en elke x als je een ring loot zit je weer van OMG PUZZLERING....oh wachtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:02 schreef hugecooll het volgende:
Typisch dat ik geen puzzle ring meer heb...al een tijd niet gezien ook :/
?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en elke x als je een ring loot zit je weer van OMG PUZZLERING....oh wacht
dat heb ik heel vaakquote:
joaquote:
dat was idd irritantquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:12 schreef Jimbo het volgende:
die enchant dingen is ook relaxed in de patchnotes trouwens, dat ie nu niet elke x vitality pakt :'0
heel t spel is irriitantquote:
trifecta puzzle ring crewquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:02 schreef hugecooll het volgende:
Typisch dat ik geen puzzle ring meer heb...al een tijd niet gezien ook :/
denk et :0quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heel t spel is irriitant
Maaruh, morgen.. flink cache hunten ?
ditquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
denk et :0
en dan fragments uitgeven in RiF
Tis je geraaiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit
Zie je morgen wel online zou ik zeggen
Misschien dan toch eindelijk een staff of herding makenquote:Chiltara will now spawn more often
hoe kan je die nog niet hhebben ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef Thormodo het volgende:
Vergeet deze niet:
[..]
Misschien dan toch eindelijk een staff of herding maken.
Mijn DH heeft nog steeds geen elemental amulet en hierdoor ben je toch veel minder afhankelijk van drops voor die slot.quote:Sovereign Rings and Amulets now require Marquise gems instead of Imperial gems
maar pre-ros wel.quote:
80 uur of zo toen gespeeld, maar dus nooit voor de staff of herding gefarmd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar pre-ros wel.
of speelde je toen nog niet?
Je mag mijn staff of herding anders wel een keer vasthoudenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:43 schreef Thormodo het volgende:
[..]
80 uur of zo toen gespeeld, maar dus nooit voor de staff of herding gefarmd.
Zit daar slow effect bij? Leuk met cull of the weak dan.quote:Hungering Arrow
Skill Rune - Devouring Arrow
Damage type changed from Physical to Cold
Wordt weer het proberen waard... heb m'n trifecta puzzlering nog.quote:Puzzle Ring
The goblins have been scouring Sanctuary for better loot to drop:
Legendary drop chance doubled
Rare items dropped will now always have six affixes
The counter for picking up normal-quality items will now persist through death, act transitions, and un-equipping the item
It still will not persist across game sessions
The goblin will now play a sound when its counter reaches max and it drops an item
En nog niets gedaan aan die slome wolf?quote:The Cloak of the Garwulf
The buff applied by this item will now display the correct number of wolves
quote:Mystic
It is no longer possible for the same affix to be randomly selected as the replacement for both of your new rolls
Nee, dat is meer dat cold elemental damage daar voor helpt. Hoe nuttig een cold build is voor een DH is een ander verhaal. Maar ze willen dus voor alle classes meerdere elemental builds nuttig maken o.i.d..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef DemonRage het volgende:
Zit daar slow effect bij? Leuk met cull of the weak dan.
Kon het maar!! Pff...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |