abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139898648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Hier heb ik dus niets aan, je kan gewoon je mening hier over geven, waar ik om gevraagd heb.
Maar als niet weet waar je over praat, kan je beter niets zeggen en niet het topic bevuilen met rare praat.
Jij doet zijn huishouden, hij neukt buiten de deur, kwetst jou, je kinderen, en jij steekt je kop bij de clivia in de pot en wil hem een kans geven, hij heeft je niet geneukt maar verneukt en doet nu net of er niets aan de hand is
pi_139898664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:18 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Als je beter leest, lees je dat ik niet als een huissloof achter hem aanga
Maar je pakt ook de regie niet.
pi_139898667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar jij hebt dat niet gedaan, dat heeft hij gedaan. Hij gaat zo met zijn vrouw en kinderen om. Nu is aan jou de keuze om dit door te laten modderen. Maar dan ligt inderdaad de schuld wel bij jou.
Dat klopt en daar probeer ik nu achter te komen, wil ik dit nog wel?
pi_139898671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het zo makkelijk is?

Serieuze vraag.
Scheiding gezien van mijn ouders, 6 week later hadden mijn moeder en wij weer een huis, wij zijn zo op een dag weggegaan.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:19:23 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898681
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef jogy het volgende:
Volgens mij is het minst slechte resultaat wat je hieruit kan verwachten dat je jouw man door op zijn schuldgevoel te werken bij je kan houden. Wie weet komt er aan zijn kant nog een keer een soort van berusting in zijn lot en kunnen jullie er het beste van maken en heel misschien ziet hij ooit het licht en wordt hij helemaal weer verliefd op je maar volgens mij gebeurd dat alleen maar in films en sprookjes.

Succes in ieder geval.
Minst slechte is dat haar man zich kapot zwoegt om weer enigszins de vonk te doen overslaan. Vooral nadat hij is vreemdgegaan. Maar er is gewoon een keiharde klap gevallen en tjah, het kost minder moeite om weg te gaan en even verdriet te hebben, dan het vertrouwen weer herstellen denk ik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_139898718
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:19 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dat klopt en daar probeer ik nu achter te komen, wil ik dit nog wel?
Waarom zou u het eigenlijk nog willen????
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139898733
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:18 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Als je beter leest, lees je dat ik niet als een huissloof achter hem aanga
Jij geeft hem de kans om na te denken, nee schatje denk jij maar na, je laat hem dan ook nog lekker in je huis, hij zou op zijn knieen voor je moeten en je smeken, jij bent zoveel beter en verdiend zoveel beter dan een vent die nog niet eens de moeite neemt om met je te praten
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:21:33 #108
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139898743
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Minst slechte is dat haar man zich kapot zwoegt om weer enigszins de vonk te doen overslaan. Vooral nadat hij is vreemdgegaan. Maar er is gewoon een keiharde klap gevallen en tjah, het kost minder moeite om weg te gaan en even verdriet te hebben, dan het vertrouwen weer herstellen denk ik.
Het beste (maar in mijn ogen ook het minst realistische) resultaat is dat hij in één keer omslaat, de oude liefde weer helemaal terugvind en weer zonder om te kijken vol voor de TS gaat. maar dan had hij anders moeten reageren dan de TS hier zegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:22:31 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:19 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Scheiding gezien van mijn ouders, 6 week later hadden mijn moeder en wij weer een huis, wij zijn zo op een dag weggegaan.
Maar zou jij niet scheiden op een goed gefundeerde beslissing? Ik begrijp heel goed dat je een impulsreactie krijgt van 'oprotten nu' als de partner vreemdgaat. Maar ik denk dat het nuttiger is als je eerst even kijkt naar het onderliggende, wat klopte er niet, heb ik zelf dingen gemist of te weinig mijn best gedaan? Objectief de relatie op waarde schatten.

En daarna beslissen of deze in dezelfde vorm kan worden voorgezet. Van vandaag op morgen zeggen "Oprotten nu met je vieze stinkende bloedlul" puur op woede en verraad is volgens mij niet het meest verstandige wat je kunt doen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:23:48 #110
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_139898805
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef stacy_lace het volgende:
En aan de ene kant wil ik dat heel graag zeggen en aan de andere kant hoop ik toch nog dat hij nog ergens het licht ziet.
Ik denk juist dat de enige manier waarop hij het licht zou kunnen zien is als je dat ook gewoon zegt. Begrijp me goed, ik verwacht van niet maar dat is nog de enige manier waarop het uberhaupt zou gebeuren. Hij neemt jou als het ware voor totaal vanzelfsprekend, valt dat weg dan zou het door kunnen dringen.

Maar ik ben bang van niet.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:12 #111
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898817
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Het beste (maar in mijn ogen ook het minst realistische) resultaat is dat hij in één keer omslaat, de oude liefde weer helemaal terugvind en weer zonder om te kijken vol voor de TS gaat. maar dan had hij anders moeten reageren dan de TS hier zegt.
Tjah dat is kaliber Assepoester en Doornroosje, not gonna happen. Hier moet energie in gestoken worden, van zowel de TS (vertrouwen terugwinnen) en de man (zich bloed zweet en tranen werken om TS te overtuigen) Dit lijkt niet te gebeuren. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de man van TS liefdesverdriet heeft van zijn weggevallen liefje.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:26:01 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik denk juist dat de enige manier waarop hij het licht zou kunnen zien is als je dat ook gewoon zegt. Begrijp me goed, ik verwacht van niet maar dat is nog de enige manier waarop het uberhaupt zou gebeuren. Hij neemt jou als het ware voor totaal vanzelfsprekend, valt dat weg dan zou het door kunnen dringen.

Hij lijkt inderdaad empathische vermogens te missen. Daarnaast is hij moedwillig vreemdgegaan. Volgens mij is het gewoon op.
pi_139898893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar zou jij niet scheiden op een goed gefundeerde beslissing? Ik begrijp heel goed dat je een impulsreactie krijgt van 'oprotten nu' als de partner vreemdgaat. Maar ik denk dat het nuttiger is als je eerst even kijkt naar het onderliggende, wat klopte er niet, heb ik zelf dingen gemist of te weinig mijn best gedaan? Objectief de relatie op waarde schatten.

En daarna beslissen of deze in dezelfde vorm kan worden voorgezet. Van vandaag op morgen zeggen "Oprotten nu met je vieze stinkende bloedlul" puur op woede en verraad is volgens mij niet het meest verstandige wat je kunt doen.
Een relatie is al niet goed als je partner zijn lul in een ander steekt, die was al klaar met de relatie.
Hij dacht vast niet toen hij lekker zijn wijffie befte, goh wat zou mijn vrouw aan het doen zijn, mmmmm lekker dit, goh liggen de kinderen al op bed, haha ik ook!

Trouwens hoeveel heb jij nodig als je partner lekker ligt te krikken met een ander en jij stapt binnen? Bij mij is dan de gehele koek op en de afwas is dan al gedaan, dat is dan oprotten.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:29:37 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139898953
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Een relatie is al niet goed als je partner zijn lul in een ander steekt, die was al klaar met de relatie.
Hij dacht vast niet toen hij lekker zijn wijffie befte, goh wat zou mijn vrouw aan het doen zijn, mmmmm lekker dit, goh liggen de kinderen al op bed, haha ik ook!
Ik denk inderdaad dat het in het kader van een weloverwogen beslissing bevorderlijk is, om gedetailleerd in te denken hoe je man zijn minnares lag klaar te beffen.
pi_139898992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier moet energie in gestoken worden, van zowel de TS (vertrouwen terugwinnen) en de man (zich bloed zweet en tranen werken om TS te overtuigen) Dit lijkt niet te gebeuren. Maar dat kan natuurlijk ook omdat de man van TS liefdesverdriet heeft van zijn weggevallen liefje.
-Die man neemt zijn vrouw vanzelfsprekend en is verliefd op een ander.

-Die man vecht niet voor zijn vrouw die hij bedrogen heeft, maar verwerkt gewoon zijn "liefdesverdriet" van die andere vrouw waarop hij verliefd is.

-Die man is betrapt en laat geen enkel teken van spijt zien.

TS weet heel goed wat ze moet doen. ;) Sterker nog, die man maakt het haar ZOOOOOO gemakkelijk om die beslissing te nemen. :)
pi_139899069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:21 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Jij geeft hem de kans om na te denken, nee schatje denk jij maar na, je laat hem dan ook nog lekker in je huis, hij zou op zijn knieen voor je moeten en je smeken, jij bent zoveel beter en verdiend zoveel beter dan een vent die nog niet eens de moeite neemt om met je te praten
Dat is nu dus precies wat ik denk. Alleen regeert nu de angst (wat als ik wegga) en wil ik het niet zomaar voorbij laten gaan. Ik hoop toch nog ergens dat hij voor mij gaat vechten, ook al weet ik dat dat naïef is. Ik heb ook wel gezegd tegen hem dat als het zo doorgaat, ik niet denk dat we samen blijven, dat we over een paar maanden nog in precies dezelfde situatie zitten en ik daar niet mee kan leven.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:34:14 #117
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899078
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:31 schreef complicate het volgende:

[..]

-Die man vecht niet voor zijn vrouw die hij bedrogen heeft, maar verwerkt gewoon zijn "liefdesverdriet" van die andere vrouw waarop hij verliefd is.

TS weet heel goed wat ze moet doen. ;) Sterker nog, die man maakt het haar ZOOOOOO gemakkelijk om die beslissing te nemen. :)
Tjah dit zijn genoeg redenen (mijns inziens) om de handdoek in de ring te gooien. Maar stel je voor dat de man van zijn liefdesverdriet af komt, zich daarna weer vol op zijn vrouw richt en de relatie daarna floreert als nooit tevoren? Je kan nu eenmaal niets uitsluiten. En ik zou het op een gekke manier begrijpen als TS haar man nog een kans zou geven (ook al zou dat in eerste instantie voor de kinderen zijn) Weggaan kan immers altijd nog.
pi_139899093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat hebben er al meerdere gezegd, dat hij mij zo vanzelfsprekend neemt en dat hij misschien maar eens moet voelen hoe het is als ik er niet meer ben.
pi_139899096
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:33 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dat is nu dus precies wat ik denk. Alleen regeert nu de angst (wat als ik wegga) en wil ik het niet zomaar voorbij laten gaan. Ik hoop toch nog ergens dat hij voor mij gaat vechten, ook al weet ik dat dat naïef is. Ik heb ook wel gezegd tegen hem dat als het zo doorgaat, ik niet denk dat we samen blijven, dat we over een paar maanden nog in precies dezelfde situatie zitten en ik daar niet mee kan leven.
Helaas kunt u hem niet dwingen om voor u te vechten. Kijk maar goed naar de feiten.
pi_139899116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:27 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Trouwens hoeveel heb jij nodig als je partner lekker ligt te krikken met een ander en jij stapt binnen? Bij mij is dan de gehele koek op en de afwas is dan al gedaan, dat is dan oprotten.
Ik heb ze niet betrapt terwijl ze bezig waren, de deur zat op slot.
pi_139899146
quote:

[..]

Waarschijnlijk wel ;( ;(
pi_139899168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah dit zijn genoeg redenen (mijns inziens) om de handdoek in de ring te gooien. Maar stel je voor dat de man van zijn liefdesverdriet af komt, zich daarna weer vol op zijn vrouw richt en de relatie daarna floreert als nooit tevoren? Je kan nu eenmaal niets uitsluiten. En ik zou het op een gekke manier begrijpen als TS haar man nog een kans zou geven (ook al zou dat in eerste instantie voor de kinderen zijn) Weggaan kan immers altijd nog.
Neen ik stel niets voor, TS moet zelf haar beslissing maken , het is meer dan evident:

quote:

[..]

pi_139899202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:35 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik heb ze niet betrapt terwijl ze bezig waren, de deur zat op slot.
Nou er laat zich dan weinig te raden over, als ik jou was zou ik een afspraak maken met juridisch loket, kun je gewoon eens rustig informeren wat er dan allemaal op je af komt, dat is nog geen keus maken, maar stukje voorbereiding voor wat misschien komen gaat als jij er klaar voor bent
pi_139899205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:36 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ;( ;(
Diep in uw hart weet je het, TS. O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:39:19 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899228
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:37 schreef complicate het volgende:

[..]

Neen ik stel niets voor, TS moet zelf haar beslissing maken , het is meer dan evident:

[..]

Als je ongetrouwd zou zijn en geen kinderen zou hebben dan: Ja het is evident.

Maar nu ligt het natuurlijk wel wat gecompliceerder, het is niet puur en alleen voor en tegens afstrepen, maar een beslissing die meer levens gaan beïnvloeden.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:39:28 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139899232
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef complicate het volgende:

[..]

Diep in uw hart weet je het, TS. O+
Zo diep hoef je toch niet te gaan
pi_139899237
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zo diep hoef je toch niet te gaan
Precies!
pi_139899249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou er laat zich dan weinig te raden over, als ik jou was zou ik een afspraak maken met juridisch loket, kun je gewoon eens rustig informeren wat er dan allemaal op je af komt, dat is nog geen keus maken, maar stukje voorbereiding voor wat misschien komen gaat als jij er klaar voor bent
goed idee
pi_139899325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je ongetrouwd zou zijn en geen kinderen zou hebben dan: Ja het is evident.

Maar nu ligt het natuurlijk wel wat gecompliceerder, het is niet puur en alleen voor en tegens afstrepen, maar een beslissing die meer levens gaan beïnvloeden.
Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.
pi_139899349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:40 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

goed idee
Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.
pi_139899422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Gewoon informeren, is niets mis mee, hun zijn onpartijdig en kun je beetje voorbereiden, vaak is zo dat je het zelf heel dramatisch ziet, hun leggen alles overzichtelijk op een rijtje en kun je rustig nadenken, echt voor je kinderen maakt het weinig uit, ik ben ook een van gescheiden ouders en zeg wel eens tegen mijn moeder, dit had je jaren eerder moeten doen, ik heb 12 jaar onder de spanning tussen mijn ouders geleefd, dat is niet leuk.
Eens en een zeer goede plan voor TS.

Informeren (juridisch) kan nooit kwaad en dan weet ze inderdaad al wat kan en niet kan moest ze een beslissing nemen. Soms is het minder ingewikkeld dan men denkt. Natuurlijk zal het emotioneel zwaar zijn voor TS, maar alle verdriet vergaat en is beter dan in een "schijnhuwelijk" te leven waarin kinderen afzien in naam van "voor de kinderen blijven we samen".
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:47:40 #132
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899472
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:42 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik begrijp uw standpunt hoor, maar sorry het is meer dan evident, zéker als u rekent houdt met zijn gedrag.
Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.

Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?

Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:49:31 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139899533
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
Vrijheid
pi_139899567
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah zijn gedrag. Wat weten we eigenlijk van deze man? Misschien is het wel een ingetogen gozer, die totaal niet romantisch is aangelegd, al sinds het begin een beetje een lompe hork. Dan kan je moeilijk verwachten dat hij nu serenades met bijbehorende ukelele aan TS uitdeelt.

Hij is vreemdgegaan, doe nu behoorlijk passief (dat is al met al al verwerpelijk). Maar meer weten we niet. Misschien is hij wel een uitstekende vader en bezorgt hij TS gewoon een gelukkig (financieel) goed leven? Waarom dan over een nacht ijs even beslissen dat hij op moet fucken?

Misschien is TS wel een matras in bed? Zoveel redenen. Het lijkt me raadzamer deze eerst eens uitvoerig te bespreken. Hij heeft in ieder geval het contact verbroken met zijn minnares, dat is ook wat waard lijkt me.
Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.
pi_139899581
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Eens en een zeer goede plan voor TS.

Informeren (juridisch) kan nooit kwaad en dan weet ze inderdaad al wat kan en niet kan moest ze een beslissing nemen. Soms is het minder ingewikkeld dan men denkt. Natuurlijk zal het emotioneel zwaar zijn voor TS, maar alle verdriet vergaat en is beter dan in een "schijnhuwelijk" te leven waarin kinderen afzien in naam van "voor de kinderen blijven we samen".
Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.
Naar de kinderen toe voel ik me zeker wel verplicht om de relatie een kans te geven zodat ik ze recht in de ogen kan aankijken en zeggen dat papa en mama het geprobeerd hebben maar dat we niet bij elkaar horen. Dan kan je alles ook beter afwikkelen lijkt mij. Als het toen gelijk was afgekapt, was het de hel geworden, voor iedereen. Niet dat het nu veel beter is maar ik word me er wel steeds meer van bewust dat hij niets voor mij over heeft en dat ik me er op moet voorbereiden dat het over een paar weken/maanden voorbij is. Afstand nemen, goed laten inlichten en zeggen dat ik het kan, dat is wat ik nu moet doen. De hoop dat er nog iets gaat gebeuren wordt met de dag minder, al blijf ik nu nog wel hopen.
pi_139899646
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Kan je anders niet gewoon even bij familie/vrienden gaan zitten voor een bepaalde tijd (weekje/twee weken/langer) om te kijken wat er gebeurd binnen de relatie? Wie weet heeft hij dat nodig om je daadwerkelijk te missen en te weten wat er bijna verneukt is?
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef jogy het volgende:
Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:53:12 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899650
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:50 schreef complicate het volgende:

[..]

Mmmm het resultaat blijft hetzelfde: hij heeft haar bedrogen, is bedrapt en hij geeft geen enkel teken van spijt. Hij wil zelfs niet vechten voor haar.
Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.

Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
pi_139899664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 13 mei 2014 @ 11:54:11 #139
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_139899681
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:36 schreef stacy_lace het volgende:
. Ik zie totaal geen vechtlust bij hem
Als hij dat wel had, was hij sowieso al niet vreemdgegaan.
pi_139899688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:51 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Dat is ook zeker niet wat ik wil, ik wou dat voor mij koos (gelijk nadat het uitkwam) en niet bij elkaar blijven voor de kinderen.
Naar de kinderen toe voel ik me zeker wel verplicht om de relatie een kans te geven zodat ik ze recht in de ogen kan aankijken en zeggen dat papa en mama het geprobeerd hebben maar dat we niet bij elkaar horen. Dan kan je alles ook beter afwikkelen lijkt mij. Als het toen gelijk was afgekapt, was het de hel geworden, voor iedereen. Niet dat het nu veel beter is maar ik word me er wel steeds meer van bewust dat hij niets voor mij over heeft en dat ik me er op moet voorbereiden dat het over een paar weken/maanden voorbij is. Afstand nemen, goed laten inlichten en zeggen dat ik het kan, dat is wat ik nu moet doen. De hoop dat er nog iets gaat gebeuren wordt met de dag minder, al blijf ik nu nog wel hopen.
Dat is emotioneel echt niet leuk voor u, maar ik vind dat erg goed dat u nu afstand neemt en u inlichten enzo.
pi_139899697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Helaas ga ik hier niet veel over vertellen ivm privacy, hoe graag ik het ook zou willen vertellen.
Hij zit ook op dit forum ofzo?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:55:31 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899719
quote:

[..]

Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:55:37 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139899723
quote:

[..]

[..]

Dat is nu waar ik ook aan denk, beter misschien voor beide partijen om er eens goed over na te denken. Nu blijft de spanning onderling maar sudderen maar er gebeurt niets.
Ik denk dat het één van de weinige niet kansloze dingen is wat je kan proberen. Het risico is dat hij je niet mist maar dan is er ook duidelijkheid. Misschien een weekje of twee waarvan één met en één zonder kinderen of zo? Verzin wat leuks.
Vrijheid
pi_139899742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat klopt, en dat is een goede reden om het na een periode af te kappen. Maar ik zeg puur dat het niet slim is om ondoordacht te zeggen dat hij weg moet gaan. Er is meer dan de ontrouw, hij is ook een mens.

Misschien heeft hij wel spijt en schaamt hij zich kapot. Hij lijkt me (uit de teksten van TS) nou niet echt een spraakzaam type.
En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
pi_139899774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

En dat is nou wat ik wil dat hij gewoon uit zichzelf zegt ipv dat ik erover moet beginnen. En dat heb ik hem ook gezegd: ik verwacht geen serenades, ik wil gewoon dat hij zegt wat hij denkt, vanuit zichzelf.
Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat . :O
pi_139899816
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee maar ik weet niet wie allemaal wel ;)
pi_139899841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Was puur even aangeven dat er meerdere factoren zijn die meespelen (ook voor jou). Als hij verder een prima gozer is en jou gelukkig maakt, dan is het al een heel ander verhaal dan wanneer hij je altijd kut behandelt enzo.
Dat eerste is zeker waar.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 11:58:52 #148
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.

Hij lijkt me een beetje een schijterd. Klopt dat?
pi_139899899
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nouja denk je in. Hij is verliefd op die vrouw dus denkt niet echt logisch na, waarschijnlijk mist hij haar en denkt hij aan haar. Dat zegt hij natuurlijk wel op (voor jou) weliswaar na vreemdgaan maar het is toch een offer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Eigenlijk niet haha
pi_139899902
quote:

[..]

Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...
pi_139899916
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat . :O
is ook zo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:01:25 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899949
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

[..]

Eigenlijk niet haha
Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte :P

Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien :7
pi_139899976
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte :P

Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien :7
kan toch lachen :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:02:17 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139899985
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...
Tjah maar is het daar dan te laat voor?

Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:21 #155
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

kan toch lachen :)
Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijk ;) hoe vervelend het ook voelt.
pi_139900061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah maar is het daar dan te laat voor?

Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

is ook zo
pi_139900100
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.
pi_139900136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijk ;) hoe vervelend het ook voelt.
Is het ook niet en hoe meer ik erover nadenk, hoe veel voorbeelden ik kan bedenken binnen de kennissenkring bij wie het voor is gekomen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:06:11 #159
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900145
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:

[..]

Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.

En andersom natuurlijk ook.

Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
pi_139900211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.

Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.
Fijn dat je het begrijpt
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:07:51 #161
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef stacy_lace het volgende:
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.
Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!
pi_139900244
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.
pi_139900283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben het wel met u eens dat het moet besproken worden, ook voor de kinderen.
pi_139900294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!
Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.
pi_139900306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef stacy_lace het volgende:
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.
Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè :P
pi_139900332
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef complicate het volgende:

[..]

Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè :P
:)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:11:50 #167
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef stacy_lace het volgende:

[..]

Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.

Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
pi_139900389
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.

Ik zit weer in zo'n stom monogaam huwelijk :'(
pi_139900408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.

:D _O-
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:13:16 #170
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900418
quote:

Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace ;)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:13:32 #171
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.

Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
Hij denkt in oplossingen? :') Blijkbaar niet he..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_139900464
quote:

ik heb helemaal niets vergeven, jij leest niet
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:14:58 #173
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900469
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Hij denkt in oplossingen? :') Blijkbaar niet he..
Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.
pi_139900475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace ;)
Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?
pi_139900489
quote:

[..]

SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!
Hoe komt u daarbij dat hij waarschijnlijk veel spijt heeft? Serieus, dat doet hij niet.

TS kan hem moeilijk vergeven, als hij zelfs geen spijt laat zien. Oh wacht, dat had hij al een tijdje moeten doen. En nogmaals het feit dat hij dat dus niet doet, wil VEEL zeggen.
pi_139900505
quote:

[..]

ja, dat gebeurt ook.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:16:00 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?
Ja dat kan. Maar jij baalt ervan dat het niet kan :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:16:45 #178
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.
Ik bedoelde dan ook meer eerder, voor zijn piemel ging ronddwalen. Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.
pi_139900590
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.
Waarheid.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:18:28 #180
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900630
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef complicate het volgende:

[..]

SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!
Hoe komt u daarbij dat hij waarschijnlijk veel spijt heeft? Serieus, dat doet hij niet.

TS kan hem moeilijk vergeven, als hij zelfs geen spijt laat zien. Oh wacht, dat had hij al een tijdje moeten doen. En nogmaals het feit dat hij dat dus niet doet, wil VEEL zeggen.
'Ons' brein werkt nu eenmaal anders.

Jij begrijpt dat niet, want vrouw. Ik vind die gozer best wel sneu op een bepaalde manier. Hij heeft een oliedomme fout gemaakt die hem waarschijnlijk zijn vrouw kost, is verliefd geworden, heeft zijn vrouw bedrogen en is daarom een slecht voorbeeld voor zijn kinderen. Wat moet hij zich een mislukking voelen zeg, en niemand die hem steunt want vreemdganger.
pi_139900639
Dames en heren, ik moet de kinderen uit school halen en daarna werken.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie goed bedoelde adviezen en meningen, morgen ben ik er weer bij.
pi_139900730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar jij baalt ervan dat het niet kan :P
Ik zou leren om sarcasme te herkennen, dat zal je de rest van je leven van pas kunnen komen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:20:41 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:16 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik bedoelde dan ook meer eerder, voor zijn piemel ging ronddwalen. Ik ben van mening dat hij het verliefd worden heeft toegelaten.
Ja maar wat koop je daar nu nog voor? Wat maakt het uit hoe hij verliefd is geworden? Hij had er niets mee moeten doen en daar is het te laat voor. Dus nu is hij natuurlijk het stuk stront die in ieders ogen gefaald heeft (niet geheel onterecht natuurlijk).

Maar er zomaar vanuit gaan dat hij zich niet ontzettend klote voelt is erg kortzichtig.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:21:05 #184
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef stacy_lace het volgende:
Dames en heren, ik moet de kinderen uit school halen en daarna werken.
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie goed bedoelde adviezen en meningen, morgen ben ik er weer bij.
Succes, en geen dank. Kijken of ik er nog een dubbeltje bij kan doen de volgende keer
pi_139900776
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

'Ons' brein werkt nu eenmaal anders.

Jij begrijpt dat niet, want vrouw. Ik vind die gozer best wel sneu op een bepaalde manier. Hij heeft een oliedomme fout gemaakt die hem waarschijnlijk zijn vrouw kost, is verliefd geworden, heeft zijn vrouw bedrogen en is daarom een slecht voorbeeld voor zijn kinderen. Wat moet hij zich een mislukking voelen zeg, en niemand die hem steunt want vreemdganger.
Verliefd worden is een keuze, en spijt hebben of niet hebben is ook een keuze. En haar man heeft gekozen om verliefd te worden en er zelfs geen spijt van hebben na haar te hebben bedrogen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:22:12 #186
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zou leren om sarcasme te herkennen, dat zal je de rest van je leven van pas kunnen komen.
Achja je weet nooit, de ene is serieus de andere sarcastisch.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:23:28 #187
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900867
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:21 schreef complicate het volgende:

[..]

Verliefd worden is een keuze, en spijt hebben of niet hebben is ook een keuze. En haar man heeft gekozen voor, verliefd worden en er zelfs geen spijt van hebben na haar te hebben bedrogen.
Als dat waar is, dan had hij toch ook kunnen kappen met zijn vrouw en met zijn nieuwe liefje ervandoor kunnen gaan? Was hij veel minder verdrietig geweest.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:23:44 #188
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar wat koop je daar nu nog voor? Wat maakt het uit hoe hij verliefd is geworden? Hij had er niets mee moeten doen en daar is het te laat voor. Dus nu is hij natuurlijk het stuk stront die in ieders ogen gefaald heeft (niet geheel onterecht natuurlijk).

Maar er zomaar vanuit gaan dat hij zich niet ontzettend klote voelt is erg kortzichtig.
Mjah, dan zou hij dat maar wat meer moeten laten zien. Sorry, maar daar heb ik gewoon weinig begrip voor. En wat trouwens als hij niet betrapt zou zijn, had hij dan uit zichzelf verteld dat hij verliefd is?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:24:36 #189
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als dat waar is, dan had hij toch ook kunnen kappen met zijn vrouw en met zijn nieuwe liefje ervandoor kunnen gaan? Was hij veel minder verdrietig geweest.
En dat is vanwege zijn schuldgevoel denk je? Of ms toch omdat het veel makkelijker is om niets te zeggen?
pi_139900923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel, ik vraag me af waarom hij nog bij haar blijft als hij toch geen spijt heeft. Raadseltje :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:25:24 #191
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900950
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:24 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel, ik vraag me af waarom hij nog bij haar blijft als hij toch geen spijt heeft. Raadseltje :P
Scheelt hem een hoop gedoe.
pi_139900970
quote:

[..]

Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
pi_139900983
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dus eigenlijk maakt ze het hem makkelijk door niet te zagen en hem niet buiten te gooien toch?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:26:19 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139900989
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Dat is echt een slap argument. Want dat 'gedoe' kan niet op tegen een half jaar jezelf 'high' snuiven van endorfine aan de zure grot van je nieuwe vriendin.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:26:28 #195
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139900996
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus eigenlijk maakt ze het hem makkelijk door niet te zagen en hem niet buiten te gooien toch?
Vind ik wel.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:26:58 #196
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_139901014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is echt een slap argument. Want dat 'gedoe' kan niet op tegen een half jaar jezelf 'high' snuiven van endorfine aan de zure grot van je nieuwe vriendin.
Oh maar ms doet hij dat straks wel weer, als TS weer gerustgesteld is enzo... je weet het niet
pi_139901017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:26 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Vind ik wel.
Ok dan zijn wij het eens.
pi_139901020
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je moet echt even stoppen met je diagnoses uit het boek 'Psychologie voor Beginners' en 'Hoe wordt ik psycholoog'.

Wat boeit het hoe hij zich voelt? Daar had hij aan moeten denken voordat hij het lekkere gevoel van klaarkomen in een ander mutsje voelde. Niemand heeft hem gedwongen om buiten de deur te eten.

Als je hem nu vergeeft gebeurd het over een paar jaar weer, de situatie thuis veranderd namelijk niet.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:28:27 #199
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_139901090
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Je moet echt even stoppen met je diagnoses uit het boek 'Psychologie voor Beginners' en 'Hoe wordt ik psycholoog'.

Wat boeit het hoe hij zich voelt? Daar had hij aan moeten denken voordat hij het lekkere gevoel van klaarkomen in een ander mutsje voelde. Niemand heeft hem gedwongen om buiten de deur te eten.

Als je hem nu vergeeft gebeurd het over een paar jaar weer, de situatie thuis veranderd namelijk niet.
Tjah jij komt nu meer afgunstig over tegenover die gozer. "IK MAG HET NIET DUS HIJ OOK NIET"

En dat het over een paar jaar weer gebeurd weet je natuurlijk ook niet. Misschien weet hij nu wel hoe hij het niet wil.
pi_139901126
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moah hij wist toch een vrouw te versieren en het bed in te lullen
Ja hè en dat allemaal voor een niet spraakzame kerel. :+

Misschien heeft die andere vrouw hem verleidt :@ mja dan nog, resultaat blijft hetzelfde. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')