Zinloos, en al op het bandje dat je te horen krijgt, wordt al gezegd dat ze niet kunnen vertellen wanneer enzovoorts.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb nog steeds niks binnen. Zal ik ze bellen?
Hier niet...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef JMarsden het volgende:
Zonet brief voorlopige aanslag ontvangen met datum 07-06-2014..
Hier ook. Ben benieuwd hoe lang het duurt nu Pinksteren ertussen heeft gezeten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:29 schreef JMarsden het volgende:
Zonet brief voorlopige aanslag ontvangen met datum 07-06-2014..
Ik denk vrijdag of maandag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik ook gister, ook dagtekening 14 juni. Nu maar wachten op het geld
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:02 schreef Leandra het volgende:
Waarbij het me eigenlijk wel stoort dat de achternaam van mijn man bij de overschrijving vermeld is, terwijl ik toch echt mijn eigen naam eerst gebruik, we niet eens het hele jaar getrouwd waren, en we gekozen hebben in 2013 geen fiscaal partners te zijn.....
Volgende keer niet trouwen dan maar he...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik huil niet, maar dat zijn naam bij mijn teruggaaf vermeld is, is wel redelijk absurd.
Het gaat over 2013, ten eerste zijn we pas eind augustus 2013 getrouwd, ten tweede zijn we over 2013 geen fiscaal partners, ten derde heb ik er voor gekozen om zijn naam achter mijn achternaam te zetten, en niet (zoals in NL min of meer gebruikelijk) voor mijn achternaam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
Volgende keer niet trouwen dan maar he...
je krijgt omschrijving op basis van je BSN, dus ik zou bij de gemeente eens vragen hoe je in het GBR vermeldt staat.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat over 2013, ten eerste zijn we pas eind augustus 2013 getrouwd, ten tweede zijn we over 2013 geen fiscaal partners, ten derde heb ik er voor gekozen om zijn naam achter mijn achternaam te zetten, en niet (zoals in NL min of meer gebruikelijk) voor mijn achternaam.
Of zou mijn achternaam bij zijn teruggaaf vermeld zijn?
Alle post van overheidsinstanties (dus ook van de belastingdienst) is gericht aan L.E.A. mijnAchternaam - zijnAchternaam, zoals dat ook opgegeven is toen we in ondertrouw gingen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt omschrijving op basis van je BSN, dus ik zou bij de gemeente eens vragen hoe je in het GBR vermeldt staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |