Harder doorrijden en meer bochten pakken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:55 schreef mennes2000 het volgende:
Eindelijk, mijn compilatie van de laatste rit staat online!
Complimenten/tips/verbeteringen voor volgende filmpjes zijn natuurlijk welkom.
Ik heb vernomen dat dit al te hard gingquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Harder doorrijden en meer bochten pakken.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dit al te hard ging
Als je wat van de omgeving wil meekrijgen pak je gewoon de fiets, ben je net zo snelquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:23 schreef Gummiebeer het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die zo'n rit normaal rijden en nog wat van de omgeving meekrijgen.
In de groep zitten ook wat minder ervaren rijders. Daar houden we dan ook rekening mee want ook zij willen genieten van een FOK!rit. En hard rijden kan iedereen, beheerst rijden is wat moeilijker voor sommigen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je wat van de omgeving wil meekrijgen pak je gewoon de fiets, ben je net zo snel
Zeg ook niet dat het tempo zoals bij mijn filmpje moet liggen, maar dit is toch niet leuk meer, nee toch?
Haha, goede grapquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
In de groep zitten ook wat minder ervaren rijders. Daar houden we dan ook rekening mee want ook zij willen genieten van een FOK!rit. En hard rijden kan iedereen, beheerst rijden is wat moeilijker voor sommigen.
Nou, en dat is leuk rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha, goede grap, als iedereen hard kon rijden waren er miljoenen Rossi's en Lorenzo's.
Maar zelfs bij groepsritten kun je hard rijden en langzaam rijden goed combineren. Onevervaren rijders vooraan en hooguit 10~20km/h "te hard" rijden, ervaren rijders achterin moeten dan (zeker bij een grotere groep) hard bijpoten. Zo waren er ritten waarbij ik als achterrijder met 140~150 moest rijden om de rest bij te houden, terwijl ze vooraan gewoon 80~90km/h reden
Er werd door jullie toch ook gezeken op mijn rijgedrag? En hij vroeg om tips/advies om het filmpje interessanter te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
Jij kan ook niks anders dan zeiken op andermans rijgedrag he?
Ik doe mijn ritjes ook voor ontspanning en lol, ook met groepen, lukt ook goed overigens. Haantjesgedrag is er niet bij, gewoon leuk spelen. Maar ik ga dan ook met een andere slag motorrijders om.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Nou, en dat is leuk rijden. Ik ben ook niet vies van het gas open trekken, voorzover dat kan met een alp, maar dat doe ik wel in een kleine ervaren groep of alleen. Zo'n rit met een grote groep doe je ter ontspanning en voor de lol, niet om haantjesgedrag te vertonen.Maar goed, bij elke post van jou gaan mij de nekharen overeind laten staan. Elke keer dat gejank over snelheid
Exact wat er al eerder uitgelegd is; er rijden ook beginners mee dus dan kan je niet als een gek jagen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Er werd door jullie toch ook gezeken op mijn rijgedrag? En hij vroeg om tips/advies om het filmpje interessanter te maken.
Ben gewoon nog een beetje in de war waarom (bijna) iedereen in dit topic als een stel pannenkoeken rijdt. No offence, maar waarom een motor kopen als je niet (af en toe) aan het gas draait?
aan de meeste motorrijders stoor ik me niet, alleen aan grote groepen die langzaam gaan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:11 schreef mjan het volgende:
Maar Drinky, stoor jij je dan niet aan 99% van de motorrijders? Want hoe rustig ik ook mag rijden, ik haal nog steeds meer motoren in dan omgekeerd. In jouw ogen rijdt practisch iedereen dan toch als een mak schaap? Waarom daar dan nog verbaasd over zijn?
Waarom stoor je er aan dan? dan rij je er langs en ga je lekker zelf door met scheuren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
aan de meeste motorrijders stoor ik me niet, alleen aan grote groepen die langzaam gaan.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom stoor je er aan dan? dan rij je er langs en ga je lekker zelf door met scheuren.
Ik vind dat alle motoren met 120 door het mulle zand moeten, en alle anderen zijn gewoon heumeux die zuigen..
Jij bent vast ook zo'n mietje dat op asfalt rijd ofniet![]()
(het is zo makkelijk om zo'n persoon als u te zijn)
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom stoor je er aan dan? dan rij je er langs en ga je lekker zelf door met scheuren.
Ik vind dat alle motoren met 120 door het mulle zand moeten, en alle anderen zijn gewoon heumeux die zuigen..
Jij bent vast ook zo'n mietje dat op asfalt rijd ofniet![]()
(het is zo makkelijk om zo'n persoon als u te zijn)
ach ik ken ook een alp rijder die vlak voor de Duitse grens nog even de tank voltooide voor 1,81 per liter. Ik noem verder geen namen maar begint met de d van dekatriaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag ook vol goede moed naar Gronau in DEUTSCHLAND JA! om af te tanken. Is dat tankstation gesloten wegens onderhoud, alle 6 de pompen buiten bedrijf.Meh.. dan maar naar Alstatte met een kleine omweg. Halverwege op de reserve en aangekomen afgetankt. Wat een standaard ritje moest worden bleek nu dat ik zo'n 100km had gereden om enkel te tanken
![]()
Wel mooi weertje erbij
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach ik ken ook een alp rijder die vlak voor de Duitse grens nog even de tank voltooide voor 1,81 per liter. Ik noem verder geen namen maar begint met de d van dekatria
DAMN! dat was zeker aan de snelweg?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach ik ken ook een alp rijder die vlak voor de Duitse grens nog even de tank voltooide voor 1,81 per liter. Ik noem verder geen namen maar begint met de d van dekatria
jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
DAMN! dat was zeker aan de snelweg?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |