quote:
Kap gewoon met mij te iriteren en je hoort en ziet mij nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef darkmond het volgende:
[..]__!!!
DE GEVOLGEN!!! WooHOoo!!! Ik zie 'm al helemaal trillen op z'n panda pootjes hoor
De weegschaal is bij Panda wat zwaarder dan bij jou.quote:
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
De weegschaal is bij Panda wat zwaarder dan bij jou.![]()
Nou nou, 0 users.Jij zult vast je heil in 't echte leven moeten zoeken, fake FOK!-ker.
Panda loopt te fucken op mijquote:
Dit topic wordt straks gekaapt en gebruikt voor de nachtbagger, niemand zal je dan nog horen of zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kap gewoon met mij te iriteren en je hoort en ziet mij niet
Het nieuwe aandachtshoertje van klb ofzo.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En niemand steun jou![]()
Raar wijf, wachten je klanten niet?
Ik zei toch dat je klanten wachten en nu zeg je het zelf ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mij
Zal vast te maken hebben met je pimpel paarse ogen en je hoge dunk. Je bent echt een toppertje, bravoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mij
1: een kut userquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
wie is sadpadna
Wie is deze ts
Wat gebeurt er
altijd a sahbiquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je klanten wachten en nu zeg je het zelf ook
KLB / SadPandaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
wie is sadpadna
Wie is deze ts
Wat gebeurt er
Godverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
1: een kut user
2: een lief meisje![]()
3: ruzie?
hey ik zit mobiel dus kan geen UI zien maar jij bent toch dat ene sletjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
1: een kut user
2: een lief meisje![]()
3: ruzie?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hey ik zit mobiel dus kan geen UI zien maar jij bent toch dat ene sletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |