Wie weet vind je dan meteen je ideale matchquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
dankzij optie 3 kan je op OkCupid blijkbaar een medepsychopaat vinden.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
dankzij optie 3 kan je op OkCupid blijkbaar een medepsychopaat vinden.
Er komt geen einde aan man.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:05 schreef yats het volgende:
[..]Sowieso, die vragen op Okcupid. Al is het verder wel een fijne site.
Ik heb volgens mij ongeveer de helft ingevuld. Puur gekeken wat voor mij het belangrijkste was qua potentiële match en wat ook iets over mij zei. Misschien moet ik maar weer eens inloggen om te zien of er iets 'datebaars' tussen zit. De laatste 2 a 3 weken heb ik eigenlijk totaal niet meer naar gekeken.quote:
ah je bent er alweer over. Als een ekte pro. Omdat het gisteren nog niet was, snapte.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ongeveer de helft ingevuld. Puur gekeken wat voor mij het belangrijkste was qua potentiële match en wat ook iets over mij zei. Misschien moet ik maar weer eens inloggen om te zien of er iets 'datebaars' tussen zit. De laatste 2 a 3 weken heb ik eigenlijk totaal niet meer naar gekeken.
Na 145 vragen ben ik ook maar even gestopt. Wel direct al bericht van iemandquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ongeveer de helft ingevuld. Puur gekeken wat voor mij het belangrijkste was qua potentiële match en wat ook iets over mij zei. Misschien moet ik maar weer eens inloggen om te zien of er iets 'datebaars' tussen zit. De laatste 2 a 3 weken heb ik eigenlijk totaal niet meer naar gekeken.
Nog niet, vandaar de term 'misschien'. Het profiel heb ik al in januari aangemaakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ah je bent er alweer over. Als een ekte pro. Omdat het gisteren nog niet was, snapte.
Ik heb in al die maanden pas 1 reactie gehadquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Na 145 vragen ben ik ook maar even gestopt. Wel direct al bericht van iemand![]()
. Dat online daten is goed voor m'n ego
.
Mooi, dan ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef Silenus het volgende:
Nou een tweede bericht lijkt me wat snel, ik wil eerst wel even weten of de ander geen psycho-mafkees is als ik m'n nummer geef.
Gewoon "Dag!" is prima.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog een don't voor de mannen.
Sluit je berichten niet af met "Sweet hug and kisses". Als ik wil chatten met een pubermeisje doe ik dat wel ergens anders. Overigens vraagt de dude me in z'n tweede bericht al naar m'n telefoonnummer. Tikkie snel, of is dat normaal?
Best laat juist.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nog een don't voor de mannen.
Sluit je berichten niet af met "Sweet hug and kisses". Als ik wil chatten met een pubermeisje doe ik dat wel ergens anders. Overigens vraagt de dude me in z'n tweede bericht al naar m'n telefoonnummer. Tikkie snel, of is dat normaal?
Ping? Ping?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Best laat juist.
Waar is the good old 'psst meisje, wat is je ping?' gebleven?
Die is niet veel slechter dan "jij hebt een opening en ik heb zin"quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Best laat juist.
Waar is the good old 'psst meisje, wat is je ping?' gebleven?
Ik heet Tijnbrein, hoe heet ben jij?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is niet veel slechter dan "jij hebt een opening en ik heb zin"
Je moet hem ook niet serieus inzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is niet veel slechter dan "jij hebt een opening en ik heb zin"
Nee, het is: "Ik heet Ben, hoe heet ben jij?"quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heet Tijnbrein, hoe heet ben jij?
Nee, het is ook meer erin zitten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet serieus inzetten natuurlijk.
Die van jouw is zo 'groot' dat je er in kan zitten?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het is: "Ik heet Ben, hoe heet ben jij?"
Maakt hem ook niet minder slecht natuurlijk.
[..]
Nee, het is ook meer erin zitten.
Badum tish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |