Wat lief dat je voor me opkomtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef darkmond het volgende:
Stfu bitch___!!! Lul niet over SadPanda, kunnen we net zo goed over jou beginnen en je mislukking in 't leven en binnen FOK!.
It's like, no one cares.
Druk maken om een forumquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef darkmond het volgende:
Stfu bitch___!!! Lul niet over SadPanda, kunnen we net zo goed over jou beginnen en je mislukking in 't leven en binnen FOK!.
It's like, no one cares.
Liever ook tegen een boom maar zelfs dan sijpelt het er weleens naast. En als er dan sneeuw ligt ...quote:
Nee.quote:
Mijn pis is rond de 100 graden celcius, als mijn pis op sneeuw komt krijg je geen gele sneeuw, maar een poep.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Liever ook tegen een boom maar zelfs dan sijpelt het er weleens naast. En als er dan sneeuw ligt ...
nee nee niet over mijn mattie sad beginnenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wie vervelend is moet de gevolgen ook maar zien
Ja en gedenatureerd zaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Mijn pis is rond de 100 graden celcius, als mijn pis op sneeuw komt krijg je geen gele sneeuw, maar een poep.
quote:
Kap gewoon met mij te iriteren en je hoort en ziet mij nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:02 schreef darkmond het volgende:
[..]__!!!
DE GEVOLGEN!!! WooHOoo!!! Ik zie 'm al helemaal trillen op z'n panda pootjes hoor
De weegschaal is bij Panda wat zwaarder dan bij jou.quote:
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
De weegschaal is bij Panda wat zwaarder dan bij jou.![]()
Nou nou, 0 users.Jij zult vast je heil in 't echte leven moeten zoeken, fake FOK!-ker.
Panda loopt te fucken op mijquote:
Dit topic wordt straks gekaapt en gebruikt voor de nachtbagger, niemand zal je dan nog horen of zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kap gewoon met mij te iriteren en je hoort en ziet mij niet
Het nieuwe aandachtshoertje van klb ofzo.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En niemand steun jou![]()
Raar wijf, wachten je klanten niet?
Ik zei toch dat je klanten wachten en nu zeg je het zelf ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mij
Zal vast te maken hebben met je pimpel paarse ogen en je hoge dunk. Je bent echt een toppertje, bravoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik genoeg mensen achter mij
1: een kut userquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
wie is sadpadna
Wie is deze ts
Wat gebeurt er
altijd a sahbiquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je klanten wachten en nu zeg je het zelf ook
KLB / SadPandaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef housesoftheholy het volgende:
wie is sadpadna
Wie is deze ts
Wat gebeurt er
Godverquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
1: een kut user
2: een lief meisje![]()
3: ruzie?
hey ik zit mobiel dus kan geen UI zien maar jij bent toch dat ene sletjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
1: een kut user
2: een lief meisje![]()
3: ruzie?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hey ik zit mobiel dus kan geen UI zien maar jij bent toch dat ene sletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |