abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141106492
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:06 schreef Jula123 het volgende:

[..]

Yay! Gefeliciteerd!! *O*
Hoe was het??
Foto?? ;)
Dankjewelll

Het was in 1 woord geweldig. Mijn (nu) vrouw zag er uit als een prinses. En ik als een baas. Heerlijk weer en alles is goed verlopen. Was geweldig!Heb nog geen foto en moet nog bespreken of ik ze online kan gooien. Nu gaan we genieten en de cadeautjes open maken :D

Sowieso 1 heel mooi cadeau - we hebben een schilderij van m'n oom gekregen, en het is super super mooi :o (zelf gemaakt)
pi_141108123
quote:
99s.gif Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dankjewelll

Het was in 1 woord geweldig. Mijn (nu) vrouw zag er uit als een prinses. En ik als een baas. Heerlijk weer en alles is goed verlopen. Was geweldig!Heb nog geen foto en moet nog bespreken of ik ze online kan gooien. Nu gaan we genieten en de cadeautjes open maken :D

Sowieso 1 heel mooi cadeau - we hebben een schilderij van m'n oom gekregen, en het is super super mooi :o (zelf gemaakt)
Klinkt perfect! Geniet ervan!
pi_141130409
quote:
10s.gif Op zondag 15 juni 2014 12:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Drie maal raden wie er getrouwd is!
Gefeliciteerd!
pi_141130601
Gefeliciteerd!
pi_141131639
Gefeliciteerd!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141187945
Dank jullie wel allemaal!
pi_141188669
Ook nog namens mij gefeliciteerd.
pi_141189802
quote:
Gefeliciteerd! ^)
S. 2014
J. 2016
pi_141220291
Gefeliciteerd!!

Wij hebben afgelopen zondag de ringen gemaakt tijdens een workshop bij de goudsmid. Dit is het resultaat :D

dinsdag 17 juni 2014 @ 22:31:55 #162
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_141224568
quote:
Gefeliciteerd!!! *O*
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 23:44:47 #163
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141229131
quote:
Gefeliciteerd!

Hier komt t nu allemaal ook dichterbij :) morgen nog een maand :D
pi_141234190
alweer ruim een maand getrouwd, maar zeg nog steeds 'vriendin' als ik het over mijn vrouw heb :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_141288004
Volgens al mijn berekeningen heb ik 98% zeker aanstaande zaterdag mijn vrijgezellenfeest.

Some scary shit :D
pi_141289518
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Volgens al mijn berekeningen heb ik 98% zeker aanstaande zaterdag mijn vrijgezellenfeest.

hehe das toevallig, ik ook.. Apart he als mensen om je heen zich opeens apart gaan gedragen over bepaalde dagen :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_141289630
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:11 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

hehe das toevallig, ik ook.. Apart he als mensen om je heen zich opeens apart gaan gedragen over bepaalde dagen :)
Er is eigenlijk niks gezegd over as. zaterdag, maar wel over alle andere tot de bruiloft :P
pi_141289732
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Er is eigenlijk niks gezegd over as. zaterdag, maar wel over alle andere tot de bruiloft :P
hahaha heel herkenbaar...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_141289820
quote:
2s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:16 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

hahaha heel herkenbaar...
Ik heb er wel heel erg veel zin in :)
pi_141289918
t kan ook n vrijdag of zondag toch :P
S. 2014
J. 2016
pi_141290361
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
t kan ook n vrijdag of zondag toch :P
vast niet :) ik bereid me in ieder geval voor voor komende zaterdag, scheren, schone onderbroek etc :)
pi_141291264
Ik wil echt geen vrijgezellenavond

Of het moet cocktails en dansen met mijn beste vriendinnen zijn maar dat is gewoon een normale avond verder
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 19 juni 2014 @ 17:06:35 #173
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141291637
wilt er iemand komen op mijn bruiloft?
heb te weinig gasten ;(
pi_141291695
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 17:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
heb te weinig gasten ;(
serieus? Te weinig estuarium toch niet?
Ik bedoel er is toch geen minimum vereiste?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141291699
quote:
heb te weinig gasten ;(
Hoezo heb je te weinig gasten? Maakt niet uit of je er 10 of 500 hebt, als de mensen die je erbij wilt er maar zijn toch :?
pi_141292906
quote:
heb te weinig gasten ;(
Dat kan nooit.
  donderdag 19 juni 2014 @ 20:41:57 #177
327807 Mariposas
יה&#14
pi_141300878
quote:
99s.gif Op donderdag 19 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:

mijn vriend had het afgelopen weekend, hij had echt helemaal niet zien aankomen dat het die dag zou zijn.

Zelf sta ik er hetzelfde in als rhubarbje, maar ik verwacht t ook niet eerlijk gezegd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_141311320
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil echt geen vrijgezellenavond

Of het moet cocktails en dansen met mijn beste vriendinnen zijn maar dat is gewoon een normale avond verder
ik wilde ook geen vrijgezellendag, maar eraan ontkomen gaat niet.
maar we hebben hier beide gezegd, aan het eind willen we bij elkaar komen en met een bbq de dag afsluiten.

we weten van te voren wanneer het is aangezien ik vrij moet vragen van mijn werk.(als ik van 3 tot 6/half 7 werk en ze beginnen om 10 denk ik niet dat ik gezellig ben)

maar ze waren mij al bang aan het maken, maar aangezien ik nu ziek ben, niet veel kan lopen en eten, heb ik wel gevraagd of ze daar rekening mee willen houden...ik kreeg toch bijna ruzie met degene die t regelde.... :'(

maar we wachten geduldig af!
pi_141317071
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:25 schreef gridjuh het volgende:

[..]

ik wilde ook geen vrijgezellendag, maar eraan ontkomen gaat niet.
tuurlijk wel :{w

ik wilde ook geen vrijgezellendag en die heb ik dus ook niet gekregen.
mijn vrouw wilde het wel en heeft er wel 1 gekregen.

bij mij hielp het dreigen dat ze anders niet meer welkom waren op de bruiloft wel om ieder initiatief tot een vrijgezellendag de kop in te drukken :P
pi_141317494
Wat mij betreft is geen vrijgezellenfeest hetzelfde als geen gebak op de bruiloft. Allebei integraal deel van de bruiloft. Plus dat vrijgezellenfeesten AWESOME zijn. Elk feest waar je een hersenschudding (6 jaar terug) of een gekneusde rug (2 jaar terug) oploopt, kan niet verkeerd zijn :Y)
pi_141317881
Ik vind feesten geslaagd vinden omdat je gewond raakte echt zo proletig

En we hebben geen gebak :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141317951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 08:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind feesten geslaagd vinden omdat je gewond raakte echt zo proletig

En we hebben geen gebak :P
figures :')
pi_141319086
tja, ieder zijn of haar ding: ik vind vrijgezellenfeesten helemaal niets dus hoefden ze ook niets voor mij te regelen

als iemand anders het wel fantastisch vind dan moet hij of zij dat gewoon lekker doen :P

lekker hè die vrijheid :)

PS. wij hadden wel gebak ;)
pi_141323927
Ja ik weet dat ze bezig zijn net regelen. En we hadden dan afgesproken dat mijn vriend zijn vrijgezellenfeest eindigd bij ons vrijgezellenfeest. Maar dat waren ze even vergeten. Daarbij schijnt voor mij alles geregeld te zijn en voor mijn vriend amper wat...
pi_141323967
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:27 schreef gridjuh het volgende:
Ja ik weet dat ze bezig zijn net regelen. En we hadden dan afgesproken dat mijn vriend zijn vrijgezellenfeest eindigd bij ons vrijgezellenfeest. Maar dat waren ze even vergeten. Daarbij schijnt voor mij alles geregeld te zijn en voor mijn vriend amper wat...
Ik hoor jou echt kei vaak dingen zeggen als 'tja je komt er niet onderuit he' of 'ja wij wilde het eigenlijk anders maar...'
Zo is er toch geen zak aan? Dan zou ik het gewoon allemaal niet doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141329702
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik hoor jou echt kei vaak dingen zeggen als 'tja je komt er niet onderuit he' of 'ja wij wilde het eigenlijk anders maar...'
Zo is er toch geen zak aan? Dan zou ik het gewoon allemaal niet doen
nou de discussie over de gasten waar mijn schoonouders moeilijk over deden is gelukkig over...

ik ben iemand die graag zelf dingen in de hand houd, als er dan iets fout gaat, kan ik dat dan alleen aan mijzelf wijden.

over de bloemen heb ik niets in te brengen, ik heb nu wel zover dat mijn vriend precies weet wat ik allemaal leuk vind.
want ik bekijk het zo, wij betalen het, maar dan wil ik wel dat ik het leuk wil vinden.

maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
pi_141329865
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]

maar het is meer zo, dat mijn ouders en schoonouders en zelfs vrienden meer hun zin willen doordrijven, en ik dat echt zo beu aan het raken ben.
Wtf het is toch jullie bruiloft! Ik vind het echt belachelijk dat zelfs vrienden menen te denken dat zij daar inspraak over hebben. En helemaal als jullie het gewoon zelf betalen mogen jullie zelf bepalen. Kom op zeg, wie denken ze wel niet dat ze zijn? Logisch dat je dat beu aan het raken bent. Kom voor jezelf op hoor, het is jullie dag!
pi_141330034
quote:

[..]

nou de discussie over de gasten waar mijn schoonouders moeilijk over deden is gelukkig over...

ik ben iemand die graag zelf dingen in de hand houd, als er dan iets fout gaat, kan ik dat dan alleen aan mijzelf wijden.

over de bloemen heb ik niets in te brengen, ik heb nu wel zover dat mijn vriend precies weet wat ik allemaal leuk vind.
want ik bekijk het zo, wij betalen het, maar dan wil ik wel dat ik het leuk wil vinden.

Kop indrukken en hard ook. Heb ik ook gedaan. Desnoods ruzie maken, alles is geoorloofd. Het is jullie dag.
pi_141330375
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wtf het is toch jullie bruiloft! Ik vind het echt belachelijk dat zelfs vrienden menen te denken dat zij daar inspraak over hebben. En helemaal als jullie het gewoon zelf betalen mogen jullie zelf bepalen. Kom op zeg, wie denken ze wel niet dat ze zijn? Logisch dat je dat beu aan het raken bent. Kom voor jezelf op hoor, het is jullie dag!
Schoonmoeder heeft bij ons ook 1 keer proberen iets door te drammen, een persoon uitnodigen die wij niet wilde, dat hebben we direct de kop in gedrukt. Zorg dat jij en aanstaande het eens zijn, dat is het belangrijkste!! Jullie dag..

Ik heb tegen mijn ouders heel duidelijk gezegd : tips zijn welkom maar wij beslissen. En mw hoax heeft dat duidelijk tegen haar ouders gezegd. Werd eerste instantie niet naar geluisterd - tot er 1 keer verhit is gezegd dat ze niets te beslissen hadden.. Toen was het duidelijk :) en dat is heel heel belangrijk!!
pi_141359731
Ik heb al met mijn moeder ruzie gehad over 3 daggasten die komen. Daar kan m'n vader t niet Super mee vinden(iets gebeurd in t verleden, ik weet niet wat, maar mijn vader is het moeilijke type hierin)
toen ze er voor de 3e x wat van zei, heb ik gezegd dat m'n vaders anders buiten kon wachten als hij zich niet kan gedragen. Baalde dat ik het zei, maar ik was er helemaal klaar mee. Het zijn onze gasten, en ze moeten zich volwassen gedragen.

maar probeer nu echt door te zetten wat wij willen.

en over het vrijgezellen feest begonnen ze weer, wanneer ik het zou willen. Ik heb eerlijk gezegd zolang ik dag in dag uit pijn heb aan mijn buik, en dit voor mij erg vervelend is. Kan ik er niet van genieten, dat zou ik zonde vinden.
ik moet daarbij binnen een week nu weer naar het ziekenhuis. Maar begrijpen doen er een paar het niet.
komt wel goed, ze weten het volgende week.
pi_141362732
Ik ben gisteren getrouwd!
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Ik moet alles nog wel laten bezinken, nu wachten op de foto's!
  zaterdag 21 juni 2014 @ 08:15:08 #192
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141363153
Gefeliciteerd Jula123! *O*
Ik denk dat onze vrijgezellenfeesten ook vandaag zijn, wordt een beetje wazig gedaan door vrienden en vriendlief dus ik zorg ervoor dat ik er vandaag een beetje leuk bijloop :')
pi_141363739
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 06:43 schreef Jula123 het volgende:
Het was perfect, alles precies zoals we wilden. Intiem (12 gasten) , gezellig, het weer viel mee en heerlijk buiten aan één grote tafel de lekkerste dingen gegeten. O+
Gefeliciteerd, en wat fijn dat het weer goed genoeg was om buiten te zijn!
pi_141364007
quote:
Congrats! Deel je de foto's hier ook? O-)

Ik ga as vrijdag mn jurk halen en dan is het nog maar 2 weekjes :o.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_141365991
Gefeliciteerd! Klinkt er mooi en intiem
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141366344
quote:
Gefeliciteerd, klinkt idd heel mooi en intiem O+
  zaterdag 21 juni 2014 @ 12:36:42 #197
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_141367162
quote:
Ze krijgen een uitnodiging en daar blijft het dan toch bij? Ze zien vanzelf wel wat de dag wordt. De enige personen die een gastenlijst hebben gezien zijn wij en de ceremoniemeester en die laatste had er geen inbreng in (en heeft ook geen invloed proberen uit te oefenen).
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_141367917
Bedankt! Ik zal wel een foto delen als ik ze heb. :)
pi_141372490
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 12:36 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze krijgen een uitnodiging en daar blijft het dan toch bij? Ze zien vanzelf wel wat de dag wordt. De enige personen die een gastenlijst hebben gezien zijn wij en de ceremoniemeester en die laatste had er geen inbreng in (en heeft ook geen invloed proberen uit te oefenen).
wij hebben geen ceremoniemeester.
maar mijn moeder was van ja je vader mag hun niet...
en zijn moeder, het is niet eerlijk haar neef en nichten wel en de jouwe niet. Maar hij wil zijn neven en nichten niet eens uitnodigen...maar stel je voor dat ze er iets over zouden gaan zeggen. Blablabla.
en ik ben dan zo iemand die het zich aantrekt.
pi_141372517
quote:
gefeliciteerd 💗👰
pi_141373587
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

gefeliciteerd 💗👰
Dankje! :)
pi_141374597
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef gridjuh het volgende:

[..]

wij hebben geen ceremoniemeester.
maar mijn moeder was van ja je vader mag hun niet...
en zijn moeder, het is niet eerlijk haar neef en nichten wel en de jouwe niet. Maar hij wil zijn neven en nichten niet eens uitnodigen...maar stel je voor dat ze er iets over zouden gaan zeggen. Blablabla.
Wat naar dat jullie ouders zich zo negatief bemoeien met jullie dag :{ Ik zou me dat ook aantrekken, maar jij en je vriend moeten hun echt even duidelijk maken dat ze er in feite niks over te zeggen hebben. Hopelijk stopt het 'gezeur' dan.
Je stelt toch altijd mensen teleur op zo'n dag die verwachten uitgenodigd te worden, dat is bij ons ook gebeurd. Maar JULLIE bepalen en niet de (schoon)ouders of de gasten.
  zondag 22 juni 2014 @ 07:40:12 #203
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_141398893
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 16:18 schreef gridjuh het volgende:

Natuurlijk doe je dat, maar het is niet alleen jouw feestje, het is ook jouw portemonnee. Het is niet alsof je een ongelimiteerd budget hebt om een half dorp uit te nodigen tenslotte. :P.

Je zal altijd keuzes moeten maken, en da's al lastig zat zonder dat de rest van de familie zich ermee bemoeit. Argumenten als het is niet eerlijk zijn sowieso al raar, het is geen wedstrijd. Je nodigt de mensen uit die je als stel het liefst erbij wil hebben en dat is het enige criterium.

Is het makkelijk? Nee, maar misschien moet je beide sets ouders toch uitleggen dat ze gasten zijn op jullie huwelijk en meer niet.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_141417500
Gisteren dus het vrijgezellenfeest. Rond half elf stond er 17 man in de achtertuin met bier en ontbijt. Daar met z'n allen kalm aan daar gebruik van gemaakt.
Toen gingen we op de fiets naar een parkje waar we highlandgames gingen doen. Eerst allemaal in de sportkilt van 7 meter en een paar deden dat zoals het hoort (ondergoedloos :D). Overigens was toen al mijn grootste vrees waarheid geworden, een heel leuk shirt, maar wel roze. Plus bijpassende roze bierhelm.
De games waren paalhangen, hamer werpen, paal werpen, touwtrekken, worstelen, hout zagen en molensteen tillen. Machtig mooi en het weer deed leuk mee.
Vervolgens via huis naar een restaurant waar we veel vlees hebben gegeten, supergezellig. En aansluitend de kroeg in.
In de loop van de nacht haakten er steeds meer af en we werden met de laatste zes de kroeg uitgeveegd om 5:00.
Buiten hebben we de helm gedoneerd aan Michael (groot beeld van een engel in de binnenstad van Zwolle), wat ons bijna nog een boete voor baldadigheid (230e blijkbaar) opleverde.
Thuis gekomen, nou nog één biertje, wat er wel meer werden. En rond 8:00 maar eens op bed.
Nu een beste kater, maar man, wat een geweldige dag :D
pi_141417557
(ik vind roze een enorme schijtkleur dus, en niet voor mannen :P)
  zondag 22 juni 2014 @ 20:34:42 #206
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141421702
Ik had gisteren ook mijn vrijgezellenfeest :) lekker relaxt, broodje gegeten met mn twee beste vriendinnen, daarna naar eindhoven waar de rest aan sloot, hele middag op t terras gezeten (af en toe een selfie moeten maken) en 's avonds sushi gegeten :). Daarna terug en bij de mannen aangesloten voor een laatste drankje :)

Niks raars en lekker gezellig! Vriend is gaan kleiduifschieten en daarna ook terras en eten.

Wij hebben fijne vrienden :D
pi_141440250
Zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad, was echt geweldig :D Ze hadden zelfs mijn getuige uit engeland overgevlogen voor het weekend!
pi_141440499
pi_141454447
Zijn hier nog dames met een grotere maat?
Ik ben me suf aan het bellen omdat ik een bepaald type jurk wil passen maar ik krijg het niet gevonden
Dus ik dacht dat misschien dat iemand hier een heel grote zaak weet met veel grote maten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141455115
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 16:44 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn hier nog dames met een grotere maat?
Ik ben me suf aan het bellen omdat ik een bepaald type jurk wil passen maar ik krijg het niet gevonden
Dus ik dacht dat misschien dat iemand hier een heel grote zaak weet met veel grote maten
Wat noem je een grote maat?
De honeymoonshop in rotterdam heeft veel maten in de winkel...
S. 2014
J. 2016
pi_141455310
quote:
1s.gif Op maandag 23 juni 2014 17:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Wat noem je een grote maat?
De honeymoonshop in rotterdam heeft veel maten in de winkel...
Die heb ik net gebeld inderdaad, zij zeggen dat het vast wel gaat lukken maar ze zijn de eerste haha

Plus size
Het is ook niet dat ze mijn maat niet hebben of zo, maar meestal hebben ze maar 1 of 2 van het type jurkjes dat ik zoek in huis. En dan ook maatje 38 natuurlijk
En daar krijg ik mezelf toch echt niet in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141456085
Mijn jurk komt ook daar vandaan, was ook n plussize en dan nog wat want t model viel klein... Maar hij was er echt tot maat 60 te krijgen (had ik niet nodig btw :P )

Goede service en vriendelijk personeel.
S. 2014
J. 2016
pi_141466178
Nou het gaat er meer om dat ik echt een bepaald model zoek en die niet kan vinden
Toffe jurken en winkels die grotere maten hebben zijn er genoeg
Maar ik heb er echt een dozijn of 2 al gebeld en niemand heeft het
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141467593
Krijg het niet zo snel geüpload.

http://www.bruidsmode-fel(...)udget-collectie.html

model nummer 63 en dan wel in ivoor.
en ik heb zeker geen kleine maat.
pi_141481521
Hoe noemen jullie je aanstaande eigenlijk? Kleine discussie met Rhu of verloofde een normale term is tegenwoordig :P
pi_141481546
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:16 schreef stbabylon het volgende:
Hoe noemen jullie je aanstaande eigenlijk? Kleine discussie met Rhu of verloofde een normale term is tegenwoordig :P
Verloofde kan gewoon ja.
pi_141481713
quote:
Ja hoor is gewoon nog een normale term :)
pi_141483577
quote:
Ik noemde hem nog steeds mijn vriend, maar verloofde is geen vreemde term, hoor.
Nu, bijna 6 weken na mijn bruiloft, noem ik hem trouwens vaak nog steeds per ongeluk mijn vriend i.p.v. mijn man. Ben benieuwd wanneer dat eindelijk in mijn systeem zit...

O, en we hebben de foto's! Ze zijn zo mooi...! Ik zal er binnenkort een paar posten :)
pi_141484757
Ik zeg ook meestal nog gewoon "mijn vriend" hoor, helemaal omdat we wel verloofd zijn, maar nog niet echt met de voorbereidingen bezig zijn ofzo.

Ik ben benieuwd naar de foto's Cheerful, fijn dat ze mooi geworden zijn!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 12:35:24 #220
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_141612781
Ik zeg ook mijn vriend :)
Over 3 weken is het zo ver :D dan wordt ik om deze tijd bijna opgehaald door O+
pi_141638820
Vanmiddag jurken passen O+
Wie hadden jullie mee?

Ik ga met best veel mensen en dat vind ik ergens wel vervelend. Maar mijn schoonmoeder wil graag mee dus heb ik mijn moeder bij als buffer. Maar zelf wil ik graag een vriendin mee dus die gaat ook al mee
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141638954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
Vanmiddag jurken passen O+
Wie hadden jullie mee?

Ik ga met best veel mensen en dat vind ik ergens wel vervelend. Maar mijn schoonmoeder wil graag mee dus heb ik mijn moeder bij als buffer. Maar zelf wil ik graag een vriendin mee dus die gaat ook al mee
Ik had mijn (nu) man mee.
Met afpassen was mijn moeder mee.
Met ophalen weer mijn man.
pi_141638957
Oh en veel plezier! :)
pi_141639240
Mijne had haar moeder, zus en 3 vriendinnen mee, en mijn moeder zou ook meegaan, maar werd ziek.
pi_141657248
Het was heel leuk maar ik krijg die ene jurk niet uit mijn hoofd

Maar het was een heeel mooie zaak en een heel toffe ervaring. Ze hadden bij elk paskamertje een zitje waar de mensen die je bij hebt dan kunnen zitten. Glaasje wijn er bij en zo. Heel tof
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141657704
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:25 schreef rhubarbje het volgende:
Het was heel leuk maar ik krijg die ene jurk niet uit mijn hoofd

Maar het was een heeel mooie zaak en een heel toffe ervaring. Ze hadden bij elk paskamertje een zitje waar de mensen die je bij hebt dan kunnen zitten. Glaasje wijn er bij en zo. Heel tof
Waar ben je geweest?

advocaat vd duivel: dat je die ene jurk niet uit je hoofd krijgt zegt wel genoeg denk ik he...
S. 2014
J. 2016
pi_141660240
Weddings in Rotterdam. Echt een aanrader

Ja ik ga maandag bellen of hij er nog hangt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_141674785
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
Weddings in Rotterdam. Echt een aanrader

Ja ik ga maandag bellen of hij er nog hangt
Ben ik ook langs geweest, was erg fijne ervaring! Wilde een jurk die ik aanhad in het daglicht zien, voelde net alsof ik een modeshow liep door die gang langs al die paskamers. Uiteindelijk toch mn droomjurk gekocht bij de Honeymoonshop. Ook zo'n jurk die dagen daarna nog door je hoofd spookt ;). Dan weet je gewoon dat het ' m is....
Find your prince, before you start kissing frogs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')