Er komt geen gras voor in de plaats.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef 2cv het volgende:
Auto's ken je beter niet op gras neerzetten i.v.m. roest en het wegzakken van de assteuntjes e.d..
Helaas. Integendeel zelfs, eigenaren van auto's >15 jaar oud moeten tegenwoordig wettelijk iedere maand ¤100 netto naar mijn rekening overschrijven.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:50 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn auto is de volgende keuring 15 jaar oud zag ik net, gaat dat tegenwoordig nog belasting voordeel in de belasting of verzekering opleveren?
Of is dat niet zo bij massa productie auto's
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Helaas. Integendeel zelfs, eigenaren van auto's >15 jaar oud moeten tegenwoordig wettelijk iedere maand ¤100 netto naar mijn rekening overschrijven.
Leuker kan ik het niet maken.
Ach ik doe alleen maar boodschappen met mijn 80Pk 16 klepperquote:Op maandag 19 mei 2014 12:56 schreef Anne het volgende:
Je zou juist meer verzekering moeten betalenRisico-auto nu.
Zeker! Hele goede fotograaf!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
behoorlijk ja! Hij is één van de mensen waar ik veel van leer.
Asfalt is steentjes met teer.quote:
grindtegels met teer.quote:
nieuwe poging: goedemorgenquote:
Waar is de telelens?quote:
Dit is een greppelbootjequote:
kan je beter doen na de bui. scheelt dweilenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:06 schreef Paladijn het volgende:
Hier wordt het over een uurtje verwacht, de ramen staan al open
Niet zover dat het naar binnen waaitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef lipje het volgende:
[..]
kan je beter doen na de bui. scheelt dweilen
Yup. Duur om te repareren ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Dingest het volgende:
Garage moet dat nog even checken, maar het is wel een berucht mankement van dat type as kennelijk.
Schijnt ook rotwerk te zijn om het lager zelf te vervangen, als de boel niet ook nog eens is uitgesleten, dus is het eronder proppen van een andere (gebruikte) as vaak de oplossing. Maar da's alsnog 100-200e als geheel onderdeel ongeacht wie het eronder hangt, en ik geloof niet dat hij daarop al zit te wachtenquote:
En dan heb je lagers die al half versleten zijn ...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:53 schreef Dingest het volgende:
[..]
Schijnt ook rotwerk te zijn om het lager zelf te vervangen, als de boel niet ook nog eens is uitgesleten, dus is het eronder proppen van een andere (gebruikte) as vaak de oplossing. Maar da's alsnog 100-200e als geheel onderdeel ongeacht wie het eronder hangt, en ik geloof niet dat hij daarop al zit te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |