abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:29:39 #201
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh maar ms doet hij dat straks wel weer, als TS weer gerustgesteld is enzo... je weet het niet
Tjah dat is de opdracht voor de TS. Die moet het vertrouwen in hem terugwinnen en aan hem de opdracht dit te stimuleren.

Of hij het weer doet is natuurlijk speculeren. Net zoals het speculeren is of je (tot nu toe) trouwe partner vreemdgaat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:30:37 #202
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901183
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139901199
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hè en dat allemaal voor een niet spraakzame kerel. :+

Misschien heeft die andere vrouw hem verleidt :@ mja dan nog, resultaat blijft hetzelfde. :P
Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel los
pi_139901247
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel los
hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft. :') Wat een kerel zeg, amai!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139901279
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.
Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgen
pi_139901314
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef complicate het volgende:

[..]

hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft. :') Wat een kerel zeg, amai!
Ik zet ook altijd in mijn appje, als je niet terug appt, dan steek ik je auto in de brand!!! gewoon beetje onder druk zetten.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:34:55 #207
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgen
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?

Helemaal totaal irrelevant.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:36:10 #208
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_139901401
Feit lijkt me dat er íets niet goed zat in de relatie? Vreemdgaan is fout, absoluut, maar het gebeurt met een reden.
pi_139901487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?

Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.

Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijven
pi_139901491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.
pi_139901547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:

Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
:D _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:39:52 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901563
quote:

[..]

Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.

Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:40:41 #213
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901591
quote:

[..]

Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijven
Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?

Wel triest dat je zo'n lange zin nodig hebt om te laten zien dat je een ex hebt :')
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:40:43 #214
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901592
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Ach hou op zeg
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:41:37 #215
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901637
Meneer had de ballen om vreemd te gaan (bewust ook nog eens), dan mag hij die kloten nu ook wel laten zien.
pi_139901638
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt. :')
Volgens mij is hij gewoon verliefd op die ander hoor, anders was hij nu bezig voor zijn vrouw te vechten. Maar neen dat doet hij niet, hij weet dus wel wat hij wil. Zwijgen is toestemmen. :+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:42:36 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901690
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:40 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ach hou op zeg
Nee, een man is gewoon geen kwal die meedrijft op de zee der emoties.

TS mag best de druk opvoeren op die gozer. Want hij heeft gewoon een vuile streek geleverd. maar dat betekent niet dat hij helemaal geen neuk (hahah :D ) geeft.
pi_139901759
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?

Wel triest dat je zo'n lange zin nodig hebt om te laten zien dat je een ex hebt :')
Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.

Hij doet gewoon struisvogel politiek of we schuiven het vuil onder het kleed en het is weer schoon, zo werkt dat niet, hij had ook zijn vrouw bij de hand kunnen pakken en gewoon toe kunnen geven dat hij een lul was en niet wist wat hij deed en daar spijt van heeft
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:44:02 #219
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901766
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt. :')
Volgens mij is hij gewoon verliefd op die ander hoor, anders was hij nu bezig voor zijn vrouw te vechten. Maar neen dat doet hij niet, hij weet dus wel wat hij wil. Zwijgen is toestemmen. :+
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.

Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
pi_139901797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah jij komt nu meer afgunstig over tegenover die gozer. "IK MAG HET NIET DUS HIJ OOK NIET"

En dat het over een paar jaar weer gebeurd weet je natuurlijk ook niet. Misschien weet hij nu wel hoe hij het niet wil.
:')

Waar haal je het vandaan knul, het is lachwekkend.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:45:33 #221
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.

Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
Pffff echt wat is dit?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:45:43 #222
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.

Hij doet gewoon struisvogel politiek of we schuiven het vuil onder het kleed en het is weer schoon, zo werkt dat niet, hij had ook zijn vrouw bij de hand kunnen pakken en gewoon toe kunnen geven dat hij een lul was en niet wist wat hij deed en daar spijt van heeft
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?

Kan toch? Waarom uitsluiten dat hij spijt heeft?

Anders had hij toch wel contact gehouden met zijn liefje?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:46:34 #223
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Pffff echt wat is dit?
Wat is wat?

Hij zou geen spijt hebben. Dat geloof ik niet.
pi_139901891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?

Dit is toch des te meer reden om dan uit elkaar te gaan? Voor de kinderen hoeft men niet bij elkaar te zijn want beide zijn goede ouders en missen niets qua kansen.
pi_139901892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wablieft? :o

En zijn vrouw moet maar wachten tot meneer klaar is om voor haar te vechten. _O- _O- _O- _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:46:45 #226
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901898
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
pi_139901921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aan :Y
pi_139901924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
Precies, hij is te laat.
pi_139901954
quote:
Als je geen afspraken hebt over buiten de deur eten dan is een tongzoen toch al het eindpunt? Zo niet dan verdien je het wel een beetje om bedrogen te worden als man of vrouw.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:48:03 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901961
quote:
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.

EN ZEKER NIET over een nacht ijs alles maar opzeggen. Dat is oliedom.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:48:20 #231
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_139901975
Als ik de OP zo lees is dit een gevecht dat je toch niet wint. Dat je vent een keer de fout in gaat kan ik gek genoeg nog inkomen als je in een lange relatie zit, maar de gevoelens, de verliefdheid etc. lijken mij toch een duidelijk teken dat er al een tijd lang iets goed mis zit in jullie eigen relatie.

Hij zit gewoon met z'n gedachten nog bij de andere dame, met z'n gevoel ook en enkel z'n verstand zegt nu nog dat ie beter bij z'n vrouw en kids kan blijven. Het lijkt mij sterk dat de band, het vertrouwen en het gevoel van voorheen dan nog terug krijgt in ieder geval. En hij zal er vast wel spijt van hebben, dat ie dit niet uit met de voor de hand liggende clichés maken het niet gelijk een lul zonder gevoel die niets geeft om z'n vrouw en relatie.
pi_139901980
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Precies, hij is te laat.
Het enige wat TS nu nog kan bereiken is dat hij zorgt dat de volgende keer ze er zeker niet achter kan komen.
pi_139902008
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als hij spijt had, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonken
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:49:24 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:47 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aan :Y
Zou kunnen,

maar er bestaat geen reden om dit aan te nemen. :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:50:11 #235
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902053
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.

Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
pi_139902054
quote:
Dat zeggen we ook niet, maar die kerel had daar zelf aan moeten denken...

[quote]0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:

ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.
pi_139902056
quote:
Bij mij ook
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:50:27 #238
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Als hij spijt was, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonken
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uit :')
pi_139902096
quote:

[..]

Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand is
pi_139902129
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar die man uit helemaal niets, hij doet alsof er niets gebeurd is. :+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:51:57 #241
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Lastpost het volgende:
Als ik de OP zo lees is dit een gevecht dat je toch niet wint. Dat je vent een keer de fout in gaat kan ik gek genoeg nog inkomen als je in een lange relatie zit, maar de gevoelens, de verliefdheid etc. lijken mij toch een duidelijk teken dat er al een tijd lang iets goed mis zit in jullie eigen relatie.

Hij zit gewoon met z'n gedachten nog bij de andere dame, met z'n gevoel ook en enkel z'n verstand zegt nu nog dat ie beter bij z'n vrouw en kids kan blijven. Het lijkt mij sterk dat de band, het vertrouwen en het gevoel van voorheen dan nog terug krijgt in ieder geval. En hij zal er vast wel spijt van hebben, dat ie dit niet uit met de voor de hand liggende clichés maken het niet gelijk een lul zonder gevoel die niets geeft om z'n vrouw en relatie.
Precies, het is niet zo dat hij even uit de bocht vloog, hij heeft toch bewust het eerste appje uitgebouwd tot batsen met de deur op slot en betrapt worden..
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:52:19 #242
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.

Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
pi_139902176
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

nee niets doen, dat schept weer vertrouwen en is de basis voor een goed huwelijk.
pi_139902178
quote:

[..]

Nee, dan ben je mijn ideale vrouw O+
pi_139902208
quote:

[..]

O+ ^O^
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:53:41 #246
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139902219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:51 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand is
Dat doen ze niet. Hij wacht af wat TS gaat doen, en dat lijkt me logisch want hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was. Waarom zou hij niet wachten op TS? De bal ligt toch bij haar om iets te doen?
pi_139902241
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.

Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
Oh wat een heerlijk excuus. "Nee schat, ik praat niet over mijn gevoelens. Dat kan ik niet. Maar ik vul wel even het voegje van de buurvrouw, dat is mijn alternatief voor praten".

En dan accepteer je als vrouw, alles voor het geluk van je mannetje!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:55:09 #248
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

True. Ik zou het niet accepteren iig.
pi_139902286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:

hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was.
:o Wel vreemd, als dat zo was, dan ging hij niet doen alsof er niets was gebeurd. ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:55:29 #250
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139902289
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Nee, dan ben je mijn ideale vrouw O+
He wat vervelend nou dat ik dat niet ben :+