en sommige geven een extra batterij erbijquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:54 schreef igi0n het volgende:
[..]
In principe wel. Sommige (ebay) shops halen wel de waterproof case uit de verpakking die je dan tegen betaling er bij kan krijgen...
Je hebt ook al gewoon apps voor puur geluid op te nemen. IK hoorde echt van veel mensen dat ik in mijn slaap praat en dit bleek ook zo te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha dit heb ik serieus wel eens gedaan.. gewoon ip-camera laten draaien snachts met ispy en dan op timelaps mode.. geen geluid dus maar ik kwam er wel achter dat ik in mijn slaap dus praat doordat ik constant mijn mond zag bewegen xD..
Komt me heel bekend voor ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt ook al gewoon apps voor puur geluid op te nemen. IK hoorde echt van veel mensen dat ik in mijn slaap praat en dit bleek ook zo te zijn![]()
Of je werd oraal verkracht door een geestquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:01 schreef Downstar het volgende:
[..]
haha dit heb ik serieus wel eens gedaan.. gewoon ip-camera laten draaien snachts met ispy en dan op timelaps mode.. geen geluid dus maar ik kwam er wel achter dat ik in mijn slaap dus praat doordat ik constant mijn mond zag bewegen xD..
We kunnen wel weer zien waar jou seksuele fantasieën liggen..quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Of je werd oraal verkracht door een geest
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Of je werd oraal verkracht door een geest
Ja jongens spot er maar mee!quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
We kunnen wel weer zien waar jou seksuele fantasieën liggen..![]()
beter of slechter is als die andere..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand of dit wat is? zag iemand er mee voorbij komen in een eerdere reeks, maar weet niet of deze beter is, of slechter als die andere?
http://www.aliexpress.com(...)32366.1996734150.271
Of je haalt de Xiaomi, of je haalt gewoon zoals yours truely een Yoobao, zoiets bijvoorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)meras/727362867.html .quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:43 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand of dit wat is? zag iemand er mee voorbij komen in een eerdere reeks, maar weet niet of deze beter is, of slechter als die andere?
http://www.aliexpress.com(...)32366.1996734150.271
Diegene vragen of hij er niet wat in ziet om er een lucratieve handel van te maken die dingen in elkaar te knutselen en te verkopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:56 schreef supayoshii het volgende:
Ah ja, nee.Ik vind hem wel mooier dus neem die. Hij is bij tmart voor 15 euro, alleen de New7 coupon is expired stat er.
Anyway,
Ik neem die mee, nog een vraag
ik zocht ook nog een dock voor me Jiayu G4, alleen die zie ik nergens kreeg ik vorige keer een houtenplankje te zien maar dat kan ik niet bestellen en ben te bedonderd om zoiets zelf te maken.
Iemand een idee?
Gewoon zeggen "paypal claim" en meestal krijg je dan wel je geld terug, zo niet dan maak je gewoon letterlijk een PayPal claim aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:52 schreef rene90 het volgende:
Tering, bij geekbuying had ik een hoesje besteld voor mijn ereader (5 april). Die was snel verzonden maar nu nog niet binnen. Op de chat even nagevraagd en ze zeggen dat ze pas na 3 maanden misschien een resend doen.
Ja gedaan maar ik ga niet voor 1.70 dollar zo'n claim openen. Ik ga gewoon verder geen zaken meer doen bij geekbuying.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "paypal claim" en meestal krijg je dan wel je geld terug, zo niet dan maak je gewoon letterlijk een PayPal claim aan.
Is 2e bedrijf van DealExtreme, en die was waarschijnlijk niet zo winstgevend als DX is!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef SanAnt het volgende:
¿¿Wat is er met Manafont aan de hand??
404 not found![]()
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef bobbernaut het volgende:
Iemand ervaring met fietsonderdelen uit China? (Zadels, jasbeschermers, spatborden)
Oh.. Ik dacht altijd dat het hier veel duurder wasquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.
Misschien keek ik altijd wel op de verkeerde sites hoor, maar als ik een keer iets tegenkwam was het vaak duurder dan in Nederlandquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht altijd dat het hier veel duurder was
Deal Extreme is geen China shopping.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef igi0n het volgende:
[..]
Misschien keek ik altijd wel op de verkeerde sites hoor, maar als ik een keer iets tegenkwam was het vaak duurder dan in Nederland
Grapjas. Net alsof DX de enige site is waar ik fiets spullen ben tegen gekomenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Deal Extreme is geen China shopping.
Deze dacht ik:quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:08 schreef SanAnt het volgende:
Vraagje aan de lampenexperts:
Wat is de beste zaklamp voor +-$25 ??
quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef igi0n het volgende:
[..]
In Nederland liggen de prijzen vaak veel lager omdat hier ook veel meer gefietst in vergelijking met China.
¤8?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:28 schreef shiznuts het volgende:
Heb een Xiaomi shirt en polo besteld.![]()
Samen met nog een stuk of wat accessoires uit de Xiaomi-store.
Alvast uitrusten om de blits te maken op de Hong Kong Electronics Fair in oktober.
Kosten voor een all original powerbank trouwens 69 CNY:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |