Tjah dat is de opdracht voor de TS. Die moet het vertrouwen in hem terugwinnen en aan hem de opdracht dit te stimuleren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ms doet hij dat straks wel weer, als TS weer gerustgesteld is enzo... je weet het niet
Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel losquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hè en dat allemaal voor een niet spraakzame kerel.![]()
Misschien heeft die andere vrouw hem verleidtmja dan nog, resultaat blijft hetzelfde.
hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel los
Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.
Ik zet ook altijd in mijn appje, als je niet terug appt, dan steek ik je auto in de brand!!! gewoon beetje onder druk zetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft.Wat een kerel zeg, amai!
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgen
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?
Helemaal totaal irrelevant.
Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?
Helemaal totaal irrelevant.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.
Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijven
Ach hou op zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?
Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?
Nee, een man is gewoon geen kwal die meedrijft op de zee der emoties.quote:
Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?
Wel triest dat je zo'n lange zin nodig hebt om te laten zien dat je een ex hebt
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt.![]()
Volgens mij is hij gewoon verliefd op die ander hoor, anders was hij nu bezig voor zijn vrouw te vechten. Maar neen dat doet hij niet, hij weet dus wel wat hij wil. Zwijgen is toestemmen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah jij komt nu meer afgunstig over tegenover die gozer. "IK MAG HET NIET DUS HIJ OOK NIET"
En dat het over een paar jaar weer gebeurd weet je natuurlijk ook niet. Misschien weet hij nu wel hoe hij het niet wil.
Pffff echt wat is dit?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.
Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.
Hij doet gewoon struisvogel politiek of we schuiven het vuil onder het kleed en het is weer schoon, zo werkt dat niet, hij had ook zijn vrouw bij de hand kunnen pakken en gewoon toe kunnen geven dat hij een lul was en niet wist wat hij deed en daar spijt van heeft
Wat is wat?quote:
Dit is toch des te meer reden om dan uit elkaar te gaan? Voor de kinderen hoeft men niet bij elkaar te zijn want beide zijn goede ouders en missen niets qua kansen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?
Wablieft?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.
Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?
Kan toch? Waarom uitsluiten dat hij spijt heeft?
Anders had hij toch wel contact gehouden met zijn liefje?
Precies, hij is te laat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
Als je geen afspraken hebt over buiten de deur eten dan is een tongzoen toch al het eindpunt? Zo niet dan verdien je het wel een beetje om bedrogen te worden als man of vrouw.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Het enige wat TS nu nog kan bereiken is dat hij zorgt dat de volgende keer ze er zeker niet achter kan komen.quote:
Als hij spijt had, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?
Kan toch? Waarom uitsluiten dat hij spijt heeft?
Anders had hij toch wel contact gehouden met zijn liefje?
Zou kunnen,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aan
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.
EN ZEKER NIET over een nacht ijs alles maar opzeggen. Dat is oliedom.
Dat zeggen we ook niet, maar die kerel had daar zelf aan moeten denken...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als hij spijt was, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonken
Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.
Ja maar die man uit helemaal niets, hij doet alsof er niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uit
Precies, het is niet zo dat hij even uit de bocht vloog, hij heeft toch bewust het eerste appje uitgebouwd tot batsen met de deur op slot en betrapt worden..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Lastpost het volgende:
Als ik de OP zo lees is dit een gevecht dat je toch niet wint. Dat je vent een keer de fout in gaat kan ik gek genoeg nog inkomen als je in een lange relatie zit, maar de gevoelens, de verliefdheid etc. lijken mij toch een duidelijk teken dat er al een tijd lang iets goed mis zit in jullie eigen relatie.
Hij zit gewoon met z'n gedachten nog bij de andere dame, met z'n gevoel ook en enkel z'n verstand zegt nu nog dat ie beter bij z'n vrouw en kids kan blijven. Het lijkt mij sterk dat de band, het vertrouwen en het gevoel van voorheen dan nog terug krijgt in ieder geval. En hij zal er vast wel spijt van hebben, dat ie dit niet uit met de voor de hand liggende clichés maken het niet gelijk een lul zonder gevoel die niets geeft om z'n vrouw en relatie.
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
nee niets doen, dat schept weer vertrouwen en is de basis voor een goed huwelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uit
Nee, dan ben je mijn ideale vrouwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Hij wacht af wat TS gaat doen, en dat lijkt me logisch want hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was. Waarom zou hij niet wachten op TS? De bal ligt toch bij haar om iets te doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand is
Oh wat een heerlijk excuus. "Nee schat, ik praat niet over mijn gevoelens. Dat kan ik niet. Maar ik vul wel even het voegje van de buurvrouw, dat is mijn alternatief voor praten".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.
Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
True. Ik zou het niet accepteren iig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.
Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was.
He wat vervelend nou dat ik dat niet benquote:
Tjah het is ook niet mijn way of life, maar je moet alles wel even in perspectief plaatsen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oh wat een heerlijk excuus. "Nee schat, ik praat niet over mijn gevoelens. Dat kan ik niet. Maar ik vul wel even het voegje van de buurvrouw, dat is mijn alternatief voor praten".
En dan accepteer je als vrouw, alles voor het geluk van je mannetje!
Dat doen ze wel, nou ja ze gaat nu informeren bij juridisch loket, maar ik zou zo'n vent niet meer bij me willen hebben, die ging maar even ergens anders heen, kan die nadenken, dat hoofd heeft hij niet ter decoratiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Hij wacht af wat TS gaat doen, en dat lijkt me logisch want hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was. Waarom zou hij niet wachten op TS? De bal ligt toch bij haar om iets te doen?
Hoezo doen alsof er niets aan de hand is? Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:55 schreef complicate het volgende:
[..]Wel vreemd, als dat zo was, dan ging hij niet doen alsof er niets was gebeurd.
Scheiden is meteen zo'n noodgreep. Dat kan altijd nog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:56 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat doen ze wel, nou ja ze gaat nu informeren bij juridisch loket, maar ik zou zo'n vent niet meer bij me willen hebben, die ging maar even ergens anders heen, kan die nadenken, dat hoofd heeft hij niet ter decoratie
On a sidenote. Wut?! Jij moet hem een kans geven (of niet). Dat is niet aan hem.quote:Hij heeft twee weken nagedacht en uiteindelijk besloten dat hij ons nog wel een kans wilt geven.
Zou jij voor 15.000 euro met een vrouw in huis wonen die zich door iedereen laat uitwonenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Scheiden is meteen zo'n noodgreep. Dat kan altijd nog.
Beter gaan ze in gesprek. Ze moeten niet alleen aan de kinderen denken maar ook aan eventuele restschulden etc.
Dus al wil ze scheiden, maar niet doen vanwege het geld?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Scheiden is meteen zo'n noodgreep. Dat kan altijd nog.
Beter gaan ze in gesprek. Ze moeten niet alleen aan de kinderen denken maar ook aan eventuele restschulden etc.
Nou, hij had het na een paar appjes kunnen afkappen he..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Verliefd worden kan je niets aan doen. Hoe harder je daar tegen vecht, hoe groter de gevoelens worden.
Hoe je ermee omgaat, dat is belangrijk en maakt van jouw man een droeftoeter.
[..]
On a sidenote. Wut?! Jij moet hem een kans geven (of niet). Dat is niet aan hem.
appen = is iets mee doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, hij had het na een paar appjes kunnen afkappen he..
Ziezo:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo doen alsof er niets aan de hand is? Wie zegt dat?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef stacy_lace het volgende:
aangezien ik totaal geen vechtlust bij hem zie. Hij doet liever alsof er niets gebeurd is. Ook praat hij er met niemand over terwijl ik het wel van de daken wil schreeuwen. Relatietherapie wilt hij ook niet.
Ja, maar zelfs als het onschuldig begon, dan had hij kansen genoeg om het af te kappen toen hij enige spanning bemerkte.quote:
Door iedereen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou jij voor 15.000 euro met een vrouw in huis wonen die zich door iedereen laat uitwonen
Dat zeg ik toch ook in mijn eerste post?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs als het onschuldig begon, dan had hij kansen genoeg om het af te kappen toen hij enige spanning bemerkte.
Ach zo'n man is wel weer te verleiden met een kort rokjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Door iedereen?
Niet te snel oordelen. We kennen de hele situatie niet, alleen het verhaal van TS. De werkelijke situatie is natuurlijk wel iets milder he.
Ja we zijn het vreselijk eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook in mijn eerste post?
Ja zodoende.quote:
Ik heb het genoeg bij mijn moeder en andere mensen gezien, éénmaal een vrouw toestaat dat haar man haar bedriegt , blijft de man het doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Door iedereen?
Niet te snel oordelen. We kennen de hele situatie niet, alleen het verhaal van TS. De werkelijke situatie is natuurlijk wel iets milder he.
Sorry hoor maar dit vind ik slappe onzin, dit is iedereen over een kam scheren. Niet iedereen is zoals jouw overspelige vader uiteraardquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb het genoeg bij mijn moeder en andere mensen gezien, éénmaal een vrouw toestaat dat haar man haar bedriegt , blijft de man het doen.
Haar man zal het nog eens doen, maar hij zal het niet meer vertellen.
Ja hoor ik snap je , maar we hebben helaas maar 1 versie van de feitenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja zodoende.
Maar om dit in perspectief te plaatsen moeten we toch weten wat voor man het is? Een rustige gozer, of een uitbundige die normaal volop praatjes heeft. Hun relatie kennen we niet (praten ze veel/weinig/nooit) voorgeschiedenis (eerder gebeurd?) seksleven, etc.
Als de topicstarter een irritant zeikwijf is die nooit wil neuken is het natuurlijk anders dan wanneer ze een topwijf is met dikke tetten die er wel pap van lust. Snap je?
Nee dat klopt en gelukkigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit vind ik slappe onzin, dit is iedereen over een kam scheren. Niet iedereen is zoals jouw overspelige vader uiteraard
Onzin natuurlijk, je wordt pas verliefd op het moment dat je daar zelf voor open staat. Als m'n relatie prima is heb ik echt niet de behoefte aan een ander hoor. Zie natuurlijk geregeld knappere dames en als er eentje interesse in me heeft geeft dat even een ego-boost, maar ook niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Verliefd worden kan je niets aan doen. Hoe harder je daar tegen vecht, hoe groter de gevoelens worden.
Hoe je ermee omgaat, dat is belangrijk en maakt van jouw man een droeftoeter.
Ja hij wil dus zelfs geen relatietherapie en praten met iemand. Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens en TS moet het eruit krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik lees ergens dat hij geen relatietherapie wilt? Waarom eigenlijk niet?
Die vent denkt, het is uitgesproken en bekend, ik ben ermee gekapt en nu gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren want dat wilde je toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hij wil dus zelfs geen relatietherapie en praten met iemand. Hij praat niet makkelijk over zijn gevoelens en TS moet het eruit krijgen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor ik snap je , maar we hebben helaas maar 1 versie van de feiten
Ja nouja beetje cru, sorry maar bedoelde het niet flauw hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja nouja beetje cru, sorry maar bedoelde het niet flauw hoor
Ach ja die vent, moet het zelf maar weten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die vent denkt, het is uitgesproken en bekend, ik ben ermee gekapt en nu gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren want dat wilde je toch?
Inderdaad ja. Anders zou het een mooi potje zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
[..]![]()
Ik snap wel wat u bedoelde hoor, da's waar, gelukkig zijn er dus trouwen mannen hè.
Je kunt jezelf uit die situatie halen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben het niet eens dat je verliefdheid kunt voorkomen. Zeker in een jarenlange relatie kan dat best gebeuren, dat je verliefd wordt op iemand anders. Hoe vaak zie je dat bv niet bij collega's? Dan leer je elkaar vaak wel beter kennen.
Maar als je merkt dat je verliefd word op een ander kun je je beter op je relatie richten ipv op die ander. En als het even kan dat contact met de persoon waar je verliefd op bent verbreken.
Een mens heeft het altijd toch in eigen handen wat er gebeurt? Ik bedoel u kunt verliefd worden op iemand anders, dat is een feit, maar daarmee gaan zoenen, seksen, etc. is toch wel questie van keuze maken!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben het niet eens dat je verliefdheid kunt voorkomen. Zeker in een jarenlange relatie kan dat best gebeuren, dat je verliefd wordt op iemand anders. Hoe vaak zie je dat bv niet bij collega's? Dan leer je elkaar vaak wel beter kennen.
Maar als je merkt dat je verliefd word op een ander kun je je beter op je relatie richten ipv op die ander. En als het even kan dat contact met de persoon waar je verliefd op bent verbreken.
Ja echt wel, dat gaat niet per ongelukquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Een mens heeft het altijd toch in eigen handen wat er gebeurt? Ik bedoel u kunt verliefd worden op iemand anders, dat is een feit, maar daarmee gaan zoenen, seksen, etc. is toch wel questie van keuze maken!
Ik snap TS wel, er komt heel veel op je af, wat gebeurd er met het huis, hoe snel hebben we woonruimte, kan ik dit financieel wel dragen, hoe gaat de voogdij, de meubels, wat moet ik dan allemaal kopen enz enz enz en allerergste wat zullen bekenden allemaal wel niet zeggen, hoe reageren ze?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je financieel afhankelijk van hem TO, dat je zo slap reageert?
En hoe weet je zeker dat hij geen contact met haar heeft? Een appje is zo gestuurd.
Het argument over de kinderen vind ik ook slap. Kinderen maken niet dat je alles maar moet pikken van elkaar. Lekker makkelijk voor hem zeg.
Of je schrijft je ook in voor secondlove.
Als je het over een slippertje had gehad die gelijk opgebiecht is had je een punt gehad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu kan je natuurlijk alles weer gaan opsommen, hoe vreselijk die kerel is, en wat voor egoïstisch varken het is etc. Maar nu is het al gebeurd en dat is natuurlijk hoogst onbeschoft en vernederend van zo'n gast.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je het over een slippertje had gehad die gelijk opgebiecht is had je een punt gehad.
Deze meneer is zelf niet over 1 nacht ijs gegaan, hij heeft ervoor gekozen om dat contact te laten groeien, is een affaire begonnen en was daar niet mee gestopt als hij niet betrapt was. De kans is vrij groot dat hij anders over een tijdje zo zijn koffer had gepakt als zijn liefje bij haar partner weg was gegaan.
En nu is hij meer bezig met het verlies van zijn nieuwe liefje dan met de pijn die hij zijn vrouw heeft aangedaan. Goh, waar liggen zijn prioriteiten toch?
Het lijkt me op z'n minst verstandig om tijdelijk weg te gaan om goed na te kunnen denken, maar eigenlijk is dit een no brainer aangezien hij niet knokt, niet praat, zijn prioriteiten niet bij zijn vrouw heeft liggen. Dat terwijl hij wel al die moeite kon steken in dat liefje.
Tja vaak houden ze zich vast aan hoe het was, hij was altijd zo lief, we waren zo gelukkig, maar tijd doet dingen veranderen, mensen veranderen ook en soms niet ten goede van een relatie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu kan je natuurlijk alles weer gaan opsommen, hoe vreselijk die kerel is, en wat voor egoïstisch varken het is etc. Maar nu is het al gebeurd en dat is natuurlijk hoogst onbeschoft en vernederend van zo'n gast.
Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten. Maar overduidelijk zijn er bezwarende factoren voor d'r anders deed ze dat wel.
Dit dus. Na 13 jaar lief en leed gedeeld te hebben, kinderen te hebben zien opgroeien, samen ervaringen te hebben gedeeld enzo, is het enorm dom om in 1 nacht te beslissen dat alles voorbij is om vervolgens weken/maanden te zitten kloten met scheidingszaken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten.
Ik snap heel goed dat zij niet zomaar wegloopt, een scheiding is geen kattepis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu kan je natuurlijk alles weer gaan opsommen, hoe vreselijk die kerel is, en wat voor egoïstisch varken het is etc. Maar nu is het al gebeurd en dat is natuurlijk hoogst onbeschoft en vernederend van zo'n gast.
Het is makkelijk van achter je laptopje te verkondigen dat ze op moet rotten. Maar overduidelijk zijn er bezwarende factoren voor d'r anders deed ze dat wel.
Hij wil niet eens in relatietherapie. Hij wilt niet eens praten. Hoe kun je dan werken aan je relatie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Dit dus. Na 13 jaar lief en leed gedeeld te hebben, kinderen te hebben zien opgroeien, samen ervaringen te hebben gedeeld enzo, is het enorm dom om in 1 nacht te beslissen dat alles voorbij is om vervolgens weken/maanden te zitten kloten met scheidingszaken.
Gun hem zn tijd. Mannen hebben ook emoties, ook al uiten ze die soms niet altijd. Vreemdgaan heeft ergens een oorzaak, werk daaraan. Blijkt dat niet te werken, dan is het dán het juiste moment om over de toekomst te beslissen.
De oorzaak is vrij duidelijk, hij heeft niet aangegeven dat er wat mis was en is het ergens anders gaan zoeken. Ook toen lagen zijn prioriteiten dus blijkbaar al verkeerd. Zelfs nu wil hij daar niets over zeggen, geen relatietherapie, niet praten, niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Dit dus. Na 13 jaar lief en leed gedeeld te hebben, kinderen te hebben zien opgroeien, samen ervaringen te hebben gedeeld enzo, is het enorm dom om in 1 nacht te beslissen dat alles voorbij is om vervolgens weken/maanden te zitten kloten met scheidingszaken.
Gun hem zn tijd. Mannen hebben ook emoties, ook al uiten ze die soms niet altijd. Vreemdgaan heeft ergens een oorzaak, werk daaraan. Blijkt dat niet te werken, dan is het dán het juiste moment om over de toekomst te beslissen.
Nóg niet. Hij geeft aan tijd nodig te hebben. Die man zal nu, hopelijk, 24 uur per dag bezig zijn met deze situatie. Gun hem tijd, zodat hij kan kijken of hij bereid is te werken aan de relatie, al dan niet met therapie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij wil niet eens in relatietherapie. Hij wilt niet eens praten. Hoe kun je dan werken aan je relatie?
Ja zo na jaren lief en leed delen lekker bij een andere vrouw in bed belanden en haar lekker vol spuiten, hoe durft zijn vrouw te denken aan scheiden na al dat leed wat hij heeft doorstaan, dit had hij gewoon nodig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Kap is met dat Viva TO gedoe. Op Fok! is het TS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind dat Erodome gelijk heeft. Hopelijk gaat TO dat ook inzien.
Hier zet ik mijn vraagteken bij. We kennen alleen het verhaal van de ts, en die is natuurlijk verschrikkelijk. Er zijn oorzaken, praat daarover en ga niet premature beslissingen nemen. Ik denk dat je het daar wel mee eens bent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat zij niet zomaar wegloopt, een scheiding is geen kattepis.
Maar wat voor heil zit erin als meneer gewoon niets wil doen, geen relatietherapie, niet praten, niemand mag het weten enz...
Het is vrij duidelijk waar zijn prioriteiten liggen en dat is niet bij zijn vrouw. Zelfs de slechtste prater op de wereld kan meer doen dan deze vent doet(volgens het verhaal van de ts). Elke onhandige poging het "goed" te maken is beter dan dit.En nogmaals, we hebben het hier niet over een slippertje met zijn domme dronken hoofd, we hebben het over een affaire die nogsteeds gaande zou zijn als ze hun niet betrapt had.
Het is sowieso haar schuld, hoe je het ook wendt of keert. Zij gaf hem duidelijk niet wat hij nodig had, en dan moet je als man het gewoon elders halen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:02 schreef erodome het volgende:
Nog even en het is haar schuld dat meneer net deed alsof ze een prima huwelijk hadden en ondertussen ergens anders tussen de lakens lag.
Zo ThaDuck, ook actief op het Viva-forum dat je dit zo goed weet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:04 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kap is met dat Viva TO gedoe. Op Fok! is het TS.
Vrouwlief, ik mag er niet komen van haar. Ze is bang dat ik iemand ontmoet denk ik die graag gevuld wil wordenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo ThaDuck, ook actief op het Viva-forum dat je dit zo goed weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |