Geen idee eigenlijk. Maar ik hou gewoon van billen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen ook op billen vielen. Wat is het mannelijke equivalent van borsten?
Billen, armen, buiken, benen.... stiekem op allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat vrouwen ook op billen vielen.
Wel met een meisje thank you very muchquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eeh, wilde je nou van je pandapunten af of niet?
quote:
Ja, halloquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel met een meisje thank you very much
Een beeeeetje nuanceren mag welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, halloNet loop je nog te verkopen dat je niet zo kieskeurig bent
Ow, dat ze er zijn weet ik wel. Dat is zover ik begreep een van de redenen waarom mijn laatste ex op mij vielquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tuurlijk wel Yats.
Nog nooit een vrouw gezegd dat je een lekkere kont hebt?
Waarom denk je dat zoveel mannen squatten?
nu ik me aanbied ineens hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een beeeeetje nuanceren mag wel
Beetje hard to get spelen.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je aanbieden maakt je sletterig
Kijk, van jullie kan ik lerenquote:
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Kijk, van jullie kan ik leren
wat nog meer?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Kijk, van jullie kan ik leren
wat nog meer?
Kom eens met wat nieuws zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.
Zwart schijnt meer op te vallen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Knalroze kanten string zodat je ass beter naar voren komt. Of naar achteren eigenlijk.
Ik denk dat knalroze wel flink opvalt hoor. Bij een manquote:
Waarom? Als het toch werkt.quote:
Ik vond de OPgif opzich nog wel toepasselijkquote:
Pics.quote:
Ik probeer al de hele dag die vertaling af te krijgen, maar het schiet totaal niet opquote:
Nooit... nee never nooit niet..... nee... zeg dat dit niet waar isquote:
Sorry heb alleen pics zonderquote:
Dat zijn mannen toch per definitie al?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je aanbieden maakt je sletterig
Toch welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit... nee never nooit niet..... nee... zeg dat dit niet waar is
Nee. Maar jij in een stringquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
een man in een string?
geloof er niks van
Prioriteiten VAquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van de uitgebreidde OP?
Zo zouden ze vaker moeten zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van de uitgebreidde OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |