is ook zoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja schatje, maar dat doet hij niet. Hij had het al een tijdje moeten doen. Hij is al wat laat .

Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeeltequote:

kan toch lachenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik doel dan met name op het "Praten over gevoelens" gedeelte
Dat hij geen schijterd is, lijkt me duidelijk anders ligt hij niet buitenechtelijk te naaien

Tjah maar is het daar dan te laat voor?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar zelfs iemand die minder/niet spraakzaam is, gaat toch wel ZIJN manier vinden om spijt te uiten. Alle wegen leiden naar Rome. Maar zijn man kiest duidelijk niet voor een weg die leidt naar zijn vrouw en spijt. helaas...

Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijkquote:
 hoe vervelend het ook voelt.
 hoe vervelend het ook voelt.

Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah maar is het daar dan te laat voor?
Je kunt wel blijven stijden maar strijd kent vaak alleen verliezers.
quote:

Is het ook niet en hoe meer ik erover nadenk, hoe veel voorbeelden ik kan bedenken binnen de kennissenkring bij wie het voor is gekomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook niet onbelangijk. Relativeer het ook een beetje. Het is niet het eind van de wereld natuurlijkhoe vervelend het ook voelt.

Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor. En dat heeft TS ook bevestigd:
[..]

Fijn dat je het begrijptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.
En andersom natuurlijk ook.
Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.

Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef stacy_lace het volgende:
praten over gevoelen is inderdaad niet zijn ding (is dat niet bij de meest mannen zo?) maar we moeten uiteindelijk toch tot een conclusie komen en als je er niet over wilt praten en gewoon net doet alsof er niet is gebeurd, konden we het 4 weken geleden al wel opgeven.

Ik ben het wel met u eens dat het moet besproken worden, ook voor de kinderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft ze dat bevestigd, en is dat (als je je verstand gebruikt) ook zo. Maar ze zijn 13 jaar samen, hebben kinderen samen, veel meegemaakt en onder haar woede zit natuurlijk een smeltende kern liefde voor die man. Ook al heeft hij een heel erg hufterige actie uitgehaald.
En andersom natuurlijk ook.
Nogmaals, dit is een hele legitieme reden om te scheiden. Maar wel als alles helemaal besproken is. Anders krijg je vragen en vaak een slechte verhouding na het huwelijk. Dat is met kinderen al helemaal niet zo fijn.

Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar je mag zoiets best afdwingen hoor. Wordt boos, ga huilen (zoals vrouwen dat kunnen) en eis dat jullie erover gaan praten, anders ga je weg. Dit is toch niks. Praten!!

Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hèquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef stacy_lace het volgende:
Ben sowieso blij met alle input en ook zo snel. Dat is heel fijn als je erover wilt "praten" en er wordt ook gereageerd.

quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Helaas Jammer dat hij geen topic heeft gestart, zou makkelijker zijn om ook op hem te reageren hè

Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:09 schreef stacy_lace het volgende:
[..]
Ik doe het ook wel maar inderdaad, vanuit MIJ en niet vanuit hem.

quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.
Ik zit weer in zo'n stom monogaam huwelijk

Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lacequote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom ben ik niet getrouwd met stacy_lace? Heerlijk buiten de deur wippen en het wordt je toch wel vergeven.

Hij denkt in oplossingen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.
Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.
 Blijkbaar niet he..
 Blijkbaar niet he..

ik heb helemaal niets vergeven, jij leest nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:

Uiteraard wel. Praktische oplossingen. Zoals het contact verbreken met de minnares, goede vader spelen tegenover de kinderen en het onderwerp vermijden zodat hij zijn gevoel niet hoeft te uiten. Hij gaat toch nooit vanuit zichzelf praten over gevoelens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij denkt in oplossingen?Blijkbaar niet he..

Waarom, je kan toch prima liefde voor je vrouw hebben en buiten de deur wippen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw liefde voor je vrouw dan Stacy_lace

SORRY, maar neen, die man reageert gewoon alsof het hem geen barst kan schelen!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar hij is er niet trots op, schaamt zich en voelt zich waarschijnlijk schuldig en is nog steeds verliefd. Vind je het gek dat hij er niet over wilt praten? Hij is een achtbaan van gevoelens en dat is (LEES: HEEL HEEL HEEL) erg kut voor een man die liever alles met zijn verstand aanpakt.
Zet die trots opzij, en bedenk dat hij er liever niet over praat. Hij denk in oplossingen en niet in emoties. Pak hem maar aan, spui je gal over hem heen en kijk wat hij erop te zeggen heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |