ben je natquote:
mag ik vragen als jij kaal benquote:
Nee ik stel jullie even tevredenquote:
ik heb gehoord dat bt hier ervaring mee heeftquote:
Iedereen die hier reageert.quote:
hahah hoerquote:
spambot, eigenlijk zou je gewoon eens moeten daten met SadPanda. Hij valt op je en jullie zijn beide homo en misschien is SadPanda wel een lekker ding. Je weet maar nooit.quote:
Dus je verkoopt jezelf goedkoop?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:11 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee ik stel jullie even tevreden
Goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
spambot, eigenlijk zou je gewoon eens moeten daten met SadPanda. Hij valt op je en jullie zijn beide homo en misschien is SadPanda wel een lekker ding. Je weet maar nooit.
waarom date jij niet met cookieslikkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
spambot, eigenlijk zou je gewoon eens moeten daten met SadPanda. Hij valt op je en jullie zijn beide homo en misschien is SadPanda wel een lekker ding. Je weet maar nooit.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
waarom date jij niet met cookieslikker
Al mijn homoseksuele uitingen zijn ironisch bedoelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:14 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
wat zeg je me nouquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Al mijn homoseksuele uitingen zijn ironisch bedoelt.
In dat geval is het geen goed idee. Arme SadPanda, nu weet hij dat hij geen date met je kan regelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Al mijn homoseksuele uitingen zijn ironisch bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |