Dat is ook de bedoeling van zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt hem al gemaakt. Half, maar de magie is er vanaf.
Nogal jaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt hem al gemaakt. Half, maar de magie is er vanaf.
Alsie echt heel leuk is. Anders wachten we gewoon tot "het moment daar is". Maandje of 6 ofzo.quote:
Don't worry, genoeg mannen in deze reeks die hetzelfde tempo aanhouden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsie echt heel leuk is. Anders wachten we gewoon tot "het moment daar is". Maandje of 6 ofzo.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alsie echt heel leuk is. Anders wachten we gewoon tot "het moment daar is". Maandje of 6 ofzo.
9 dagen zonder seks...rrrightquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog 9 nachtjes slapen trouwens..
Al ben ik er inmiddels heilig van overtuigd dat het puur vriendschappelijk is. Waarom? Geen idee.
Kinky. Ik kwam daar foto's tegen van een vrouw die zich blijkbaar graag als dienstmeisje kleed en daar kinky stuff mee doetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Kwam op OKcupid iemand tegen die met z'n bondagekit op de foto stond. Je weet wel wat je eraan hebt, zeg maar.
Welkom bij mijn familie. Ze vinden dat het na 1,5 jaar weer tijd word geloof ik, zonder verder te informeren hoe ik er zelf over denk. En dan vragen sommige mensen zich nog af waarom ik niet zo'n familiemens ben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor heikneuters? Je hebt een relatie van zeven jaar achter de rug.
Op de 3e date al seks, dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op de 3e date, samenwonen na 6 maanden, trouwen na 1,5 jaar en 2 jaar na de eerste date je eerste kind eruit poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Hoeren en heidenenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:52 schreef Weissman het volgende:
Sowieso mensen die neuken voor het huwelijk
Dan kan je je lol op op FOK! Hier wemelt het van de wanhopige mannen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 06:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele zonder-relatie-is-het-de-moeite-allemaal-niet-waard-daarom-MOET-ik-een-relatie-denken nooit zo. Ik vind het ook verschrikkelijk onaantrekkelijk wanneer ik het bespeur bij een man.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
Echt, waarom daten als je er nog niet aan toe bent.
Voor dit soort verhalen doen we hetquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Date van vanmiddag was een drama. Leuke meid, mooi weer, het klikte dus het zou allemaal wel goed moeten gaan. Blijkt ze nog net twee weken vrijgezel te zijn en ze stortte half in na ongeveer een uur gezellig gebabbeld te hebben. Ik probeerde haar nog te kalmeren, wat enigszins werkte, maar uiteindelijk heb ik haar ouders maar gebeld want ze kon echt totaal niks meer. Die hebben haar vervolgens opgehaald.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Hoe stortte ze in?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam tot daten als je zelfs die basics niet hebt besproken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:39 schreef Gatenkaas het volgende:
Idd wat moet ik me hierbij voorstellen.quote:
Ik vind net-single vrouwen meestal wel leuk. Die beginnen meestal niet zo serieus te zwammen maar willen gewoon een avondje plezier. Bedoel ik niet per se rebounden mee. Oke, toch wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kom je in hemelsnaam tot daten als je zelfs die basics niet hebt besproken?
Wat bespreek je dan wél voor je denkt "ik spreek er eens mee af!"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |