week geen aflevering toch? :'(
Nope! Vanwege de finale van Dancing With the stars

http://shieldtv.net/schedule

Volgende week en de week daarna nog een ep

En dan de laaaaaaaaaange break!

[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 24-11-2014 11:51:03 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146956399
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik echt een stuk minder als t zich in de oude tijd afspeelt. Heb ik niks mee. Vond Captain America 1 ook niet zo boeiend. Dat hele WO2 gezever en zo. Af en toe een flashback in AoS prima, maar een hele serie in die tijd vind ik niet zo leuk. Denk ik.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 25 november 2014 @ 14:38:36 #269
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_146989266
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

http://shieldtv.net/schedule

Volgende week en de week daarna nog een ep

En dan de laaaaaaaaaange break!
die opgevuld wordt met 8 afleveringen Agent Carter. Dus wat is het probleem? Bezie het gewoon als een heel lange flashback van SHIELD :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_146990153
vind het seizoen goed te doen, maar krijg helaas niet het 'wow cool' gevoel dat ik wel had rond de afleveringen met Captain America 2. Al is er ook weer geen echt slechte aflevering geweest in S2

De nazi tijd vind ik trouwens wél prima om te kijken. Ben wel benieuwd naar Agent Carter
  dinsdag 25 november 2014 @ 15:50:09 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146991977
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:04 schreef planethugo het volgende:
vind het seizoen goed te doen, maar krijg helaas niet het 'wow cool' gevoel dat ik wel had rond de afleveringen met Captain America 2. Al is er ook weer geen echt slechte aflevering geweest in S2
Dit i.t.t. het case of the week A-team begin van S1. Dus: Stijgende lijn *O*
quote:
De nazi tijd vind ik trouwens wél prima om te kijken. Ben wel benieuwd naar Agent Carter
Dat boeit me dus echt niet helaas. Ben blij dat t bij AoS bij flashbacks blijft, maar Carter zal gok ik helemaal die tijd zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146993000
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 14:38 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

die opgevuld wordt met 8 afleveringen Agent Carter. Dus wat is het probleem? Bezie het gewoon als een heel lange flashback van SHIELD :P
Oh geen klacht

Ik bijzonder veel zin in agent carter :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 25 november 2014 @ 16:21:31 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146993140
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:17 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh geen klacht

Ik bijzonder veel zin in agent carter :)
Ik ga t gewoon proberen omdat ik denk dat ik anders "te veel mis" van het MCU.
En misschien valt t me 100% mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146993742
Agent Carter gaat gewoon wat meer informatie geven over het nu. 'You don't know where you're going if you don't know where you've been.' Dat idee. En dat lijkt mij tof. Oprichting van Shield lijkt me interessant. Niks mis met Agent Carter lijkt me.
  dinsdag 25 november 2014 @ 21:57:40 #275
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147005092
Laatst was er een soort van trailer over Carter uitgebracht, was gewoon 1 scene en die vond ik erg saai overkomen :N
Snapte niet echt waarom die scene specifiek zou zijn uitgekozen om de serie te promoten.
吴 曼 迪
pi_147158263
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:43 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nope! Vanwege de finale van Dancing With the stars

http://shieldtv.net/schedule

Volgende week en de week daarna nog een ep

En dan de laaaaaaaaaange break!
die lange break gaat het ook geen goed doen
  woensdag 3 december 2014 @ 20:28:02 #277
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147259310
Kree namedrop _O_ *O*

Heel dikke hint naar Inhumans :o

Mack ;(

fuck spoilers, gewoon niet hier lezen als je de nieuwe aflevering nog niet gezien hebt....

Edit:
En deze gaat wel onder een spoiler aangezien het om hersenspinsel gaat die ik onder de douche verzonnen heb :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 03-12-2014 21:55:58 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 3 december 2014 @ 21:30:38 #278
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147261861
Aflevering ging heel snel voorbij!

Snap overigens echt geen snars van het plan van Ward :') Nu heeft hij schijnbaar ook weer zijn eigen plan getrokken.
吴 曼 迪
pi_147262603
Bere sterke ep

Maar nog niks van de stad gezien :(
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 3 december 2014 @ 21:56:45 #280
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147262923
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:48 schreef wolfrolf het volgende:
Bere sterke ep

Maar nog niks van de stad gezien :(
jawel man, het tapijt :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147263267
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:43 schreef cva het volgende:

[..]

die lange break gaat het ook geen goed doen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147270500
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
heel goed nieuws (ik had het over de break met agent carter)
pi_147270592
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:27 schreef cva het volgende:

[..]

heel goed nieuws (ik had het over de break met agent carter)
Dat snapte ik. Des te beter nieuws is het dat de serie stijgt naar 1.8 marktaandeel nu.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147273189
quote:
17s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef megamandy het volgende:
Aflevering ging heel snel voorbij!

Snap overigens echt geen snars van het plan van Ward :') Nu heeft hij schijnbaar ook weer zijn eigen plan getrokken.
hij zal wel Skye naar haar papa brengen lijkt me en die hydra vent willen bezeiken
  donderdag 4 december 2014 @ 10:59:11 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_147273239
Ward die trekt inderdaad gewoon zijn eigen plan, ongeacht bij welke partij hij zich aan moet sluiten om deze te realiseren, alleen omdat hij weer een natte vinger wil halen bij Skye.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_147275240
Eerste mention van de Kree trouwens, dus ze lijken toch echt de volgende aflevering de inhumans te gaan presenteren.
pi_147321820
Maybe een leuke feitje, die Agent Sitwell had in de afgelopen 2 episodes van The Walking Dead een rolletje :)
pi_147443948
Mooie mid-season finale _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:34:49 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147451360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 07:22 schreef Max23 het volgende:
Mooie mid-season finale _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt jammer -O- maar misschien doet skye nog iets :P

Nu wachten tot maart ;( :'(
  woensdag 10 december 2014 @ 17:52:20 #290
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147459137
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Echt jammer -O- maar misschien doet skye nog iets :P

Nu wachten tot maart ;( :'(
Volgens mij is hij helemaal opgelost :') Of ze moet de tijd kunnen terugdraaien of weet ik wat.

Ben nu wel heeeel benieuwd naar hoe het verder gaat! Die man op het laatst was dan ook een Kree?
吴 曼 迪
  woensdag 10 december 2014 @ 17:57:51 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147459267
quote:
17s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij is hij helemaal opgelost :') Of ze moet de tijd kunnen terugdraaien of weet ik wat.

Ben nu wel heeeel benieuwd naar hoe het verder gaat! Die man op het laatst was dan ook een Kree?
Hetzelfde als dat skye nu is denk ik?
pi_147459445
quote:
17s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef megamandy het volgende:

[..]

Volgens mij is hij helemaal opgelost :') Of ze moet de tijd kunnen terugdraaien of weet ik wat.

Ben nu wel heeeel benieuwd naar hoe het verder gaat! Die man op het laatst was dan ook een Kree?
Nee het zijn inhumans, is wat anders dan Kree (Kree zijn de blauwe wezens uit Guardians of the Galaxy). De 'worthy' humans worden echter met Kree-tech (Diviner) Inhumans zoals Skye, Rayna en die man op het laatst.
pi_147459473
En dan loopt Skye in de 2e helft van het seizoen er zo bij?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 10 december 2014 @ 18:07:24 #294
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147459475
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Nee het zijn inhumans, is wat anders dan Kree (Kree zijn de blauwe wezens uit Guardians of the Galaxy). De 'worthy' humans worden echter met Kree-tech (Diviner) Inhumans zoals Skye, Rayna en die man op het laatst.
Ooh :@ Ik dacht dat Skye ook Kree bloed in zich had maar gewoon niet blauw was om een of andere reden O-)
Maar dit klinkt best logisch.
吴 曼 迪
  woensdag 10 december 2014 @ 18:13:04 #295
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147459586
:o
_O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 10 december 2014 @ 18:33:38 #296
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147460027
quote:
17s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:07 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ooh :@ Ik dacht dat Skye ook Kree bloed in zich had maar gewoon niet blauw was om een of andere reden O-)
Maar dit klinkt best logisch.
Dat bloed wat haar heeft gered was kree bloed
  woensdag 10 december 2014 @ 19:18:55 #297
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147461377
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:33 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dat bloed wat haar heeft gered was kree bloed
Ja dat weet ik, dacht alleen dat ze het dus ook "natuurlijk" in zich had.
吴 曼 迪
  woensdag 10 december 2014 @ 20:09:47 #298
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147463138
quote:
17s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:18 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, dacht alleen dat ze het dus ook "natuurlijk" in zich had.
naja, niet letterlijk. Maar wel Kree-geëngineerde biologie. Vandaar dat ze ook anders reageerde (sneller/beter) op het GH.325 serum dan Coulson en Garret (en naderhand gebleken meerdere testpersonen).
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 10 december 2014 @ 22:49:11 #299
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_147469959
*O* *O* *O*
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 11 december 2014 @ 06:36:39 #300
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_147474343
Dafuq! winterpauze duurt tot maart besef ik ineens 8)7 :(

Agent Carter start op 6 januari met een runtime van 7 eps in 8 weken :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_147474471
Deze aflevering was bizar episch _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')