als ik een rondje, als in een rondje hardlopen op de weg, om mijn huis heen wil dan is dat de kortste optie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
k
Heb jij zo'n groot huis? Of kan jij niet rond je huis lopen op eigen grond?
Bij mij kan het echt niet korter zonder over sloten te springen of over schuttingen te klimmen. En ik heb echt maar een klein huisje en tuintje.
Door je tuin, of om je bollenvelden? Dat is nogal een verschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik een rondje, als in een rondje hardlopen op de weg, om mijn huis heen wil dan is dat de kortste optie.
Ik kan natuurlijk wel een rondje door de tuin draven....
door de tuin.... als ik een rondje "om de bouw" heen moet dan ben ik 16km kwijtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Door je tuin, of om je bollenvelden? Dat is nogal een verschil natuurlijk.
Ondanks alles toch nog steeds een West Fries.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
door de tuin.... als ik een rondje "om de bouw" heen moet dan ben ik 16km kwijt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik een rondje, als in een rondje hardlopen op de weg, om mijn huis heen wil dan is dat de kortste optie.
Ik kan natuurlijk wel een rondje door de tuin draven....
We hebben een winnaar denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef flipsen het volgende:
Door de tuin is kort. Wil ik via echte wegen/paden, dan kom ik volgens mij niet onder de 500km, met een uitgebreid bezoek aan Chili
Thanks voor het linkje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
zondag, 19 november 2028
http://www.timeanddate.co(...)ay=42&am=&aw=&ad=195
Moet lukkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Thanks voor het linkje.
Vrijdag 5 januari 2018 dus voor mij.
Natuurlijk ga jij dat redden je bent hartstikke goed bezig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef flipsen het volgende:
Hm, voor de 42.195 jarigen in de Nederlandse wintermaanden hebben me toch even doen kijken op http://www.llaollao21k.com/carrera/descripcion/. Zou ik dat kunnen reddenNog 213 dagen de tijd
Zou wel een geweldige uitdaging zijn (we hebben het uiteraard wel over de 10k he!). Flink berglandschap uiteraard, maar zoals al eerder gezegd letterlijk in mijn achtertuin.
Ik heb eigenlijk nog niet de ambitie om een marathon te gaan lopen.quote:
Genoeg mensen die die ambitie nooit krijgen. Gewoon lekker lopen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga jij dat redden je bent hartstikke goed bezig.
[..]
Ik heb eigenlijk nog niet de ambitie om een marathon te gaan lopen.
Detail, who cares?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:43 schreef pijll het volgende:
Mmmmm. Februari 2017.... Dan is de Malta Marathon. En zoals gezegd in het vorige topic, Malta, daar wil ik nog wel eens naar toe.
Is helaas waarschijnlijk twee weken na mijn 42:195e verjaardag.
Ik heb al moeite met die 2 kloteheuveltjes in mijn "parcours", dus dit plaatje schrikt me een beetje af:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga jij dat redden je bent hartstikke goed bezig.
inderdaad, ik zou me ook 2 weken jonger voelen dan ik werkelijk ben en voor Malta kiezenquote:
Dan moet je wel 14 meter voor de finish stoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 03:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, ik zou me ook 2 weken jonger voelen dan ik werkelijk ben en voor Malta kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |