Dat is natuurlijk je eigen ervaring, aangezien jouw vrienden -waarschijnlijk- een beetje op je lijken en ook eerder vrijgevochten types zijn in plaats van burgerlijke vinexwijk-lulletjes.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd.
Overigens vind ik vooral dat vrouwen hier last van hebben
Ik merkte het vooral op begrafenissen dat ik het irritant vond. Iedereen partner bij zich als troost, maar gelukkig waren mijn zus en haar vriend er voor mequote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oh men.. als ik echt niet zonder zou kunnen, zou ik allang onder de grond moeten liggen![]()
Al snap ik natuurlijk wel dat het op sommige momenten gewoon kut is als je al een tijd zonder zit en het idee van een relatie natuurlijk heel leuk is.
Ik heb het even aangepast naar mijn duim.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen ervaring, aangezien jouw vrienden -waarschijnlijk- een beetje op je lijken en ook eerder vrijgevochten types zijn in plaats van burgerlijke vinexwijk-lulletjes.
En met de vrouwen date je, dus daar kun je wel een aardige indruk van krijgen. Ik denk dat een hoop vrouwen hetzelfde kunnen zeggen van de mannen. Al liggen de verhoudingen wellicht iets anders, ongeveer zo:
Percentage vrouwen dat alleen wil neuken: 10%
Percentage vrouwen dat het rustig op zich af laat komen, gelukkig is en openstaat voor iets serieus maar een normale date ook niet uit de weg gaat: 50%
Percentage vrouwen dat GEWOON HEEL GRAAG EEN RELATIE WIL JA ECHT SUPERGRAAG EIGENLIJK NU: 40%
Percentage mannen dat alleen wil neuken: 30%
Percentage mannen dat het rustig op zich af laat komen, gelukkig is en openstaat voor iets serieus maar een normale date ook niet uit de weg gaat: 40%
Percentage mannen dat GEWOON HEEL GRAAG EEN RELATIE WIL JA ECHT SUPERGRAAG EIGENLIJK NU: 30%
Bron: mijn dikke duim.
"Hé wil jij mijn vriendinnetje zijn want uhhh ik vind het vervelend op begrafenissen dus uhhh dan moet je er voor me zijn?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik merkte het vooral op begrafenissen dat ik het irritant vond. Iedereen partner bij zich als troost, maar gelukkig waren mijn zus en haar vriend er voor me
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:16 schreef Aisomont het volgende:
[..]
"Hé wil jij mijn vriendinnetje zijn want uhhh ik vind het vervelend op begrafenissen dus uhhh dan moet je er voor me zijn?"
Ik denk dat je er niet veel naast zit silenus. Waarbij het bij veel vrouwen (zeker in een bepaalde leeftijdscategorie) ook nog zo is dat ze liever gisteren dan morgen aan huisje, boompje, kindje beginnen. Maanden terug had ik een date met een vrouw die dat zo snel mogelijk wilde (vertelde ze me op date 2), ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom dat bij 2 dates gebleven is?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je eigen ervaring, aangezien jouw vrienden -waarschijnlijk- een beetje op je lijken en ook eerder vrijgevochten types zijn in plaats van burgerlijke vinexwijk-lulletjes.
En met de vrouwen date je, dus daar kun je wel een aardige indruk van krijgen. Ik denk dat een hoop vrouwen hetzelfde kunnen zeggen van de mannen. Al liggen de verhoudingen wellicht iets anders, ongeveer zo:
Percentage vrouwen dat alleen wil neuken: 10%
Percentage vrouwen dat het rustig op zich af laat komen, gelukkig is en openstaat voor iets serieus maar een normale date ook niet uit de weg gaat: 50%
Percentage vrouwen dat GEWOON HEEL GRAAG EEN RELATIE WIL JA ECHT SUPERGRAAG EIGENLIJK NU: 40%
Percentage mannen dat alleen wil neuken: 50%
Percentage mannen dat het rustig op zich af laat komen, gelukkig is en openstaat voor iets serieus maar een normale date ook niet uit de weg gaat: 30%
Percentage mannen dat GEWOON HEEL GRAAG EEN RELATIE WIL JA ECHT SUPERGRAAG EIGENLIJK NU: 20%
Bron: mijn dikke duim.
Vrijgezel zijn is niet erg (minus het ontbreken van seks natuurlijk, ik ben immers een manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik merkte het vooral op begrafenissen dat ik het irritant vond. Iedereen partner bij zich als troost, maar gelukkig waren mijn zus en haar vriend er voor me
Omdat je geen move durfde te maken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet veel naast zit silenus. Waarbij het bij veel vrouwen (zeker in een bepaalde leeftijdscategorie) ook nog zo is dat ze liever gisteren dan morgen aan huisje, boompje, kindje beginnen. Maanden terug had ik een date met een vrouw die dat zo snel mogelijk wilde (vertelde ze me op date 2), ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom dat bij 2 dates gebleven is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je geen move durfde te maken?Je kent me inmiddels te goed silenus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Waarom zou je zo'n foto op tinder gebruiken? Een beetje stijl mag wel toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 01:28 schreef Andromache het volgende:
Faxie, heb je al eens een douchefoto geprobeerd als profielfoto op Tinder? Ik heb wel eens watvoorbij zien komen van jou in KPD of SEX of wat was het. Dan wel zedelijk gecropt tot je heupen anders mag het vast niet.
Waarom zou je uberhaupt Tinder gebruiken?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n foto op tinder gebruiken? Een beetje stijl mag wel toch.
Dat sowieso uiteraard.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt Tinder gebruiken?
Tinder staat al vol met die kneuzen die hun zogenaamd sexy picca's showen. Daarmee win je de slag echt niet. (Tenzij je natuurlijk echt goddelijk lekker bentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n foto op tinder gebruiken? Een beetje stijl mag wel toch.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maar met dat soort dingen lijkt het me dat je uiteindelijk alleen maar vrouwen krijgt die uit zijn op sex en meer niet.
Leuk, daar niet van maar niet als je meer wil natuurlijk.
Want vrouwen die sex willen en vrouwen die meer willen komen van verschillende planeten?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
Maar met dat soort dingen lijkt het me dat je uiteindelijk alleen maar vrouwen krijgt die uit zijn op sex en meer niet.
Leuk, daar niet van maar niet als je meer wil natuurlijk.
Ooh, dat valt toch mee? Je kan ook 8 maanden na je eerste date trouwen (en 9 maanden na je derde date je eerste kind eruit poepen).quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op de 3e date, samenwonen na 6 maanden, trouwen na 1,5 jaar en 2 jaar na de eerste date je eerste kind eruit poepen.
Je gaat toch niet trouwen met een zwangere buik syl. Vindt mama niet goed hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ooh, dat valt toch mee? Je kan ook 8 maanden na je eerste date trouwen (en 9 maanden na je derde date je eerste kind eruit poepen).
Wat zijn dat voor heikneuters? Je hebt een relatie van zeven jaar achter de rug.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:27 schreef yats het volgende:
Vrijgezel zijn is niet erg (minus het ontbreken van seks natuurlijk, ik ben immers een man). Maar inderdaad, bij dingen als begrafenissen, trouwerijen,familiefeesten en kerstvieringen met de familie merk ik wel dat ik het vervelend vind dat ik zo'n beetje de enige vrijgezel in de familie ben. Zeker als er continu vragen komen 'waarom ik nog vrijgezel ben'. Dat is voor mij meestal het teken om even een ommetje te maken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]Wat denk je wat die blote basten-kerels willen dan? Koffie met een koekje en praten over je werk?
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want vrouwen die sex willen en vrouwen die meer willen komen van verschillende planeten?![]()
Oh, laat maar, vergeet wat ik zei; ik zie dat je een SEX SC regular bent, je hebt gelijk over vrouwen
Inbe4 ''insteek'' grap van SC/Thijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dat sowieso
Maar nee, als je dat soort dingen zegt tegen iemand die op zoek is naar iets serieus dan komt bij mij het idee naar boven dat je met de verkeerde 'insteek' erin gaat.
Natuurlijk is het vast wel mogelijk maar toch.
Het gaat er juist om dat je bent getrouwd voordat het kind er is...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je gaat toch niet trouwen met een zwangere buik syl. Vindt mama niet goed hoor.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En al die vrouwen die met kleine negertjes en hun paarden op de foto staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tinder staat al vol met die kneuzen die hun zogenaamd sexy picca's showen. Daarmee win je de slag echt niet. (Tenzij je natuurlijk echt goddelijk lekker bent)
Op dates hoor ik vrouwen daar iig over klagen, net als over gasten die op de foto staan met hun forel/baars/gevangen vis, motor en in hun skipak.
Jij hebt hem al gemaakt. Half, maar de magie is er vanaf.quote:
Op de 3e date pas seks?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op de 3e date, samenwonen na 6 maanden, trouwen na 1,5 jaar en 2 jaar na de eerste date je eerste kind eruit poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |