Hyperventileren/paniekaanval. Alsof ze ook compleet verlamd was. Vlak nadat ze vertelde dat d'r ex langsliep.quote:
Ze vertelde eerst dat ze 'al een tijdje' vrijgezel was. Daar ga ik niet per se iets achter zoeken.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam tot daten als je zelfs die basics niet hebt besproken?
Wat bespreek je dan wél voor je denkt "ik spreek er eens mee af!"?
Zat je op een terras?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hyperventileren/paniekaanval. Alsof ze ook compleet verlamd was. Vlak nadat ze vertelde dat d'r ex langsliep.
Hoe is dat anders dan als je alleen met haar bent? Op een terras ren je weg?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zat je op een terras?Dat is natuurlijk wel interessant, hoe je dan reageert als er allemaal mensen omheen zitten.
Of hij z'n hoofd koel kan houden bedoelt 'ie waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan als je alleen met haar bent? Op een terras ren je weg?
Nou op een terras zou ik me toch eerder opgelaten voelen als mijn date ineens begint te krijsen, dan wanneer ze thuis naast me op de bank zit.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan als je alleen met haar bent? Op een terras ren je weg?
No bueno..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:53 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Hyperventileren/paniekaanval. Alsof ze ook compleet verlamd was. Vlak nadat ze vertelde dat d'r ex langsliep.
[..]
Ze vertelde eerst dat ze 'al een tijdje' vrijgezel was. Daar ga ik niet per se iets achter zoeken.
Anyway, op naar de volgende. Heb voor volgende week nog afgesproken met twee andere meiden, dus dit laat ik maar snel achter me.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
We zaten op een terras ja. Ik stond er eerst niet eens bij stil dat er andere mensen bij waren, omdat ik meer op haar was gefocust/was geschrokken. Op gegeven moment voelde ik me wel redelijk opgelaten. Maar goed, alles nog in goede banen kunnen leiden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zat je op een terras?Dat is natuurlijk wel interessant, hoe je dan reageert als er allemaal mensen omheen zitten.
Hoe je het ook bekijkt, dit is er een om nooit te vergetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
We zaten op een terras ja. Ik stond er eerst niet eens bij stil dat er andere mensen bij waren, omdat ik meer op haar was gefocust/was geschrokken. Op gegeven moment voelde ik me wel redelijk opgelaten. Maar goed, alles nog in goede banen kunnen leiden.
Straks met wat vrienden de stad in. Even dit wegzuipen.
Mja, verspilling van m'n tijd eerder.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe je het ook bekijkt, dit is er een om nooit te vergeten
Dat ook, al kon je dit niet van te voren zien aankomen. Al is dit in mijn ogen ook wel een extreem ietsquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:26 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mja, verspilling van m'n tijd eerder.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Hoort er allemaal bij. En als je al op date 5 zit dan zit het wel goedquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Vanavond onverwacht 5e date
Ik heb afgesproken met een vriendin en vriend van me in de kroeg en m'n date komt dus ook
Altijd apart als ze vrienden gaan ontmoeten van je....
Maak me er ook niet echt druk omquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoort er allemaal bij. En als je al op date 5 zit dan zit het wel goed
Kijk, altijd positiefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maak me er ook niet echt druk om
M'n vrienden zijn heel relaxed en sociaal en zij ook. Gaat sowieso wel klikken.
Goed bezig SC!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb afgesproken met een vriendin en vriend van me in de kroeg en m'n date komt dus ook
Goed bezig!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Dat hangt van je beoogde 'vijver' af! Okcupid schijnt zoals Paiq ook nogal casual te zijn, met wat apartere types. Hou je van foto's of profielen lurken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:17 schreef FrankElst het volgende:
Ik zit al 'n tijdje op Paiq, maar ik vind 't aanbod nogal minder leuk te vinden.
Nog 'n datingsite-aanrader?
Jij kan niet uitslapen op zaterdag?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:19 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Goed bezig!
En morgen uitslapen, ik ben jaloers
Lekker lang uitslapen met z'n date, vrij zeldzaam voor onze SC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |