Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Ik heb dus eerst een gemist programma downloader gezocht. Toen het hele programma gedownload. Toen in windows movie maker gezet Toen de beste 4 a 5 seconden eruit gezocht. Free gif animator gezocht zonder watermerk. En vervolgens uploaden via imgbox. Dit kan waarschijnlijk veel makkelijker en sneller
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op dinsdag 13 mei 2014 00:44 schreef WcPot het volgende: Ik heb dus eerst een gemist programma downloader gezocht. Toen het hele programma gedownload. Toen in windows movie maker gezet Toen de beste 4 a 5 seconden eruit gezocht. Free gif animator gezocht zonder watermerk. En vervolgens uploaden via imgbox. Dit kan waarschijnlijk veel makkelijker en sneller
Godverdomme
Schermopname in Quicktime, gewoon de video opnemen, het stukje dat je wilt. In Photoshop gooien, paar frames wegmikken en opslaan
Maar ja, Schermopname in Quicktime da zit nie op windows nie
Naar aanleiding van de uitzending in Undercover in Nederland beweren boze tongen dat ik samen met Alberto Stegeman er op uit ben geweest om de arts uit Paterswolde bewust onderuit te halen. Ook wordt beweerd dat ik mij niet aan de voorschriften van deze arts zou hebben gehouden en een medicijn wat hij had voorgeschreven niet zou hebben afgehaald. Het is alleen triest om te moeten constateren dat deze beweringen van je eigen zus afkomstig zijn die liever een foute arts uit Paterswolde ondersteunt dan haar bloedeigen broer met ALS en zich eigenlijk schuldig maakt aan dezelfde praktijken als de arts uit Paterswolde door uit geldnood mensen te doen geloven dat zij hun kan genezen door handoplegging en telefonische readings en daar geld voor vraagt. Het zal wel zijn om haar eigen handel te beschermen. Jammer genoeg trappen er nog mensen in ook. Ik ben samen met het team van Undercover in Nederland met een "open vizier" naar Paterswolde geweest. Tevens is het besproken wat er zou gebeuren indien wat het deze arts beweert waar kon worden gemaakt. De drie medicijnen die deze arts heeft voorgeschreven, waarvan ik er eentje direct heb meegekregen, heb ik allemaal gebruikt. De medicijnen die ik mee had gekregen bestonden uit 4 pillen met "homeopathische cannabis" en moest er elke dag eentje ingenomen worden waardoor na een week de spiertrekkingen (fasciculaties) zouden verdwijnen. De eerste pil heb ik daar direct ingenomen en de andere drie de dagen daarna thuis. De andere twee medicijnen die hij had voorgeschreven kon ik bij mijn apotheek afhalen. Deze kon de arts uit Paterswolde ook naar mij toesturen maar dan moest ik een machtiging afgeven voor een incasso en daar had ik geen trek in. Hierdoor kreeg ik toch een recept mee wat ik bij mijn eigen apotheek kon afhalen en welke ik dezelfde dag nog heb besteld. Ik kom deze de volgende dag afhalen en ben diezelfde dag nog met medicatie begonnen volgens voorschrift. De fasciculaties waren na een week niet weg zoals beloofd. De andere medicijnen heb ik ruim twee maanden gebruikt zonder enig effect en ben gedurende deze periode toch verder achteruitgegaan. Daarop heb ik de inname gestaakt en ben ik gedurende het jaar van een lopende patiënt in een rolstoel beland. Afijn dat hebben jullie allemaal kunnen volgen.