abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143199847
EDIT: 'opgelost'

Sinds vorige week ben ik ontzettend onzeker over mezelf geworden, dit is te verklaren door meerdere 'kleine' aspecten uit mijn leven.

Ik ben als 16 jarige altijd al anders geweest, mijn hele vriendengroep dronk alcohol, en respecteerde mijn mening niet dat ik geen alchohol wilde/luste.
Hierdoor ben ik op 16 jarige leeftijd uit mijn vriendengroep gestapt, en heb sinds die dagen niet veel feesten meer gezien.

Het is niet dat ik ontevreden ben, ik ga met veel vrienden nog om, en voel me zeker niet alleen, maar het is toch waarschijnlijk ook een aanleiding voor het volgende;

Onlangs ben ik tegen 'Agents of S.H.I.E.L.D' opgelopen.
Het is NIET de serie waar ik onzeker over wordt, het is de hoofdrolspeler in dit geval Chloe Bennet die mij laat twijfelen over mijn 'leven'.
EDIT: Chloe bennet is een actrice, niet een fictief figuur, te veel mensen lijken hier in verwarring mee te komen.

Zei is 22 jaar oud, die de hele wereld overreist , haar 'droombaan' heeft, en erkenning over de hele wereld krijgt hiervoor.
Terwijl ik als 21 jarige, nog totaal geen toekomst heb en bijna niet reis.

Het is natuurlijk onrealistisch om je leven te vergelijken met een popster, maar toch doe ik het om één of andere reden.

Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand anders hier ook last van? en zo ja hoe kom je hier van af?

Begrijp me niet verkeerd, in sommige situaties is het voordelig voor mij geweest om mijn leven te vergelijken met die van haar in dit geval.
Maar ik begin er te vaak over na te denken, en begin er zelfs depressief over te worden.

Alvast Bedankt,

[ Bericht 3% gewijzigd door Jacob21 op 08-08-2014 16:45:39 ]
pi_143199886
Vergelijk jezelf met een willekeurige 22-jarige uit Afrika.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2014 14:36:23 ]
pi_143199997
Vergelijk jezelf met niemand.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_143200105
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:39 schreef complicate het volgende:
Vergelijk jezelf met niemand.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik vergelijk mijn leven bijna nooit met iemand, maar ik begin wel onzeker te worden wanneer een meid in dit geval 1 jaar ouder dan mij, al veel meer heeft bereikt in haar leven dan mij.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:45:20 #5
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_143200186
Ik dacht een SG Topic te krijgen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_143200197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:42 schreef Jacob21 het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan, ik vergelijk mijn leven bijna nooit met iemand, maar ik begin wel onzeker te worden wanneer een meid in dit geval 1 jaar ouder dan mij, al veel meer heeft bereikt in haar leven dan mij.
dan ik*

Verder, je snapt dat een serie nep is he? Verzonnen verhaal enzo?
pi_143200255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:34 schreef Jacob21 het volgende:
Zei is 22 jaar oud, die de hele wereld overreist , haar 'droombaan' heeft, en erkenning over de hele wereld krijgt hiervoor.Terwijl ik als 21 jarige, nog totaal geen toekomst heb en bijna niet reis.
Nou jullie schelen dus 1 jaar.

Dus nog 1 jaar om te zorgen dat je ook bij S.H.I.E.L.D. kan gaan werken ^O^
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:48:30 #8
45833 crew  Fogel
pi_143200271
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Nou jullie schelen dus 1 jaar.

Dus nog 1 jaar om te zorgen dat je ook bij S.H.I.E.L.D. kan gaan werken ^O^
Alternatief een andere serie gaan kijken, Calimero bijvoorbeeld.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_143200289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:48 schreef Fogel het volgende:

[..]

Alternatief een andere serie gaan kijken, Calimero bijvoorbeeld.
Dan zou ik maar niet aan Pokemon beginnen, want dat evenaren is vrij lastig.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_143200302
Het is NIET de serie waar ik onzeker over wordt, het is de hoofdrolspeler in dit geval Chloe Bennet die mij laat twijfelen over mijn 'leven'.
pi_143200355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:49 schreef Jacob21 het volgende:
waarom specifiek deze actrice?

er zijn genoeg van jouw leeftijdsgenoten acteur/actrice/topsporter/miljonair enz...
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:52:14 #12
45833 crew  Fogel
pi_143200373
quote:
Ga een cursus acteren volgen en koop een ticket richting Hollywood. Met een beetje (veel) mazzel kan je dan ook acteur worden, net als de hoofdrolspeler.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_143200381
vergelijk jezelf met justin bieber....daar word ik doorgaans erg vrolijk van.
pi_143200385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waarom specifiek deze actrice?

er zijn genoeg van jouw leeftijdsgenoten acteur/actrice/topsporter/miljonair enz...
Dat vraag ik mij ook af, ik heb eerlijk gezegd nog nooit eerder zo gevoeld, vind het daarom ook zo raar en vandaar dat ik het hier ook plaats.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:55:54 #15
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_143200463
Ik ben net als TS ook een complete mislukking in het leven :'(. Ik verdien niet zo veel als Tom Hanks, ben niet zo stoer als Wesley Snipes, en heb niet de looks van Brad Pitt. Tevens kan niet zo goed zingen als Marco Borsato. Ik denk maar dat ik er een eind aan ga maken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_143200508
quote:

[..]

Dat is helemaal niet makkelijker gezegd dan gedaan....

Daarbij, denk eerst eens na over het begrip ''iets bereiken in het leven...'', wat betekent dat nou eigenlijk echt? Als je de hele maatschappij weg denkt komt het erop neer dat je geboren wordt en weer dood gaat, alles wat daar tussenin zit is subjectief.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143200552
quote:
Ik heb dat ook wel eens, met superman. NIET superman maar clark kent. (stiekum toch superman)

Oh, en bij pengue heb ik dat ook. Zo fucking vrolijk dat beestje, ben ik gewoon jaloers op.
pi_143200608
Ik snap niet waarom er zoveel 'troll' comments op deze post komen, ik zou nooit de tijd hebben genomen om dit te schrijven als ik wist dat zoveel mensen dit niet serieus zouden nemen.
Jullie begrijpen toch wel dat Chloe bennet in dit geval een naam is van een actrice , en niet een personage in de 'random' serie die ik genoemd heb?
pi_143200639
Als je jezelf gaat vergelijken met alle leeftijdsgenoten van de wereld kom je toch uit dat je het niet slecht doet t.o.v het overgrote deel van de rest denk ik hoor.

Denk dat relativeren enige oplossing is :)
pi_143200657
Waarom vergelijk je jezelf daarmee? Je hebt het echt niet zwaar TS. Er zijn kinderen die zonder ouders en in armoede opgroeien.
pi_143200683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:03 schreef hafcfan het volgende:
Waarom vergelijk je jezelf daarmee? Je hebt het echt niet zwaar TS. Er zijn kinderen die zonder ouders en in armoede opgroeien.
Dat vraag ik mij dus ook af.. ik wil het ook niet, daarom vroeg ik me af of andere hier ook last van hadden en zo ja, hoe je er van af komt.
pi_143200686
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:52 schreef RRD_kiter het volgende:
vergelijk jezelf met justin bieber....daar word ik doorgaans erg vrolijk van.
???

Waarom zou je daar vrolijk van worden? Kutkind heeft alles...
pi_143200729
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:04 schreef Jacob21 het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij dus ook af.. ik wil het ook niet, daarom vroeg ik me af of andere hier ook last van hadden en zo ja, hoe je er van af komt.
Zal sowieso met de loop der jaren minder worden, zelf-acceptatie hoort bij volwassen worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_143201022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zal sowieso met de loop der jaren minder worden, zelf-acceptatie hoort bij volwassen worden.
Zijn er genoeg die nooit onzeker zijn over dat soort dingen en altijd tevreden zijn met hun zelf.
pi_143201043
quote:

[..]

Wat wil je dan bereiken? Noem een paar dingen op die jij wilt bereiken tegen volgend jaar bijvoorbeeld!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')