Niet haar redenatie, pannekoekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:42 schreef Strani het volgende:
Er zijn zat vrouwen die niet zo op 'gespierd' vallen. Zo gek is dat toch niet?
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp jouw reactie daarop niet zo.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef aequus het volgende:
Ze denk dat je hem dan peert met een ander mokkel
Denken vrouwen zo ? Toch liever een knappe man die veel aandacht krijgt dan een minder knappe helemaal van jou alleen?quote:
Nou ja maar wil toch ook wat rekening houden met wat zij wilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:41 schreef MrGuma het volgende:
Vervelend voor haar dat ze dat niet kan waarderen. Als jij je er goed in voelt moet je het doen. Als zij dan besluit dik te worden kan je haar prima dumpen. Want gespierd.
Ja klopt. Maar hollister achtig is toch niet té gespierd? Ziet er voor mij gewoon gezond uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:42 schreef Strani het volgende:
Er zijn zat vrouwen die niet zo op 'gespierd' vallen. Zo gek is dat toch niet?
Idd. Je kan beter gewoon lekker eten en maar een beetje aanklooien in de sportschool. Gewoon lekker niets dus.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef happinessfordogs het volgende:
Ben je buiten de sportschool ook obsessief bezig met voedsel, rust nemen en andere poespas zodat het voor je vriendin storend overkomt? Indien dit niet het geval is, lijkt het dat je vriendin overdreven reageert.
toen ze jou leerde kennen was je een ongespierd mannetje ( overdreven gezegd) daar is ze op gevallen, nu ga jij dat uiterlijk ineens veranderen, daar zal ze best even aan moeten wennen, zeker als ze niet op gespied valt...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:37 schreef Brohammed het volgende:
Hoi Allen !
Ik heb sinds twee maanden een relatie met een ongelofelijk geweldige meid, alles gaat prima tussen ons en ik zie ons nog lang samen zijn.
Nou weet ze dat ik momenteel intensief fitness om een gespierd en afgetraind lichaam te krijgen. bodybuilder wil ik helemaal niet worden, gewoon wat hollisterboy gespierd.
Ik had verwacht dat mn vriendin heel blij ging zijn omdat ik plannen had voor zo'n mooi lichaam, niet dus. Ze wil niet samen zijn met iemand met een 'perfect' lichaam en vindt dat ik daarmee teveel van mezelf verander.
Snappen jullie deze redenering? Ik iig niet..
Vanzelfsprekend, maar je lichaam afstemmen op wat zij wil? Rekening houden prima. Jij wil ook niet dat ze vet wordt, als ze dat wordt kan je haar erop aanspreken, het is uiteindelijk toch echt haar keuze.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef Brohammed het volgende:
[..]
[..]
Denken vrouwen zo ? Toch liever een knappe man die veel aandacht krijgt dan een minder knappe helemaal van jou alleen?
[..]
Nou ja maar wil toch ook wat rekening houden met wat zij wil
[..]
Ja klopt. Maar hollister achtig is toch niet té gespierd? Ziet er voor mij gewoon gezond uit
Hij kan zelf bepalen hoe obsessief hij bezig is. Als hij moet rusten, dan moet hij rusten. Anders kan hij net zo goed niet de sportschool induiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef happinessfordogs het volgende:
Ben je buiten de sportschool ook obsessief bezig met voedsel, rust nemen en andere poespas zodat het voor je vriendin storend overkomt? Indien dit niet het geval is, lijkt het dat je vriendin overdreven reageert.
Er is een verschil tussen 'gezond' eten of 6x per dag alles afmeten op de keukenweegschaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. Je kan beter gewoon lekker eten en maar een beetje aanklooien in de sportschool. Gewoon lekker niets dus.
Ja, maar als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. Het lijkt meer op onzekerheid vanaf haar kantquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef Brohammed het volgende:
[..]
[..]
Denken vrouwen zo ? Toch liever een knappe man die veel aandacht krijgt dan een minder knappe helemaal van jou alleen?
Ja kan zeer goed zijn dat ze nu ook de nood voelt het 'perfecte' lichaam te hebben.. Best triest, hoeft voor mij niet eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:50 schreef aequus het volgende:
[..]
Ja, maar als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen. Het lijkt meer op onzekerheid vanaf haar kant
Misschien vind ze dat je er teveel mee bezig bent en dat ze het gewoon zat is dat je altijd in de sportschool zit i.p.v. van bij haar te zijn en ja, dit is een serieus antwoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Brohammed het volgende:
Dit is een ernstige vraag, serieuze antwoorden worden enorm gewaardeerd!
Wat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Brohammed het volgende:
Dit is een ernstige vraag, serieuze antwoorden worden enorm gewaardeerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |