Geen idee eigenlijk. Maar ik hou gewoon van billen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen ook op billen vielen. Wat is het mannelijke equivalent van borsten?
Billen, armen, buiken, benen.... stiekem op allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen ook op billen vielen.
Wel met een meisje thank you very muchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eeh, wilde je nou van je pandapunten af of niet?
quote:
Ja, halloquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel met een meisje thank you very much
Een beeeeetje nuanceren mag welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, halloNet loop je nog te verkopen dat je niet zo kieskeurig bent
Ow, dat ze er zijn weet ik wel. Dat is zover ik begreep een van de redenen waarom mijn laatste ex op mij vielquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tuurlijk wel Yats.
Nog nooit een vrouw gezegd dat je een lekkere kont hebt?
Waarom denk je dat zoveel mannen squatten?
nu ik me aanbied ineens hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een beeeeetje nuanceren mag wel
Beetje hard to get spelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je aanbieden maakt je sletterig
Kijk, van jullie kan ik lerenquote:
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Kijk, van jullie kan ik leren
wat nog meer?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Kijk, van jullie kan ik leren
wat nog meer?
Kom eens met wat nieuws zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.
Zwart schijnt meer op te vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.
Ik denk dat knalroze wel flink opvalt hoor. Bij een manquote:
Waarom? Als het toch werkt.quote:
Ik vond de OPgif opzich nog wel toepasselijkquote:
Pics.quote:
Ik probeer al de hele dag die vertaling af te krijgen, maar het schiet totaal niet opquote:
Nooit... nee never nooit niet..... nee... zeg dat dit niet waar isquote:
Sorry heb alleen pics zonderquote:
Dat zijn mannen toch per definitie al?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je aanbieden maakt je sletterig
Toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit... nee never nooit niet..... nee... zeg dat dit niet waar is
Nee. Maar jij in een stringquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
een man in een string?
geloof er niks van
Prioriteiten VAquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van de uitgebreidde OP?
Zo zouden ze vaker moeten zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van de uitgebreidde OP?
Hoeveel pluspunten heb ik al?quote:
Nu in ieder geval 1 dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeveel pluspunten heb ik al?
inb4; in ieder geval 2![]()
Kan er ook niks aan doenquote:
Moet ik mn geilheid even in een envelopje naar je toesturen, ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan er ook niks aan doen
Bewijsmateriaal mag wel aangeleverd worden
Kan digitaal johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet ik mn geilheid even in een envelopje naar je toesturen, ja?
Dan kun je toch niet voelen dat ik nat benquote:
Dat komt later dan welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kun je toch niet voelen dat ik nat ben
Het is sowieso een vooruitgang, waarvoor dankquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan moeten ze er maar uit en moeten we het maar met minder doen
NPquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Het is sowieso een vooruitgang, waarvoor dank
ehquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gisteren ging ik soppen, waren de batterijen van mn dildo ineens leegMoest ik over op mn vibo
The dramaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gisteren ging ik soppen, waren de batterijen van mn dildo ineens leegMoest ik over op mn vibo
Jaquote:
Tja, lulligquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaWas net zo lekker bezig met mn dildo
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn hand raakt nooit op.
In feite, hij wordt steeds sterker
Tell me morequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vergeet je armspieren niet, die groeien ook. Wel afwisselen natuurlijk hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
na een jaartje of 80 schijnt dat ooit op te houdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kon een week mijn rechter arm niet gebruiken en met mijn linker ben ik niet efficient genoeg. 119 pandapunten zorgt voor een behoorlijk uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet je armspieren niet, die groeien ook. Wel afwisselen natuurlijk he
Het was erger geweest als daar ook de batterijen van op warenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel bijna leeg. Dus eerste wat ik deed vanmorgen; batterijen halenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was erger geweest als daar ook de batterijen van op waren
Jawel. Want real deal is toch het lekkerstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een dildo en en een vibo, daar kan toch geen man tegenop?
119? Holy shit...Ik prijs mezelf gelukkig dat ik af kan wisselen en dankzij de fitness en het boksen inmiddels vrij sterke armspieren heb.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kon een week mijn rechter arm niet gebruiken en met mijn linker ben ik niet efficient genoeg. 119 pandapunten zorgt voor een behoorlijk uithoudingsvermogen.
Toch wel...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Die dingen zijn niet via USB oplaadbaar en programmeerbaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel bijna leeg. Dus eerste wat ik deed vanmorgen; batterijen halen
Ben zo blij dat ik daar niet van afhankelijk ben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel bijna leeg. Dus eerste wat ik deed vanmorgen; batterijen halen
want anders zou rukken weleens een probleem kunnen worden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef yats het volgende:
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik af kan wisselen en dankzij de fitness en het boksen inmiddels vrij sterke armspieren heb.
220v ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik daar niet van afhankelijk ben.
Nee, want dat kost vaak nog even 20 euro extra ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dingen zijn niet via USB oplaadbaar en programmeerbaar?
Bespaar je zo in batterijenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want dat kost vaak nog even 20 euro extra ofzo
Dat niet, maar VA heeft er blijkbaar last van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
want anders zou rukken weleens een probleem kunnen worden?
Ik kan echt niet klaarkomen door mijn eigen handenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn dromen
Maar nee ik heb ook handen
Ai, lulligquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan echt niet klaarkomen door mijn eigen handen
Wellicht. Ik koop mijn batterijen bij de action. Veel voor weinig. Gaat best lang meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bespaar je zo in batterijen
Iedere vrouw is weer anders hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel door een ander zijn/haar handen toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want ik kom juist weer makkelijk klaar op mn g-spotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe heb je dan seks met vrouwen. Ook met speeltjes?
Voorbindlul?
Ja, maar niet op mijn clitorisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Wel door een ander zijn/haar handen toch?
Nee die weer alleen met de vibo zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mijn clitoris
Aha! Dus je kan het welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want ik kom juist weer makkelijk klaar op mn g-spotDus een vinger erin en ik kan klaarkomen. Ik kom er zelf alleen niet bij. Niet zonder comfortabel te liggen
Nee. Want als ik niet comfortabel lig, kan ik niet klaarkomenquote:
point proven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Want als ik niet comfortabel lig, kan ik niet klaarkomen
Ingewikkeld lijkt me dat. Heb ik het toch makkelijker, trekken is trekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar niet op mijn clitoris
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ingewikkeld lijkt me dat. Heb ik het toch makkelijker, trekken is trekken.
Voor veel vrouwen schijnt het toch ingewikkeld te zijn overigens. Twee van mijn ex'en kregen het niet voor elkaar, dan moest ik het zelf doenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw laten klaarkomen
Ik ook niet... *boks*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
*noteert*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want ik kom juist weer makkelijk klaar op mn g-spotDus een vinger erin en ik kan klaarkomen. Ik kom er zelf alleen niet bij. Niet zonder comfortabel te liggen
Ik heb zelf geen flauw idee....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:09 schreef artelligence het volgende:
Daar begin ik altijd meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen flauw idee....
Daar ben ik toch helemaal niet mee bezig
Say whut?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat de politie voor de deur stond klinkt zo als losse quote veeeel interessanter dan het was.
Nee, te druk met appen met de crushquote:
Spannend klinkt het zo idd....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat de politie voor de deur stond klinkt zo als losse quote veeeel interessanter dan het was.
Ik zit op mijn afstudeerplek en de politie had vorige week een ruimte gehuurd, kwamen nu de sleutels terug brengen.quote:
Dat staan ze hier elke dag...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
leuk om te horenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ben lekker in het zonnetje gaan zitten. Kreeg van het weekend nog een compliment dat ik al een lekker kleurtje heb
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Dat staan ze hier elke dag...Hier ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen contact meer mee heb en dat makkelijk te verbreken is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven niet hetzelfde te voelen toch?
Wat doe je jezelf aan man.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen contact meer mee heb en dat makkelijk te verbreken is.
Dat vraag ik mezelf ook al tijden af.quote:
Het is zo makkelijk als je het zelf maakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen contact meer mee heb en dat makkelijk te verbreken is.
Als men contact met jou op blijft nemen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Contact verbreken is zo makkelijk, wat kan daar nou niet makkelijk aan zijn?
Gewoon negeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als men contact met jou op blijft nemen?
Oh, je ziet me als vriend en niet meer dan dat? Fuck you.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Dan zeg je ik heb hier geen zin meer in.. laat me aub....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dus (deels)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
steek je tijd in de volgende zou ik zeggen.... je doet dit jezelf aan!
Nouja, zolang je nog verliefd op iemand bent is het gewoon niet handig. Dan lijk je maar een klootzak hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, je ziet me als vriend en niet meer dan dat? Fuck you.
Dat is ook lullig en de reden waarom ik nu met veel vrouwvrienden zit
waarom ben je vrienden? omdat je haar wilde versieren maar het lef niet had.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, je ziet me als vriend en niet meer dan dat? Fuck you.
Dat is ook lullig en de reden waarom ik nu met veel vrouwvrienden zit
juist. uiteindelijk doe je daar jezelf een plezier meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, zolang je nog verliefd op iemand bent is het gewoon niet handig. Dan lijk je maar een klootzak hoor.
Dat is wel waar ja. En dat is dan ook in de meeste gevallen de reden waarom er een afwijzing komt. Als je gewoon vanaf het begin af aan duidelijk bent dat je elkaar ziet met een bepaalde intentie, dan hangt er vanaf het begin een fijne spanning waardoor ze anders naar je kijkt. Zonder die spanning krijg je inderdaad de opmerking "Ik vind je leuk en aardig maar zie je niet op die manier"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:37 schreef rival het volgende:
waarom ben je vrienden? omdat je haar wilde versieren maar het lef niet had.....
De heren waren het er niet over eens wie het eerste bij je was. Tja, dan toch maar dat trillende ding he?quote:
Not sure if serious....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Niet geheel waar. Op 1 na zijn al mijn relaties in eerste instantie vriendschappelijk begonnen waarbij in de loop der tijd gevoelens ontstonden en ik daarop actie ondernam.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. En dat is dan ook in de meeste gevallen de reden waarom er een afwijzing komt. Als je gewoon vanaf het begin af aan duidelijk bent dat je elkaar ziet met een bepaalde intentie, dan hangt er vanaf het begin een fijne spanning waardoor ze anders naar je kijkt. Zonder die spanning krijg je inderdaad de opmerking "Ik vind je leuk en aardig maar zie je niet op die manier"
Ik gok wel dat je die mensen op een andere manier ontmoet.... als in dat ze bij de vriendengroep komen bijvoorbeeld....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:48 schreef yats het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Op 1 na zijn al mijn relaties in eerste instantie vriendschappelijk begonnen waarbij in de loop der tijd gevoelens ontstonden en ik daarop actie ondernam.
Wat moet je vertalen dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik probeer al de hele dag die vertaling af te krijgen, maar het schiet totaal niet op
Afhankelijk van het weer. Wat regendruppels op haar oorlel zijn namelijk al genoeg voor een weldadige eruptie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je klaar op een normale dinsdag?
Ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor. Ik vind contact onderhouden juist lastig. Contact verbreken helemaal niet.
Afgelopen dagen he-le-maal leeggelopen dus eigenlijk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van het weer. Wat regendruppels op haar oorlel zijn namelijk al genoeg voor een weldadige eruptie.
Klopt ja, bij elke bui rent ze vlug naar buiten. En de buren maar afvragen waarom ze steeds in die regen staat te springen en kermen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen he-le-maal leeggelopen dus eigenlijk!
Als ik wat voor iemand voel, vind ik dat heel moeilijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor. Ik vind contact onderhouden juist lastig. Contact verbreken helemaal niet.
I'm singing in the rain krijgt ineens een andere betekenisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt ja, bij elke bui rent ze vlug naar buiten. En de buren maar afvragen waarom ze steeds in die regen staat te springen en kermen.
Laat staan 'It's raining men'...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
I'm singing in the rain krijgt ineens een andere betekenis
Als ik afgewezen zou zijn zou ik me daar zo ongemakkelijk bij voelen dat ik sowieso niets meer zou zeggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik wat voor iemand voel, vind ik dat heel moeilijk.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik afgewezen zou zijn zou ik me daar zo ongemakkelijk bij voelen dat ik sowieso niets meer zou zeggen.
Zo'n 2 keerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je klaar op een normale dinsdag?
quote:
Als ik meteen al afgewezen zou worden zonder een relatie of iets in die contreien wel, anders niet. Ook als ik ruzie met iemand heb en degene wil me nooit meer spreken, zou ik wat tegen diegene zeggen als dat zo uitkomt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik afgewezen zou zijn zou ik me daar zo ongemakkelijk bij voelen dat ik sowieso niets meer zou zeggen.
Neejoh, heb ook nog een levenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had nu toch wel een schrikbarender aantal verwacht
quote:
Ik heb wel eens jaren ruzie met een vriendin gehad en niet met haar gesproken. Tot we allebei ergens waren en ze tegen mij begon te praten. Beide hadden we geen idee meer waarom we eigenlijk boos waren. En we hebben nog de hele middag lopen praten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik meteen al afgewezen zou worden zonder een relatie of iets in die contreien wel, anders niet. Ook als ik ruzie met iemand heb en degene wil me nooit meer spreken, zou ik wat tegen diegene zeggen als dat zo uitkomt.
O, zoiets heb ik ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens jaren ruzie met een vriendin gehad en niet met haar gesproken. Tot we allebei ergens waren en ze tegen mij begon te praten. Beide hadden we geen idee meer waarom we eigenlijk boos waren. En we hebben nog de hele middag lopen praten.
Tot niet al te lang geleden had ik dat ook niet...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand jaren niet meer sprak vanwege ruzie. Ik kan dat ook niet. Ik moet ruzies uitpraten. Zo snel mogelijk.
En als ze dat niet gedaan had, was er ook geen contact gekomen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens jaren ruzie met een vriendin gehad en niet met haar gesproken. Tot we allebei ergens waren en ze tegen mij begon te praten. Beide hadden we geen idee meer waarom we eigenlijk boos waren. En we hebben nog de hele middag lopen praten.
Het hangt er vanaf. .. de situatie wat er is gebeurt enzo maar over het algemeen ben ik wel vergevingsgezindquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dat ik iemand jaren niet meer sprak vanwege ruzie. Ik kan dat ook niet. Ik moet ruzies uitpraten. Zo snel mogelijk.
Die van mij wilde eerst vrienden blijven, tot dat hij me opbelde en ineens zei dat hij me niet meer kon zien. Hij wilde wel via WhatsApp contact houden, maar fuck dat. Het is alles of niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:26 schreef artelligence het volgende:
De ex waar ik het langste een relatie mee gehad, heb ik niet meer gezien en en gesproken. Nou ja, gesproken nog wel op FB, maar daarna werd ik geblokkeerd.
Vergeving is wat anders. Ik heb wel eens afscheid genomen van 'vrienden' na een ruzie. Maar wil de ruzie zelf wel uitpraten. Zodat er op zn minst begrip is van beide kanten, voor beide kanten van het verhaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf. .. de situatie wat er is gebeurt enzo maar over het algemeen ben ik wel vergevingsgezind
Nee. Maar daarvoor hecht ik ook te weinig waarde aan mensen. Ik vind het gezellig om met een groep mensen te zijn of een middagje met een vriendin iets te doen. Maar dat onderhouden ben ik gewoon erg slecht in. Ik ben een beetje een einzelgänger.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
En als ze dat niet gedaan had, was er ook geen contact gekomen?Ik vind dat altijd zo zonde.
Dit, ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met mijn vader heb ik ook een paar maanden geen/nauwlijks contact gehad. Maar met hem viel dan ook niet te praten. Dus dat is dan eigenlijk ook de enige keer geweest dat ik met iemand het contact verbrak zonder uitpraten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja.Het is bij mij ook altijd weer goedgekomen gelukkig.
Zelfs met m'n vader die me een jaar lang negeerde.
dat is gewoon raar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dat ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Maar daarvoor hecht ik ook te weinig waarde aan mensen. Ik vind het gezellig om met een groep mensen te zijn of een middagje met een vriendin iets te doen. Maar dat onderhouden ben ik gewoon erg slecht in. Ik ben een beetje een einzelgänger.
Ik heb ook een vriendin die best ver woont en dan een keer een heel weekend af wil spreken. Maar dat vind ik veel te lang.Daar kan ik niet tegen.
Op school was het altijd fijn, want dan zag je elkaar gewoon elke dag. Maar nu dat niet meer is, verwatert alles bij mij.
Ja als je daar behoefte aan hebt. Met andere exen ben ik ook niet bevriend, maar groet ze wel en maak een praatjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van mij wilde eerst vrienden blijven, tot dat hij me opbelde en ineens zei dat hij me niet meer kon zien. Hij wilde wel via WhatsApp contact houden, maar fuck dat. Het is alles of niets.
Jouw reacties hierover vind ik echt vreselijk herkenbaar om te lezen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Maar daarvoor hecht ik ook te weinig waarde aan mensen. Ik vind het gezellig om met een groep mensen te zijn of een middagje met een vriendin iets te doen. Maar dat onderhouden ben ik gewoon erg slecht in. Ik ben een beetje een einzelgänger.
Ik heb ook een vriendin die best ver woont en dan een keer een heel weekend af wil spreken. Maar dat vind ik veel te lang.Daar kan ik niet tegen.
Op school was het altijd fijn, want dan zag je elkaar gewoon elke dag. Maar nu dat niet meer is, verwatert alles bij mij.
Ik ken één ex al tien jaar van mijn leven en dat is zelfs mijn beste vriend. Er is chemie, er is klik, alleen een relatie werkt niet voor ons. We zijn gewoon veel betere matties.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja als je daar behoefte aan hebt. Met andere exen ben ik ook niet bevriend, maar groet ze wel en maak een praatjehet is nog wel vriendelijk haha. Vrienden blijven met een ex, ik zie de meerwaarde niet. Niet als er nog gevoelens zijn. En ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je, net nadat het uit, is vrienden kunt blijven. Dan hoef je nog geen ruzie te hebben, maar vrienden... Na een paar jaar, als je elkaar weer eens tegenkomt, wellicht wel.
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken één ex al tien jaar van mijn leven en dat is zelfs mijn beste vriend. Er is chemie, er is klik, alleen een relatie werkt niet voor ons. We zijn gewoon veel betere matties.
Ja, dat heb ik ook wel bij mensen gehad, maar dan is het niet met een ruzie geëindigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is gewoon raar.
Bij mensen van wie je genoeg hebt op n bepaald moment, kun je wel gewoon geen contact hebben hoor, als je er klaar mee bent
Hmm.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen enkele ex die ik nog zie.
Geen behoefte aan ook.
Ja, lees maar terug, ben wel benieuwd naar jouw mening.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
is het de moeite om terug te lezen? of kom ik dan alleen fitty's tegen
ik hoopte op een "nee"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, lees maar terug, ben wel benieuwd naar jouw mening.
Via vrienden, maar mijn laatste ex bij de intro-week van de universiteit. Je kunt mensen overal ontmoeten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik gok wel dat je die mensen op een andere manier ontmoet.... als in dat ze bij de vriendengroep komen bijvoorbeeld....
Een script voor een nieuw spel voor de playstation.quote:
Dat dus...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik wat voor iemand voel, vind ik dat heel moeilijk.
ik ben van ellende weggegaanquote:
Ik ben maar even boodschappen gaan doen tussendoor.quote:
Braaf.quote:
Wat had je toen gedaan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lezenquote:
Niets, hij was een tijd depri en zag alles negatief.quote:
Ik dacht aan een hele andere Piquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, even TGND aan het helpen met haar Pi probleem. FB / Pi's verdwenen.
Ik begrijp nog steeds niet dat ze ze niet kan zien hoorquote:
Aliensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat ze ze niet kan zien hoorvolgens mensen daar kun je ze niet eens uitzetten
Heel lief maar echt niet nodig. Ik mis het voor geen centimeter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
Zo, even TGND aan het helpen met haar Pi probleem. FB / Pi's verdwenen.
stel je voor dat het zou helpen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel lief maar echt niet nodig. Ik mis het voor geen centimeter.
quote:
Nee, plaatste het slechts in perspectief.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:15 schreef Royco1 het volgende:
WTF, zit Kaneel nu gewoon de teksten van Gers goed te noemen?
Ik vind zijn teksten echt ruk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, plaatste het slechts in perspectief.
Ga je je nou echt gepikeerd voelen, omdat ik niet om je hulp heb gevraagd en de PI's helemaal niet perse terugwil? Oh pleasequote:
Nee omdat je zo eigenwijs bent, omdat er genoeg fitty's zijn. En omdat je daar misschien het iets meer oplost zodat je kunt zien hoe mensen iets bedoelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je je nou echt gepikeerd voelen, omdat ik niet om je hulp heb gevraagd en de PI's helemaal niet perse terugwil? Oh please
Omdat hij niet uit de Randstad komt klinkt dat zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
Gers klinkt altijd alsof hij nodig naar de logopedist moet.
Ik heb slechter gehoord.quote:
En dat voor 'een held bij jou uit de regio'quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Fera het volgende:
Gers klinkt altijd alsof hij nodig naar de logopedist moet.
Vandaag ja, genoeg,quote:
Als ik die PI's terug had gewild om die shit te voorkomen had ik echt wel zelf actie ondernomen. Ik vind Fok alleen niet zo belangrijk als jij dat blijkbaar vind. Die ruzies doen me geen neukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee omdat je zo eigenwijs bent, omdat er genoeg fitty's zijn. En omdat je daar misschien het iets meer oplost zodat je kunt zien hoe mensen iets bedoelen.
Maar goed, dan zie je het lekker niet. Wil ook maar helpen om dingen te voorkomen. Maar blijkbaar wil je het gewoon niet zien of een stukje oplossen.
Overigens ben ik niet gepikeerd. Ik vind het gewoon jammer van je, that's all.
Ik heb toch nooit voor je gespit?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij niet uit de Randstad komt klinkt dat zo.
[..]
Ik heb slechter gehoord.
Ik vind het ook niet belangrijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik die PI's terug had gewild om die shit te voorkomen had ik echt wel zelf actie ondernomen. Ik vind Fok alleen niet zo belangrijk als jij dat blijkbaar vind. Die ruzies doen me geen neuk
En dat ligt ook echt puur en alleen aan mijn handicap van het niet zien van PI'squote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belangrijk![]()
Maar ik stoor me er wel aan. Ik heb het liever leuk hier dan elke 4 seconde een fitty te moeten zien ontstaan of erin zitten. Maar goed, zoals ik zei. Dan niet.
Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen naar dit kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zit me niet te dissen Kaneel.
Voor je het weet maak ik een remix G
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat hij niet uit de Randstad komt klinkt dat zo.
[..]
Ik heb slechter gehoord.
Nou, wat een held. Wie heeft hij het leven gered?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:30 schreef yats het volgende:
[..]
En dat voor 'een held bij jou uit de regio'
Dit is ook niet het prototype rap natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen naar dit kunnen luisteren.
zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit is ook niet het prototype rap natuurlijk.
Dit was puur een disstrack.
Dit soort nummers is voor mij pure hiphop.
Teksten met een verhaal/betekenis.
Weet ik het, maar ik hoor in Nijmegen steeds 'dat hij een topper uit de stad is waar Nijmegen trots op kan zijn'. Right...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
Nou, wat een held. Wie heeft hij het leven gered?
Ja ze moeten ergens trots op zijn momenteel he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik hoor in Nijmegen steeds 'dat hij een topper uit de stad is waar Nijmegen trots op kan zijn'. Right...
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze moeten ergens trots op zijn momenteel he.
De plaatselijke voetbalclub gaat hem niet worden.
Laten we het erop houden dat het niet mijn muziek is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat magquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het niet mijn muziek is.
Brenda's got à baby vind ik een goed verhaal hebben... Mooi nummer ook wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit als ik in Nijmegen ben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:39 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik hoor in Nijmegen steeds 'dat hij een topper uit de stad is waar Nijmegen trots op kan zijn'. Right...
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ze moeten ergens trots op zijn momenteel he.
De plaatselijke voetbalclub gaat hem niet worden.
''Soort nummers''. ''Nummers'' is meervoud, dus zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is, want het slaat terug op 'soort' en dat is enkelvoud
Lekkere uitlaatklep als je mee gaat "zingen"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet hoe mensen naar dit kunnen luisteren.
WZAWZDBquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Degraderen
Niet 4 keer achter elkaar kampioen worden met een kutselectie
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Degraderen
Niet 4 keer achter elkaar kampioen worden met een kutselectie
Die woorden zijn hier ook nog nooit voorbij gekomen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit als ik in Nijmegen ben.
Ik ben dan ook geen local he, tegen mij moeten ze opscheppen over hun stadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hoor ik nooit als ik in Nijmegen ben.
Ik ben ook geen local.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen local he, tegen mij moeten ze opscheppen over hun stad
Ik vind Keep Ya Head Upquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:43 schreef rival het volgende:
[..]
Brenda's got à baby vind ik een goed verhaal hebben... Mooi nummer ook wel.
En de beste distrack inho is ether van nas
Ouch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Op een brug van Nijmegen richting Arnhem staat nu een bord.
Eredivisie voetbal
15KM
Maar wel een 'regional'quote:
Dat bord doelde ik op.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:47 schreef rival het volgende:
[..]
Op een brug van Nijmegen richting Arnhem staat nu een bord.
Eredivisie voetbal
15KM
Dat ruiken ze toch niet als ik daar ben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:48 schreef yats het volgende:
[..]
Maar wel een 'regional'
[..]
Dat bord doelde ik op.
Zelfde accent? Ik heb je nooit irl gesproken dus durf daar geen vaststaande uitspraken over te doenquote:
Ik klink niet Nijmeegs, ondanks m'n afkomst.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde accent? Ik heb je nooit irl gesproken dus durf daar geen vaststaande uitspraken over te doen
Ok, misschien dan maar geen rood-groen-zwart aandoen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik klink niet Nijmeegs, ondanks m'n afkomst.
M'n shawl is toch te warm voor de zomer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, misschien dan maar geen rood-groen-zwart aandoen?
quote:
Heb ik ook gekregen. Zoiets zou ik zelf nooit kopen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef yats het volgende:
[..]Dat had ik nu niet achter je gezocht feer
Goed bordquote:
Ik heb er ook ooit een gekregen van een vriend van me die voor nec is. Die ligt ergens op zolder tussen allerlei geelzwarte spullen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook gekregen. Zoiets zou ik zelf nooit kopen.
Arme shawl.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit een gekregen van een vriend van me die voor nec is. Die ligt ergens op zolder tussen allerlei geelzwarte spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |