abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:56:10 #251
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902322
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Oh wat een heerlijk excuus. "Nee schat, ik praat niet over mijn gevoelens. Dat kan ik niet. Maar ik vul wel even het voegje van de buurvrouw, dat is mijn alternatief voor praten".

En dan accepteer je als vrouw, alles voor het geluk van je mannetje!
Tjah het is ook niet mijn way of life, maar je moet alles wel even in perspectief plaatsen natuurlijk :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139902343
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat doen ze niet. Hij wacht af wat TS gaat doen, en dat lijkt me logisch want hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was. Waarom zou hij niet wachten op TS? De bal ligt toch bij haar om iets te doen?
Dat doen ze wel, nou ja ze gaat nu informeren bij juridisch loket, maar ik zou zo'n vent niet meer bij me willen hebben, die ging maar even ergens anders heen, kan die nadenken, dat hoofd heeft hij niet ter decoratie
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:57:48 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902376
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:55 schreef complicate het volgende:

[..]

:o Wel vreemd, als dat zo was, dan ging hij niet doen alsof er niets was gebeurd. ;)
Hoezo doen alsof er niets aan de hand is? Wie zegt dat?

Hij begint er niet over, maar de spanning is te voelen. De bom gaat barsten dus vroeg of laat. TS moet zich even helemaal leegspuwen over die vent en dan zien wat hij voor verhaal klaar heeft. TS moet iets doen, die gozer niet, die moet puur het oordeel van de rechter afwachten.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:58:51 #254
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902435
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:56 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat doen ze wel, nou ja ze gaat nu informeren bij juridisch loket, maar ik zou zo'n vent niet meer bij me willen hebben, die ging maar even ergens anders heen, kan die nadenken, dat hoofd heeft hij niet ter decoratie
Scheiden is meteen zo'n noodgreep. Dat kan altijd nog.

Beter gaan ze in gesprek. Ze moeten niet alleen aan de kinderen denken maar ook aan eventuele restschulden etc.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:59:08 #255
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_139902447
Verliefd worden kan je niets aan doen. Hoe harder je daar tegen vecht, hoe groter de gevoelens worden.
Hoe je ermee omgaat, dat is belangrijk en maakt van jouw man een droeftoeter.

quote:
Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven.
On a sidenote. Wut?! Jij moet hem een kans geven (of niet). Dat is niet aan hem.
pi_139902464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Beter gaan ze in gesprek. Ze moeten niet alleen aan de kinderen denken maar ook aan eventuele restschulden etc.
Zou jij voor 15.000 euro met een vrouw in huis wonen die zich door iedereen laat uitwonen
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:59:56 #257
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dus al wil ze scheiden, maar niet doen vanwege het geld? :') Raar advies..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:00:15 #258
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902486
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Verliefd worden kan je niets aan doen. Hoe harder je daar tegen vecht, hoe groter de gevoelens worden.

[..]

On a sidenote. Wut?! Jij moet hem een kans geven (of niet). Dat is niet aan hem.
Nou, hij had het na een paar appjes kunnen afkappen he..
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:00:50 #259
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_139902512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou, hij had het na een paar appjes kunnen afkappen he..
appen = is iets mee doen.
pi_139902515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoezo doen alsof er niets aan de hand is? Wie zegt dat?

Ziezo:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef stacy_lace het volgende:

aangezien ik totaal geen vechtlust bij hem zie. Hij doet liever alsof er niets gebeurd is. Ook praat hij er met niemand over terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen. Relatietherapie wilt hij ook niet.

1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:01:39 #261
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902550
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

appen = is iets mee doen.
Ja, maar zelfs als het onschuldig begon, dan had hij kansen genoeg om het af te kappen toen hij enige spanning bemerkte.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:01:49 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Zou jij voor 15.000 euro met een vrouw in huis wonen die zich door iedereen laat uitwonen
Door iedereen? :')

Niet te snel oordelen. We kennen de hele situatie niet, alleen het verhaal van TS. De werkelijke situatie is natuurlijk wel iets milder he.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:02:01 #263
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_139902569
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, maar zelfs als het onschuldig begon, dan had hij kansen genoeg om het af te kappen toen hij enige spanning bemerkte.
Dat zeg ik toch ook in mijn eerste post?
pi_139902634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Niet te snel oordelen. We kennen de hele situatie niet, alleen het verhaal van TS. De werkelijke situatie is natuurlijk wel iets milder he.
Ach zo'n man is wel weer te verleiden met een kort rokje
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:03:35 #265
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902644
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:02 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook in mijn eerste post?
Ja we zijn het vreselijk eens :D Maar ik bedoelde dat op zich een onschuldig appje alleen nog niets zegt.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:04:09 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902665
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ziezo:

[..]

Ja zodoende.

Maar om dit in perspectief te plaatsen moeten we toch weten wat voor man het is? Een rustige gozer, of een uitbundige die normaal volop praatjes heeft. Hun relatie kennen we niet (praten ze veel/weinig/nooit) voorgeschiedenis (eerder gebeurd?) seksleven, etc.

Als de topicstarter een irritant zeikwijf is die nooit wil neuken is het natuurlijk anders dan wanneer ze een topwijf is met dikke tetten die er wel pap van lust. Snap je?
pi_139902730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik heb het genoeg bij mijn moeder en andere mensen gezien, éénmaal een vrouw toestaat dat haar man haar bedriegt , blijft de man het doen.

Haar man zal het nog eens doen, maar hij zal het niet meer vertellen.

Ts moet zelf dus wat ondernemen oh en ze weet het heel goed. :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:07:08 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902790
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb het genoeg bij mijn moeder en andere mensen gezien, éénmaal een vrouw toestaat dat haar man haar bedriegt , blijft de man het doen.

Haar man zal het nog eens doen, maar hij zal het niet meer vertellen.
Sorry hoor maar dit vind ik slappe onzin, dit is iedereen over een kam scheren. Niet iedereen is zoals jouw overspelige vader uiteraard :P
pi_139902836
Ik lees ergens dat hij geen relatietherapie wilt? Waarom eigenlijk niet?
pi_139902842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja zodoende.

Maar om dit in perspectief te plaatsen moeten we toch weten wat voor man het is? Een rustige gozer, of een uitbundige die normaal volop praatjes heeft. Hun relatie kennen we niet (praten ze veel/weinig/nooit) voorgeschiedenis (eerder gebeurd?) seksleven, etc.

Als de topicstarter een irritant zeikwijf is die nooit wil neuken is het natuurlijk anders dan wanneer ze een topwijf is met dikke tetten die er wel pap van lust. Snap je?
Ja hoor ik snap je , maar we hebben helaas maar 1 versie van de feiten :P
pi_139902860
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit vind ik slappe onzin, dit is iedereen over een kam scheren. Niet iedereen is zoals jouw overspelige vader uiteraard :P
Nee dat klopt en gelukkig O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:09:01 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139902876
Overigens denk ik dat we wederom wel de nodige korreltjes zout kunnen leggen op de verhalen van TS, altijd eerlijk en open ... Yeah right, over de rekeningen en het avondeten misschien.

quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Onzin natuurlijk, je wordt pas verliefd op het moment dat je daar zelf voor open staat. Als m'n relatie prima is heb ik echt niet de behoefte aan een ander hoor. Zie natuurlijk geregeld knappere dames en als er eentje interesse in me heeft geeft dat even een ego-boost, maar ook niet meer dan dat.

Je bent niet spontaan verliefd op het moment dat er een knappe dame naast je bij de bar die je een complimentje geeft, evenmin bij je collega van kantoor die je zo aardig vindt of de buurvrouw waar je zo'n goede band mee hebt. Verliefd wordt je volgens mij pas op het moment dat er thuis iets niet goed zit in de relatie, je de waardering niet voelt, intimiteit en seks mist, de sleur ervaart of het te gewoontjes begint te vinden.

Maar wees dan een echte vent en steek die energie niet in complimentjes in een appje, maar doe iets nuttigs en probeer je relatie weer nieuw leven in te blazen en als je daar geen trek in hebt en liever een ander scharreltje neukt, maak er dan gewoon een eind aan en start dan met Tinder.
Slappe zak vind ik die vent van TS, niet omdat een keer een andere vrouw wil, maar omdat ie de schijn ophoudt dat alles prima is en ondertussen doodleuk met een ander in bed beland.
pi_139902916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik lees ergens dat hij geen relatietherapie wilt? Waarom eigenlijk niet?
Ja hij wil dus zelfs geen relatietherapie en praten met iemand. Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens en TS moet het eruit krijgen :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:10:37 #274
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139902953
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hij wil dus zelfs geen relatietherapie en praten met iemand. Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens en TS moet het eruit krijgen :')
Die vent denkt, het is uitgesproken en bekend, ik ben ermee gekapt en nu gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren want dat wilde je toch? :+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:10:56 #275
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902966
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor ik snap je , maar we hebben helaas maar 1 versie van de feiten :P
:* :D
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee dat klopt en gelukkig O+
Ja nouja beetje cru, sorry maar bedoelde het niet flauw hoor ;(
pi_139903008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:* :D

[..]

Ja nouja beetje cru, sorry maar bedoelde het niet flauw hoor ;(
:*
Ik snap wel wat u bedoelde hoor, da's waar, gelukkig zijn er dus trouwe mannen hè. ;)
pi_139903034
Ik ben het niet eens dat je verliefdheid kunt voorkomen. Zeker in een jarenlange relatie kan dat best gebeuren, dat je verliefd wordt op iemand anders. Hoe vaak zie je dat bv niet bij collega's? Dan leer je elkaar vaak wel beter kennen.

Maar als je merkt dat je verliefd word op een ander kun je je beter op je relatie richten ipv op die ander. En als het even kan dat contact met de persoon waar je verliefd op bent verbreken.
pi_139903076
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Die vent denkt, het is uitgesproken en bekend, ik ben ermee gekapt en nu gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren want dat wilde je toch? :+
Ach ja die vent, moet het zelf maar weten. :+ Ik heb We hebben maar 1 versie en dat is die van TS. Ze moet het niet zomaar pikken. :N
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:13:27 #279
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139903080
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:11 schreef complicate het volgende:

[..]

:*
Ik snap wel wat u bedoelde hoor, da's waar, gelukkig zijn er dus trouwen mannen hè. ;)
Inderdaad ja. Anders zou het een mooi potje zijn :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:14:24 #280
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139903120
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben het niet eens dat je verliefdheid kunt voorkomen. Zeker in een jarenlange relatie kan dat best gebeuren, dat je verliefd wordt op iemand anders. Hoe vaak zie je dat bv niet bij collega's? Dan leer je elkaar vaak wel beter kennen.

Maar als je merkt dat je verliefd word op een ander kun je je beter op je relatie richten ipv op die ander. En als het even kan dat contact met de persoon waar je verliefd op bent verbreken.
Je kunt jezelf uit die situatie halen.
pi_139903247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

Een mens heeft het altijd toch in eigen handen wat er gebeurt? Ik bedoel u kunt verliefd worden op iemand anders, dat is een feit, maar daarmee gaan zoenen, seksen, etc. is toch wel questie van keuze maken!
pi_139903535
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:18 schreef complicate het volgende:

[..]

Een mens heeft het altijd toch in eigen handen wat er gebeurt? Ik bedoel u kunt verliefd worden op iemand anders, dat is een feit, maar daarmee gaan zoenen, seksen, etc. is toch wel questie van keuze maken!
Ja echt wel, dat gaat niet per ongeluk
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:31:27 #283
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139903715
Maar uiteindelijk mist ie blijkbaar iets. Of dat nou erkenning, de liefde, de seks, de complimentjes, spanning of algehele waardering is, hij raakt echt niet zomaar verliefd op een ander, dat is omdat zij iets heeft wat jij hem niet kan of wil bieden.

Maar ondanks het eerlijke en open karakter van jullie relatie heb je blijkbaar geen flauw idee wat. Dat zou me nog het meest verontrusten als ik in een dergelijke situatie zat, als ie nou dronken de fout in is gegaan dan weet je gewoon de reden, de lust. Nu is het echt wel meer dan dat. En wie weet zag ie überhaupt gewoon geen heil meer in de relatie, heeft ie nog minder ruggengraat dan al werd aangenomen en wacht ie op het juiste moment om het zinkend schip te verlaten en werd dat even verpest doordat ie betrapt werd.
pi_139903940
Ben je financieel afhankelijk van hem TO, dat je zo slap reageert?
En hoe weet je zeker dat hij geen contact met haar heeft? Een appje is zo gestuurd.

Het argument over de kinderen vind ik ook slap. Kinderen maken niet dat je alles maar moet pikken van elkaar. Lekker makkelijk voor hem zeg.

Of je schrijft je ook in voor secondlove. :P
pi_139904178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je financieel afhankelijk van hem TO, dat je zo slap reageert?
En hoe weet je zeker dat hij geen contact met haar heeft? Een appje is zo gestuurd.

Het argument over de kinderen vind ik ook slap. Kinderen maken niet dat je alles maar moet pikken van elkaar. Lekker makkelijk voor hem zeg.

Of je schrijft je ook in voor secondlove. :P
Ik snap TS wel, er komt heel veel op je af, wat gebeurd er met het huis, hoe snel hebben we woonruimte, kan ik dit financieel wel dragen, hoe gaat de voogdij, de meubels, wat moet ik dan allemaal kopen enz enz enz en allerergste wat zullen bekenden allemaal wel niet zeggen, hoe reageren ze?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:49:35 #286
37769 erodome
Zweefteef
pi_139904408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.

EN ZEKER NIET over een nacht ijs alles maar opzeggen. Dat is oliedom.
Als je het over een slippertje had gehad die gelijk opgebiecht is had je een punt gehad.

Deze meneer is zelf niet over 1 nacht ijs gegaan, hij heeft ervoor gekozen om dat contact te laten groeien, is een affaire begonnen en was daar niet mee gestopt als hij niet betrapt was. De kans is vrij groot dat hij anders over een tijdje zo zijn koffer had gepakt als zijn liefje bij haar partner weg was gegaan.

En nu is hij meer bezig met het verlies van zijn nieuwe liefje dan met de pijn die hij zijn vrouw heeft aangedaan. Goh, waar liggen zijn prioriteiten toch?
Het lijkt me op z'n minst verstandig om tijdelijk weg te gaan om goed na te kunnen denken, maar eigenlijk is dit een no brainer aangezien hij niet knokt, niet praat, zijn prioriteiten niet bij zijn vrouw heeft liggen. Dat terwijl hij wel al die moeite kon steken in dat liefje.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:55:46 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139904634
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Als je het over een slippertje had gehad die gelijk opgebiecht is had je een punt gehad.

Deze meneer is zelf niet over 1 nacht ijs gegaan, hij heeft ervoor gekozen om dat contact te laten groeien, is een affaire begonnen en was daar niet mee gestopt als hij niet betrapt was. De kans is vrij groot dat hij anders over een tijdje zo zijn koffer had gepakt als zijn liefje bij haar partner weg was gegaan.

En nu is hij meer bezig met het verlies van zijn nieuwe liefje dan met de pijn die hij zijn vrouw heeft aangedaan. Goh, waar liggen zijn prioriteiten toch?
Het lijkt me op z'n minst verstandig om tijdelijk weg te gaan om goed na te kunnen denken, maar eigenlijk is dit een no brainer aangezien hij niet knokt, niet praat, zijn prioriteiten niet bij zijn vrouw heeft liggen. Dat terwijl hij wel al die moeite kon steken in dat liefje.
Nu kan je natuurlijk alles weer gaan opsommen, hoe vreselijk die kerel is, en wat voor egoïstisch varken het is etc. Maar nu is het al gebeurd en dat is natuurlijk hoogst onbeschoft en vernederend van zo'n gast.

Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten. Maar overduidelijk zijn er bezwarende factoren voor d'r anders deed ze dat wel.
pi_139904791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nu kan je natuurlijk alles weer gaan opsommen, hoe vreselijk die kerel is, en wat voor egoïstisch varken het is etc. Maar nu is het al gebeurd en dat is natuurlijk hoogst onbeschoft en vernederend van zo'n gast.

Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten. Maar overduidelijk zijn er bezwarende factoren voor d'r anders deed ze dat wel.
Tja vaak houden ze zich vast aan hoe het was, hij was altijd zo lief, we waren zo gelukkig, maar tijd doet dingen veranderen, mensen veranderen ook en soms niet ten goede van een relatie.
pi_139904793
Ik vind dat Erodome gelijk heeft. Hopelijk gaat TO dat ook inzien.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 13:59:50 #290
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_139904802
quote:

Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten.
Dit dus. Na 13 jaar lief en leed gedeeld te hebben, kinderen te hebben zien opgroeien, samen ervaringen te hebben gedeeld enzo, is het enorm dom om in 1 nacht te beslissen dat alles voorbij is om vervolgens weken/maanden te zitten kloten met scheidingszaken.

Gun hem zn tijd. Mannen hebben ook emoties, ook al uiten ze die soms niet altijd. Vreemdgaan heeft ergens een oorzaak, werk daaraan. Blijkt dat niet te werken, dan is het dán het juiste moment om over de toekomst te beslissen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:00:02 #291
37769 erodome
Zweefteef
pi_139904815
quote:

[..]

Ik snap heel goed dat zij niet zomaar wegloopt, een scheiding is geen kattepis.
Maar wat voor heil zit erin als meneer gewoon niets wil doen, geen relatietherapie, niet praten, niemand mag het weten enz...

Het is vrij duidelijk waar zijn prioriteiten liggen en dat is niet bij zijn vrouw. Zelfs de slechtste prater op de wereld kan meer doen dan deze vent doet(volgens het verhaal van de ts). Elke onhandige poging het "goed" te maken is beter dan dit.

En nogmaals, we hebben het hier niet over een slippertje met zijn domme dronken hoofd, we hebben het over een affaire die nogsteeds gaande zou zijn als ze hun niet betrapt had.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_139904841
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Partypoeper het volgende:

[..]

Dit dus. Na 13 jaar lief en leed gedeeld te hebben, kinderen te hebben zien opgroeien, samen ervaringen te hebben gedeeld enzo, is het enorm dom om in 1 nacht te beslissen dat alles voorbij is om vervolgens weken/maanden te zitten kloten met scheidingszaken.

Gun hem zn tijd. Mannen hebben ook emoties, ook al uiten ze die soms niet altijd. Vreemdgaan heeft ergens een oorzaak, werk daaraan. Blijkt dat niet te werken, dan is het dán het juiste moment om over de toekomst te beslissen.
Hij wil niet eens in relatietherapie. Hij wilt niet eens praten. Hoe kun je dan werken aan je relatie?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:02:45 #293
37769 erodome
Zweefteef
pi_139904916
quote:

[..]

De oorzaak is vrij duidelijk, hij heeft niet aangegeven dat er wat mis was en is het ergens anders gaan zoeken. Ook toen lagen zijn prioriteiten dus blijkbaar al verkeerd. Zelfs nu wil hij daar niets over zeggen, geen relatietherapie, niet praten, niets.

Nog even en het is haar schuld dat meneer net deed alsof ze een prima huwelijk hadden en ondertussen ergens anders tussen de lakens lag.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:03:55 #294
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_139904959
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hij wil niet eens in relatietherapie. Hij wilt niet eens praten. Hoe kun je dan werken aan je relatie?
Nóg niet. Hij geeft aan tijd nodig te hebben. Die man zal nu, hopelijk, 24 uur per dag bezig zijn met deze situatie. Gun hem tijd, zodat hij kan kijken of hij bereid is te werken aan de relatie, al dan niet met therapie.
pi_139904965
quote:

[..]

Ja zo na jaren lief en leed delen lekker bij een andere vrouw in bed belanden en haar lekker vol spuiten, hoe durft zijn vrouw te denken aan scheiden na al dat leed wat hij heeft doorstaan, dit had hij gewoon nodig.
pi_139904976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind dat Erodome gelijk heeft. Hopelijk gaat TO dat ook inzien.
Kap is met dat Viva TO gedoe. Op Fok! is het TS.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:04:37 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139904981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat zij niet zomaar wegloopt, een scheiding is geen kattepis.
Maar wat voor heil zit erin als meneer gewoon niets wil doen, geen relatietherapie, niet praten, niemand mag het weten enz...

Het is vrij duidelijk waar zijn prioriteiten liggen en dat is niet bij zijn vrouw. Zelfs de slechtste prater op de wereld kan meer doen dan deze vent doet(volgens het verhaal van de ts). Elke onhandige poging het "goed" te maken is beter dan dit.En nogmaals, we hebben het hier niet over een slippertje met zijn domme dronken hoofd, we hebben het over een affaire die nogsteeds gaande zou zijn als ze hun niet betrapt had.
Hier zet ik mijn vraagteken bij. We kennen alleen het verhaal van de ts, en die is natuurlijk verschrikkelijk. Er zijn oorzaken, praat daarover en ga niet premature beslissingen nemen. Ik denk dat je het daar wel mee eens bent.

Scheiden kan namelijk altijd nog, ook als het 3 maanden later blijkt niet meer te werken.
pi_139905009
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef erodome het volgende:
Nog even en het is haar schuld dat meneer net deed alsof ze een prima huwelijk hadden en ondertussen ergens anders tussen de lakens lag.
Het is sowieso haar schuld, hoe je het ook wendt of keert. Zij gaf hem duidelijk niet wat hij nodig had, en dan moet je als man het gewoon elders halen.
pi_139905021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:04 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kap is met dat Viva TO gedoe. Op Fok! is het TS.
Zo ThaDuck, ook actief op het Viva-forum dat je dit zo goed weet? ;)
pi_139905037
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo ThaDuck, ook actief op het Viva-forum dat je dit zo goed weet? ;)
Vrouwlief, ik mag er niet komen van haar. Ze is bang dat ik iemand ontmoet denk ik die graag gevuld wil worden :P
pi_139905043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is sowieso haar schuld, hoe je het ook wendt of keert. Zij gaf hem duidelijk niet wat hij nodig had, en dan moet je als man het gewoon elders halen.
Die mond heeft hij niet alleen om vrouwen te beffen, praten wil wel eens helpen als je ergens mee zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')