quote:Op donderdag 22 mei 2014 02:38 schreef Necrodeath het volgende:
Goed nieuws!
De legendary drop rate Anniversary buff blijft zelfs nadat de Anniversary event afgelopen is.
http://us.battle.net/d3/e(...)al_20140522_24419834
Erg leuk nieuws voor mij ook, want ik heb de afgelopen tijd geen kans gehad om te spelen.
Was al bang dat ik de drop rate buff zou gaan missen.
Tot het einde der tijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:34 schreef iScrim het volgende:
Maar voor hoelang blijft die buff dan? Altijd?
Is al voorbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:42 schreef Lhyanna het volgende:
Was te verwachten. Vandaag dus nog even gebruik maken van die dubbele rift key bonus.
Het is zelfs zo matig dat de caches die je tijdens de buffperiode hebt gehaald maar twee ipv vier fragments geven als je ze na de buffperiode opentquote:
True. Wel jammer dat ik dat niet van tevoren wist, want dan had ik dus een paar stashes vol caches gespaard voor die buffquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:05 schreef Lhyanna het volgende:
Maar goed dat ik ze dus altijd meteen open ^^
Dat was inderdaad wel slim geweest. Ik raak zo langzamerhand een beetje door de rift keys heen die ik had gespaard toen het nog loonde om op normal te runnen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
True. Wel jammer dat ik dat niet van tevoren wist, want dan had ik dus een paar stashes vol caches gespaard voor die buff
Nee, er was een bug waar molten e.d. veel meer dmg deed dan dat het zou moeten. Floor dmg was bugged van elite, diverse mensen in de clan zaten te zeuren over dat ze terug moesten van t5 naar t3quote:
Ah ja, vooral plagued had dat iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, er was een bug waar molten e.d. veel meer dmg deed dan dat het zou moeten. Floor dmg was bugged van elite, diverse mensen in de clan zaten te zeuren over dat ze terug moesten van t5 naar t3
Is dat nog steeds?quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, er was een bug waar molten e.d. veel meer dmg deed dan dat het zou moeten. Floor dmg was bugged van elite, diverse mensen in de clan zaten te zeuren over dat ze terug moesten van t5 naar t3
Beter dat UPC mijn internet komt fixen zodat ik uberhaupt kan inloggenquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef hugecooll het volgende:
Beter gaan mensen die nog niet in de OP staan hun naam en nummer eens posten
Truequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:34 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Beter dat UPC mijn internet komt fixen zodat ik uberhaupt kan inloggen
Gelukkig heeft blizzard die leg bonus permanent gemaakt ^^
Uitnodiging gestuurd maar ben nu niet meer thuis om te inviten in de clan.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:50 schreef Lhyanna het volgende:
Loos#2822 ^^
Heeft Fok ook een clan? Waar ik nu in zit is echt gigantisch bagger.
droom verderquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Nou mooi dat die buff blijft, heb er maar 2x mee kunnen spelen. Druk met verhuizen en middag/avonddienst. Nog paar daagjes en de grootste drukte is voorbij hoop ik.
Kan nog wel wat upgrades gebruiken en ik wil wel eens meer set items.
Ehrm, neuhquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef hugecooll het volgende:
Gebruik dezelfde build alleen met hele andere gear en die werkt prima. Alleen maak ik er geen miljoenen meequote:Op vrijdag 23 mei 2014 02:43 schreef hugecooll het volgende:
Gold farm WD build
http://www.reddit.com/r/D(...)_mighty_gold_doctor/
Jade Harvester is wel coolquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:08 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Gebruik dezelfde build alleen met hele andere gear en die werkt prima. Alleen maak ik er geen miljoenen mee
Mijn favo WD YouTube uploader Anthony Evans heeft ook weer een erg interessant build waarmee je met Soul Harvest alles opblaast. Ziet er erg effectief en ook erg grappig uit weer. Sowieso zijn al zijn video's het kijken waard, al was het alleen maar vanwege zijn commentaar![]()
Aight, kheb de setquote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jade Harvester is wel cool
Kadala maar eens lief aankijken
Michhas#2595quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef hugecooll het volgende:
Crit op amulet en rings.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:54 schreef BurnaBoy het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Torchedini-2657/hero/43734778
Als jullie even naar mijn barb gear willen kijken, waar zitten de meeste directe verbeteringen/ welke kant moet ik opgaan?
Skillset is een beetje meer support omdat ik vandaag mee kon leechen op T6 dus Inspiring presence en WC/Avalanche met freeze.
Maar het is een beetje standaard EQ/Fire wat ik probeer te krijgen.
Ook lukt het me niet echt om sheet dps boven 600k te krijgen![]()
+damage.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 09:37 schreef stbabylon het volgende:
yo lui, quick quistion. Ring enchanten, +damage of een socket voor een topaz?
Belt en amulet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:54 schreef BurnaBoy het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Torchedini-2657/hero/43734778
Als jullie even naar mijn barb gear willen kijken, waar zitten de meeste directe verbeteringen/ welke kant moet ik opgaan?
Skillset is een beetje meer support omdat ik vandaag mee kon leechen op T6 dus Inspiring presence en WC/Avalanche met freeze.
Maar het is een beetje standaard EQ/Fire wat ik probeer te krijgen.
Ook lukt het me niet echt om sheet dps boven 600k te krijgen![]()
De rode bestaat alquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:32 schreef hugecooll het volgende:
Toch zouden legs met andere kleurtjes ook wel cool zijn
[ afbeelding ]
Ah nice heb ook niet kunnen spelen. Dus ben wel blij dat ik dus eigenlijk niets gemist heb nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 02:38 schreef Necrodeath het volgende:
Goed nieuws!
De legendary drop rate Anniversary buff blijft zelfs nadat de Anniversary event afgelopen is.
http://us.battle.net/d3/e(...)al_20140522_24419834
Erg leuk nieuws voor mij ook, want ik heb de afgelopen tijd geen kans gehad om te spelen.
Was al bang dat ik de drop rate buff zou gaan missen.
Nog altijd geen een gekregenquote:Op maandag 26 mei 2014 09:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Mensen in je party die bijna een perfecte thunderfury krijgen![]()
![]()
Gief Gief.
Volgens mij kan dat bijna niet meer.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef Amnistia het volgende:
Iemand die me kan sponsoren voor de nieuwe uitbreiding?![]()
Zo, een chick die Diablo speeltquote:Op maandag 26 mei 2014 08:57 schreef Amnistia het volgende:
Vandaag mijn lvl 60 barb uit het vet trappen en kijken of ik niet met 1 klap dood word gehoekt met 100 miljoen dps![]()
![]()
Is dat zo raar dan? Mijn vrouw speelt het ookquote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zo, een chick die Diablo speeltnice hoor !
Ken er wel meerdere!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Alles van waarde is tegenwoordig account bound. Je kunt alleen nog items delen met mensen in je party gedurende twee uur.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:03 schreef Amnistia het volgende:
[..]
He shit. Was het proberen waard natuurlijk![]()
Heb RoS nog niet
Dat klopt, maar daar heb je voor het overgrote deel niets meer aan.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oude items nog wel. Als mensen die nog hebben.
Ben lvl 60. Zal er vast wel iets aan hebben denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar heb je voor het overgrote deel niets meer aan.
Is 20 euro bij diverse keysites, geen groot gat in je geld berg dus.quote:Op maandag 26 mei 2014 10:59 schreef Amnistia het volgende:
Iemand die me kan sponsoren voor de nieuwe uitbreiding?![]()
Ik doelde op gear..quote:Op maandag 26 mei 2014 12:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Is 20 euro bij diverse keysites, geen groot gat in je geld berg dus.
Vanaf lvl61 dropt er blauwe/gele gear die al veel beter is dan lvl60 legendaries dus dat is niet zo'n probleem.quote:
Op level 61 misschien is het nog niet gelijk (veel) beter, maar vanaf level 63 o.i.d. wel. Ligt er natuurlijk ook aan of je fatsoenlijke drops krijgt. Ik heb als het goed is nog wel een hele nette http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-boulder-breaker liggen als je daar blij van wordt (vlak voor RoS voor ~50k gekocht).quote:Op maandag 26 mei 2014 12:16 schreef seto het volgende:
[..]
Vanaf lvl61 dropt er blauwe/gele gear die al veel beter is dan lvl60 legendaries dus dat is niet zo'n probleem.
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:21 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Op level 61 misschien is het nog niet gelijk (veel) beter, maar vanaf level 63 o.i.d. wel. Ligt er natuurlijk ook aan of je fatsoenlijke drops krijgt. Ik heb als het goed is nog wel een hele nette http://eu.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-boulder-breaker liggen als je daar blij van wordt (vlak voor RoS voor ~50k gekocht).
Mijn vriendin zegt dan "ooh speel je dat kutspel weer ?"quote:Op maandag 26 mei 2014 11:06 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ken er wel meerdere!
Speel ook Hearthstone en een jaar geleden ben ik gestopt met het spelen van WoW na 5 jaar.
En nu bazig lvl 70quote:Op maandag 26 mei 2014 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dan "ooh speel je dat kutspel weer ?"
Nu met een crusader begonner, nu voordat in act1 in Leorics gebeuren al iets van level 32
http://www.kinguin.net/pr(...)s-eu-battle-net-key/quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef Amnistia het volgende:
Waa kan ik RoS het goedkoopste vandaan trekken??
Het is pas erg als je in je profiel op de class namen gaat staan. Mn wizard heeft echt 200 uur played ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 14:14 schreef superslider het volgende:
Ik heb al gewoon zoveel gespeeld, dat ik gewoon 200 paragon ben haha
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dan "ooh speel je dat kutspel weer ?"
ein-de-lijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:27 schreef Amnistia het volgende:
Waa kan ik RoS het goedkoopste vandaan trekken??
Ja, die was ruim over een jaar played.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is pas erg als je in je profiel op de class namen gaat staan. Mn wizard heeft echt 200 uur played ofzomaarja nog niks vergeleken met mn wow characters.
Bij elk char dat je maakt krijg je een item om zo een beest te maken. Wellicht heeft die gewoon het item van alle andere op 1 char gegooid en krijg je per beestitem ook echt een beest.quote:
ja maar dat waren er wel heel veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij elk char dat je maakt krijg je een item om zo een beest te maken. Wellicht heeft die gewoon het item van alle andere op 1 char gegooid en krijg je per beestitem ook echt een beest.
Tja, als ik 50 chars maak, dan heb ik ook 50 van die items.quote:
Nee sorryquote:
Ik heb 'm ook in de Battle.net store gekocht. Via de US site op een tweede account gegeven aan m'n eerstequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee sorry
Ik had zelf geen zin om te zoeken en heb hem zelf digitaal voor ¤40-, gekocht in de Battle.net store.
Ik wilde direct spelen en met iDeal kunnen betalen, vandaar
Group play is zeker beterquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:49 schreef Karaeski het volgende:
Hoi goedeavond,
Zelf speel ik sinds kort D3 Reaper of Souls alleen mijn vraag is hoe kan het beste zorgen om snel gear te farmen zelf heb ik 3 characters barbarian 420k dmg wizard 550k dmg en monk 330k hoe kan ik het beste gear farmen kan ik beter alleen rifts spelen en dan met bloodshards op mijn monk betere gear halen of kan ik betere hogere torments met andere spelen ??
Oke thnx ik zal je even toevoegen btw mijn battlenet account voor andere Sercan026#2426quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Group play is zeker beter
Zit je al in de FOK clan? Zo ja dan kan je mensen meevragen zo niet add mij Mitchels#2403 voor een invite
kan een week frituren met wat je van haar voorhoofd schraapt, maar toch.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gzquote:
Dat is ook niet liefquote:Op maandag 2 juni 2014 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan een week frituren met wat je van haar voorhoofd schraapt, maar toch.
Jaloers dat je geen tieten hebt? Of heb je menboobs? Ieehlquote:Op maandag 2 juni 2014 09:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan een week frituren met wat je van haar voorhoofd schraapt, maar toch.
Heb dat van de week ook gehad. Als je in het menu kan, zet al je instellingen dan op low.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:36 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pff...wat is dit nou weer.
Probeer nu Diablo op te starten. Zegt dat spel steeds dat hij geen streaming verbinding heeft.
Iemand enig idee hoe dit komt? Zoals je ziet doet mijn internet het wel gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |