abonnement Unibet Coolblue
pi_140187677
quote:
Dat artikel had je al eens geplaatst. En zie je "dader". Toch schandalig voor "kwaliteitskrant" NRC?

En die 108 hours was dus die video die ik helemaal heb lopen ontleden zie ik nu. Vandaar ook mijn verbazingen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:54:53 #77
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140187835
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een van mijn favorieten! :D

Ik kijk heul veel films en zeker de BNW-onderwerpen en distopische staten enzo. Prachtig. Wel eng dat mensen dat gewoon normaal vinden in hun eigen leven, daar kan ik echt niet bij hoor. Dat zijn verregaande dingen, martial law, intimidatie (ook kinderen!) en vernielingen die "och, horen erbij".

Laat die NWO-FEMAcamps maar komen. Lavenderr is er al klaar voor, jij bent wat kritischer hoop ik?
Zoals ik het al zeg, de reden waarom het afgesloten was puur de klopjacht daarna was het gewone gang van zaken.
In een politie staat is het dagelijks tot constant met avondklok etc, in Nederland 1940 tot 1945.

Fema kampen topic.
BNW / FEMA-kampen in aantocht. Voorbereidingen worden getroffen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140188095
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zoals ik het al zeg, de reden waarom het afgesloten was puur de klopjacht daarna was het gewone gang van zaken.
In een politie staat is het dagelijks tot constant met avondklok etc, in Nederland 1940 tot 1945.

Fema kampen topic.
BNW / FEMA-kampen in aantocht. Voorbereidingen worden getroffen.
nee, niet "puur de klopjacht", het was een hele lockdown en ALLE huizen werden doorzocht. Dat vind jij wel normaal dat als ze aan de deur komen dat jij dan een heel peloton militairen ziet staan die je deur intrappen, jou en je familie intimideren, je huis doorzoeken, moet allemaal kunnen.

Je hebt nog steeds niet verklaard wat je vindt van het feit dat toen het kon men NIET achter Dzhokhar aanging, maar WEL een hele lockdown plegen (die achteraf zinloos was, want hij zat in een bootje).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:14:53 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140188873
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee, niet "puur de klopjacht", het was een hele lockdown en ALLE huizen werden doorzocht. Dat vind jij wel normaal dat als ze aan de deur komen dat jij dan een heel peloton militairen ziet staan die je deur intrappen, jou en je familie intimideren, je huis doorzoeken, moet allemaal kunnen.

Je hebt nog steeds niet verklaard wat je vindt van het feit dat toen het kon men NIET achter Dzhokhar aanging, maar WEL een hele lockdown plegen (die achteraf zinloos was, want hij zat in een bootje).
waarom zou ik dat moeten doen, dat kwam duidelijk naar voren op de politie scanner, voor de hele klopjacht verwijs ik je door naar het NWS topic.

ow wacht dat vind je te veel lees voer, ja misschien omdat HET veel lees voer is snap je de situatie.

laat ik het anders vragen, heb jij drie dagen dat gevolgd? de hele klopjacht van begin tot eind?

zo niet verwijs ik ja zie regel er boven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:18:06 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140189025
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:
Je voorspelbare escape.
Voor jou is het geen 23:00 geweest he, andere tijdzone, denk dat ze morgen weer moet werken.
Ik daarintegen heb insomnia en slaap maar paar uur per nacht. morgen ook weer om 5 uur op dus, ik trap m ook aan succes met alles even doorlezen
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140189109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

waarom zou ik dat moeten doen, dat kwam duidelijk naar voren op de politie scanner, voor de hele klopjacht verwijs ik je door naar het NWS topic.

ow wacht dat vind je te veel lees voer, ja misschien omdat HET veel lees voer is snap je de situatie.

laat ik het anders vragen, heb jij drie dagen dat gevolgd? de hele klopjacht van begin tot eind?

zo niet verwijs ik ja zie regel er boven.
ja, ik heb het intensief gevolgd, toen in dat NWS-topic.

Die politiescanner slaat dus nergens op. De politie zei dat ze niet achter hem aangingen omdat ze met 20 agenten aan het schieten waren op elkaar, daar 1 (!!) gewonde bij viel, en die moest met 18 andere agenten bewaakt worden ofzo? :') Twee man springt bewapend in een auto en rekent die Dzhokhar gewoon in. Maar nee, gewoon laten gaan. Dat vind jij niet bizar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140189142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Voor jou is het geen 23:00 geweest he, andere tijdzone, denk dat ze morgen weer moet werken.
Ik daarintegen heb insomnia en slaap maar paar uur per nacht. morgen ook weer om 5 uur op dus, ik trap m ook aan succes met alles even doorlezen
Dat was het punt ook niet, heb het uitgelegd, verder lijkt me niet veel toe te voegen.

Truste!
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:30:14 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140189638
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

ja, ik heb het intensief gevolgd, toen in dat NWS-topic.

Die politiescanner slaat dus nergens op. De politie zei dat ze niet achter hem aangingen omdat ze met 20 agenten aan het schieten waren op elkaar, daar 1 (!!) gewonde bij viel, en die moest met 18 andere agenten bewaakt worden ofzo? :') Twee man springt bewapend in een auto en rekent die Dzhokhar gewoon in. Maar nee, gewoon laten gaan. Dat vind jij niet bizar?
Nope, zelfde als een malloot hier op de snelweg scheurt, politie vind m wel maar gaat niet zelf roekeloos worden en dan maar proberen bij te benen, nee ze hadden nu de daders gezien, plus de auto, plus in de nacht is het donker, je kan maar zo de verkeerde raken, en dan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:30:42 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140189657
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was het punt ook niet, heb het uitgelegd, verder lijkt me niet veel toe te voegen.

Truste!
wat dan wel?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140189794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nope, zelfde als een malloot hier op de snelweg scheurt, politie vind m wel maar gaat niet zelf roekeloos worden en dan maar proberen bij te benen, nee ze hadden nu de daders gezien, plus de auto, plus in de nacht is het donker, je kan maar zo de verkeerde raken, en dan.
Ze hadden er ZO achteraan kunnen gaan. Het is inderdaad nacht, des te makkelijker hem te pakken.

Nee, wachten tot de volgende dag en een complete politiestaat creeeren, dat is de oplossing? Hoeveel onschuldigen tref je daar wel niet mee?

Ik blijf het ongelooflijk vinden dat jij daar verder geen vragen bij stelt. Als de FBI zegt dat het nodig is en Homeland Security inschakelt, hop militairen, martial law, machtsvertoon, intimidatie, schendingen van grondrechten, moet ik doorgaan...?

Moet allemaal kunnen.

Als de BNW'ers al zulke makke lammetjes zijn, hoe moet dat dan in de echte samenleving? Iedereen gewoon netjes luisteren naar Ome Staat, die heeft gelijk en jij bent maar een simpele burger en moet je bek houden...

Eng.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:52:21 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140190586
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze hadden er ZO achteraan kunnen gaan. Het is inderdaad nacht, des te makkelijker hem te pakken.

Nee, wachten tot de volgende dag en een complete politiestaat creeeren, dat is de oplossing? Hoeveel onschuldigen tref je daar wel niet mee?
[bpolitie staat zoek ff op wat het inhoud][/b]

Ik blijf het ongelooflijk vinden dat jij daar verder geen vragen bij stelt. Als de FBI zegt dat het nodig is en Homeland Security inschakelt, hop militairen, martial law, machtsvertoon, intimidatie, schendingen van grondrechten, moet ik doorgaan...?
als zoiets afgekondigd word in een situatie, en er word ingerepen hangt van de situatie af, als je niks te verbergen hebt hoef je niet moeilijk te doen, zoals ik al zeg als de politie voor een huizoeking in mijn huis willen rondneuzen ik heb niks te verbergen van mij mogen ze. ik vraag me ook wel af welke situaties zich voordeden, gooi eens wat voorbeeldjes neer filmpjes interviews van mensen waarbij ze dat gedaan hebben moet vast wel iets te vinden zijn dacht ik zo.

Moet allemaal kunnen.

Als de BNW'ers al zulke makke lammetjes zijn, hoe moet dat dan in de echte samenleving? Iedereen gewoon netjes luisteren naar Ome Staat, die heeft gelijk en jij bent maar een simpele burger en moet je bek houden...

Eng.
Nee hoor, in NEDERLAND mag je gewoon je mening uiten, ervaar je het anders in jou huidige land?
Je leeft in een land waar bepaalde regels en wetten gelden, zo is die van Nederland volldig anders als die van de VS.
Mochten de betreffende agenten etc dusdanige schade hebben veroorzaakt, kan je daarvoor de staat aanklagen, dat is ook een regel in de VS je moet natuurlijk wel goed kunnen onderbouwen en geloof dat je in de VS toch wel een leuke smak geld mee binnen kan halen meer dan hier in nederland.

En plus, zie regel 2 van hun eigen grond wet, als ze het niet eens zijn kunnen ze daar wat aan doen he, daarvoor is die wet er. Al vind ik wel dat ze met een musket moeten gebruiken zoals de wet bedoeld was in eerste instantie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140190717
Het zijn geen agenten guyver. Het zijn militairen. Martial law, weet je wat dat betekent? Ze mogen je zonder proces DOODschieten. Zal dat gebeuren? Deze keer niet, maar er zal maar een dronken pa te laat opendoen en te moeilijk doen naar het inzicht van de militair, hoppa, dag papa.

Maar och, dat moet allemaal kunnen. Om 1 menneke te vangen die ze toen ze hem konden vangen, maar niet deden.

Werkelijk, het wordt steeds gekker hier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:28:00 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140191946
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:55 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn geen agenten guyver. Het zijn militairen. Martial law, weet je wat dat betekent? Ze mogen je zonder proces DOODschieten. Zal dat gebeuren? Deze keer niet, maar er zal maar een dronken pa te laat opendoen en te moeilijk doen naar het inzicht van de militair, hoppa, dag papa.

Maar och, dat moet allemaal kunnen. Om 1 menneke te vangen die ze toen ze hem konden vangen, maar niet deden.

Werkelijk, het wordt steeds gekker hier.
Boston was btw een lock down en geen martial law, deze moet worden afgekondigt dus als de agenten of militairen er een zooitje van gemaakt hebben waarbij ik een geval heb gezien waarbij het daadwerkelijk gebeurde,
dus... wat gebeurde hier, en als ze inderdaad niks hadden gedaan, SUE!!! dat kunnen ze toch mooi..
btw niemand gewond plus wat agenten in huis die verdachte zochten.

Maare ik geloof dat het in colombia nog wel tikkeltje ruiger aan toe gaat als daar dus,
http://www.theepochtimes.(...)l-law-after-rioting/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140192021
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 00:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Boston was btw een lock down en geen martial law, deze moet worden afgekondigt dus als de agenten of militairen er een zooitje van gemaakt hebben waarbij ik een geval heb gezien waarbij het daadwerkelijk gebeurde,
dus... wat gebeurde hier, en als ze inderdaad niks hadden gedaan, SUE!!! dat kunnen ze toch mooi..
btw niemand gewond plus wat agenten in huis die verdachte zochten.

Maare ik geloof dat het in colombia nog wel tikkeltje ruiger aan toe gaat als daar dus,
http://www.theepochtimes.(...)l-law-after-rioting/
Je vindt het niet heel erg dat ik de Joenaited Steets of America langs een iets langere meetlat leg dan een land als Colombia? Hier zijn sowieso veel meer militairen. En nee, ik ben het niet eens met martial law in Bogotá. Gelukkig zijn ze mijn huis niet komen doorzoeken op zoek naar protesterende boeren...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:39:15 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_140192260
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je vindt het niet heel erg dat ik de Joenaited Steets of America langs een iets langere meetlat leg dan een land als Colombia? Hier zijn sowieso veel meer militairen. En nee, ik ben het niet eens met martial law in Bogotá. Gelukkig zijn ze mijn huis niet komen doorzoeken op zoek naar protesterende boeren...
;) van mij mag je wees blij dan dat je in het rustigere deel woont.
Waarom andere meetlat, bedoel als jij zo groot tegenstander er van bent zou ik het niet een fijne plek vinden om te gaan wonen dan ga ik liever verkassen :P

maare ga jij dan protesteren? mochten ze aan je deur staan?

Want tja, Als bij mij een lading agenten wil komen kijken of er een verdachte is die ervoor een aanslag gepleegd heeft en misschien mijn gezin gegijzeld kan houden, graag zelfs

ja nou ik zet wel koffie hoor ik vind wel gezellig, ( als de situatie voordoet en er is niks loos)

IK doe niet moeilijk, ze komen maar jehova's moslims zwerver die honger heeft kom maar binnen van mij krij je koffie en een koekje :)

Kan de deur wel pot dicht gaan gooien, denk dat je meer bereikt door open te zijn dan alles pot dicht te gaan gooien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_140199069
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je voorspelbare escape.

[..]

Ja, alles kan erger. Maar hier kijk jij verder niet van op. Moet kunnen, beetje elementaire mensenrechten schenden. Voor 1 jochie met een pistooltje.

Als je dat werkelijk vindt, vind ik dat echt ziek. Zoveel opoffering, weggooien van principes, vrijheden, het recht ongeschonden te worden in huis (net als dat huis), dat moet allemaal maar kunnen.

Zie hier waarom complotten werken. Als zelfs het grote publiek gewillig meewerkt, dan kunnen insiders dat nog 100x beter.
Jochie met een pistooltje? Ze probeerden een vermoedelijke massamoordenaar aan te houden die op de vlucht was geslagen. Natuurlijk gaan dan alle registers open, wat dacht jij dan?
pi_140209387
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jochie met een pistooltje? Ze probeerden een vermoedelijke massamoordenaar aan te houden die op de vlucht was geslagen. Natuurlijk gaan dan alle registers open, wat dacht jij dan?
Ja, dat was het.

Nee, het was geen "massamoordenaar".

En kijk die docu 108 hours nog es. Het liefst met mijn evaluatie ernaast. Valt jou niet op dat toen ze de KANS hadden achter die ene jongen aan te gaan men het niet deed, maar wel de volgende dag een fascistische politiestaat creeeren, dat vind jij niet raar?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140211755
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, dat was het.

Nee, het was geen "massamoordenaar".

En kijk die docu 108 hours nog es. Het liefst met mijn evaluatie ernaast. Valt jou niet op dat toen ze de KANS hadden achter die ene jongen aan te gaan men het niet deed, maar wel de volgende dag een fascistische politiestaat creeeren, dat vind jij niet raar?
Nee, vind ik niet raar en hoe wil je een bommenlegger anders noemen?
pi_140212256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet raar en hoe wil je een bommenlegger anders noemen?
Je stapt er zo overheen, waarom vind je dat niet raar?

1 - Er waren volgens de berichten 20 agenten, 1 gewond, 19 niet gewond
2 - Er was 1 vluchtende jongen
3 - Men ging NIET achter hem aan (debiel "excuus": we moesten die ene agent verzorgen...met 19 man... :') )
4 - Men organiseerde wel "out of the blue" een complete lockdown van een enorme metropool

En 3 mensen vermoorden met 2 man en later -mogelijk- 1 agent doodschieten op MIT is geen "massamoordenaar".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140212505
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je stapt er zo overheen, waarom vind je dat niet raar?

1 - Er waren volgens de berichten 20 agenten, 1 gewond, 19 niet gewond
2 - Er was 1 vluchtende jongen
3 - Men ging NIET achter hem aan (debiel "excuus": we moesten die ene agent verzorgen...met 19 man... :') )
4 - Men organiseerde wel "out of the blue" een complete lockdown van een enorme metropool

En 3 mensen vermoorden met 2 man en later -mogelijk- 1 agent doodschieten op MIT is geen "massamoordenaar".
Bommenleggers zijn geen massamoordenaars? We hebben het over een verdachte die in staat is tot massamoord. Zo beter? En die op de vlucht sloeg. Natuurlijk wordt die zo veilig mogelijk benaderd met het minste risico voor zichzelf en anderen en de agenten.
En wat ging er aan vooraf? Een intensief en verwarrend vuurgevecht toch? Neem dan maar eens de juiste beslissing.
Out of the blue een 'lockdown'? Hoezo?
Wat is er raar?
pi_140212568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

En wat ging er aan vooraf? Een intensief en verwarrend vuurgevecht toch? Neem dan maar eens de juiste beslissing.
Out of the blue een 'lockdown'? Hoezo?
Wat is er raar?
Je hebt die docu niet bekeken, sorry, ik laat het hierbij dan. Ik heb enorm veel moeite gestoken in een uitgebreide reactie, juist op de secundaire data (massamedia; NBC).

Lavenderr bracht het in de discussie als een soort van "shut-up-argument", zo van "hier heb je deze, kijk deze nou maar, raar conspiracy-gekkie".
Daarop heb ik -anders dan vele anderen hier doen- de moeite en tijd genomen diep in te gaan op juist die beelden, die docu en daar duidelijke vragen en duidelijke motivatie voor gegeven.

Jij hebt getuige deze opmerkingen de docu niet (recentelijk) gezien wat elke discussie verder zinloos maakt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 18:36:05 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_140212872
quote:
18s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt die docu niet bekeken, sorry, ik laat het hierbij dan. Ik heb enorm veel moeite gestoken in een uitgebreide reactie, juist op de secundaire data (massamedia; NBC).

Lavenderr bracht het in de discussie als een soort van "shut-up-argument", zo van "hier heb je deze, kijk deze nou maar, raar conspiracy-gekkie".
Daarop heb ik -anders dan vele anderen hier doen- de moeite en tijd genomen diep in te gaan op juist die beelden, die docu en daar duidelijke vragen en duidelijke motivatie voor gegeven.

Jij hebt getuige deze opmerkingen de docu niet (recentelijk) gezien wat elke discussie verder zinloos maakt.
Je vult in.
Vond het een heel goede docu en wilde die hier zetten .
pi_140212987
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je vult in.
Vond het een heel goede docu en wilde die hier zetten .
En ik heb een uitgebreide reactie gegeven op die "heel goede" docu. Met alle argumenten waarom dit niet klopt. Van geen kanten. Met 15 agenten NIET achter 1 menneke aan als je de kans hebt, maar de volgende dag wel 6 miljoen (!) mensen duperen en een politiestaat creeeren, raakt kant noch wal, hoe je verder ook in deze zaak staat.

Maar ik begrijp nu nog beter hoe die complotten zo makkelijk lukken; jullie stellen verder geen vragen, vinden alles maar normaal en een of andere MSMpropaganda met enorme potholes in het verhaal wordt "een heel goede docu" genoemd.

Nog schrijnender is dat je het maar normaal vindt, een politiestaat.

We kunnen met diepe schaamte zeggen dat die NWO er wel kan komen, met zulke schapen en nuttige idioten, zelfs op het meest kritische onderdeel van FOK!. Laat staan hoe de rest van de mainstream erover denkt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 18:46:37 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_140213226
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En ik heb een uitgebreide reactie gegeven op die "heel goede" docu. Met alle argumenten waarom dit niet klopt. Van geen kanten. Met 15 agenten NIET achter 1 menneke aan als je de kans hebt, maar de volgende dag wel 6 miljoen (!) mensen duperen en een politiestaat creeeren, raakt kant noch wal, hoe je verder ook in deze zaak staat.

Maar ik begrijp nu nog beter hoe die complotten zo makkelijk lukken; jullie stellen verder geen vragen, vinden alles maar normaal en een of andere MSMpropaganda met enorme potholes in het verhaal wordt "een heel goede docu" genoemd.

Nog schrijnender is dat je het maar normaal vindt, een politiestaat.

We kunnen met diepe schaamte zeggen dat die NWO er wel kan komen, met zulke schapen en nuttige idioten, zelfs op het meest kritische onderdeel van FOK!. Laat staan hoe de rest van de mainstream erover denkt.
En bedankt maar weer :D
Oh en nog graag even je woorden inslikken over dat ik 'conspiracy-gekkies' gezegd zou hebben. Nooit gedaan.
pi_140213305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En bedankt maar weer :D
Oh en nog graag even je woorden inslikken over dat ik 'conspiracy-gekkies' gezegd zou hebben. Nooit gedaan.
Jij vond het een heel goede docu, prima, dan postte je hem dus met als mogelijke uitkomst dat ik zou zeggen, dank je, heel goed, ik ben nu overtuigd, ik geloof niet meer in een complot.

Helaas. Ik heb een uitgebreide reactie gegeven. Daar was je toen te moe voor, ik neem aan nog steeds.

En ja:
1 - geen vragen stellen bij de "officiele" verhalen die jou verteld worden
2 - instemmen met de keuzes voor een lockdown
3 - geen wenkbrauwen fronsen bij een zieke politiestaat

definieert aardig het gedrag van een nuttige idioot; meewerkend aan zijn eigen ondergang.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')