abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:28:36 #176
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893578
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:27 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Kusje erop :*
Ik heb lenzen...volgens mij hen ik mn lens een beetje hardhandig weggepakt :')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_139893580
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:26 schreef darkmond het volgende:
Gvd...volgens mij is de buitenkant van mn pupil beschadigt of zo :N :'( :(
SadPanda heeft in je oog gespoten?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:29:03 #178
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893583
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef darkmond het volgende:

[..]

Ik heb lenzen...volgens mij hen ik mn lens een beetje hardhandig weggepakt :')
Doe dan gewoon 's avonds een bril op, doe ik ook.
Anti-Turkije
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:29:11 #179
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893585
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

SadPanda heeft in je oog gespoten?
:D
Anti-Turkije
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:29:13 #180
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139893587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Waarom zei jij nee dan :(
Ik heb dat nooit expliciet gedaan.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:29:37 #181
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893596
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:26 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Niet zeiken, een gat is een gat en een beetje gay is best okay.
Nou kijk eens aan...SadPanda, we hebben een vrijwilliger :D
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:30:19 #182
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139893601
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef darkmond het volgende:

[..]

Nou kijk eens aan...SadPanda, we hebben een vrijwilliger :D
Heb ook nooit expliciet ja gezegd :6
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:30:35 #183
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893605
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Ik heb dat nooit expliciet gedaan.
Geef nu is antwoord dan :(
Anti-Turkije
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:30:37 #184
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893606
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Doe dan gewoon 's avonds een bril op, doe ik ook.
Hele dag in gehad :') ik heb trouwens een bril die ik nooit op heb, de sterkte klopt allang niet meer.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:31:32 #185
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139893618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Geef nu is antwoord dan :(
Misschien
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:31:49 #186
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893623
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

SadPanda heeft in je oog gespoten?
Zou best handig zijn, lijken je ogen tenminste niet zo rood na het te lang FOK!-ken.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:32:39 #187
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139893631
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:31 schreef darkmond het volgende:

[..]

Zou best handig zijn, lijken je ogen tenminste niet zo rood na het te lang FOK!-ken.
Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:32:39 #188
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893632
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:30 schreef darkmond het volgende:

[..]

Hele dag in gehad :') ik heb trouwens een bril die ik nooit op heb, de sterkte klopt allang niet meer.
Hoe kan je dan nu het beeldscherm zien :o of zit je op je mobiel
Anti-Turkije
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:32:55 #189
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893636
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.
ervaringsdeskundige spreekt
Anti-Turkije
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:33:21 #190
420688 Khazad-dum
You shall not pass
pi_139893641
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:31 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Misschien
Beslissing komt na een date bedoel je?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:33:22 #191
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893642
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Je ogen worden juist rood als er zaad in komt.
Deze man spreekt uit ervaring :')
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:33:55 #192
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hoe kan je dan nu het beeldscherm zien :o of zit je op je mobiel
Lig sinds 10min in bed met mob
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:34:02 #193
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_139893650
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

ervaringsdeskundige spreekt
Nee hoor, heb ik gelezen ergens.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:34:58 #194
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893659
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:34 schreef spambot31 het volgende:

[..]

Nee hoor, heb ik gelezen ergens.
klinkt als de waarheid :')
Anti-Turkije
pi_139893663
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:19 schreef SadPanda het volgende:
Wie wil wel met mij? :@
niemand
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139893664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:32 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Hoe kan je dan nu het beeldscherm zien :o of zit je op je mobiel
Niet iedereen is verziend.
pi_139893667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:22 schreef deadprez het volgende:
battiebois
:') :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:35:38 #198
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_139893668
SadPanda, ook lenzen? Mss dat je weet wat ik heb want t doet verrekte veel pijn.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:35:48 #199
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_139893670
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:35 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

niemand
op FOK! niet nee maar daar buiten wel :6
Anti-Turkije
pi_139893673
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 01:23 schreef SadPanda het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Enge man
:') :') :')
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')