quote:Regels Guinnes Book of World Records recordpoging Radiomaken
Giel moet alle nummers zelf instarten
-Ieder nummer moet door Giel worden aangekondigd of afgekondigd
-Giel moet alle onderwerpen/items aankondigen en is leidend bij de interviews
-Ieder nummer dat gespeeld wordt duurt minimaal twee en maximaal zes minuten
-Het programma is live, niets mag van te voren zijn opgenomen
-Een nummer mag maar één keer in de drie uur worden gespeeld
-Gasten zijn welkom, maar moeten worden geinterviewd op de gebruikelijke radiomanier. Een gast -mag niet langer dan één minuut achter elkaar praten.
-Een uur radiomaken levert vijf minuten pauze op, die krijg je pas aan het einde van het uur. De pauzes mogen worden opgespaard.
-De uitzending moet te horen zijn op een officieel radiostation
-Alles moet live worden uitgezonden vanuit een regulier radiostation
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 18:20:59Vannacht sinds lange tijd weer eens 'Ekdom in de nacht' op #3fm, als @giel3fm zijn paar uur zuurverdiende slaap pakt! Van 0:45 tot 3:15 uur! reageer retweet
Zombielandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
een wijze levensles voor het slapen gaan
Jahoor. Zie je het al gebeuren bij 538quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
zou tof zijn als Edwin Evers het record van Giel gaat afpakken over een paar weken
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
zou tof zijn als Edwin Evers het record van Giel gaat afpakken over een paar weken
icm reclame moet hij dan wel stuk langerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
ieder uur mag max uit 23min journaal+ANWB+reclame bestaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uh
Reclameblokken tellen bij 3FM toch gewoon mee.
Aha, oke!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ieder uur mag max uit 23min journaal+ANWB+reclame bestaan
Gekkenwerk!quote:
Tja commerciele zender dus dacht meer reclame ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uh
Reclameblokken tellen bij 3FM toch gewoon mee.
ieder uur 23 minuten powernapquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja klopt wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef ddx het volgende:
[..]
Tja commerciele zender dus dacht meer reclame ?
Tot morgen brother from another mother!quote:
Als ik Giel zo hoor gaat hij gewoon door.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef nattermann het volgende:
Jaaa eindelijk weer eens Ekdom in de nacht![]()
goede filmpjes in t vorige topic! Raconteurs, Godsmack en Three Days Grace door die drumchickquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tot morgen brother from another mother!.
Ze kwamen vanochtend al vragen bij NOS op 3 of het bulletin een paar minuutjes langer kon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan je dat niet eens voorstellen bij 3fm?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kwamen vanochtend al vragen bij NOS op 3 of het bulletin een paar minuutjes langer kon.
Van mij mogen ze 101TV wel permanent ombouwen naar 3FMTV trouwens, radio op TV heeft een vreemd soort aantrekkingkracht, zelfs al is er geen 3FM Serious Request...
Henk Westbroekquote:Op woensdag 14 mei 2014 01:05 schreef ddx het volgende:
Zou hij vaste mensen gaan bellen uit verleden ?
quote:
Eens!quote:
Wie zou je geven? Dit meisje van 7?quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:30 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou d'r geven
Wat zegt die moeder nou weer
Ja dat zei die moederquote:
Die had ik al uit want ik lag in bed, desalniettemin goede plaatquote:
Pics.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik al uit want ik lag in bed, desalniettemin goede plaat
Helaas, ik ben alweer uit bedquote:
Wie?quote:
Je zit met haar op de kamer?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:13 schreef 3rdRock het volgende:
dat wordt een uurtje nauwelijks werken, maar wel genieten...
dat zit ik altijd (grote belvloer) maar ze zit voor coaching precies in mijn blikveldquote:
Ah jij zit voorlopig dus tussen je bureau geklemdquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zit ik altijd (grote belvloer) maar ze zit voor coaching precies in mijn blikveld
Eensquote:
en ik kan niet meer helder denken want al mijn bloed is naar beneden gestroomd...quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah jij zit voorlopig dus tussen je bureau geklemd?
Wel lekker warme voeten danquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik kan niet meer helder denken want al mijn bloed is naar beneden gestroomd...
hoe noem je een belgische chineees die dol is op puddig?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had net een verkeerd verbonden Vlaming aan de lijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef Sersjee het volgende:
Fred Siebelink heeft me gefeliciteerd, ik kan vredig sterven.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef Sersjee het volgende:
Fred Siebelink heeft me gefeliciteerd, ik kan vredig sterven.
Ik niet. Softe bagger.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Levels vind ik wel een leuke plaat.
Tis niet echt een stamper maar wel een inspiratie voor velen.quote:
Ik moet toegeven, ik dacht van te voren dat het één grote eigengeilerij werd. Maar Giel doet het heel leuk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
Michiel
Fijn om heel even iemand anders op de radio te horen
Ik vind het ook totaal niet storend, maar goed ik heb ook geen problemen met Giel z'n ochtendshow.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik dacht van te voren dat het één grote eigengeilerij werd. Maar Giel doet het heel leuk.
Valt mij niet tegen.
Dat dus.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Giel z'n ochtendshow veel erger dan dit.
Zoals je zegt, ik vind het best aangenaam. Hetzelfde als tijdens SR.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, ik dacht van te voren dat het één grote eigengeilerij werd. Maar Giel doet het heel leuk.
Valt mij niet tegen.
quote:Actie wakkere dj Beelen ’griezelig’
Ongezond, onverstandig en zelfs griezelig. Zo noemt slaapexpert Hans Hamburger de eergisteren gestarte poging van dj Giel Beelen om bijna een week lang niet te slapen en doorlopend zijn radioprogramma te presenteren.
„Als we ratten twee weken wakker houden, vallen ze dood neer”, zegt de aan het Slaap Waak Centrum verbonden neuroloog van het Amsterdamse Slotervaartziekenhuis, waar ook Beelen onder controle staat. Hamburger raadde de dj af om de recordpoging te doen, maar deze zette toch door.
„Nu wordt Beelen nog goed in de gaten gehouden door een professioneel team en zal de poging worden gestaakt zodra er sprake is van hallucinaties, een zakkende temperatuur of een verstoorde stofwisseling die tot suikerziekte leidt. Maar er is nu ook een poging van mensen die het wereldrecord televisiekijken proberen te verbreken op het Centraal Station en niet gaan slapen zonder enige controle. Griezelig, straks gaan hele volksstammen pogingen doen om het record niet slapen te verbreken. Onbegrijpelijk dat we onszelf ziektes willen toebrengen”, stelt Hamburger.
De slaapexpert vervolgt: „Ons streven is juist de boodschap overbrengen dat goed en voldoende slaap heel erg belangrijk is.”
Jay-Z heeft op dit moment andere problemen aan zijn hoofdquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele week dat Prince gegeil, volgende week hoor je er niets meer over
Jay-Z vindt dit leuk
99?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jay-Z heeft op dit moment andere problemen aan zijn hoofd
Een platte hand? Een vuist?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jay-Z heeft op dit moment andere problemen aan zijn hoofd
100, want dit keer is een bitch wel zijn probleem.quote:
Bij 3FM is de bal rond, dat weet je toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele week dat Prince gegeil, volgende week hoor je er niets meer over
Jay-Z vindt dit leuk
Jij ook gefeliciteerd MarijeH!quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:59 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
Sersjee van harte gefeliciteerd
Minthy van harte gefeliciteerd.
Bij Sky en 538 ook, what difference does it make?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij 3FM is de bal rond, dat weet je toch?
Wat een mooie fotocompilatie van Gerard Ekdomquote:
Geilen ze bij 538 op Prince ja?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Sky en 538 ook, what difference does it make?
Ik denk dat ik een fotocompilatie xdquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een mooie fotocompilatie van Gerard Ekdom
Jij bent de afgelopen tijd ook echt gruwelijk bezig met die kutgrappen... Manmanmanquote:
Omdat de actie van Giel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:07 schreef MarijeH het volgende:
Weet iemand waarom de omroep van ene programma wordt weggelaten in de uuropener?
Ziet ie nog steeds.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat zag hij er vroeger toch belabberd uit.
Sorry man.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij bent de afgelopen tijd ook echt gruwelijk bezig met die kutgrappen... Manmanman
Door Radiohead bestaat Coldplay.quote:
hij mist gekdomquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij bent de afgelopen tijd ook echt gruwelijk bezig met die kutgrappen... Manmanman
Ik roep vanaf dag 1 al dat Coldplay een slap kutaftreksel is van Radioheadquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door Radiohead bestaat Coldplay.
Dit wist U niet.
Hij heeft een goed hoofd voor de radio inderdaadquote:
Je bent zelf een SCHIJTplaatquote:
Het zit je wel hoog he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zijn gewoon de Crystal Fighters revisited man. Echt slecht.
Dat specifieke nummer is het slechtste wat dit jaar is uitgebracht. Slechter dan Pom Pom Brasilquote:
Het is ook niet snel goed hequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat hebben we nu wel genoeg gehoord![]()
![]()
.
Weet je hoe lekker. Hoe harder hoe beter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze plaat hebben we nu wel genoeg gehoord![]()
![]()
.
De bal is rond toch dat geldt ook hierquote:
Helemaal correct....quote:
uhm het zijn 2 vogels die een paringsritueel uitvoeren...quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
uhm het zijn 2 vogels die een paringsritueel uitvoeren...
Uhm waar de sneeuwuil leeft zijn weinig muizen en hij heeft liever wat groters zoals hazen.quote:
Het is voor het eerst dat ik droogheid bij een vrouw leuk vind jaquote:
Oh, die zijn dan flink het haasjequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm waar de sneeuwuil leeft zijn weinig muizen en hij heeft liever wat groters zoals hazen.
Godverdommequote:Op woensdag 14 mei 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat ik droogheid bij een vrouw leuk vind ja
De tering.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef themauster het volgende:
Pareltje dit topic trouwens R&P / Perfecte lichaam
Ik denk stiekem een topic van de kloon van SC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef themauster het volgende:
Nee hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk stiekem een topic van de kloon van SC.
Ik geloof dat ik een slechte relatiequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:00 schreef themauster het volgende:
Zo goed ken ik jou nou ook weer niet... we praten nooitquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
wtf, hoe slecht ken je mij
De vrouwen waar ik op val zouden daar niet mee zitten
quote:quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ok dus een dikke, vatsige, behaarde man met saaie ouderwetse kleding is zelfverzekerd?
En een frisse, verzorgde, modieus geklede, gespierde, goedruikende, zongebruinde man is onzeker?
Een zelfverzekerde man is natuurlijk niet bezig met zich afvragen of hij wel gespierder, mooier en verzorgder is dan andere mannen en hoeveel vrouwen naar hem kijken. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die dan maar meteen verslonst.
quote:
Ik denk dat er ook een stukje jaloezie bijzit van mannen die niet weten hoe ze aantrekkelijker kunnen zijn of die er niet de drive voor hebben.
De onzekerheid druipt er vanaf. Je elke week een paar keer in het zweet werken om in de smaak te vallen bij de vrouwen. Nou zal de meerderheid van de mannen niet echt zelfverzekerd zijn, dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle vrouwen het gedrag dat bij onzekerheid hoort aantrekkelijk vinden.
Nou klink je als m'n exquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo goed ken ik jou nou ook weer niet... we praten nooit
LOI cursus Psychologie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Vooral deze reactie![]()
![]()
![]()
Thuispsycholoog
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk stiekem een topic van de kloon van SC.
Die ga ik even gebruiken, want ik kan het niet laten om te reagerenquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een slechte relatie
Pino112
Tuurlijk, graag gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ga ik even gebruiken, want ik kan het niet laten om te reageren
quote:
Jezus Gristus te paardquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een slechte relatie
Pino112
Weltschmerzquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie bedoel je SC? Ixnay of Weltschmerz?
Nee zonet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was? Zoveel maanden geleden bedoel je?
Dat is echt een idioot. In het F1 (inb4 F1quote:
Ik ben blij dat ik eigenlijk voornamleijk jullie "ken" op fokquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt een idioot. In het F1 (inb4 F1) topic loopt hij ook altijd zijn domme en idiote meninkje te ventileren. En hij komt veel in NWS/POL, dat zegt sowieso genoeg.
tjaptjoep bijvquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een idioten zitten er ook eigenlijk op Fok!
inb4 opmerkingen zoals je bent zelf een idioot enzo.
Ik stel mezelf gerust met de gedachte dat het NIET een doorsnee is van de samenlevingquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een idioten zitten er ook eigenlijk op Fok!
inb4 opmerkingen zoals je bent zelf een idioot enzo.
Je bedoelt de FPquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het gehalte idioten op het forum meevallen tegenover de sportsite trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |