Niet zn grote mond he madamequote:
Hier heb je leesvoer:quote:
Leuke zus zegquote:Naar aanleiding van de uitzending in Undercover in Nederland beweren boze tongen dat ik samen met Alberto Stegeman er op uit ben geweest om de arts uit Paterswolde bewust onderuit te halen. Ook wordt beweerd dat ik mij niet aan de voorschriften van deze arts zou hebben gehouden en een medicijn wat hij had voorgeschreven niet zou hebben afgehaald.
Het is alleen triest om te moeten constateren dat deze beweringen van je eigen zus afkomstig zijn die liever een foute arts uit Paterswolde ondersteunt dan haar bloedeigen broer met ALS en zich eigenlijk schuldig maakt aan dezelfde praktijken als de arts uit Paterswolde door uit geldnood mensen te doen geloven dat zij hun kan genezen door handoplegging en telefonische readings en daar geld voor vraagt. Het zal wel zijn om haar eigen handel te beschermen. Jammer genoeg trappen er nog mensen in ook.
Ik ben samen met het team van Undercover in Nederland met een "open vizier" naar Paterswolde geweest. Tevens is het besproken wat er zou gebeuren indien wat het deze arts beweert waar kon worden gemaakt.
De drie medicijnen die deze arts heeft voorgeschreven, waarvan ik er eentje direct heb meegekregen, heb ik allemaal gebruikt. De medicijnen die ik mee had gekregen bestonden uit 4 pillen met "homeopathische cannabis" en moest er elke dag eentje ingenomen worden waardoor na een week de spiertrekkingen (fasciculaties) zouden verdwijnen. De eerste pil heb ik daar direct ingenomen en de andere drie de dagen daarna thuis.
De andere twee medicijnen die hij had voorgeschreven kon ik bij mijn apotheek afhalen. Deze kon de arts uit Paterswolde ook naar mij toesturen maar dan moest ik een machtiging afgeven voor een incasso en daar had ik geen trek in. Hierdoor kreeg ik toch een recept mee wat ik bij mijn eigen apotheek kon afhalen en welke ik dezelfde dag nog heb besteld. Ik kom deze de volgende dag afhalen en ben diezelfde dag nog met medicatie begonnen volgens voorschrift.
De fasciculaties waren na een week niet weg zoals beloofd. De andere medicijnen heb ik ruim twee maanden gebruikt zonder enig effect en ben gedurende deze periode toch verder achteruitgegaan. Daarop heb ik de inname gestaakt en ben ik gedurende het jaar van een lopende patiënt in een rolstoel beland. Afijn dat hebben jullie allemaal kunnen volgen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier heb je leesvoer:
[..]
Leuke zus zeg
Sum kotsenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier heb je leesvoer:
[..]
Leuke zus zeg
Waar haal je dit weg? Triest welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier heb je leesvoer:
[..]
Leuke zus zeg
De tering....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hier heb je leesvoer:
[..]
Leuke zus zeg
quote:
Stop! Politiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef tralalala het volgende:
Gewoon niets op tv vanavond.
Alleen de Rijdende Rechter
6 liter per minuut is wel een beetje veel. Zo hoog is het verbruikt van een truck ook alweer niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fuck 6 miljoen Euro per jaar, Pot haalt 6 liter per minuut ofzo
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_in_360_graden.html
Ik ben jaloers op deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |