Makkelijker gezegd dan gedaan, ik vergelijk mijn leven bijna nooit met iemand, maar ik begin wel onzeker te worden wanneer een meid in dit geval 1 jaar ouder dan mij, al veel meer heeft bereikt in haar leven dan mij.quote:
dan ik*quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Jacob21 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik vergelijk mijn leven bijna nooit met iemand, maar ik begin wel onzeker te worden wanneer een meid in dit geval 1 jaar ouder dan mij, al veel meer heeft bereikt in haar leven dan mij.
Nou jullie schelen dus 1 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Jacob21 het volgende:
Zei is 22 jaar oud, die de hele wereld overreist , haar 'droombaan' heeft, en erkenning over de hele wereld krijgt hiervoor.Terwijl ik als 21 jarige, nog totaal geen toekomst heb en bijna niet reis.
Alternatief een andere serie gaan kijken, Calimero bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nou jullie schelen dus 1 jaar.
Dus nog 1 jaar om te zorgen dat je ook bij S.H.I.E.L.D. kan gaan werken
Dan zou ik maar niet aan Pokemon beginnen, want dat evenaren is vrij lastig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alternatief een andere serie gaan kijken, Calimero bijvoorbeeld.
waarom specifiek deze actrice?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef Jacob21 het volgende:
Het is NIET de serie waar ik onzeker over wordt, het is de hoofdrolspeler in dit geval Chloe Bennet die mij laat twijfelen over mijn 'leven'.
Ga een cursus acteren volgen en koop een ticket richting Hollywood. Met een beetje (veel) mazzel kan je dan ook acteur worden, net als de hoofdrolspeler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef Jacob21 het volgende:
Het is NIET de serie waar ik onzeker over wordt, het is de hoofdrolspeler in dit geval Chloe Bennet die mij laat twijfelen over mijn 'leven'.
Dat vraag ik mij ook af, ik heb eerlijk gezegd nog nooit eerder zo gevoeld, vind het daarom ook zo raar en vandaar dat ik het hier ook plaats.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom specifiek deze actrice?
er zijn genoeg van jouw leeftijdsgenoten acteur/actrice/topsporter/miljonair enz...
Dat is helemaal niet makkelijker gezegd dan gedaan....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Jacob21 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik vergelijk mijn leven bijna nooit met iemand, maar ik begin wel onzeker te worden wanneer een meid in dit geval 1 jaar ouder dan mij, al veel meer heeft bereikt in haar leven dan mij.
Ik heb dat ook wel eens, met superman. NIET superman maar clark kent. (stiekum toch superman)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef Jacob21 het volgende:
Dat vraag ik mij dus ook af.. ik wil het ook niet, daarom vroeg ik me af of andere hier ook last van hadden en zo ja, hoe je er van af komt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Waarom vergelijk je jezelf daarmee? Je hebt het echt niet zwaar TS. Er zijn kinderen die zonder ouders en in armoede opgroeien.
???quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:52 schreef RRD_kiter het volgende:
vergelijk jezelf met justin bieber....daar word ik doorgaans erg vrolijk van.
Zal sowieso met de loop der jaren minder worden, zelf-acceptatie hoort bij volwassen worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:04 schreef Jacob21 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af.. ik wil het ook niet, daarom vroeg ik me af of andere hier ook last van hadden en zo ja, hoe je er van af komt.
Zijn er genoeg die nooit onzeker zijn over dat soort dingen en altijd tevreden zijn met hun zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal sowieso met de loop der jaren minder worden, zelf-acceptatie hoort bij volwassen worden.
Wat wil je dan bereiken? Noem een paar dingen op die jij wilt bereiken tegen volgend jaar bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Jacob21 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |