abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:41:00 #176
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141292906
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
wilt er iemand komen op mijn bruiloft?
heb te weinig gasten ;(
Dat kan nooit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:41:57 #177
327807 Mariposas
יה&#14
pi_141300878
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Volgens al mijn berekeningen heb ik 98% zeker aanstaande zaterdag mijn vrijgezellenfeest.

Some scary shit :D
mijn vriend had het afgelopen weekend, hij had echt helemaal niet zien aankomen dat het die dag zou zijn.

Zelf sta ik er hetzelfde in als rhubarbje, maar ik verwacht t ook niet eerlijk gezegd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_141311320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil echt geen vrijgezellenavond

Of het moet cocktails en dansen met mijn beste vriendinnen zijn maar dat is gewoon een normale avond verder
ik wilde ook geen vrijgezellendag, maar eraan ontkomen gaat niet.
maar we hebben hier beide gezegd, aan het eind willen we bij elkaar komen en met een bbq de dag afsluiten.

we weten van te voren wanneer het is aangezien ik vrij moet vragen van mijn werk.(als ik van 3 tot 6/half 7 werk en ze beginnen om 10 denk ik niet dat ik gezellig ben)

maar ze waren mij al bang aan het maken, maar aangezien ik nu ziek ben, niet veel kan lopen en eten, heb ik wel gevraagd of ze daar rekening mee willen houden...ik kreeg toch bijna ruzie met degene die t regelde.... :'(

maar we wachten geduldig af!
pi_141317071
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef gridjuh het volgende:

[..]

ik wilde ook geen vrijgezellendag, maar eraan ontkomen gaat niet.
tuurlijk wel :{w

ik wilde ook geen vrijgezellendag en die heb ik dus ook niet gekregen.
mijn vrouw wilde het wel en heeft er wel 1 gekregen.

bij mij hielp het dreigen dat ze anders niet meer welkom waren op de bruiloft wel om ieder initiatief tot een vrijgezellendag de kop in te drukken :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_141317494
Wat mij betreft is geen vrijgezellenfeest hetzelfde als geen gebak op de bruiloft. Allebei integraal deel van de bruiloft. Plus dat vrijgezellenfeesten AWESOME zijn. Elk feest waar je een hersenschudding (6 jaar terug) of een gekneusde rug (2 jaar terug) oploopt, kan niet verkeerd zijn :Y)
pi_141317881
Ik vind feesten geslaagd vinden omdat je gewond raakte echt zo proletig

En we hebben geen gebak :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141317951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind feesten geslaagd vinden omdat je gewond raakte echt zo proletig

En we hebben geen gebak :P
figures :')
pi_141319086
tja, ieder zijn of haar ding: ik vind vrijgezellenfeesten helemaal niets dus hoefden ze ook niets voor mij te regelen

als iemand anders het wel fantastisch vind dan moet hij of zij dat gewoon lekker doen :P

lekker hè die vrijheid :)

PS. wij hadden wel gebak ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_141323927
Ja ik weet dat ze bezig zijn net regelen. En we hadden dan afgesproken dat mijn vriend zijn vrijgezellenfeest eindigd bij ons vrijgezellenfeest. Maar dat waren ze even vergeten. Daarbij schijnt voor mij alles geregeld te zijn en voor mijn vriend amper wat...
pi_141323967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:27 schreef gridjuh het volgende:
Ja ik weet dat ze bezig zijn net regelen. En we hadden dan afgesproken dat mijn vriend zijn vrijgezellenfeest eindigd bij ons vrijgezellenfeest. Maar dat waren ze even vergeten. Daarbij schijnt voor mij alles geregeld te zijn en voor mijn vriend amper wat...
Ik hoor jou echt kei vaak dingen zeggen als 'tja je komt er niet onderuit he' of 'ja wij wilde het eigenlijk anders maar...'
Zo is er toch geen zak aan? Dan zou ik het gewoon allemaal niet doen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141329702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik hoor jou echt kei vaak dingen zeggen als 'tja je komt er niet onderuit he' of 'ja wij wilde het eigenlijk anders maar...'
Zo is er toch geen zak aan? Dan zou ik het gewoon allemaal niet doen
nou de discussie over de gasten waar mijn schoonouders moeilijk over deden is gelukkig over...

ik ben iemand die graag zelf dingen in de hand houd, als er dan iets fout gaat, kan ik dat dan alleen aan mijzelf wijden.

over de bloemen heb ik niets in te brengen, ik heb nu wel zover dat mijn vriend precies weet wat ik allemaal leuk vind.
want ik bekijk het zo, wij betalen het, maar dan wil ik wel dat ik het leuk wil vinden.

maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
pi_141329865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]


maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
Wtf het is toch jullie bruiloft! Ik vind het echt belachelijk dat zelfs vrienden menen te denken dat zij daar inspraak over hebben. En helemaal als jullie het gewoon zelf betalen mogen jullie zelf bepalen. Kom op zeg, wie denken ze wel niet dat ze zijn? Logisch dat je dat beu aan het raken bent. Kom voor jezelf op hoor, het is jullie dag!
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:08:20 #188
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141330034
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]

nou de discussie over de gasten waar mijn schoonouders moeilijk over deden is gelukkig over...

ik ben iemand die graag zelf dingen in de hand houd, als er dan iets fout gaat, kan ik dat dan alleen aan mijzelf wijden.

over de bloemen heb ik niets in te brengen, ik heb nu wel zover dat mijn vriend precies weet wat ik allemaal leuk vind.
want ik bekijk het zo, wij betalen het, maar dan wil ik wel dat ik het leuk wil vinden.

maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
Kop indrukken en hard ook. Heb ik ook gedaan. Desnoods ruzie maken, alles is geoorloofd. Het is jullie dag.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141330375
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wtf het is toch jullie bruiloft! Ik vind het echt belachelijk dat zelfs vrienden menen te denken dat zij daar inspraak over hebben. En helemaal als jullie het gewoon zelf betalen mogen jullie zelf bepalen. Kom op zeg, wie denken ze wel niet dat ze zijn? Logisch dat je dat beu aan het raken bent. Kom voor jezelf op hoor, het is jullie dag!
Schoonmoeder heeft bij ons ook 1 keer proberen iets door te drammen, een persoon uitnodigen die wij niet wilde, dat hebben we direct de kop in gedrukt. Zorg dat jij en aanstaande het eens zijn, dat is het belangrijkste!! Jullie dag..

Ik heb tegen mijn ouders heel duidelijk gezegd : tips zijn welkom maar wij beslissen. En mw hoax heeft dat duidelijk tegen haar ouders gezegd. Werd eerste instantie niet naar geluisterd - tot er 1 keer verhit is gezegd dat ze niets te beslissen hadden.. Toen was het duidelijk :) en dat is heel heel belangrijk!!
pi_141359731
Ik heb al met mijn moeder ruzie gehad over 3 daggasten die komen. Daar kan m'n vader t niet Super mee vinden(iets gebeurd in t verleden, ik weet niet wat, maar mijn vader is het moeilijke type hierin)
toen ze er voor de 3e x wat van zei, heb ik gezegd dat m'n vaders anders buiten kon wachten als hij zich niet kan gedragen. Baalde dat ik het zei, maar ik was er helemaal klaar mee. Het zijn onze gasten, en ze moeten zich volwassen gedragen.


maar probeer nu echt door te zetten wat wij willen.

en over het vrijgezellen feest begonnen ze weer, wanneer ik het zou willen. Ik heb eerlijk gezegd zolang ik dag in dag uit pijn heb aan mijn buik, en dit voor mij erg vervelend is. Kan ik er niet van genieten, dat zou ik zonde vinden.
ik moet daarbij binnen een week nu weer naar het ziekenhuis. Maar begrijpen doen er een paar het niet.
komt wel goed, ze weten het volgende week.
pi_141362732
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:15:08 #192
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141363153
Gefeliciteerd Jula123! *O*
Ik denk dat onze vrijgezellenfeesten ook vandaag zijn, wordt een beetje wazig gedaan door vrienden en vriendlief dus ik zorg ervoor dat ik er vandaag een beetje leuk bijloop :')
pi_141363739
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
Gefeliciteerd, en wat fijn dat het weer goed genoeg was om buiten te zijn!
pi_141364007
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
Congrats! Deel je de foto's hier ook? O-)

Ik ga as vrijdag mn jurk halen en dan is het nog maar 2 weekjes :o.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_141365991
Gefeliciteerd! Klinkt er mooi en intiem
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141366344
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
Gefeliciteerd, klinkt idd heel mooi en intiem O+
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:36:42 #197
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_141367162
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef gridjuh het volgende:
maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
Ze krijgen een uitnodiging en daar blijft het dan toch bij? Ze zien vanzelf wel wat de dag wordt. De enige personen die een gastenlijst hebben gezien zijn wij en de ceremoniemeester en die laatste had er geen inbreng in (en heeft ook geen invloed proberen uit te oefenen).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_141367917
Bedankt! Ik zal wel een foto delen als ik ze heb. :)
pi_141372490
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze krijgen een uitnodiging en daar blijft het dan toch bij? Ze zien vanzelf wel wat de dag wordt. De enige personen die een gastenlijst hebben gezien zijn wij en de ceremoniemeester en die laatste had er geen inbreng in (en heeft ook geen invloed proberen uit te oefenen).
wij hebben geen ceremoniemeester.
maar mijn moeder was van ja je vader mag hun niet...
en zijn moeder, het is niet eerlijk haar neef en nichten wel en de jouwe niet. Maar hij wil zijn neven en nichten niet eens uitnodigen...maar stel je voor dat ze er iets over zouden gaan zeggen. Blablabla.
en ik ben dan zo iemand die het zich aantrekt.
pi_141372517
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:43 schreef Jula123 het volgende:
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
gefeliciteerd 💗👰
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')