Nespresso zelf is best goed te drinken. Denk als die zelf cups maar een beetje in de buurt komen dan kan ik mijn Espresso koffie daar voor gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij alleen de linker en ook zo'n oude koffiemolen (maar niet in gebruik). Al die Senseobocht en andere rommel hoef ik niet, maar ik mis wel een goede espresso of cappuccino e.d.
Hmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijnquote:Zo'n beer wordt 'm dus maar niet (lijkt me?), moet eigenlijk nog wel wat verzinnen; kan echt niet met lege handen aankomen![]()
Dat is niet moeilijk.quote:
Wij hebben ook 'maar' een Saeco volautomatische espressomachine, maar vind 't goed te drinken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Ik ben tevreden met de koffie uit m'n goedkope volautomaatje, maar daar halen de échte liefhebbers hun neus voor op. (die willen zelf branden, met de hand malen etc.)
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef l0lownkill het volgende:
Morgen is precies over een maand vaderdag, rede dus om eens wat uit china voor hem te halen
Heeft iemand misschien suggesties?
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendinquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijn
Die vinden het vast beregezellig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Plus hoe vinden de ouders een 100cm. grote beer?
Onderhoudsspullen voor de motor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendin
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er welquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Onderhoudsspullen voor de motor?
Of een mooie LED-loop-lamp?
Of http://www.dx.com/p/casua(...)for-men-black-248865?
Geef 'm een schoondochter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland
Volgens mij staan die bekend om de eerste keer meteen dubbel te draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
Als je nog een schroevendraaier set zoekt voor 2.30 euro
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland
http://www.ebay.com/itm/1(...)em461e4fa03c&vxp=mtrquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoon
Heb ik al, en hij is daar niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoon
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef igi0n het volgende:
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen of twitterenToevallig vd week geprobeerd, nummer is niet meer in gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt een doorverwijzing naar het 0900 nummer.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Nee heel verhaal, en dat er een ander nummer was en op een gegeven moment hoorde je gewoon tuut tuut tuut tuutquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:
Raar, hier ook nog gebruikt.
Direct bij het eerste bandje opgehangen? (normaal werd je daarna doorgeschakeld)
Die moet je niet kopen. Wat een kutkwaliteit is dat zeg. Heb je niks aan. En ja ik heb die set hier staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
Als je nog een schroevendraaier set zoekt voor 2.30 euro
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
En één vonkje en *zap* de beer is een fakkel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |