Struggles van een vakkenvullerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ben gesloopt van werk
Altijd leuk als klanten boze emails over je sturen, waarin ze je zwaar ten onrechte beschuldigen niet te luisteren en klantonvriendelijk en dwingend te zijn.
Dat dit kan in Nederland, man man man
Hoe durven ze! Het is tijd om deze mensen eens te confronteren met hun wanpraktijken!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ben gesloopt van werk
Altijd leuk als klanten boze emails over je sturen, waarin ze je zwaar ten onrechte beschuldigen niet te luisteren en klantonvriendelijk en dwingend te zijn.
Pics van die boze mailsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ben gesloopt van werk
quote:
Ik zal Alberto even op de hoogte stellen. Die vent draait de boel om, hij was de onbeschofte aan de telefoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hoe durven ze! Het is tijd om deze mensen eens te confronteren met hun wanpraktijken!
Dat lijkt me niet heel verstandigquote:
Hallo meneer Mansjester.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Ben gesloopt van werk
Welk bedrijf. Heb idd een klacht gestuurdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Was nav een telefoongesprek
[..]
Ik zal Alberto even op de hoogte stellen. Die vent draait de boel om, hij was de onbeschofte aan de telefoon
[..]
Dat lijkt me niet heel verstandig
Ik ben heul niet agressiefquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen commentaar![]()
En het verbaast me niks dat zo'n agressief iemand van hardstyle houdt
Ik kijk het. Ruilt een troll in voor een troll die sm doetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef WcPot het volgende:
Kijk eensch naar RTL 4. Een man die ruilde zijn vrouw van 50 in voor een vrouw van 20 jaar jonger.En nu laten ze zien hoe ze gaan scheiden
wie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is met die nep jezus toch? Hoe heet ie ook alweer??
En flips danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |