Precies!quote:
goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou er laat zich dan weinig te raden over, als ik jou was zou ik een afspraak maken met juridisch loket, kun je gewoon eens rustig informeren wat er dan allemaal op je af komt, dat is nog geen keus maken, maar stukje voorbereiding voor wat misschien komen gaat als jij er klaar voor bent
Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je ongetrouwd zou zijn en geen kinderen zou hebben dan: Ja het is evident.
Maar nu ligt het natuurlijk wel wat gecompliceerder, het is niet puur en alleen voor en tegens afstrepen, maar een beslissing die meer levens gaan beïnvloeden.
Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.quote:
Eens en een zeer goede plan voor TS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.
Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.
Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.
Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?
Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Eens en een zeer goede plan voor TS.
Informeren (juridisch) kan nooit kwaad en dan weet ze inderdaad al wat kan en niet kan moest ze een beslissing nemen. Soms is het minder ingewikkeld dan men denkt. Natuurlijk zal het emotioneel zwaar zijn voor TS, maar alle verdriet vergaat en is beter dan in een "schijnhuwelijk" te leven waarin kinderen afzien in naam van "voor de kinderen blijven we samen".
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.
Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.
Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?
Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
Dat is emotioneel echt niet leuk voor u, maar ik vind dat erg goed dat u nu afstand neemt en u inlichten enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:51 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.
Naar de kinderen toe voel ik me zeker wel verplicht om de relatie een kans te geven zodat ik ze recht in de ogen kan aankijken en zeggen dat papa en mama het geprobeerd hebben maar dat we niet bij elkaar horen. Dan kan je alles ook beter afwikkelen lijkt mij. Als het toen gelijk was afgekapt, was het de hel geworden, voor iedereen. Niet dat het nu veel beter is maar ik word me er wel steeds meer van bewust dat hij niets voor mij over heeft en dat ik me er op moet voorbereiden dat het over een paar weken/maanden voorbij is. Afstand nemen, goed laten inlichten en zeggen dat ik het kan, dat is wat ik nu moet doen. De hoop dat er nog iets gaat gebeuren wordt met de dag minder, al blijf ik nu nog wel hopen.
Hij zit ook op dit forum ofzo?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
Ik denk dat het één van de weinige niet kansloze dingen is wat je kan proberen. Het risico is dat hij je niet mist maar dan is er ook duidelijkheid. Misschien een weekje of twee waarvan één met en één zonder kinderen of zo? Verzin wat leuks.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
[..]
Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.
En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.
Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat .quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
Dat eerste is zeker waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.
Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.
Hij lijkt me een beetje een schijterd. Klopt dat?
Eigenlijk niet hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.
Hij lijkt me een beetje een schijterd. Klopt dat?
Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.
Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
is ook zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat .
Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeeltequote:
kan toch lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte
Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien
Tjah maar is het daar dan te laat voor?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...
Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijkquote:
Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah maar is het daar dan te laat voor?
Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
quote:
Is het ook niet en hoe meer ik erover nadenk, hoe veel voorbeelden ik kan bedenken binnen de kennissenkring bij wie het voor is gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijkhoe vervelend het ook voelt.
Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:
[..]
Fijn dat je het begrijptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.
En andersom natuurlijk ook.
Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef stacy_lace het volgende:
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.
Ik ben het wel met u eens dat het moet besproken worden, ook voor de kinderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.
En andersom natuurlijk ook.
Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!
Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hèquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef stacy_lace het volgende:
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.
Ik zit weer in zo'n stom monogaam huwelijk
Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lacequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.
Hij denkt in oplossingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.
Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
ik heb helemaal niets vergeven, jij leest nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij denkt in oplossingen?Blijkbaar niet he..
Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace
SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.
Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
ja, dat gebeurt ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar jij baalt ervan dat het niet kanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?
Ik bedoelde dan ook meer eerder, voor zijn piemel ging ronddwalen. Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.
Waarheid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.
'Ons' brein werkt nu eenmaal anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef complicate het volgende:
[..]
SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!
Hoe komt u daarbij dat hij waarschijnlijk veel spijt heeft? Serieus, dat doet hij niet.
TS kan hem moeilijk vergeven, als hij zelfs geen spijt laat zien. Oh wacht, dat had hij al een tijdje moeten doen. En nogmaals het feit dat hij dat dus niet doet, wil VEEL zeggen.
Ik zou leren om sarcasme te herkennen, dat zal je de rest van je leven van pas kunnen komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar jij baalt ervan dat het niet kan
Ja maar wat koop je daar nu nog voor? Wat maakt het uit hoe hij verliefd is geworden? Hij had er niets mee moeten doen en daar is het te laat voor. Dus nu is hij natuurlijk het stuk stront die in ieders ogen gefaald heeft (niet geheel onterecht natuurlijk).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook meer eerder, voor zijn piemel ging ronddwalen. Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.
Succes, en geen dank. Kijken of ik er nog een dubbeltje bij kan doen de volgende keerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef stacy_lace het volgende:
Dames en heren, ik moet de kinderen uit school halen en daarna werken.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie goed bedoelde adviezen en meningen, morgen ben ik er weer bij.
Verliefd worden is een keuze, en spijt hebben of niet hebben is ook een keuze. En haar man heeft gekozen om verliefd te worden en er zelfs geen spijt van hebben na haar te hebben bedrogen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Ons' brein werkt nu eenmaal anders.
Jij begrijpt dat niet, want vrouw. Ik vind die gozer best wel sneu op een bepaalde manier. Hij heeft een oliedomme fout gemaakt die hem waarschijnlijk zijn vrouw kost, is verliefd geworden, heeft zijn vrouw bedrogen en is daarom een slecht voorbeeld voor zijn kinderen. Wat moet hij zich een mislukking voelen zeg, en niemand die hem steunt want vreemdganger.
Achja je weet nooit, de ene is serieus de andere sarcastisch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou leren om sarcasme te herkennen, dat zal je de rest van je leven van pas kunnen komen.
Als dat waar is, dan had hij toch ook kunnen kappen met zijn vrouw en met zijn nieuwe liefje ervandoor kunnen gaan? Was hij veel minder verdrietig geweest.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Verliefd worden is een keuze, en spijt hebben of niet hebben is ook een keuze. En haar man heeft gekozen voor, verliefd worden en er zelfs geen spijt van hebben na haar te hebben bedrogen.
Mjah, dan zou hij dat maar wat meer moeten laten zien. Sorry, maar daar heb ik gewoon weinig begrip voor. En wat trouwens als hij niet betrapt zou zijn, had hij dan uit zichzelf verteld dat hij verliefd is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar wat koop je daar nu nog voor? Wat maakt het uit hoe hij verliefd is geworden? Hij had er niets mee moeten doen en daar is het te laat voor. Dus nu is hij natuurlijk het stuk stront die in ieders ogen gefaald heeft (niet geheel onterecht natuurlijk).
Maar er zomaar vanuit gaan dat hij zich niet ontzettend klote voelt is erg kortzichtig.
En dat is vanwege zijn schuldgevoel denk je? Of ms toch omdat het veel makkelijker is om niets te zeggen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan had hij toch ook kunnen kappen met zijn vrouw en met zijn nieuwe liefje ervandoor kunnen gaan? Was hij veel minder verdrietig geweest.
Ja dat klopt wel, ik vraag me af waarom hij nog bij haar blijft als hij toch geen spijt heeft. Raadseltjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan had hij toch ook kunnen kappen met zijn vrouw en met zijn nieuwe liefje ervandoor kunnen gaan? Was hij veel minder verdrietig geweest.
Scheelt hem een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, ik vraag me af waarom hij nog bij haar blijft als hij toch geen spijt heeft. Raadseltje
Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt ze het hem makkelijk door niet te zagen en hem niet buiten te gooien toch?quote:
Dat is echt een slap argument. Want dat 'gedoe' kan niet op tegen een half jaar jezelf 'high' snuiven van endorfine aan de zure grot van je nieuwe vriendin.quote:
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakt ze het hem makkelijk door niet te zagen en hem niet buiten te gooien toch?
Oh maar ms doet hij dat straks wel weer, als TS weer gerustgesteld is enzo... je weet het nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is echt een slap argument. Want dat 'gedoe' kan niet op tegen een half jaar jezelf 'high' snuiven van endorfine aan de zure grot van je nieuwe vriendin.
Ok dan zijn wij het eens.quote:
Je moet echt even stoppen met je diagnoses uit het boek 'Psychologie voor Beginners' en 'Hoe wordt ik psycholoog'.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar wat koop je daar nu nog voor? Wat maakt het uit hoe hij verliefd is geworden? Hij had er niets mee moeten doen en daar is het te laat voor. Dus nu is hij natuurlijk het stuk stront die in ieders ogen gefaald heeft (niet geheel onterecht natuurlijk).
Maar er zomaar vanuit gaan dat hij zich niet ontzettend klote voelt is erg kortzichtig.
Tjah jij komt nu meer afgunstig over tegenover die gozer. "IK MAG HET NIET DUS HIJ OOK NIET"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je moet echt even stoppen met je diagnoses uit het boek 'Psychologie voor Beginners' en 'Hoe wordt ik psycholoog'.
Wat boeit het hoe hij zich voelt? Daar had hij aan moeten denken voordat hij het lekkere gevoel van klaarkomen in een ander mutsje voelde. Niemand heeft hem gedwongen om buiten de deur te eten.
Als je hem nu vergeeft gebeurd het over een paar jaar weer, de situatie thuis veranderd namelijk niet.
Ja hè en dat allemaal voor een niet spraakzame kerel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
Tjah dat is de opdracht voor de TS. Die moet het vertrouwen in hem terugwinnen en aan hem de opdracht dit te stimuleren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar ms doet hij dat straks wel weer, als TS weer gerustgesteld is enzo... je weet het niet
Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel losquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hè en dat allemaal voor een niet spraakzame kerel.![]()
Misschien heeft die andere vrouw hem verleidtmja dan nog, resultaat blijft hetzelfde.
hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:31 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja kunstig, je begint met 1 appje en dan komen er tig meer en dat voor een niet spraakzame vent, ze bracht hem de lippen dan wel los
Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is hij wel een heel erg goed uitziende gozer met een gouden lul? En is hij al 13 jaar bezig met wijven van zich af slaan. weet jij veel.
Ik zet ook altijd in mijn appje, als je niet terug appt, dan steek ik je auto in de brand!!! gewoon beetje onder druk zetten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
hehe inderdaad. Alsof hij geen keuze heeft.Wat een kerel zeg, amai!
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mja maar als hij niet zo spraakzaam is, dan is het wel moeilijk om daarmee contact te krijgen
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?
Helemaal totaal irrelevant.
Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
TS heeft bevestigd dat hij slecht is in gevoelenspraat, daar waar zij nu behoefte aan heeft. Ze wil begrip van hem en krijgt dat niet. Wat maakt het in Gristusnaam uit wat de communicatieve vaardigheden zijn van meneertje als het aankomt op hosselen?
Helemaal totaal irrelevant.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijgen
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Het komt er gewoon op neer dat meneer wel weet wat hij doet en wat hij wil.
Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een beetje prater zegt gewoon wat een vrouw wil horen, daar hoef je verder geen gevoel bij te hebben.
Ik kan ook tegen mijn ex zeggen, Schatje als ik je zie word ik bloedgeil van je en heb alles voor je over!! en ondertussen gewoon mijn teennagels knippen en het boodschappenlijstje schrijven
Ach hou op zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?
Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Nee de lading is gewoon te groot om nu toe te geven. Dat snappen jullie niet?
Nee, een man is gewoon geen kwal die meedrijft op de zee der emoties.quote:
Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat hij het hele onderwerp ontwijkt. Dat betekent niet dat hij er relax mee is, toch?
Wel triest dat je zo'n lange zin nodig hebt om te laten zien dat je een ex hebt
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Hhehe hij moet niets meer toegeven, meneer is betrapt en toont geen spijt.![]()
Volgens mij is hij gewoon verliefd op die ander hoor, anders was hij nu bezig voor zijn vrouw te vechten. Maar neen dat doet hij niet, hij weet dus wel wat hij wil. Zwijgen is toestemmen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah jij komt nu meer afgunstig over tegenover die gozer. "IK MAG HET NIET DUS HIJ OOK NIET"
En dat het over een paar jaar weer gebeurd weet je natuurlijk ook niet. Misschien weet hij nu wel hoe hij het niet wil.
Pffff echt wat is dit?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.
Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:43 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Heb er wel meer, maar die ging ook vreemd en niets is vervelender als bij de huisarts een soa test te doen omdat je vriend zijn lul niet in zijn broek kon houden.
Hij doet gewoon struisvogel politiek of we schuiven het vuil onder het kleed en het is weer schoon, zo werkt dat niet, hij had ook zijn vrouw bij de hand kunnen pakken en gewoon toe kunnen geven dat hij een lul was en niet wist wat hij deed en daar spijt van heeft
Wat is wat?quote:
Dit is toch des te meer reden om dan uit elkaar te gaan? Voor de kinderen hoeft men niet bij elkaar te zijn want beide zijn goede ouders en missen niets qua kansen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wablieft?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja hij is ook verliefd op haar (heeft ts geschreven) . En heeft het contact verbroken, ook dit is pijnlijk voor hem.
Hij gaat pas vechten voor zijn vrouw als hij de strijd met zijn gevoel heeft gewonnen.
Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?
Kan toch? Waarom uitsluiten dat hij spijt heeft?
Anders had hij toch wel contact gehouden met zijn liefje?
Precies, hij is te laat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
Als je geen afspraken hebt over buiten de deur eten dan is een tongzoen toch al het eindpunt? Zo niet dan verdien je het wel een beetje om bedrogen te worden als man of vrouw.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom zij genoegen zou moeten nemen met dat hij pas gaat vechten als hij zover is. Was hij bij mij al te laat geweest..
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Het enige wat TS nu nog kan bereiken is dat hij zorgt dat de volgende keer ze er zeker niet achter kan komen.quote:
Als hij spijt had, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah misschien is het niet 'that kind of guy'?
Kan toch? Waarom uitsluiten dat hij spijt heeft?
Anders had hij toch wel contact gehouden met zijn liefje?
Zou kunnen,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die gast duwt dat liefje gewoon nog aan hoor, neem dat maar van mij aan
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.
EN ZEKER NIET over een nacht ijs alles maar opzeggen. Dat is oliedom.
Dat zeggen we ook niet, maar die kerel had daar zelf aan moeten denken...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Bij mij ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:49 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Als hij spijt was, zou TS wel klagen over al dat geslijm en gekruip van hem, hij heeft het gewoon in de doofpot gestopt en zodra die denkt dat de kust veilig is zoekt hij wel weer contact met die vrouw, de seks was immers goed totdat zijn vrouw aan de deur stond te bonken
Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat je weer een hele discussie begint nu. Er zijn natuurlijk meer omstandigheden dan zijn hufterigheid. Je moet de hele situatie bekijken, ze hebben kinderen, een huis en zijn 13 jaar samen. Dan ga je eerst een weg proberen te zoeken en met elkaar in gesprek.
Ja maar die man uit helemaal niets, hij doet alsof er niets gebeurd is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uit
Precies, het is niet zo dat hij even uit de bocht vloog, hij heeft toch bewust het eerste appje uitgebouwd tot batsen met de deur op slot en betrapt worden..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Lastpost het volgende:
Als ik de OP zo lees is dit een gevecht dat je toch niet wint. Dat je vent een keer de fout in gaat kan ik gek genoeg nog inkomen als je in een lange relatie zit, maar de gevoelens, de verliefdheid etc. lijken mij toch een duidelijk teken dat er al een tijd lang iets goed mis zit in jullie eigen relatie.
Hij zit gewoon met z'n gedachten nog bij de andere dame, met z'n gevoel ook en enkel z'n verstand zegt nu nog dat ie beter bij z'n vrouw en kids kan blijven. Het lijkt mij sterk dat de band, het vertrouwen en het gevoel van voorheen dan nog terug krijgt in ieder geval. En hij zal er vast wel spijt van hebben, dat ie dit niet uit met de voor de hand liggende clichés maken het niet gelijk een lul zonder gevoel die niets geeft om z'n vrouw en relatie.
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
nee niets doen, dat schept weer vertrouwen en is de basis voor een goed huwelijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat is dit voor pure onzin? Alsof iedereen zich op dezelfde manier uit
Nee, dan ben je mijn ideale vrouwquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, als ik je na 13 jaar betrap en je daarna doet of je neus bloedt.. dan ben ik oliedom als ik dat pik.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Hij wacht af wat TS gaat doen, en dat lijkt me logisch want hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was. Waarom zou hij niet wachten op TS? De bal ligt toch bij haar om iets te doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee je laat je verneuken en vernederen en we steken allemaal ons hoofd in de bloempot en doen alsof er niets aan de hand is
Oh wat een heerlijk excuus. "Nee schat, ik praat niet over mijn gevoelens. Dat kan ik niet. Maar ik vul wel even het voegje van de buurvrouw, dat is mijn alternatief voor praten".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.
Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
True. Ik zou het niet accepteren iig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk ontwijkt hij het onderwerp. Als het kon zou ik dat ook doen als ik hem was.
Blijkbaar hebben ze zo'n huwelijk, er zijn ook mensen die nogal schuw zijn tegenover elkaar hè. Niet overal is praten vanzelfsprekend.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef inslagenreuring het volgende:
hij is de vreemdganger en weet donders goed dat hij 'verkeerd' was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |