Kunstvagijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waar moet ik die ervaring opdoen als niemand met me wil neuken?
Ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
op FOK! niet nee maar daar buiten wel
Ja, heb lenzen. Heb ook wel eens aardig wat pijn gehad door die lenzen maar dat ging pas na een dag over ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:35 schreef darkmond het volgende:
SadPanda, ook lenzen? Mss dat je weet wat ik heb want t doet verrekte veel pijn.
Je moet ergens je aantal posts kunnen opkrikken...quote:
Liegenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waar moet ik die ervaring opdoen als niemand met me wil neuken?
Zo weinigquote:
Welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde als een mens van vlees en bloed
en een ban erachteraanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:37 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Je moet ergens je aantal posts kunnen opkrikken...
Ligt eraan wat je betaaldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:40 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee, een fopkut kun je niet met de armen benen aan het bed ketenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |