SadPanda heeft in je oog gespoten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:26 schreef darkmond het volgende:
Gvd...volgens mij is de buitenkant van mn pupil beschadigt of zo![]()
![]()
Doe dan gewoon 's avonds een bril op, doe ik ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb lenzen...volgens mij hen ik mn lens een beetje hardhandig weggepakt
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
SadPanda heeft in je oog gespoten?
Nou kijk eens aan...SadPanda, we hebben een vrijwilligerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Niet zeiken, een gat is een gat en een beetje gay is best okay.
Heb ook nooit expliciet ja gezegdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nou kijk eens aan...SadPanda, we hebben een vrijwilliger
Hele dag in gehadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Doe dan gewoon 's avonds een bril op, doe ik ook.
Zou best handig zijn, lijken je ogen tenminste niet zo rood na het te lang FOK!-ken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
SadPanda heeft in je oog gespoten?
Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zou best handig zijn, lijken je ogen tenminste niet zo rood na het te lang FOK!-ken.
Hoe kan je dan nu het beeldscherm zienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hele dag in gehadik heb trouwens een bril die ik nooit op heb, de sterkte klopt allang niet meer.
ervaringsdeskundige spreektquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.
Deze man spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.
Lig sinds 10min in bed met mobquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nu het beeldscherm zienof zit je op je mobiel
Niet iedereen is verziend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe kan je dan nu het beeldscherm zienof zit je op je mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |